XXX

SSS

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (201)

  • Łukaszenkow rok temu
    Anna Walentynowicz, tutaj jak najbardziej zgodzę się ze złożeniem hołdu człowiekowi.
  • Noico1 rok temu
    To jest bardzo ładne. Pani Cogito

    https://m.youtube.com/watch?v=Mmb4_sYGBP8
  • Grain rok temu
    Jej doczesne szczątki, co stwierdziły ekshumacje ciał ofiar zamachu, znajdowały się aż w czterech trumnach.
  • Noico1 rok temu
    Masz rację Grain, ciało Ani zostało zamienione z ciałem Teresy Walewskiej - Przyjałkowskiej i początkowo spoczęło na Powązkach. Inna sprawa, że tego typu pomyłek, które były elementem świadomej prowokacji i profanacji było dużo więcej.

    A zawdzięczamy to folksdojczom z partii zwanej Pedofiilą Obywatelską, która na dodatek o pedofilii w swoich szeregach nie pozwala mówić nikomu.
  • Noico1 rok temu
    err Pedofilią
  • Chyba rozwinąłeś się literacko ostatnio, bardzo mi się podoba ?
    Tylko prawda jest ciekawa? Na pewno rzeczywistość przekracza każdą fantazję, i mam na myśli absolutnie każdą. Z tego też powodu prawda jest kompletnie niewiarygodna. Uściślając: dla mnie nauka historii nie jest prawdą, nie mówi o rzeczywistości, tylko również jest fantazją historyków, bo w rzeczywistą prawdę, o ile byłaby przez kogoś znana, nikt by nie uwierzył.
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    No ba! Drogi Wieleborze, moje wiersze zdecydowanie pozytywnie wyróżniają się spośród wszechobecnego tutaj poetyckiego planktonu, wierzę, że nigdy w to nie wątpiłeś:)) A często zdarzają mi się takie oto perełki, jak powyższa. No, ale żarty na bok.

    Niewątpliwie prawdą jest już samo ustalenie historycznych faktów. Inną sprawą jest już ich interpretacja, częste przeinaczanie przez ludzi nieuczciwych, bądź też całkowicie zamilczanie niewygodnych rzeczy.
    "Jam jest drogą, prawdą i życiem" powiedział Jezus. Więc prawda obiektywna bez wątpliwości istnieje i jest tylko jedna, a wszystko inne to już ludzkie interpretacje mniej lub bardziej doskonałe.
  • Noico1, ja to widzę tak, że bitwy pod Grunwaldem nikt nie pamięta, to jest prawda książkowa. Równie dobrze można to wymyślić. A pamięć ludzka dotycząca tych samych zdarzeń różni się od siebie. Naprawdę nie wiem, czym miałaby być prawda obiektywna.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor zgadza się, bo np. Długosz który ją opisał, urodził się już 5 lat po niej. Więc jakieś subiektywne elementy w opisie pewnie są. Ale co do zasady faktem jest, że była, faktem jest też polskie zwycięstwo. To prawdy niekwestionowane. I to jest właśnie obiektywna prawda, która istnieje zawsze.
  • Noico1, tylko dlatego, że wszyscy się zgadzają. Wyświechtany frazes, ale użyję: a jeśli ja żyję w matrixie? Albo nawet: co to znaczy była? Co to jest przeszłość? Oczywiście, Bóg tu wiele załatwia, ale On działa poprzez ludzi, jeśli chodzi o przekazywanie prawdy. Prawda historyczna to na pewno, ale "obiektywna" to by mi przez gardło nie przeszło, bo ja po prostu nie mam jak tego sprawdzić, w czasie się nie cofnę. To jest tak naprawdę kwestia wiary, że była taka bitwa. Tak samo kwestią wiary jest to, że jutro wzejdzie słońce. Wszystko jest kwestią wiary. Prawda to 2+2=4 i niewiele więcej. Oczywiście, gdybym wierzył w Kościół, także inaczej patrzyłbym na dzieje, które byłyby dla mnie historią świętą. A tak mówię jak relatywistyczny lewak ?
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor to raczej w Twoim wymiarze jest negacjonizm wydarzeń historycznych, niż relatywizm. Oczywiście nikt ci nie każe wierzyć, ani nie zmusza, to wyłącznie Twoja sprawa. Co do pewnych wydarzeń, które miały niewielu uczestników można mieć wątpliwości, czy inny ogląd sytuacji, bo świadkowie mogli przekazać informacje subiektywnie, bądź celowo manipulować, no ale to są już drobne szczególiki. No ale pewnych konkretów, faktów zanegować się nie da.
  • Noico1, chodzi mi tylko o tę "prawdę obiektywną", ale może to kwestia ustalenia, co mamy na myśli, jak przeważnie.
  • SwanSong rok temu
    Ja chcę eden z wilczych kłów. Ciekawe, jak wygląda. Wilki to fajne zwierzęta.
  • Noico1 rok temu
    Ty się głupcze zajmij kopaniem dołów, skoro nie rozumiesz prostych metafor, albo poszukaj swoich mniemanych utworów w szambie miejskim.
  • Szpilka rok temu
    SwanSong

    Masz rację, 'eden z kłów wilczych' to wujnia nie metafora, bo gdzie tu jest jakaś analogia?

    'Zasnąć snem wiecznym', czyli śmierć i jest analogia albo ta:

    'niebiańskie ogniki ozdobiły noc' i już wiadomo, że chodzi o gwiazdy, zatem metafora nie może być od czapy.

    I jeszcze jeden kwiatek:

    'i las sztandarów gęstych Anno'

    Wychodzi, że sztandary były gęste. I gęsty las sztandarów, Anno.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Ty nie rozumiesz języka polskiego. Wracaj świnie karmić, a nie połejzję pisać.
  • Noico1 rok temu
    Szpilka jak nie rozumiesz, że gęsty odnosi się do całej frazy to nie zajmuj się poezją i się nie kompromituj.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    A "eden z kłów wilczych" do czego się odnosi? Ale krętacz, jak prędziutko zmienił, a było tak:

    'i las sztandarów gęstych Anno'

    Aha, ktoś tu niedawno napisał, że jak się ma problem z przyjęciem krytyki, to nie powinno się publikować, tylko trzymać w szufladzie.
  • Noico1 rok temu
    O szyku przestawnym też pewnie nic nie słyszała. Nie osłabiaj mnie. A w sumie prostej metafory tłumaczyć ci nie będę, skoro nie nadajemy na tych samych falach i tak nie zrozumiesz pojęcia raju odzyskanego / wyszapanego strajkiem od sfory wilków, które naród gnębily i trzymały w niewoli komunistycznej. Jesteś po prostu tępa.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Wierszokleto, wiersz ma być dla czytelnika, w życiu nikt postronny nie zrozumie żadnego 'edenu z kłów wilczych'. Nikt w twojej głupiej głowie nie siedzi i nie wie, co ci się tam ubździło, zrozumiałeś?

    No i nie "Ani", bo to dorosła kobieta, wierszokleto.

    'bo tylko prawda jest ciekawa.'

    Strasznie głupie stwierdzenie.
  • Noico1 rok temu
    Szpilka nie porównuj ludzi rozumnych do swojego poziomu. Ty ić klecić swoje grafomanie na konkursy, gdzie nie odstają od ciebie poziomem. Do niewidzenia.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Każdy user ma prawo napisać, co myśli, jak masz problem, to nie wklejaj!
  • Noico1 rok temu
    Szpilka jak masz coś mądrego do napisania to pisz, jak tylko świerzbi ręka, by pisać bzdury nie pisz. Ja pod Twoje grafomanie nie włażę. Baw się we własnym sosie. Sama w swoich tworach żadnych metafor chyba nie stosujesz, to rozumiem, że ostra metafora to trudna do zrozumienia jest, podobnie jak szyk przestawny.
  • Laosek2 rok temu
    Noico1 długo jeszcze będziesz jęczał, kiedy ludzie wskazują ewidentne głupoty w tym nadymanym tworze?
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahahaha, się grafoman zapluł, ja jestem winna, że on kocopoły wypisuje. To pisz dobre wiersze, obłudniku, czekający na chwalby, a taaaaaaaaaaaaaki gest Kozakiewicza ?
  • Szpilka rok temu
    Aha i jedynka za krętactwo! Napisał niegramotnie i guano wciska o szyku przestawnym:

    "i las sztandarów gęstych Anno"
  • Noico1 rok temu
    Ja pod twoje grafo i tak nie przyjdę, bo ani śmieszne, ani wartościowe, tylko wygdulone na siłę;) po tygodniach potu i łez, więc nie wysilaj się;)))
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Nie trolluj, ty trollu przebrzydły! Masz ewidentnie coś z kiepełą!
  • Noico1 rok temu
    Szpilka wszyscy ci to piszą, ze dwa dni nawet było, że poetka z Ciebie żadna, więc przyjmij to do wiadomości, jesteś pod moim wierszem trollu, więc zachowuj się grzecznie:))) Do niewidzenia. Uciekam.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahaha, to nie wiersz, to kicha i twoje to są gacie. Tjaaaa, ty połeta i knoty lepisz, iĆ i nie pogrążaj się bardziej.
  • Szpilka
    O co chodzi w waszym sporze?
  • Szpilka rok temu
    Słone

    O nic, wierszokleta nie potrafi przyjąć na klatę jak mężyczyna, celnych uwag, tylko będzie guano w oko wciskał, że wiersz genialny.

    A to, co wypisuje, to trolliczny rzyg, bo kilkoma nickami przychodził pod moje teksty i chwalił, bardzo zmienny w swoich osądach, jak widać ?
  • Szpilka rok temu
    *mężczyzna
  • Szpilka
    Ok, właśnie przeczytałam "eden z kłów wilczych odzyskamy" był iskrą...
    Miło, że nie jestem samotna w nierozumieniu tego wyrażenia. Ale pomyślę o nim.
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Hahahahha, ja nie zamierzam, w sumie to mnie rozśmieszył ten kocopoł ? Nic się to stare trollisko nie zmieniło, dalej warczy i gryzie, bo mu nie wyszło, niech SE posenkę zanuci:

    znowu, kuźwa, mi nie wyszło ???
  • Szpilka rok temu
    Słone

    To nie iskra, on tak zawsze, gdy knota ulepi, a ja chwalić nie chcę ?
  • Szpilka

    Proszę cię, nie zachowuj się, jak maryna ze młyna, bo przysięgam, że mam Deja vu.
    Przecież jesteś inna. Nie bądź taka sama, jak oni... :(
  • Szpilka

    Nie musisz reagować. Po co? Zachowujesz się identycznie, jak szczezuja.
    Brawo.
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Napisałam merytoryczny komentarz, a on z miejsca do mnie skoczył, to jak mam reagować?
  • Szpilka rok temu
    Słone

    A Swanga wyzwał od głupców, też mu grzecznie zwrócił uwagę na tę metaforę.

    No to jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie!
  • Laosek2 rok temu
    Szpilka powinien brać Espumisan zanim napiszę dzieło o Tadziku Kościuszce?
  • Szpilka rok temu
    Laosek2

    Hahaahahahah, z zadęciem będzie ?
  • Szpilka

    Za wyzwanie grzecznego SS powinien dostać z miejsca bana.
    Zresztą te sytuacje ciągle się powtarzają.

    Miłej zabawy.
  • Szpilka rok temu
    Słone

    No właśnie, ja i tak grzeczna byłam i zawsze grzecznie zapodaje sugestie, ale jak ktoś do mnie skacze, to mam prawo się bronić. O!
  • Szpilka
    Ty też skaczesz.
    Jesteście, jak Zające na łące xd
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Rozczarowana jestem, jednak ludzie się nie zmieniają, najlepiej takich omijać i już ?
  • Szpilka

    Ale nie omijasz?
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Dlaczego bronisz tego dziadersa? Omijałam bardzo długo, akurat zuważyłam komentarz Swanga na głównej i wcisnęłam swoje trzy grosze. Normalny user to dziękuje za wizytę, gdy mu się opinia nie podoba, i tyle. A fiś zaraz do ataku rusza, jakbym mu co najmniej ostatnią zupę z talerza zjadła.
  • Laosek2 rok temu
    Szpilka agresją nie przykryje nieuctwa i beztalencia
  • Szpilka rok temu
    Laosek2

    Ale zadymę zrobi i nikt nie wie, o co chodzi, to stara strategia i jak widać skuteczna, bo przychodzą tylko mu kadzić, bojąc się ataku autora ?
  • Szpilka

    Bo przypominają mi się ataki szczeżui na mnie.
    Mam traumę i dlatego mi go żal.
    Nic nie mogę na to poradzić. Bardzo mi przykro.
    Wiem, że to dziad kury kradł, ale jednak jakieś pokłady litości we mnie drzemią...

    Jak ich się pozbyć!!! Nie potrafię :(
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Ale to dziaders mnie zaatakował, a nie ja jego, w ogóle strasznie się agresywny zrobił, odkąd flama go porzuciła, ale czy to ja jestem temu winna?

    A mnie się przypominają jego ataki w duecie z flamą na mnie i to jest straszne świństwo, co dziś zrobił, to podły wred i brzyd!

    Nie ma przebaczenia, zawsze go w rzyć kopnę i KONIEC!
  • Szpilka

    Flama go porzuciła, bo wymieniła na młodszy model???
    Ok, masz rację Walcz! Powodzenia?
  • Szpilka rok temu
    A w ogóle to moherowy beret, co innego robi i co innego gada, zapomniałaś?

    No i mizogin, Kaczor zrobił z kobiet żywe trumny, a beret moherowy popiera. Huk z beretką i jego fanatyzmem!
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Hahahaha, wymieniła ropucha na żabula.

    Dzięki, mykam już, ciao ?
  • Za taki wpis Noico --> Jesteś po prostu tępa.
    Mateusz na orgu dałby ci bana.
  • Laosek2 rok temu
    Dlatego młota tam nie ma.
  • Szkoda, że go nie ma. Może po banie za wyzywanie, by znormalniał.
    A tu, cóż, wszystko mu wolno...
  • Ale się tu dzieje. Potem przeczytam. A przepraszam, jeśli uraziłem sugestią, że kiedyś pisałeś gorzej. Może po prostu dojrzałem do Twoich textów ?, bo sam już wierszy nie piszę. Wiersz wolny nie jest żadnym wierszem, bo na wersy można podzielić se wszystko. Nie powinienem tagować moich nowych jako "poezja" wcale.
  • Laosek2 rok temu
    Trudno o głupszą konstatację.
  • Noico1 rok temu
    Spoko loko Weleborze. Nie mam nic przeciw wolnym, ale mało kto umie je pisać. Rymowane to prawdziwe wyzwanie?
  • Laosek2, kto Ty w ogóle jesteś? Brak publikacji... Może jesteś moim papierem toaletowym, albo chuj wie czym. Tajemnica po prostu. Ale świat pełen jest tajemnic. A co to jest konstatacja? Co za debilne słowo.
  • Pobóg Welebor
    Podsumowanie.
  • Noico1, nie bez powodu tak pisano przez wieki, to nie byli idioci, teraz panuje łatwizna wszędzie...
  • słone paluszki, to znaczy, że dobrze napisałem, czy źle?
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor z debilem mam do czynienia to i słownictwo właściwe?
  • Pobóg Welebor
    Nie powinieneś się angażować, ale rozumiem twoją rycerską postawę.
  • Noico1 rok temu
    Weleborze masz rację, tylko mało zdolne osobniki idą na taką łatwiznę.
  • Laosek2 rok temu
    Noico1 po prostu walisz na jedno kopyto nadęte pewny to dorabiasz do reszty piździe uszy.
  • Laosek2 rok temu
    Peany
  • Laosek2 w sumie tak, nawet inteligentnie napisałeś. Opublikuj coś kurwa. Jak to tak, Ty dojeżdżasz ludzi, a Ciebie nie można? Pokaż coś.
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor wiele lat tu musisz być, aby mieć tyle co ja?
  • słone paluszki, nie, to akurat nie to. Mnie się wiersz Noico naprawdę podoba. A "eden z kłów wilczych" to mój ulubiony moment...
  • Laosek2 to pokaż
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor bo to najlepsza metafora w całym tekście, dlatego sfora tak się na nią rzuciła???
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor dupkom się nie tłumaczę i nic akurat takim nie muszę pokazywać.
    Jak będziesz tu 7 lat to się możesz do mnie grzecznie zwrócić.
  • Noico1, zazwyczaj, ale też to może być wyrachowanie. Np. taki Opałka, "malarz", który stawia cyferki na płótnie, i oczywiście zyskał sławę, ja widziałem Jego ilustracje do Gilgamesza, i ten facet UMIE, nie jest beztalenciem, przeciwnie. Wszystko to jest smutne jednak.
  • Laosek2, co, cykoria?
  • Laosek2 albo inaczej: KAŻDY, kto mówi o "pojęciu o poezji" po prostu jej nie czuje.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor dlatego sfora bez żadnych osiągnięć próbuje atakować dobre wiersze. Taki urok opowi. Właśnie przekonali mnie, że wiersz jest super.
  • Noico1 tak, to wspaniałe uczucie ?
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor nie mam ochoty z tobą konwersować.
    Za mały jesteś.
  • Laosek2 a ciebie w ogóle nie ma.
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor dla ciebie na pewno.
    Za wysokie progi dla takich jak ty.
  • Laosek2, dobra, błaznem jesteś. Ale zabawny nie bardzo.
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor weź leki bo męczący jesteś
  • Laosek2 kupa dupa
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor ale dupek.
    Szkoda mi czasu na ciebie.
    Przeciągnij się pod kilem i może dojdziesz do siebie?
  • Laosek2 widać, że nie szkoda ci czasu na mnie. Jesteś mi drogi niczym ten papier toaletowy. Kocham cię i uwielbiam. Bez ciebie musiałbym podcierać się ręką. Lewą, jak muzułmanie. Dziękuję ci z całego serca, bo odkryłem twe piękno. Pomyślę o tobie podczas następnej wizyty w toalecie. Więcej nie powiem bo się wstydzę. Jakże jesteś potrzebny. Uwielbiam.
  • Pobóg Welebor
    I dobrze. Niech będzie różnie.
    Bo
    Każdy z nas potrzebuje, a może zasługuje na sprzymierzeńca...
  • Pobóg Welebor
    Lewą to Żydzi.
  • słone paluszki muzułmanie również. A prawidłowo powinno się podmywać ?
  • słone paluszki Noico jest gościem którego lubię, bo jest miłośnikiem kotów. On nie jest taki, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. Ja też się pomyliłem.
  • Pobóg Welebor
    Jestem tu 6 lat. Wiem, jaki jest Bogumił. Ale tę więdzę zostawię dla siebie, bo aż tak mi nie zalazł za skórę, jak jego psiapsi.

    Gdzie tu się podmywać, jak susza idzie...
  • słone paluszki nie przeczę, też widziałem niektóre Jego komentarze. Ale ja pojechałem Dekaosowi na na orgu, kazałem Mu się spuścić w kiblu... Nie mnie oceniać w zasadzie ?
  • Pobóg Welebor
    Za brak komentarzy? Mateuszek da ci klapsa za to xd
    A nie skomentowałeś gołej dupy Jasińskiego? Co ten człek wstawia za zdjęcia na portalu literackim, to szok normalnie :-/
  • słone paluszki, ach, Jasiński, tak ?
    Ale z nim pokłóciłem się już wcześniej... Nie zaglądam do niego, dziwię się, że on jeszcze funkcjonuje, to jest niepojęte... Ciekawe, czy ten herb swój wytatuował sobie na dupie...
  • Pobóg Welebor
    Herb na dupie???
    Teraz wkleja swój nr tel ze słowem SMS.
    Czy masz ochotę wysłać smsa?
  • Pobóg Welebor
    Dobra, stop. Nie będę już nikomu dupy z herbem czy bez, obrabiać xd
  • słone paluszki szczerze, to szkoda mi gościa, pomyśl ile samotności może tutaj wołać. Ale on jest zjebany ?
  • słone paluszki, spoko, nie krępuj się. Chyba nie jesteś dobrym człowiekiem? Nie zawiedź mnie ?
  • Pobóg Welebor
    Jestem empatyczna. I mam gryzące sumienie?
    Czemu uważasz, że on jest zyebany?
  • słone paluszki, Grain określił go jako narcyza, i chyba słusznie. Niektórzy nadają się tylko na przemiał, sorry gregory ?
  • Pobóg Welebor
    Ty też jesteś narcyzm. Sorry gregory?
  • narcyzem*
  • słone paluszki, może się tak wydawać. O Żuławskim mówiono, że ma wielkie ego, tylko dlatego, że uważał się za geniusza. Ale był nim, kurwa. Mnie chodzi o zaburzenie osobowości. Ja mam urojenia wielkościowe, nie przeczę. Zawsze tak było. Ale zaburzenie narcystyczne to jest coś potwornego, tego nie mam. Jasińskiego też w sumie nie powinienem diagnozować, więc zostawmy. Ja staram się nikogo nie poniżać, narcyz odwrotnie. Jeśli mi nie wychodzi, to przykro mi ?
  • Pobóg Welebor
    Urojenia wielkosciowe? Czy to coś takiego, że wyobrażasz sobie, że np jesteś Napoleonem?
    Niegroźne choroby psychiczne są fascynujące, jak schizofrenia bohatera w Pięknym umyśle.
    Widzieć kogoś i z nim rozmawiać. Chciałabym tak...
    Jasińskiego cholernie mi szkoda, ale publikowanie gołej dupy uważam za przegięcie. To nie głupi facet, ale źle się za to podrywanie zabiera. Poza tym jesteście w podobnym wieku i macie podobny życiorys...
    Pomyślałeś kiedyś o tym, że moglibyście zostać Przyjaciółmi?
    Nic nie wiem o zaburzeniach narcystycznych, bo nigdy nie klasyfikowałam narcyzmu, jako zaburzenie. Zawsze mówiło się: o, patrz jaki Narcyz zadufany w sobie, egoista! I to wszystko.
    Narcyzm jest traktowany, jako cecha charakteru, a nie zaburzenie. Nigdy tak o tym nie myślałam.
    ?
  • niegłupi - error
  • słone paluszki niestety, to jest zaburzenie osobowości, narcyzm. Nie wiem naprawdę, czy Jasiński to ma, ale on nie ma szacunku do ludzi, co uważam za podstawowe. Poczytaj, czy posłuchaj o narcyźmie, to bardzo ciekawe. Szczególnie "covert narcisist". Teraz poczytałem o urojeniach wielkościowych, i nie mam tego. Przekonanie o byciu wszechrozumnym to jak się okazuje zbyt mało ?
  • Pobóg Welebor
    Ok. Poczytam. Dzięki. Trzymaj się Olo. Miłego?
  • MartynaM rok temu
    Pamiętasz tamte dni
    sierpniowe,
    gdy Bóg przemienił wodę w wino,
    gasnący podsycałaś ogień,
    bo nie zwątpiłaś
    w sprawiedliwość.

    Wolność powodzią świat zalała,
    szczęśliwych ludzi trwał
    karnawał,
    byłaś wciąż wierna
    ideałom,
    bo tylko prawda jest ciekawa.

    Pamiętasz stoczni gdańskiej bramy,
    i las sztandarów gęsty
    Anno,
    eden z kłów wilczych odzyskany,
    i znów ożyła
    Solidarność.

    Ja bym w ten sposób poukładała, albo coś w ten deseń, żeby nie było jak z lamusa, tym bardziej że rym współczesny.
    Podoba mi się ''eden z kłów wilczych odzyskany'' - znamionuje wszystko o co i z kim walczyła Anna Walentynowicz.
    Solidarność to było coś wielkiego i tylko szkoda, że znaleźli się wśród nich wilki wyszkolone przez komunę, później chcieli zagryźć ludzi bohaterskiej walki i niektórych zagryźli.

    Akurat ten wiersz ci się udał.
  • Noico1 rok temu
    Roma locuta, causa finita?
  • Laosek2 rok temu
    Eden z kłów wilczych jest tak głupią metaforą, że zęby cierpną każdemu, kto ma trochę pojęcia o poezji.
  • Szpilka rok temu
    Laosek

    Jak się czyta wers, to wychodzi, że eden był z kłów wilczych zrobiony, czyli ta przestawnia zamuliła przekaz - 'wyrwiemy eden z wilczych kłów', tak brzmi zrozumialej, aczkolwiek nadal metafora od czapy, bo chodzi o socjalizm, a przecież w kapitaliźmie żadnego edenu nie ma!
    Przestawnia powinna zachować sens wypowiedzi, a nie go zmieniać albo sprawiać, że się niezrozumiałym staje. Trzeba też pamiętać, że zmiana szyku powoduje pompatyczność, zaś czasy na napuszoność /barok/ dawno minęły, ale czy do tego pompiera to dotrze? ?

    Aha i jeszcze coś, należy tak pisać, żeby osoba nieznająca Anny Walentynowicz też wiersz zrozumiała, jest to pisanie uniwersalne - uniwersalny przekaz, nie trzeba wtedy instrukcji jak do pralki załączać.
  • Laosek2 rok temu
    Szpilka beton i jego akolici są pewni własnego geniuszu.
    Dostał już lepszą wersję i z tą teraz pójdzie w świat, udając piszącego poezję.
    Niech teraz pisze o Tadziku Kościuszce i edenie zbudowanym z kos.
  • Szpilka rok temu
    Laosek2

    W jaki świat, znalazłam jego gnioty w religijnej gazecinie, nagabywał redakcję jako czytelnik i w końcu zamieścili te gnioty ?
  • Laosek2 rok temu
    Szpilka wiem, ale zobacz jak łeb zlasowało.
    Tak to jest jak wydrukują bez badań psychiatrycznych autora.
  • Szpilka rok temu
    Laosek2

    Urojenia wielkościowe, sam za druk zapłacił i myśli, że pisarzem jest. Streścił już napisane, po huk komu takie pisanie, gdy są świetni historycy jak Norman Davies np.?
  • Laosek2 rok temu
    Szpilka no i hu...k?
  • Grain rok temu
    Laosek2
    Ostatnie publikacje
    Brak publikacji
    Ostatnie komentarze
    20 min. temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor ale dupek. Szkoda mi czasu na ciebie. Przeciągnij się pod kilem i może dojdziesz...
    30 min. temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor weź leki bo męczący jesteś
    42 min. temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor dla ciebie na pewno. Za wysokie progi dla takich jak ty.
    44 min. temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor nie mam ochoty z tobą konwersować. Za mały jesteś.
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Eden z kłów wilczych jest tak głupią metaforą, że zęby cierpną każdemu, kto ma trochę...
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor dupkom się nie tłumaczę i nic akurat takim nie muszę pokazywać. Jak będziesz tu...
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Pobóg Welebor wiele lat tu musisz być, aby mieć tyle co ja?
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Peany
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Noico1 po prostu walisz na jedno kopyto nadęte pewny to dorabiasz do reszty piździe uszy.
    godzinę temu Ani Walentynowicz
    Szpilka agresją nie przykryje nieuctwa i beztalencia

    Laosek2 jest pacyną Lotosa nienawidzącego katolików, PIS-u. Jako Laosek2 ujada razem ze SwanSongiem i widzę że także Szpilką. Na próżno rozpoznany.
  • No to jest žałosna persona
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor nawet twój kolega z psychiatryka przybył z odsieczą??
  • Laosek2 sporo o mnie wiesz? Tak, byłem w psychiatryku dość długo... I wiesz, jak mówiliśmy na takich jak ty? Normalusy ?
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor to widać, słychać i czuć.
    Wyciągaliście brudną nogę z przełyku, aby być normalusem?
  • Grain rok temu
    Pobóg Welebor, Laosek od razu jako stały troll /a konto od niedawna/ kojarzy wszystih ,,po swojemu". W zasadzie on jest tylko niezdiagnozowany/
  • Laosek2 rok temu
    Grain chyba przerosła cię sytuacja we własnym pampersie
  • Grain, byłby rozrywką, nawet chyba niegłupi, ale to nie to...
  • Laosek2 ja normalusem nie będę nigdy. A tak w ogóle jestem wszechrozumny, zapamiętaj to sobie.
  • Laosek2 rok temu
    Pobóg Welebor idę spać świrze, bo za dużo poświęciłem ci czasu.
    Pogadaj z bratem - popaprańcem.
    Wyjątkowo do siebie pasujecie.
    Jakby z jednego oddziału?
  • Laosek2
    Bo ci powyrywam piórka z dupki, jak nie przystopujesz względem pw.
  • Laosek2 mój brat jest doktorem matematyki. W ciemno strzelasz?
  • słone paluszki dzięki, to miłe, moja mentorko ?
    Ja mój papier toaletowy nazywam od dzisiaj laosek, to takie ładne słowo. Papier toaletowy to zbyt długie, a srajtaśma niesmaczne. Dajmy mu sławę, podcierajmy się laoskiem.
  • Pobóg Welebor
    Laosek to pansowa?
  • słone paluszki, tak? Nie mogę tego pojąć, przecież to stary chuj, ten sowa. Alkoholizm jednak uwstecznia, więc może...
  • Pobóg Welebor
    Nieładnie pisać tak o kimś, kogo nie znasz osobiscie, a tylko powtarzasz opinie po osobach mało wiarygodnych. Nie bądź wytartą kalką.
    To wojna domowa dwóch narcyzów, do której żaden z nowych użytkowników nie powinien się wtrącać.
    Poza tym sowa jest zdecydowanie lepszym literatem. Może nie lepszym człowiekiem, ale literatem na 1000%.
  • słone paluszki, akurat obalkoholiźmie swoim sowa pisze.
  • słone paluszki o alkoholiźmie
  • słone paluszki a jeśli laosek to sowa, to przecież znam
  • Pobóg Welebor
    A jeśli laosek to nie jest pansowa...
    Kłócisz się o sprawę, która ciebie nie dotyczy, ale Róbta co chceta?
  • słone paluszki, jak to nie dotyczy? Jeśli to nie jest pan sowa, to nadal piszę prawdę, że alkoholizm uwstecznia. A sowa napisał mi kiedyś "tak się nie pisze" i nie uzasadnił dlaczego. To jest kretyn.
  • opowi to destrukcyjne miejsce. Wszyscy chwalą wolność słowa, ale jednak człowiek musi czuć bat nad sobą, inaczej dostaje małpiego rozumu.

    Za rok opowi zniknie.
  • słone paluszki, chodzi o to, że nazwałem go kretynem? To akurat ewidentne, to jest fakt naukowy. Oczywiście, że pozwoliłem sobie, bo tu wolno wszystko. Zresztą nie wiem, bo nie obraziwszy nikogo znowu mam blokadę na publikacje, ale może to dobrze. Nie może być tak, że papier toaletowy może obrażać, a my to nie.
  • Pobóg Welebor
    Niemożliwe, żebyś miał blokadę na publikacje.
    Terazz, nie wiadomo z jakiego powodu, czeka się długo na opublikowanie tekstu.

    Admin chyba też już olał to miejsce...
  • Bo wszystko przechodzi przez admina.
  • Pobóg Welebor
    Mam dość opowi i głupich wyzywanek.
  • słone paluszki, kiedyś jeden mój text nie poszedł w ogóle. Normalnie czekam parę minut, nie wierzę, że cokolwiek przechodzi przez admina, chyba, że ma kogoś na liście.
  • słone paluszki, a z Dekaosem to mniej chodziło o bezczelność niekomentowania, bardziej o co innego. O protekcjonalne wypowiedzi świętoszka. Protekcjonalność to obelga, która udaje, że nią nie jest. Czyli że to jest gorsze o wiele od tego, co papier toaletowy albo ktoś inny prezentuje.
    Ja też zmyłem się z opowi, wróciłem tylko z textem o Olszańskim, bo jest ważny. Ale chyba też już spływam.
  • Pobóg Welebor
    To jakaś chora akcja i jawna dyskryminacja.
    Kiedyś tego nie było, nie mam pojęcia co się teraz stało.
    Przykro mi z tego powodu.
  • słone paluszki, dzięki, niech nie będzie Ci przykro, to mi tylko przypomniało, że miałem spływać ?
  • Pobóg Welebor
    Jeśli chodzi o Dekaosa, to przestałam na niego zwracać uwagę, kiedy zdałam sobie sprawę, że pomimo wieloletniego hejtowania przez martynę innych, on nadal komentuje teksty hejterki.
    Szok i niedowierzanie.

    Nie można być ciągle niby neutralnym.
    Kiedyś trzeba stanąć po czyjeś stronie.

    Poducz się trochę informatyki i stwórz portal literacki?
  • Pobóg Welebor
    Po tekście Marczello zauważyłam, że na opowi panuje kolesiostwo. To raczej nie demokracja, tylko głęboka komuna.
  • Pobóg Welebor
    Zajrzałam na rwój profil - publikacja jest My, tylko ma za krótki tytuł i dlatego nie ma na stronie głównej. Wykasuj i ponownie opublikuj z dłuższym tytułem.

    Oj, dostało się adminowi?
  • słone paluszki ha ha, dzięki. Chyba jednak dam spokój, text "My" nie jest wiele warty ?
  • słone paluszki, w sumie to przyłożyłaś też mnie, bo ja z Martyną żyję dobrze. Inna sprawa, że raczej nie czytam tych textów, gdzie ona hejtuje. Masz oczywiście rację, jakaś lojalność musi być.
  • Pobóg Welebor
    Ale ty jesteś nowym użytkownikiem i nie masz pojęcia, co się działo wcześniej. Dlatego w moich oczach wszyscy nowi są usprawiedliwieni.
    Jednak nie mogę wybaczyć "starym" użytkownikom, że komentując jej teksty jednocześnie akceptują hejterskie zachowanie.

    Nie odchodź całkowicie z opowi. Od czasu do czasu możesz tu wpadać. Przecież.
  • słone paluszki, pewnie będę... No teraz przeczytałem wiersz Graina, który mi podpadł znowu, ale za taki text jak "Cztery kamienice" wszystko od razu wybaczam...
  • Pobóg Welebor
    Fajno?
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor

    https://www.opowi.pl/jesien-a83000/#comment-791814

    Masz tutaj TWA we wsparciu Antka, wszystkie ranne wpisy pousuwane, no nie powiem, chłopina się napracował solidnie. Za to pod wierszami Graina trolling, wyzwiska w wykonaniu bandy mają się dobrze;))
  • Noico1, dzięki, potem spróbuję trochę się zorientować w tym.
  • Laosek1 rok temu
    Noico1 bo do chama wyzwiska pasują.
    Cała wasza grupa taka sama.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor słusznie napisałeś, że tutaj jak za pezepeeru, a Antek jako tłusty gensek, taki pierwszy sekretarzyna, decyduje komu dać talon ma mieszkanie, czy malucha.
  • Noico1
    Powinien dostać bana za hejterskie komentarze pod opowiadaniem Tjęri.
  • Noico1
    I to ja napisałam, a nie Olo.
    Ty taki owaki, tulko wziąć cię za kłaki i wywalić za burtę na pełnym morzu.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahahaha, dostałeś bacikiem po zadzie? Należało się ???

    Uprasza się Szanownego Admina o częstsze używanie bata, ze szczególnym uwzględnieniem zada niejakiego Noico1 ???
  • Szpilka rok temu
    upssss, zadu ???
  • Noico1 rok temu
    Szpilka akurat to wszystkie twoje wpisy tam zniknęły, więc Antek vel Piotrek chyba twojego zada, jak to nazwałaś, był ciekaw.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahahaha, doprawdy? A kto się smarkał, że mu wpisy usunięto? Napisałam tylko, że za dużo tu bzików z urojeniami wielkościowymi i zaraz ty się pojawiłeś, poczułeś się bzikiem?

    Hahhaha, poczucie własnego bzika to ważna rzecz, aczkolwiek ja nikogo po nazwisku nie nazwałam i twoja agresja względem mnie była zupełnie nie na miejscu. Bardzo dobrze, że admin usunął twój paskudny rzyg, powinien częściej ingerować.

    A nieeeee, zad to określenie tylnej części ciała u zwierząt, a to ty jesteś gnomem, a nie ja ?

    Zad to też tłusta żopa u ludzi, ja mam tyłek w normie, za to twój mocno od normy odstaje, zatem usiądź na zadzie i nie podskakuj, grubasie ?
  • Noico1 rok temu
    Szpilka hi,hi stary spróchniały paździerz, z którego się wióry sypią, to nie jest mój ideał piękna.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahahaha, to trzeba było się z tym starym i spróchniałym paździerzem nie żenić ???

    Widziały gały, co brały, teraz nie smarcz, tylko sprzątaj wióry ???
  • Noico1 rok temu
    A który cię chciał???? Dlatego wciąż samotna jesteś. ???
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    A kto tak powiedział, że samotna jestem, ty? Hahhahaha, paradne ???
  • Noico1 rok temu
    Szpilka to widać i czuć, zgorzkniałego frustrata na odległość. ???Pa???
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    A to ciekawe, ty ponoć żonaty i zachowujesz się jak chodzący wór jadu, to jak to tak? ???
  • Noico1 rok temu
    Szpilka ja się dobrze bawię, w przeciwieństwie do Ciebie, widząc wścieklicę, która nie umie napisać dobrych wierszy, takich jak ja piszę i zajadle, aczkolwiek bezsilnie ujada. Ja nie mam problemów z poezją, ale Ty, stąd ta wylewająca się z każdego zajadu frustracja.
  • Laosek1 rok temu
    Noico1 ty piszesz dobre wiersze??????
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Nie może być! A ten pean poniżej, to nie Twój? ?

    bogumil1 05.03.2020
    Nie za bardzo wiem, co komentować, czy wiersz, czy tekst pod nim.
    Co do limeryka, to wiersz zgrabny, ale wydaje mi się, że nie spełnia wszystkich wymagań kanonicznych od limeryka wymaganych. W pierwszym wersie brak treści co do miejsca, w którym akcja się rozgrywa. Sama nazwa limeryk pochodzi od nazwy miasta w Irlandiii, czyli nawiązanie do miejscowości jest niezbędne.

    Poza tym, wiersz układem przypomina limeryk, napisany bardzo bardzo orygnanalnie. Podoba mi się.

    (...)
    https://www.opowi.pl/snicker-limeryk-a58400/

    Ponoć babę z domu Mikke
    user opluł i się snicker*
    w Internecie niesie,
    dopadli kolesie
    i doń zgodnym głosem - lick her**!

    */ˈsnɪkɚ/ - chichot
    **/lɪk hɜː/ - liż ją

    Pochwaliłeś i jeszcze chciałeś znawstwem zabłysnąć, a tu zonk! Do dziś nie potrafisz napisać dobrego limeryku, mimo że Ci tłumaczyłam jak krowie na rowie, upsss, jak bykowi co się zowi ?
  • Noico1 rok temu
    Szpilka przy moich limerykach, to twoje wypociny miękną.
    Limeryk o zazdrosnej trolicy;))

    Pewna zła zawistnica z Warszawy
    pyszczyła broniąc przegranej sprawy.
    Najgłośniej gardłowała,
    bo sama nie umiała,
    Poczytnym autorom zazdrościła sławy.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahahah, kiszka świętego Franciszka to jest, a nie limeryk, do tego z kaszaniarskimi rymami ?
  • Noico1 rok temu
    Szpilka przy twoich kaszarniarskich limerykach mój to prawdziwe arcydzieło.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    No cóż, z urojeniami nie wygram ?‍♀️
  • Laosek1 rok temu
    Szpilka ano nie wygrasz.
    To ta sama jednostka chorobowa co u niedoleczonego.
    Mitomania
  • Noico1 rok temu
    Szpilka nie wygrasz, bo lepszych od moich nie napiszesz, choćbyś miesiąc nad limerykiem siedziała. O!
  • Szpilka rok temu
    Laosek1

    Hahaahahah, a to nawet śmieszne, niech ma i niech się cieszy, że jest genialnym poŁetą, niech mu się polepszy samopoczcie ?
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Tak, tak, tabletkę wziąłeś? ?
  • Szpilka rok temu
    *samopoczucie
  • Noico1 rok temu
    Szpilka
    LImeryk o nieudacznicy

    Limeryk o poecie

    Pewien mieszkanka dzikiej Afryki
    namiętnie pisała złe limeryki.
    Daremnie traciła siły,
    wciąż jej nie wychodziły.
    W końcu wyjechała do Ameryki.
  • Noico1 rok temu
    ERR
    Pewna mieszkanka dzikiej Afryki
    namiętnie pisała złe limeryki.
    Daremnie traciła siły,
    wciąż jej nie wychodziły.
    W końcu wyjechała do Ameryki.
  • Noico1 rok temu
    To o Tobie nienawistnico bez talentu do stwórcy:)))
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahhaha, chyba o sobie, masz u pana Boga plusiora za samokrytykę ?

    Możesz się jeszcze pobiczować pod pręgierzem.
  • Noico1 rok temu
    Szpilka to jest limeryk o Tobie. Skoro Pan Bóg poskąpił Ci talentu, pozostało tylko trollowanie. Taki ersatz.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Przecież to Ty masz setkę kont, wkleić zdemaskowane? Po huk Ci tyle?

    Ty jak Goebbels, myślisz, że jak nakłamesz 1000 razy, to się prawdą stanie?
  • Noico1 rok temu
    Szpilka dobrze mitomanko, ić już i realizuj swój talent od siedmiu boleści w tych pożałowania godnych konkursach, które powinny nosić wspólną nazwę bitew grafomańskich cierpiętników. Bo tylko tam cię wreszcie docenią, tacy sami wielcy autorzy, ja Ty sama. Pozdrówka.
  • Noico1 rok temu
    err Cię.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Nie zawiść, bo to grzech! Ty nie masz żadnych szans w konkursach, za cienki Bolek jesteś!

    Zaśpiewaj SE piosenkę:

    oooooooo, cienki Bolek, ooooooooooooooo ???
  • Noico1 rok temu
    Szpilka w takich konkursach to wstyd brać udział, żeby się nie upaprać błotem, bo jadą paździerzem na kilometr.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Oj to prawda, od dawna zalatuje od Ciebie trupem, nie masz nic ciekawego do powiedzenia, od lat umnieszasz innych, żeby się lepiej poczuć.

    Czasami mi wstyd za Ciebie, do żopy z takimi Polakami jak TY!
  • Szpilka rok temu
    *umniejszasz
  • Noico1 rok temu
    Szpilka nikogo nie umniejszam, tylko napisałem jak jest. Te konkursy to jedna wielka hucpa, poziom jaki w nich jest sama znasz najlepiej, bo bierzesz w nich udział. Marność nad marnościami i wszystko marność;) Ja to dziadostwo omijam szerokim łukiem.
  • Laosek1 rok temu
    Noico1 za ty my czekamy na linki tych poważnych pism, gdzie się produkujesz.
    Inaczej można uznać cię z nadętego świra i faktycznego mitomana.
  • Laosek2 rok temu
    ???
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Noico1 5 min. temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania