Amelie i Biały Wilk

Opis

18-nastolenia Amelie ma ciężkie życie. Gdy ma 17 lat dowiaduje się, że gdzieś na świecie jest Biały Wilk, który utrzymuje porządek między dobrem a złem i jeśli cokolwiek mu się stanie, tylko ona będzie mogła mu pomóc. Któregoś dnia Biały Wilk zostaje ranny, a dobro i zło nie są już oddzielone. Amelie musi znaleźć Białego Wilka i mu pomóc żeby między dobrem a złem znów była pewna bariera. Po drodze do Białego Wilka ma wiele przygód i przeżyć.

 

Rozdział 1

Amelie wciąż myślała o Białym Wilku. W zeszłym roku dowiedziała się że to od niego zależy czy będzie więcej zła czy dobra. I jest coś czym bardzo się denerwowała. Miała z Białym Wilkiem coś jakby nierozerwalną więź. Gdyby coś mu się stało, to tylko ona mogła mu pomóc. Ale jedyny problem, to to, że Amelie nie wiedziała gdzie jest Biały Wilk. Zresztą nie tylko ona. O tym gdzie jest Biały Wilk, wiedziało tylko 25% ludzkości, a jeszcze mniej miało okazję z nim porozmawiać. No więc jeśli coś by się stało to jak ma go znaleźć? Tego nie wiedziała.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pan Buczybór 15.01.2021
    Opis równie długi, co rozdział... Ech, tak szczerze to wygląda to bardziej jak wypracowanie szkolne, a nie pełnoprawny tekst. Dobrze przynajmniej, że nie ma błędów, ale z takim pisaniem... No nie wiem kto by chciał to czytać.
  • Narrator 15.01.2021
    Czy aby na pewno Amelia ma 18 lat? Wydaje mi się, że dziewczyna w tym wieku nie wierzy w wilki.
  • To wtedy jak jest ateistką.
  • Co czwarty ludź wiedział gdzie jest wilk, trzeba popytać a wtedy...
  • Onyx 15.01.2021
    Witamy nową uzytkowniczkę na Opowi, mam nadzieję, że miło spędzisz czas z naszą społecznością :D

    Widzę, że masz pomysł na akcję, która może się bardzo ciekawie rozegrać. Niestety rozdział napisany jest nieco koślawo.
    Spróbuj z pomysłu wyciągnąć coś więcej. Może dodaj opisy? Jak Amelie wyglądała? Wyobraź ją sobie i spisz to. Opisy mogą wydawać się nudne - ale odpowiednio zbudowane, sprawiają, że czytelnik "poczuje" fabułę.
    Nie zniechęcaj się. Pisz, ćwicz.
    Czekam na więcej ;)
  • LBnDrabble 15.01.2021
    Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Drabble.
    Tematy dwa:
    - TYKANIE UCZUĆ
    - GATUNKI SNÓW
    Można jeden, można drugi, a można też obydwa tematy umieścić w stu słówkach.
    Czas pisania i wrzucania linków do 17.01.2021 (północ)
    Zasady konkursu znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/ lub
    https://www.opowi.pl/konkursy/
    Liczymy na Ciebie!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania