Poprzednie części2124

2124 Eden

Był rok 2124. Ziemia była zniszczona przez wojny, zanieczyszczenie i zmiany klimatu. Ludzkość była na skraju wyginięcia. Jedyną nadzieją była kolonizacja nowej planety, o nazwie Eden, która miała podobne warunki do Ziemi.

 

Na pokładzie statku kosmicznego Eden-1 znajdował się Adam, jeden z ostatnich winiarzy na świecie. Zabrał ze sobą kilka butelek swojego najlepszego wytrawnego wina, które uprawiał na swojej rodzinnej winnicy we Francji. Był to jego skarb i jego pasja. Chciał podzielić się nim z innymi osadnikami na Edenie, a może nawet zacząć nową tradycję winiarską na nowej planecie.

 

Adam był też miłośnikiem pięknych kobiet i śpiewu. Na statku kosmicznym poznał Ewę, piękną i inteligentną inżynierkę, która była odpowiedzialna za systemy życiowe statku. Ewa miała też cudowny głos, którym zachwycała Adama i innych pasażerów. Śpiewała stare piosenki z Ziemi, które przypominały o dawnych czasach.

 

Adam i Ewa zakochali się w sobie i spędzali wiele czasu razem. Pili wino, rozmawiali, śmiali się i śpiewali. Byli szczęśliwi i pełni nadziei na lepsze jutro. Nie wiedzieli jednak, że ich szczęście nie potrwa długo.

 

Pewnego dnia, gdy statek zbliżał się do Edenu, doszło do awarii. Nieznany wirus zaatakował systemy komputerowe statku i spowodował, że statek zaczął zmieniać kurs.

 

*****

***

 

Wirus był częścią tajnego planu, który opracował jeden z pasażerów statku. Był to Kain, syn bogatego i wpływowego polityka z Ziemi. Kain był zazdrosny o Adamie i Ewie, ponieważ kochał Ewę, ale ona go odrzuciła. Kain chciał zemsty i zniszczenia. Z pomocą swoich wspólników, włamał się do systemu statku i zaprogramował go, aby zmierzał wprost do Edenu z maksymalną prędkością. Jego celem było spowodować kolizję statku z planetą i wywołać eksplozję, która zabiłaby wszystkich na pokładzie i zniszczyłaby Eden.

 

Adam i Ewa dowiedzieli się o awarii od jednego z przyjaciół, który pracował w centrum sterowania. Próbowali dotrzeć do kabiny pilota, aby spróbować odzyskać kontrolę nad statkiem, ale drogę zastawił im Kain i jego ludzie. Doszło do walki, w której Adam został postrzelony w ramię, a Ewa została porwana przez Kaina. Adam nie poddał się i kontynuował walkę, chcąc uratować swoją ukochaną.

 

Tymczasem na Edenie, czekała na nich inna niespodzianka. Planeta nie była tak idealna, jak się wydawało. Była zamieszkana przez nieznane i nieprzyjazne formy życia, które nie tolerowały obcych. Gdy statek zbliżał się do atmosfery, został zaatakowany przez olbrzymie stworzenia, które wyglądały jak smoki. Ogień i krew spadały z nieba, a statek zaczął się rozpadać.

 

Adam i Ewa mieli niewiele czasu. Musieli znaleźć sposób, aby uciec z tego piekła i znaleźć bezpieczne miejsce na Edenie.

 

*****

***

Adam zdołał pokonać Kaina i jego ludzi, ale nie mógł znaleźć Ewy. Zrozumiał, że Kain musiał ją zabrać ze sobą do swojej kapsuły ratunkowej, która była ukryta w tylnej części statku. Adam postanowił podążyć za nimi, mając nadzieję, że zdąży przed katastrofą. Wziął ze sobą jedną z butelek swojego wina, jako symbol swojej miłości i wierności.

 

Kain i Ewa dotarli do kapsuły ratunkowej i weszli do środka. Kain zamknął drzwi i uruchomił silnik. Ewa próbowała się wydostać, ale była bezsilna. Kain śmiał się z niej i mówił, że ona będzie jego, a Adam zginie wraz ze statkiem i planetą. Ewa nie mogła uwierzyć, że Kain był tak okrutny i szalony. Zapytała go, dlaczego to robi. Kain odpowiedział, że to wszystko przez nią. Powiedział, że kochał ją od pierwszego wejrzenia, ale ona go odrzuciła dla Adama. Powiedział, że nie mógł znieść tego, że ona była szczęśliwa z innym, a on samotny i nieszczęśliwy. Powiedział, że chciał zniszczyć wszystko, co ją otaczało, aby ona cierpiała tak, jak on cierpiał. Powiedział, że teraz ona będzie tylko jego, a on zabierze ją do innego miejsca, gdzie będą żyć sami.

 

Ewa była przerażona i zrozpaczona. Nie mogła uwierzyć, że Kain był takim potworem. Nie mogła uwierzyć, że straciła Adama i wszystkich innych. Nie mogła uwierzyć, że nie zobaczy już Edenu. Płakała i błagała Kaina, aby ją puścił, ale on nie słuchał. Przytulił ją do siebie i powiedział, że ona jest jego Edenem.

 

W tym momencie, Adam dotarł do kapsuły ratunkowej i zobaczył, że jest zamknięta. Zobaczył też, że jest podłączona do bomby, która miała wybuchnąć za kilka sekund. Adam nie miał czasu na namysł. Wiedział, że musi uratować Ewę, nawet jeśli to oznaczało jego własną śmierć. Uderzył w drzwi kapsuły i próbował je otworzyć. Kain zauważył go i zaczął się śmiać. Powiedział, że jest za późno, że on i Ewa zaraz polecą w powietrze, a Adam z nimi. Powiedział, że to jest jego ostateczna zemsta.

 

Adam nie zwracał uwagi na słowa Kaina. Skupił się na Ewie, którą widział przez okno kapsuły. Zobaczył, że ona też go widzi i że ma łzy w oczach. Zobaczył, że ona też go kocha i że chce być z nim. Zobaczył, że ona też ma nadzieję na cud. Adam pokazał jej butelkę wina, którą trzymał w ręku. Chciał jej przekazać, że on też ją kocha i że chce być z nią. Chciał jej przekazać, że on też ma nadzieję na cud.

 

W tym momencie, coś niespodziewanego się stało. Z nieba spadł ogromny smok, który zaczął atakować statek. Jego ogień trafił w bombę, która była podłączona do kapsuły ratunkowej. Bomba wybuchnęła, ale nie tak, jak planował Kain. Zamiast zniszczyć kapsułę, odepchnęła ją od statku i nadała jej kierunek w stronę Edenu. Kapsuła uniknęła kolizji z planetą i wylądowała na jej powierzchni. Adam i Ewa przeżyli.

 

Adam i Ewa wyszli z kapsuły i uściskali się. Byli szczęśliwi, że się odnaleźli i że żyją. Byli też zdziwieni, że przeżyli upadek. Zobaczyli, że kapsuła była uszkodzona, ale nie całkowicie zniszczona. Zobaczyli też, że bomba była uszkodzona, ale nie wybuchła. Zobaczyli, że to wino, które Adam trzymał w ręku, ochroniło ich przed śmiercią. Wino było tak mocne i wytrawne, że zneutralizowało ładunek wybuchowy. Wino uratowało im życie.

 

Adam i Ewa spojrzeli na siebie i uśmiechnęli się. Zrozumieli, że to był cud. Zrozumieli, że to był znak. Zrozumieli, że to było przeznaczenie. Wzięli się za ręce i poszli w stronę Edenu. Byli gotowi na nowe życie. Byli gotowi na nową miłość. Byli gotowi na nowy początek.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania