Anioły są wśród Nas

Kiedy zamykając oczy wyobrażamy sobie anioła widzimy przed sobą białą smukłą postać w świetlistej aureoli.

Jednak, czy nie ulegamy stereotypowi, że jego wizerunek powinien, tak właśnie wyglądać.

A gdybyśmy przyjęli tezę, że te boskie istoty przed przyjściem na świat będąc jeszcze w niebie zgadzają się przybrać ludzką postać i kontynuować jej życie, aż do naturalnej śmierci.

Mają oni ,bowiem , wtedy swego rodzaju misje to wykonania.

Będąc tu na ziemi nie od razu, są świadomi swojego powołania.

Wiodą zwykłe , spokojne życie przeżywają , smutki i radości, życiowe tragedię.

Jednak , w głębi serca czują się inni, czują, że nie pasują do tego swiata , czują się starsi niż mógłby wskazywać na to ich wiek.

Pomagają ludziom , są bardzo wyczuleni na ludzką krzywdę.

Jak gąbka chłoną wszelkie emocje, dlatego bardzo często czują się zmęczeni i uciekają w samotność.

Dzięki temu mogą czerpać siłę z natury i lepiej wykorzystywać swoje zdolności.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • befana_di_campi 28.11.2020
    To prawda, daję 5!
    Wiem coś na ten temat :-)

    Serdecznie :)
  • Piotrek P. 1988 28.11.2020
    Wspaniały tekst. Moim zdaniem, bardzo wartościowy i ciekawy. Dla zainteresowanych taką tematyką polecam film "Nosso Lar", z roku bodajże 2010. Polski tytuł to "Nasz Dom". To jeden z moich ulubionych filmów wszech czasów. Jest inny niż większość filmów. 5, pozdrawiam :-)
  • Bajkopisarz 28.11.2020
    Bardzo ładne. Można by rzec, że umiemy dostrzec anioła w postaci, w której on nie istnieje, świetlistej, skrzydlatej, a nie potrafimy go zobaczyć takim, jakim jest naprawdę - w skórze ludzkiej, a czasem choćby psiej ;)
    Naprawdę dobra miniaturka.
  • Taviani 28.11.2020
    Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze pod moim tekstem nie spodziewałam się takiego odbioru to bardzo miłe doświadczenie
  • Onyx 28.11.2020
    Świetne! Nic dodać, nic ująć. Bardzo mi się podoba

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania