Pokaż listęUkryj listę

Wojtek kupował tylko dobry towar.

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie interesowały go tanie podróbki, masówka czy przeceny. On wiedział, co jest dobre i co jest złe. On znał swoją wartość i nie oszczędzał na sobie. On lubił się otaczać pięknymi i drogimi rzeczami, które podkreślały jego status i gust.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie chodził po zwykłych sklepach, tylko po ekskluzywnych butikach i salonach. Tam był traktowany jak król, obsługiwany przez uśmiechniętych i uprzejmych sprzedawców, którzy znali go z imienia i wiedzieli, co lubi. Tam miał dostęp do najnowszych kolekcji i najbardziej prestiżowych marek. Tam wydawał tysiące złotych na ubrania, zegarki, biżuterię, perfumy i akcesoria.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie jeździł po mieście tramwajem czy autobusem, tylko po swoim luksusowym samochodzie. Miał kilka modeli do wyboru, w zależności od nastroju i okazji. Jego ulubionym był czarny mercedes klasy S, który błyszczał na słońcu i przyciągał spojrzenia przechodniów. W środku miał skórzaną tapicerkę, klimatyzację, nawigację i system audio najwyższej klasy. Wojtek lubił jeździć szybko i pewnie, nie zwracając uwagi na znaki i sygnały.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie jadł w tanich barach czy restauracjach, tylko w najlepszych lokalach gastronomicznych. Tam był stałym gościem i miał swoje ulubione stoliki i kelnerów. Tam zamawiał najdroższe dania i napoje, nie patrząc na rachunek. Tam smakował kawiory, ostrygi, szampany i koniaki. Tam rozmawiał z innymi elitami i bogaczami o biznesie, polityce i kulturze.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie spotykał się z byle kim, tylko z pięknymi i bogatymi kobietami. Miał kilka stałych partnerek i wiele jednorazowych przygód. Nie szukał miłości ani zobowiązań, tylko przyjemności i rozrywki. Traktował kobiety jak przedmioty, które można kupić i sprzedać. Dawał im drogie prezenty, zabierał je w egzotyczne podróże i zapraszał do swojego luksusowego apartamentu.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar. Nie miał problemów ani trosk, tylko sukcesy i marzenia. Był młody, bogaty i przystojny. Był szanowany, podziwiany i zazdrościany. Był szczęśliwy, przynajmniej tak myślał.

 

Wojtek kupował tylko dobry towar.

 

[cdn.]

Następne częściWojtek Wojtek

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania