Ankieta dotycząca zmian w TW

W związku z nowym projektem TW 4.0, nasunęło się pytanie:

Może wraz z powiewem świeżości, nadeszła pora na zmiany?

 

Co sądzisz o:

1. Wrzuceniu gatunków do zdarzeń? Np. "Napisz horror".

2. Pisaniu TW w parach? Dla chętnych. Dwie opcje:

- tworzenie jednego zestawu z dwóch otrzymanych i każdy pisze osobno

- tworzenie jednego zestawu z dwóch otrzymanych i wspólnie pisanie jednego tekstu (publikacja: tekst zostaje podzielony na pół, aby każdy mógł go opublikować u siebie, musi mieć ten sam tytuł oraz informację z kim został pisany)

3. Numer zdarzenia przestaje wpływać na kolejność. Obecni na niedzielnym obdarowywaniu wybieraliby zestawy w kolejności przybycia. Oczywiście, każdy otrzymałby zestaw. Nieważne, czy byłby obecny, czy też nie.

4. Czy masz inne pomysły na zmiany w TW?

 

Daj znać w tym wątku:

http://www.opowi.pl/forum/zabawa-slowami-w273/

 

Pozdrawiamy!

PS: Jeśli jeszcze masz ochotę dorzucić coś swojego do pul (postacie, miejsca, zdarzenia) to śmiało wrzucaj do tego samego wątku, co odpowiedzi na pytania z ankiety :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (161)

  • Ritha 18.10.2018
    Komentarz przełamujący ciszę ;)
  • Canulas 18.10.2018
    Gud dżob
  • fanthomas 18.10.2018
    wrzucenie gatunków do zdarzeń jakoś średnio mi pasuje
  • Canulas 18.10.2018
    Byłyby po dwa zestawy na dzban czy coś. Moze jakaś rotacja, więc jakby źle siadło i tak dałoby się wybrnąć.
  • Ritha 18.10.2018
    Czemu średnio Fan? Ze dostaniesz taki co nie siadze, czy ze nie bedzie gatunku dla ogolu?
  • fanthomas 18.10.2018
    Ritha zdarzenia narzucają mi pewien tok myślenia, podrzucają pomysł na opowiadanie
  • krajew34 18.10.2018
    Z racji, że trują mi dupę dwie największe upierdliwości świata, wrzucam swoją opinie i tutaj, mimo że mieliśmy się wypowiadać w wątku, ale ok.
    1. Nie uważam by coś takiego było dobre, ponieważ albo wtedy porzuci ktoś takie coś, albo jak bedzie mógł natychmiast zamieni. Gatunek powinien być opcjonalny, wskazany ale nieobowiązkowy.
    2. Pomysł z pisaniem w parach mógłby być dobry, chociaż bardziej jako dodatkowy element rozrywki, dla osób, których podstawka nie wystarcza i chcą się bardziej wykazać. Powiedziałbym, że jako bonusowy poziom, najtrudniejszy byłby ten z pisaniem razem jednego. Brzmi ciekawie.
    3 Mam wrażenie, że spowodowałby to mały chaos, no chyba że najpierw zgłaszają się obecni, robi się na szybko listę i w takiej kolejności się robi. Korzystając z samej improwizacji stworzyłby by się bajzel i totalne pomieszanie, gdzie naraz wszyscy piszą,a potem nikt nie wie jaki zestaw był,a jaki nie był. Szczególnie utrudnieniem było, by to dla kogoś wrzucającego listę nicków, miejsc itp.
    4. Myśle, żę prócz małych korekt w takiej formie powinno zostać, wybieranie samemu zestawów do pisania totalnie odpada, to wtedy nie jest zabawa, a zabawa w pana i panią, czyli ja wezmę to,a tego się brzydzę. Losowanie na pewno powinno zostać. Co do losowania, powinna być możliwość wymiany tylko jednej rzeczy, jako koła ratunkowego. Pewien próg trudności powinien pozostać, w końcu jest to dobrowolne uczestnictwo i zabawa mająca przetestować wyobraźnie, a nie zbiór tematów o których mogę napisać, po uprzednio wybrania sobie coś z puli.
  • krajew34 18.10.2018
    Z racji, że trują mi dupę dwie największe upierdliwości świata, wrzucam swoją opinie i tutaj, mimo że mieliśmy się wypowiadać w wątku, ale ok.
    1. Nie uważam by coś takiego było dobre, ponieważ albo wtedy porzuci ktoś takie coś, albo jak bedzie mógł natychmiast zamieni. Gatunek powinien być opcjonalny, wskazany ale nieobowiązkowy.
    2. Pomysł z pisaniem w parach mógłby być dobry, chociaż bardziej jako dodatkowy element rozrywki, dla osób, których podstawka nie wystarcza i chcą się bardziej wykazać. Powiedziałbym, że jako bonusowy poziom, najtrudniejszy byłby ten z pisaniem razem jednego. Brzmi ciekawie.
    3 Mam wrażenie, że spowodowałby to mały chaos, no chyba że najpierw zgłaszają się obecni, robi się na szybko listę i w takiej kolejności się robi. Korzystając z samej improwizacji stworzyłby by się bajzel i totalne pomieszanie, gdzie naraz wszyscy piszą,a potem nikt nie wie jaki zestaw był,a jaki nie był. Szczególnie utrudnieniem było, by to dla kogoś wrzucającego listę nicków, miejsc itp.
    4. Myśle, żę prócz małych korekt w takiej formie powinno zostać, wybieranie samemu zestawów do pisania totalnie odpada, to wtedy nie jest zabawa, a zabawa w pana i panią, czyli ja wezmę to,a tego się brzydzę. Losowanie na pewno powinno zostać. Co do losowania, powinna być możliwość wymiany tylko jednej rzeczy, jako koła ratunkowego. Pewien próg trudności powinien pozostać, w końcu jest to dobrowolne uczestnictwo i zabawa mająca przetestować wyobraźnie, a nie zbiór tematów o których mogę napisać, po uprzednio wybrania sobie coś z puli.
  • Ritha 18.10.2018
    Z racji, że trują mi dupę dwie największe upierdliwości świata, :DDD

    3. Żaden chaos. Elo sobie na jednej liście odznaczy v kto dostał zestaw i np. x kto już komus przydzielił. I żadnej listy obecności by się nie robiło, tylko w czasie rzeczywistym - kto przyszedl, przydziela i zostaje odhaczony.

    "naraz wszyscy piszą,a potem nikt nie wie jaki zestaw był,a jaki nie był" - nie naraz, pojedynczo, jak do tej pory, z aktualizacją puli normalnie
  • Ritha 18.10.2018
    Ni no, to ofkors jedynie propozycja, tenn pkt. 3. Po to dyskutujem.
    Ja to widzę, organizację tego oczami wyobraźni i wiem, ze to wykonalne i uważam, ze skróciłoby czas losowania o połowe.
    Ale to tylko moja opinion.
  • Ritha 18.10.2018
    Zawsze mozemy zrobić tak na próbe, raz, dwa razy (bo róznie jest) i zobaczyć jak to wyjdzie w praktyce.
  • Elorence 18.10.2018
    1. Poprę Rithę, jak coś jest nieobowiązkowego to większość ludu nawet nie podejmuje próby.
    2. Krajew, tam jest napisane "DLA CHĘTNYCH". Przecież od razu założyliśmy, że nie wszystkim to się spodoba.
    3. Ja mam chaos teraz, kiedy ludzie nawet nie napiszą, że ich nie będzie. A to by wiele ułatwiło. Nie potrzebna byłaby żadna lista ani nic. Niewielu ludzi pisze, że ich nie będzie. Nie potrzebne mi są żadne tłumaczenia. Wystarczyłoby: "hej, odpadam".
    I jaki chaos? Skoro wszystko nadzoruję? Nawet wywołuję każdego, żeby nie było bajzlu.
    Popieram również w tym punkcie Rithę - dałoby się ogarnąć.
    4. Nie ma opcji. Żadnego koła ratunkowego. Były niespodzianki. I niespodzianki będą kontynuowane, może ciut zmodyfikowane, ale jednak.
  • Canulas 18.10.2018
    Elorence , dobrze. Rospasanie panuje na czele ze mną. Trzymaj nas za ryje, bo się rozłazimy jak karaluchy spod salaterki z dwumiesięcznym ciastem.
  • Elorence 18.10.2018
    Wyobraziłam sobie to... Boże xD
    Nie no, dyskutujemy :D Jest dobrze!
  • marok 18.10.2018
    Ja jestem najbardziej za 2. Reszta też choć 3 średnio. Jako ciężko mi to wyobrazić jako polepszenie.
  • Ritha 18.10.2018
    No taaa, zwłaszcza że zawsze dziwnym trafem miałes najwyższy numerecek ;P
  • marok 18.10.2018
    Dziwnym? Szczęśliwym. Po prostu i tak będzie jak było.
  • Canulas 18.10.2018
    Krajew, jestem z Ciebie dumny
  • Ritha 18.10.2018
    Marok - No tak, na losowaniach tez przewaznie byłes pierwszy, więc dla Ciebie raczej niewielka różnica :)
  • marok 18.10.2018
    Ritha dokładnie. Mi to rybka. Ja mam być to będę pierwszy a jak nie mogę to mnie nie będzie w ogóle. Ot taka historyjka
  • Ritha 18.10.2018
    A co sadzisz o gatunkach?

    Bo fan nie chce ich w zdarzenaich, Krajew też. Chcecie normalnie, tak jak teraz?
  • Ritha 18.10.2018
    Fan*
  • marok 18.10.2018
    Ritha ja chcę.
  • Ritha 18.10.2018
    kcę* :D
  • Elorence 18.10.2018
    Zaraz robię tabelkę i będę malować krzyżyki xD
  • krajew34 18.10.2018
    Jakby to tak rozłożyć, że na przykład postać z horroru, scena z komedii czy coś, to niema nic przeciwko.
  • Ritha 18.10.2018
    Scena z komedii? No wiesz, jakbys miał - napisz komedię, to w zasadzie to samo co scena z komedii. A postać i miejsce bedziesz miał osobno, więc w zdarzeniu nie moze być posta druga, ale tę postać co dostanie w puli postaci mając w zdarzeniu - napisz horror, możesz przedstawić jako postać z horroru. A nawet powinieneś.Kumasz? :D
  • krajew34 18.10.2018
    Nie zgodzę się, scena a całość to nie to samo.
  • krajew34 18.10.2018
    Scene zawsze można przemycić, gorzej zachować to w całości
  • Ritha 18.10.2018
    krajew34 ono dobszz, masz rację. Ale jestes w takim razie za zostawieniem gatunków tak jak są czy wywaleniem całekiem?
  • krajew34 18.10.2018
    Tak jak wcześniej pisałem, gatunek wskazany ale nieobowiązkowy.
  • Ritha 18.10.2018
    Wiesz, Krajew. jak coś jest niebowiazkowe, to tego nie ma. Były w TW 2.0 emocje nieobowiązkowe, i kompletnie nikt o nich nie pisał.
  • krajew34 18.10.2018
    Emocje bardzo trudno zawrzeć, a gatunek to zawsze jakaś furtka dla nie mających weny.
  • krajew34 18.10.2018
    Emocje bardzo trudno zawrzeć, a gatunek to zawsze jakaś furtka dla nie mających weny.
  • Canulas 18.10.2018
    True
  • Ritha 18.10.2018
    Bo po co ktoś się ma męczyć pod gatunek, jak inni go nie wezmą pod uwagę, gdyż neiobowiązkowy.
    Ale ok, Twoja sugestia to tez jakas opcja.
  • krajew34 18.10.2018
    To już lepiej określić jakiego gatunku ma nie być
  • Justyska 18.10.2018
    Zapraszam sobie. Zawierałam emocje :p
  • krajew34 18.10.2018
    Justyska
  • Justyska 18.10.2018
    * wypraszam
  • krajew34 18.10.2018
    zapraszam?
  • Ritha 18.10.2018
    No widzisz Justyś, jako nieliczna zawierałaś :D
  • Elorence 18.10.2018
    Ja też zawierałam :(
  • krajew34 18.10.2018
    Ale na siłe podporządkowanie danemu gatunkowi, jestem na nie
  • Ritha 18.10.2018
    Ale tak jest własnei teraz :D
  • Elorence 18.10.2018
    Krajew, TW polega na wyjściu ze swojej strefy komfortu, poszerzeniu horyzontów. Powstała cała masa genialnych tekstów i to właśnie dzięki ograniczeniom :)
  • jolka_ka 18.10.2018
    3. To może być ułatwienie i chaos za razem. Bo niby nie byłoby numerków, każdy pisze jestem, ale komentarze jadą do góry i tak ktoś miałaby sprawdzać kto teraz.
  • Ritha 18.10.2018
    To nie idzie az w takim tempie. wszystko widać.
    Ech, bronię pomysłyu, bo widze w nim potencjał.
  • Ritha 18.10.2018
    Zresztą, jak jest 5 sosób na losowaniu, to trudno się pogubić. Jakby przychodzili wszyscy to opcja jaka jest teraz byłaby git. Ale zwykle przychodzi mało osób, a częśc dołącza w trakcie (nawet tych co mieli wysokie numerki).
  • jolka_ka 18.10.2018
    Ritha No jak pięć osób to tak, ale jak ktoś dojdzie w środku, albo ktoś wypadnie i dojdzie znów ktoś (to już wymyślam) to można zbadanie ćwiczenia. Też jestem za tym żeby nie było numerków tylko na żywca
  • Ritha 18.10.2018
    jolka_ka zawsze można to zastosowac na próbe. Zobaczyć czy wyjdzie.
  • Elorence 18.10.2018
    Jolka, jeśli chodzi o dojście... Już tak robicie i jest z tym problem? Nie. Przychodzicie i praktycznie z marszu jesteście wrzucani do kolejki :)
  • Justyska 18.10.2018
    Hejka. Ja tak z doskoku bo mnie raczej nie ma, Ale tak sobie pomyślałam, że może tak z tymi gatunkami, że każdy wybiera gatunek sam z zastrzeżeniem że nie może się powtórzyć. Co Wy na to?
  • krajew34 18.10.2018
    To nie wypali... Wyścig szczurów, by się stworzył
  • Ritha 18.10.2018
    Co Elo na to? Ja muszem iść.
    Fajnie Justyś, kazda sugestia pomocna.
  • jolka_ka 18.10.2018
    Gorzej jeśli osób będzie więcej niż gatunków. Zawsze ktoś będzie pokrzywdzony, bo zostanie mu najgorsze, ale w sumie nie jest to złe :D
  • Ritha 18.10.2018
    Albo bedziemy się o nie bić...
  • Justyska 18.10.2018
    Nie nie. W sensie że jest np. 10 gatunków i każdy uczestnik pisze przykładowo 10 tw i każde w innym gatunku. Każdy sam by sobie pilnował żeby mu się nie powtorzylo
  • Ritha 18.10.2018
    Justyska aaaaaa
  • Justyska 18.10.2018
    Ale w jeden edycji każdy by wybierał co chce. Wedle uznania. Ale jak np. Teraz wybieram horror to już więcej nie. Czy a że zaliczę wszystkie
  • Justyska 18.10.2018
    Chyba ze*
  • Justyska 18.10.2018
    Taki tylko pomysł do rozwagi.:)
  • Ritha 18.10.2018
    Ofkors, jak wszystkie podane.
  • Elorence 18.10.2018
    To by było cudne, ale wtedy numerki ze zdarzeń by się przydały. Żeby uniknąć niepotrzebnych "przepychanek". Po kolei byłyby wywoływane osoby i mogłyby wybierać. Ale gorzej z tymi, których by nie było....
    Trzeba pomyśleć.
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    Witam,
    Mnie pasuje obecna forma plus opcjonalnie gatunek.
    Pulę TW wymieniać należy co czas jakiś i tyle.
    Za dużo udziwnień źle robi każdemu projektowi.
    I ma działanie odstraszające nowo przybyłych a chcących uczestniczyć.

    Pozdrawiam :)
    PS. Jeśli coś jednak zmienicie w zasadach TW, to się jakoś spróbuję wpasować (choć mam nadzieję, że jednak stare zasady pozostaną)
  • krajew34 18.10.2018
    Nie każdemu, dany gatunek może przypaść np mnie erotyk czy horror.
  • krajew34 18.10.2018
    Nie każdemu, dany gatunek może przypaść np mnie erotyk czy horror.
  • krajew34 18.10.2018
    Trudno jest coś napisać w nie swoim stylu
  • Elorence 18.10.2018
    Krajew, no trudno i co z tego? :) To nie żaden konkurs. To zabawa. Dostajesz bodziec, aby móc rozwijać umiejętności. Spróbować każdy może. Jeśli nie wyjdzie, nikt tu z siekierą nie będzie gonił i mordował :D
  • Ritha 18.10.2018
    Z tym że jeśli wrzucibysmy 15 gatunków do puli 200 zdarzeń, to nie są duże szanse, ze siię czesto trafi "napisz horror", ale bedzie taka opcja.
  • Ritha 18.10.2018
    byłaby*
  • Elorence 18.10.2018
    Też tak sądzę. A planuję dać tak z 300 zdarzeń, może więcej. Zobaczę jeszcze, bo jestem w trakcie :)
  • Canulas 18.10.2018
    Albo faktycznie. Zrobić zmienny kosmetyczne. Dużo nowych zdarzeń, miejsc i postaci. Gatunek jako opcjonalny. I hajda.
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    Can - popieram w 10000% twą uwagę
  • Elorence 18.10.2018
    Też i tak może być.
  • Canulas 18.10.2018
    Agnieszka Gu , matko bosko, aż w tylu? Ty się rozumisz
  • krajew34 18.10.2018
    Zgadzam się z Canu
  • Ritha 18.10.2018
    Gatunek chyba musi byc opcjonalny skoro tak chce lud.
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    Ritha :)))) cieszę się, żeś usłyszała "głos ludu" ;))
    ale to chyba duża zasługa krajew34'a bo aż po dwa razy komentarze wali ;)
  • Ritha 18.10.2018
    Nie no to sa tylki propozycje, po to jest ankieta by gaworzyc.
    Choc ja lubue zmiany, ale ja sie dostosuje :)
  • krajew34 18.10.2018
    Agnieszka Gu niestety echo mnie jak widać uwielbia...
  • krajew34 18.10.2018
    Nawet jeśli gatunek będzie opcją dodatkowo, to zawsze będzie furtką dla osób nie wiedzących jak się za to zabrać
  • krajew34 18.10.2018
    Nawet jeśli gatunek będzie opcją dodatkowo, to zawsze będzie furtką dla osób nie wiedzących jak się za to zabrać
  • Canulas 18.10.2018
    Możemyvtez iść jak w szansie na sukces. Podkład z pomocą czy profesjonalny. I rozdzielić.
    Ale to też chyba chujnian-potasu byłby
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    ad "chujnian-potasu byłby" — owszem byłby ...
  • jolka_ka 18.10.2018
    Może racja. Gatunek opcjonalnie i ja bym wymieniała pulę co dwie nie wiem jak to nazwać... Żeby ktoś piąty raz nie dostał spalonego lasu xD tzn nie wymieniać wszystko tylko to co odpadło. Pomysłów dużo było co do przykładów.
  • Ritha 18.10.2018
    oooo wywakac wykorzystane, cuekawy pomysl, sklaniam sie
  • Ritha 18.10.2018
    Niespalony las wrzucilam do puli, a propo xD
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    jolka_ka bardzo dobry pomysł :)
  • Elorence 18.10.2018
    A ja bym robiła coś innego. Po prostu, jeśli ktoś komuś losuje zestaw to sprawdza czy dana postać już wypadła. Jeśli tak, to losuje postać jeszcze raz :D
    OOOOO!
  • Canulas 18.10.2018
    Spalony las to dla fanthomasa, bo jeszcze nie mial
  • fanthomas 18.10.2018
    haha ;)
  • Elorence 18.10.2018
    Śmiechłam xD
  • Ritha 18.10.2018
    Ale dyskusja dosc zywa. Mowilam, Elo, ze publikacja to dobra opcja... :p
  • jolka_ka 18.10.2018
    Prawie jak pod Ozara artykułami :p
  • Ritha 18.10.2018
    jolka_ka taa :D
  • Elorence 18.10.2018
    Ale ja nie mówiłam, że nie :D Uderzyłam z dwóch stron i wyszło cudnie!
  • Dekaos Dondi 18.10.2018
    Gdyby dwie osoby dostały taki sam zestaw, to też byłoby ciekawie porównać...takie ''światy równoległe"'
    Bo każdy ma inną wyobraźnię na ten sam temat.
    Chętnie wezmę co los da!
    Nienawidzę żadnych "ramek''→ ale w sensie elitarnej TW, - ramki są bardo potrzebne:~)) Są "solą literackiej Ziemi"
  • Elorence 18.10.2018
    Odniosę się wieczorem :)
  • Ozar 18.10.2018
    Jeśli mogę to dwa zdania. Punkt 1 - no fajnie, horror, fantasy, życie itd. ale jak dostanę jakiś abstrakcyjny gatunek np. napisz chorał gregoriański to kufa wypadam z gry od razu, albo coś równie dziwnego. A co do pisania parami to też tak raczej niezbyt mi lezy. Reasumując zostawiłbym TW na razie tak jak jest. Choć może jak napisał DD takie "światy równoległe" mają sens.
  • fanthomas 18.10.2018
    pisanie w 2 osoby? ciekawe
  • fanthomas 18.10.2018
    mi tam pasuje wymuszony gatunek. przeżyłem prozę poetycka to teraz z górki
  • Margerita 18.10.2018
    ja przeciw pisaniu parami protestuję
  • betti 18.10.2018
    Masz rację, Mar. Jeszcze ktoś Ci skiepści tekst...
  • Ritha 18.10.2018
    Ona protestu przeciw pisaniu.
    Czyli jest za :3
  • Ritha 18.10.2018
    A nie, cos chyba zle pokapowalam xd
  • Margerita 18.10.2018
    betti
    daruj sobie
  • betti 18.10.2018
    Margerita daruję...
  • Elorence 18.10.2018
    Mam nadzieję, że przeczytacie.

    1. Gatunki będą opcjonalne. Jak ktoś będzie chciał to napisze, jak nie... to nie.
    2. Co z tymi parami? Bo ja widzę raczej niechęć...
    3. Niech zostaną już te zdarzenia, bo pomysł się nie podoba.
    4. PROPONUJĘ taką zmianę: Przy losowaniu zestawów do niedzielnych puli, sprawdzać czy dana rzecz już w niej jest, a jeśli jest, to losować jeszcze raz :) Wtedy nie będzie podwójnych rzeczy i takie tam.
  • Elorence 18.10.2018
    A najlepiej byłoby, gdyby jedna osoba losowała i nadzorowała to :)
  • Canulas 18.10.2018
    4 lipa. Nie upilnujesz. Po prostu jak się na losowaniu okaże że była (albo uczestnik zgłosi, że miał) to mu komisyjnie wylosujesz zastępstwo.
  • Canulas 18.10.2018
    Bo sprawdzać, to lipa. Biedna Marg oblosowywuje 80% gawiedzi zestawami, to jakby miała jeszcze szuukać czy było, to... niee
  • Elorence 18.10.2018
    Ewentualnie bym zmieniała pulę w niedzielę :) Też by tak być mogło :D
  • Elorence 18.10.2018
    Żeby nic się nie powtarzało.
  • Ritha 18.10.2018
    Ehhh konserwatyzm wybrał lud znaczy. No dobszzz
  • Ritha 18.10.2018
    Komu sie nie podoba pomysl nr 3?
    Krajewowi ino co sie tak zna na marketingu ze wrzucil cala serie naraz i ma taki ruch, ze hoho, pomimo ze radzilismy inaczej. Ooooo.
    :P
  • Elorence 18.10.2018
    Możemy pierwsze nowe TW spróbować :) I zobaczyć jak to wyjdzie :) Ja sobie poradzę. Mam na pulpicie takie małe karteczki. Spisze osoby, które są i tyle. Jak ktoś dojdzie, to dopiszę i po sprawie :)
  • Canulas 18.10.2018
    ech, złośliwość cudna jak ocean w ogniu :)
  • Ritha 18.10.2018
    Canulas kisze duzo w dynce. Czasem cos ujdzie na swiatlo dzienne.

    Jak chcesz Elo, zeby Tobie bylo wygodniej, bo mi wsio rybka. Ale mam przeczucie, ze moze by bylo szybciej. A jakby bylo szybcuej to i wiecej osob by przylazlo moze na glosowanie.
  • Elorence 18.10.2018
    Ritha, też mi się wydaje, że byłoby szybciej. Bo jak jest blisko 20 osób, a tylko 5 przyjdzie... to na daremno traci się czas na wywoływanie 15.
  • Ritha 18.10.2018
    Elorence no wlasnie. Mowie Ci.
    Tego bronie, reszta mi rybka. Pary spoko. Gatunek jak nieobowiazkowy to nawet lepiej, byde go olewac i pisac pod serie xd
  • Elorence 18.10.2018
    No i ustalone :D
  • Ritha 18.10.2018
    Elorence git!
  • Canulas 18.10.2018
    Punkty 1-3 się mi widzą.
  • Canulas 18.10.2018
    Już lepiej. ALe widzisz. Za często to bedzie wypadać. Może dany użytkownik da głos, że już miał. Ale jak tam wolisz. Mozemy tak, zobaczymy jak wyjdzie.
  • Canulas 18.10.2018
    Już lepiej. ALe widzisz. Za często to bedzie wypadać. Może dany użytkownik da głos, że już miał. Ale jak tam wolisz. Mozemy tak, zobaczymy jak wyjdzie.
  • Elorence 18.10.2018
    Mi się mało powtórzeń zdarzyło. Miałam dwa razy ginekologa-amatora, więc myślę, że to będzie rzadkość :)
  • marok 18.10.2018
    Niech będą paryyyy!!!!!
  • Canulas 18.10.2018
    A nie możemy po prostu po danym losowaniu - kuluarowo rozpytać. Coś w deseń: Hej, tańcujem we parze?
  • Canulas 18.10.2018
    A nie możemy po prostu po danym losowaniu - kuluarowo rozpytać. Coś w deseń: Hej, tańcujem we parze?
  • Canulas 18.10.2018
    Canulas , sorry, net mnie sie coś tnie i dlatego idą po 2 pościęta
  • marok 18.10.2018
    Tak też można. Będzie sprawiedliwie i bez przymusu zbędnego
  • Elorence 18.10.2018
    Can, ale to miało tak wyglądać :D Jak dla mnie, pary mogą być. Serio. Przecież, jeśli ktoś będzie chciał być z kimś, to indywidualna jednostka (która będzie chciała pisać sama) nie ma tu zbyt wiele do powiedzenia :) To zabawa :D
  • Canulas 18.10.2018
    E - uforia!
    G - awędziarstwo!
    Z - abawa!
    A - trakcje!
    C - iekawostkI!
    T - ajemniczość!
    L - ubisz TO!
    Y - no, kurwa, nie mam pojęcia. Jak ktoś zna inne słowo na Y poza Yetim, to jak się dorobię, to temu komuś wyślę biszkopty z Lidla.
  • Ritha 18.10.2018
    Ych.
  • fanthomas 18.10.2018
    też jestem za parowaniem się
  • Elorence 18.10.2018
    Lud przemówił! BĘDĄ PARY. Dla chętnych.
  • marok 18.10.2018
    Albo dla tych którzy będą mieli branie :)
  • Elorence 18.10.2018
    Współczuję Canowi xD
  • Ritha 18.10.2018
    Taa juz nie napisze Wiwacika, bo nie bydzie mial czasu :(
  • Elorence 18.10.2018
    I nie będzie wiadomo, czy Rose ożyje :( Czy będzie duchem... Czy może "wszyscy trup". Co z Delmą? Polipem?
    Tyyyleee niewiadomych!
  • Canulas 18.10.2018
    pierdzielenie tam. Ja mam dużo czasu dość, tylko marnotrawię. Fakt, że najbliższe 2 miechy będzie zajazd, ale wszystko do dogrania.
  • marok 18.10.2018
    Ja tam nie muszę się martwić xd
  • Canulas 18.10.2018
    Wpis taki pod przeciwstawne pogłaskanie. Pod negację. Dobra, będę pierwszy i miejmy to z głowy.
    Nie no, co Ty, Marok. Nie wiadomo. ;)
  • Elorence 18.10.2018
    marok, Ty głupot nie wypisuj!
  • marok 18.10.2018
    Ale serio mówię. A głaskać to se możesz tą, yyyy. No wiesz co ,;)
  • Elorence 18.10.2018
    marok, zatraciłeś koci charakter...
  • marok 18.10.2018
    Elorence czekaj bo nie kumam
  • Elorence 18.10.2018
    marok, koty mają innych gdzieś, są wyrachowane i chodzą własnymi ścieżkami :)
  • Canulas 18.10.2018
    Znaczy Lovecraft coś tam W Cthulhu może. Albo ygrek ;)
  • Margerita 18.10.2018
    a ja nie wspomnę o Karlu:(
  • Margerita 18.10.2018
    Ja już teraz anonsuję że chcę pisać sama ze sobą a nie z jakimś Puszczykiem czy Nachszanem tego by brakowało żeby mi mówili ja bym to napisał tak jak bym to napisał jeszcze inaczej za taką współpracę dziękuję
  • Elorence 18.10.2018
    Spokojnie, Marg. To jest tylko dla chętnych :)
  • Canulas 19.10.2018
    Jeszcze tak, może przyszłościowo, może by stworzyć z 5 zestawów i kto chce i kiedy chce, to se pisze. Jak napiszę na te 5,to dolosowuje się następne. Każdy by sobie sam wybierał kolejność i czas. Pisząc na te same tematy moglibyśmy porównywać prace i patrzeć jak kto co ugryzł.
    Ot, takie tam.
  • Margerita 19.10.2018
    Can ty już nie kombinuj
  • Canulas 19.10.2018
    Margerita, przepraszam :(((
  • Margerita 19.10.2018
    Canulas
    wybaczam, ale nie chcę więcej słyszeć o takich dziwnych pomysłach jak ten powyżej który mi się wcale nie spodobał
  • Blanka 19.10.2018
    Hej, hej:) Mnie więcej co prawda nie ma niż jestem, więc pomądrzę się umiarkowanie;) Pisanie w parach- super, jedna i druga opcja (dla chętnych oczywiście). No i zmiany a propos gatunku też, czy to opcjonalnie, czy w postaci zdarzenia (choć ta pierwsza opcja chyba lepsza). Chyba i tak mniejszość bierze je pod uwagę przy pisaniu, więc... No, tyle ode mnie. A. Jeszcze podziw za zaangażowanie i mnóstwo poświęconego czasu dla Elo. Pzdr:)
  • Elorence 19.10.2018
    Dzięki, Blanka! :)
  • Ozar 19.10.2018
    Elo jestem generalnie pod wrażeniem twojego zaangażowania. Jak widzę starasz się wnieść powiew świeżego powietrza do TW i dlatego cofam co napisałem wyżej. Pary mogą być, a co do gatunku to też ale wiesz jak dostanę coś czego nie znam wcale to nic nie napisze. Czyli zmiany ale takie które nie ograniczą możliwości pisania ze względu na zbyt trudny gatunek. Ja akurat należę tu do rzadkości ale przyznaję że wielu rodzajów literatury nie kumam. Ale są t tacy i takie którzy też nie kumają ale się nie przyznają. Weż to pod uwagę, żeby nie było wstydu i obciachu, jak ktoś dostanie do napisania np. nowelę a spłodzi epopeją, albo dostanie legendę a spłodzi bajkę itd.
  • Elorence 19.10.2018
    Ozar, wszystko będzie dla chętnych - zarówno pary, jak i gatunki :) Już postanowione.
    I dzięki :) Chociaż TW tworzymy wszyscy razem - każdy wnosi coś swojego. Ja tylko staram się to pozbierać i uporządkować :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania