Poprzednie częściDrabble – Porządki

Drabble – Ab ovo

Sześć ponownie połączyło się w jeden tworząc nową Neopangeę. Wokół niej rozciągał się promieniotwórczy ocean z radioaktywną wodą z Fu, która unicestwiła morskie żyjątka generując przerażające byty z najmroczniejszych oceanicznych głębin.

 

Na zegarze wszechświata zapanował bezczas. Tylko mobilne robo-puszki determinowały istnienie pobierając energię z piorunów. Kiedyś służyły ludziom, teraz były wspomnieniem midasowej rasy.

 

Powierzchnię okrywał gruby całun z pyłu i gruzu pozbawiając ją wielobarwnych płaszczyzn; tak miłych niegdyś dla oka. Ciemne przysłaniało jasne, ale jasne uparcie prześwitywało przez ciemne, aż rozbłysło. I wtedy spadł deszcz. Był inny od tych, które nawiedzały Wszechziemię. Obmył zakurzoną, jałową warstwę i dał Życie.

 

____

.

.

.

Dziękuję bardzo za przyjazne komentarze. Zdrówka ludki :)))

 

Wybaczcie, że przemilczę komentarze, za które serdecznie DZIĘKUJĘ.

Do kiedyś!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Shogun 17.04.2021
    Coby się nie działo, nie zadziało, życie da sobie radę, znajdzie sposób.

    Miło Cię czytać kigja ;D
  • Bardzo piękny obraz zdarzeń.

    Miło znów, sztachnąć literami.
  • Dekaos Dondi 17.04.2021
    Ojej Kigja↔ Kto to się odnalazł:))↔Miło powitać:)↔Bardzo ciekawy tekst. Taki no... hmm. Odrodzeniowy.
    Jeno za krótki. Jeszcze by się czytało:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Tjeri 17.04.2021
    Jeszczem nie czytała, bom ledwie przyszła. Ale cieszę się, że jesteś! Martwiliśmy się :).
  • Tjeri 17.04.2021
    Przeczytałam (tak apokastazowo tu).
    Także o "przemilczaniu". Ano bywa. To do następnego.
  • JamCi 18.04.2021
    Cieszę się, że jesteś. Nie znikaj.
    Ja wczoraj też pierwszy od dawna :-)
    Tekst bardzo specyficznie klimatyczny. Taki... skupiony.
  • Szpilka 18.04.2021
    Dziękuję za uśmiech i szkoda, że do kiedyś ?

    Ab ovo i dzięki Bogu, że zawsze jest ab ovo, nawet po katastrofie atomowej, tekst dający do myślenia ?
  • Trzy Cztery 18.04.2021
    Od jajka do kurczaka, a później niech "piejo kury, piejo", razem z kogutami.
    Znam Twoje pisanie i zawsze czekałam na coś nowego. Jeszcze zanim tu się zalogowałam - czytałam przecież.
  • 00.00 18.04.2021
    Samounicestwianie gatunku ludzkiego przyspiesza.
    Ziemia bez ludzi sobie poradzi.
    Pączkowy zwiastun, oby Twój ogród też rozkwitł twórczo. :)
  • Dawno ciebie nie było. Utwór ciekawy; makabryczny w swoim apokaliptycznym przesłaniu. Pozdrawiam 5
  • Onyx 18.04.2021
    Kigjo, martwiłam się, nie odchodź od nas!
    Intrygujący tekst. Mam tylko lekki... Niedosyt, chciałoby się więcej tekstu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania