Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Johnny2x4 15.11.2020
    Artykuły z dupy.
  • Targówek 15.11.2020
    Elokwentnie.
  • Florian Konrad 15.11.2020
    No i dzięki. Bo właśnie niedawno czytałem o tej całej Asymetrii - i zaje, że ktoś mi wyłożył wszystko, od A do Z
  • Ant 15.11.2020
    Dzięki za recenzję. Nie widziałem filmu, ale już wiem czy oglądać ;)
  • Ant 15.11.2020
    A to na Netfliksie jest?
  • Targówek 15.11.2020
    Przecież pisałem, że tylko na 22bit.tv
    Ewentualnie na CDA jeśli jeszcze nie usunęli. Bo dostęp do filmu jest stosunkowo drogi.
  • Ant 15.11.2020
    Targówek Obejrzenie filmu kosztuje prawie tyle co abonament miesięczny w Netflix!
  • Szpilka 15.11.2020
    Tomasz, prawdziwy fan kina z Ciebie ? Ciekawy opis życiorysu reżysera, streszczenie filmu też niczego sobie, piątak ?
  • Targówek 15.11.2020
    Dziękuję
  • Tjeri 15.11.2020
    Wstęp napisany całkiem fajnie. Z ciekawością przeczytałam o Niewolskim - faktycznie oryginał z niego. Streszczenie natomiast jest porażkowe. Chaotyczne, nieprzemyślane i w sumie w ogóle niepotrzebne. Chyba lepiej byłoby oględnie nawiązać do treści, wskazując na główne wątki i zabiegi zastosowane przez reżysera.
    Jest trochę do poprawy (poza streszczeniem, kosmetyka), zwróć uwagę na słowo "tymczasem", którego nadużywasz.
  • Targówek 15.11.2020
    Zazwyczaj w recenzjach stosuję streszczenie. Co do słowa tymczasem, faktycznie jak teraz na to patrzę to dość często się przewija gdy zaczynam przechodzić do innego wątku.
  • Serdecznie witamy w drzwiach i zapraszam do wspólnej zabawy, która potrwa do 18 listopada.
    Gdy północ wybije w tym ostatnim dniu oczekiwania na Wasze teksty, zamkną się dębowe drzwi i rozpocznie się głosowanie.
    Pierwszy temat to - „DRZWI”
    Drugi temat to - „DRZEWO”
    Liczymy na Ciebie Autorko! Autorze!
  • Piotrek P. 1988 15.11.2020
    Odlotowy, odjechany i inspirujący tekst. 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania