Antologia Treningu Wyobraźni

Zespół TW informuje wszystkich zainteresowanych, że Tom 1 Antologii Treningu Wyobraźni trafił do drukarni :)

http://t3kstura.eu/index/Newsy/_Zielone-Pioro_-Antologia-Treningu-Wyobrazni-trafila-do-drukarni!.php

Czas oczekiwania 14-21 dni, więc na 90 % książka ukaże się przed Świętami.

Dziękujemy, że byliście z nami :)

 

Oczywiście zapraszamy do dalszego udziału w zabawie. Można dołączyć tutaj:

http://t3kstura.eu/index/Forum/Trening-Wyobrazni.php

 

Pozdrawiamy

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • JamCi 25.11.2019
    No i super. Nie moogę się doczekać kiedy dostanę w łapy.
  • Pan Buczybór 25.11.2019
    Czytałem już na teksturze. Gratulacje za odciągnącie projektu i z niecierpliwością czekam :)
  • Literkowa gratuluje i życzy dalszych publikacji. Tak trzymać!
  • Wrotycz 25.11.2019
    Brawa dla TW!
    Dla pomysłodawcy, organizatorów i uczestników. Fajna rzecz mieć swoje na półce. To na pewno dla Was duża satysfakcja.

    Szkoda, że książkowy finał już niezwiązany z tym portalem, to wielka strata dla Opowi.
    Hejt na najniższym poziomie, cyniczny, ad personam, m.in. takich 'gwiazd' jak Bogumił, betti, refluks... walnie się przyczynił. Z ich strony nie było pozytywnej inicjatywy, prób łączenia userów, życzliwych korekt, wskazówek bez ukrytego jadu... za to hektolitry najgorszych podejrzeń, pycha.
    Kto się przeciwstawi, kto chce się narażać na wymysły z aroganckich, zawziętych głów? Sensu nie ma, ignorować po całości albo zmienić miejsce.

    No nic, jeszcze raz serdeczne gratulacje.
  • betti 25.11.2019
    A to się ''pomyliłaś'' w opinii, gdyż nie interesował mnie TW na tyle, że nie komentowałam nawet prac uczestników... co też ludzie nie wymyślą w swej ''dobroci''

    Poza tym od dawna była mowa o przejściu organizatorów na inny portal, gdzie otrzymali funkcję modów, dlatego też od dawna likwidowali swoje utwory na opowi i przenosili na teksturę, co jest ogólnie wiadome wszystkim.

    Dlatego też ten wpis uważam za hańbiący autora.

    Oczywiście gratulacje dla uczestników, którzy dostąpili zaszczytu znalezienia się w Antologii. Pozdrawiam.
  • refluks 25.11.2019
    Wrotycz A ty, wchodząca cała w bieli, co teraz zrobiłaś jak nie nawołujesz do hejtowania trojga juzerów?
  • JamCi 25.11.2019
    betti komentowałaś. I to nie jest prawdą, co próbujesz wmówić innym. Rób co musisz, ale kłamstwo trochę tego...
  • betti 25.11.2019
    JamCi ile tekstów komentowałam? A może inaczej, czy napisałam jakiś negatywny komentarz?
  • JamCi 25.11.2019
    betti wiesz że tak. I zostań sobie z tym. Nara.
  • betti 25.11.2019
    JamCi poszukam i znajdę.
  • betti 25.11.2019
    JamCi znalazłam, co prawda trudne to było, bo mało się udzielałam, a jeśli już to chwaliłam... niemniej Tobie zwróciłam uwagę na ''ja'', które było zbyteczne, bo i tak to ''ja'' wynikało z tekstu. Dlatego zapamiętałaś, bo Tobie nie można zwrócić uwagi...
  • Dariusz 25.11.2019
    Gratulacje ?
  • Nefer 25.11.2019
    Gratulacje za sprawne działanie.
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    Trójka użytkowników wspomnianych przez Wrotycz nigdy nie podniosła ręki na TW.

    Co by o nich nie myśleć, pisać i mówić, to trzymali swój hejt z dala od inicjatywy, jakim był Trening Wyobraźni.

    Oczywiście powod jest bardzo błahy, a mianowicie szybko zostaliby postawieni do pionu przez znacznie liczniejszą grupę.
  • Wrotycz 25.11.2019
    Uważasz Aisak, że TW to dzieło bytu bezosobowego, niezwiązanego z organizatorami co rusz szkalowanymi? Opowi straciło cenną inicjatywę, userzy możliwość rozwoju warsztatu, wykazania się kreatywnością i możliwością publikacji papierowej tekstów. Portal stracił Użytkowników bardzo aktywnych nie tylko w TW, ale w komentowaniu i publikacjach własnych.
    Gdyby mnie tak potraktowano po włożonej w ten portal pracy - migiem przeniosłabym się gdzie indziej, nawet bez propozycji bycia modem. Nie cierpię chamstwa, niesprawiedliwości, cynicznego przerabiania winy w pozorną niewinność.
    Wmówić można wszystko, szczególnie pożytecznym idiotom, nie potrafiącym holistycznie spojrzeć na efekt.

    Nie brałam udziału w TW, nie skorzystałam z propozycji zostania częścią jego Zespołu oceniającego, nie wiążą mnie na Opowi żadne relacje z TW, ba nawet zostałam niemile zjechana przez Rithę ze dwa razy no i nie przeniosłam się na nowy portal... ale naprawdę bardzo żałuję, że TW już tu nie ma. I tak, uważam że ogromny wpływ na to miały skandaliczne komentarze tej trójki dotyczące organizatorów TW.

    Możesz mieć oczywiście odmienne zdanie. Mam nadzieję, że owa różnica nie spowoduje konfliktu między nami.
    Pozdrawiam.
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    Wrotycz, moje zdanie opiera się na obserwacjach. Nie brałam udziału w TW, bo jestem literackim koliberkiem, ale oczywiście czytałam, jak mogłam i na ile czas mi pozwalał.
    Wiesz, po prostu nie zauważyłam pod pracą sygnowaną TW awantury ze strony wymienionych przez Ciebie użytkowników.
    Przez kilka mcy w ogóle mnie tutaj nie było i nie bardzo śledziłam wszystko, co się dzieje.
    Nawet nie wiem, w którym momencie nasilił się konflikt yetti z Rithą.

    Odejście Najsilniejszej Grupy Dowodzącej jest ogromną stratą dla tego portalu, bo dzięki nim, jak wspomniałaś inni mogli się rozwijać.

    To była ogromna przyjemność czytać prace TW. I ogromnie żałuję, że nowi użytkownicy nie będą mieli szansy zapoznania się z tym wyzwaniem literackim.

    Tylko, proszę, nie róbmy zadymy..
    Nie mam siły. Serio.

    Papatki Wrotycz i koniecznie weź udział w TW?
  • Wrotycz 25.11.2019
    Spokojnie, to co miałam do powiedzenia - powiedziałam. Do polemiki typu - zadyma ja się zupełnie nie nadaję, z różnych powodów.
    Ostatnią Twą uszczypliwość pominę dla dobra sprawy.
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    O, nie, nie. Nie ma tak łatwo. Wyjaśnimy wszystko na spokojnie.
    Dawaj. Jeśli coś napisałam złośliwego, to muszę to wyjaśnić.
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    Wrotycz!!!!!!!
    Piszesz, czy nie?!
    Zaczęłaś, więc trzeba dokończyć, zamknąć i wyrzucić dp oceanu.
    Dawaj!
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    Autorom GRATULUJĘ i życzę wielu sukcesów!!!

    ?
  • AlaOlaUla 25.11.2019
    O, nie!

    Kto w poniedziałki wszczyna awanturę,
    Po odrodzeniu zamieni się w kurę.

    ?
  • jolka_ka 25.11.2019
    Gratulacje dla uczestników. A jest gdzieś spis opowiadań, czy dopiero po zakupie będzie wiadomo?:P
  • Angela 25.11.2019
    G R A T U L A C J E ! ! ! ! ! !
  • Ant 26.11.2019
    Super! Gratulacje!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania