Wybrana (1)

Czy mieliście kiedyś taki sen ? Anioły. Kiku z nich ogarniała jakaś inna siła, siła zła, wzięła się znikąd. Teraz aniołów była równo po obydwu stronach. Zło i dobo. W oczach tych gorszych błyszczał gniew a szerokie skrzydła przybrały nieco ciemniejszej barwy. Anioły dobrej strony niemal bielsze były niż cała ogarniająca je przestrzeń jak dotąd ni nie znana.

Bitwa rozpoczęta rozpętało się piekło. Piekło dobra i zła. Nie pamiętam dokładnie, w jaki sposób walczyły gromady obydwu stron, jedyne co wiem nie zbicie to fakt ze nie walczono w sposób cielesny, jakaś nadludzka siła odpychała aniołów dobra i grono upadłych. Zdziwiło mnie skąd pojawiła się krew z daleka można było poznać że była ona mroźna jakby nie miała swego kresu lała się z przestrzennych ciał aniołów. Trwało to niemal niemal wieczność zaś w rzeczywistości może kilka niepełnych minut.

Zbudziłam się w środku czarnej nocy. Byłam mokra jakbym przez kwadrans mokła w ulewie. Do tej pory nie wiem czemu mi się to przyśniło. Czy to zwykły rutynowy sen? Czy to miało mnie przed czymś ostrzegać ? Na drugi dzień czekała mnie szkoła. Bałam się. Sama jednak nie wiem, czego. Kiedy obudziłam się po śnie, zaczęłam bronić się myślami, że to najzwyczajniejszy w świecie sen, czy nic nieznacząca jawa. Chciałam zapomnieć, zaś coś trzymało mnie przy bezśnie. Mimo tego, zmrużyłam oczy po niedługiej chwili (…)

Następne częściWybrana (2) Wybrana (3) Wybrana (4)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ant 21.08.2014
    Ogólnie ciekawie się zaczyna, klimat jest. Nie za krótkie te rozdzialiki ?
  • wybrana 21.08.2014
    Dziękuję ogólnie nie pisze na rozdziały ;) dodaje po trochu żeby się chciało czytać :)
  • Ant 21.08.2014
    Spoko ;) Tylko tak jak się zaczynam wczytywać to zaraz już koniec ;)
  • wybrana 21.08.2014
    ok dzięki za rade :)
  • Anioły to nie moja tematyka (demony to co innego) ale niech będzie
  • Malinka ;D 21.08.2014
    Ciekawie się zapowiada;) Zajrzysz na moje?:)
  • Naha 21.08.2014
    przypomina mi to grę aion. Ciekawie się zapowiada :) Pisz dalej
  • Tynina 21.08.2014
    Opisujesz swoje prawdziwe sny? czy to takie wymyślone opowiadanie ?
  • wybrana 28.08.2014
    wymyślone :)
  • LinOleUm 28.08.2014
    Wow i jeszcze raz wow. Czytam od pierwszej części, po trzecią, jestem zauroczona. Ciekawi mnie jak to potoczy się dalej. ;)
  • wybrana 08.09.2014
    Dziękuje linoleum za ten miły komentarz :) Mam nadzieje że dalsze części również Ci sie spodobają :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania