B.

błysk wędrówki

promienie otulające środek

między wersem a wersem

umieram

 

ktoś zapukał

kłosy pachnące otchłanią

między tkanką a tkanką

umiera

 

zjednoczeni połówką

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • betti 19.06.2019
    Mam mieszane uczucia, podoba mi się tak pół na pół, zakończenie niedopracowane - moim zdaniem- zbyt słabe do całości.
  • Something 19.06.2019
    Masz rację.
  • Dekaos Dondi 19.06.2019
    Coś→Akurat się objawiłaś na głównej:)
    Jak zwykle pierwsze skojarzenie →Zamrożenie, przechowanie, zniszczenie? - pierwszych cząstek życia, takich tycich→ jak... punkt przy: B→bliźniaków... między wersami..., czy zamienią się w literki→a one w wyrazy→a wyrazy w zdania i wreszcie w ksiązkę, którą nie wiadomo, czy ktoś odpowiednio przeczyta, czy tylko po łebkach...
    No dobra. Stop. Bo zaczynam wymyślać cuda. To jak zwykle, moje subiektywne odczucia, nie konieczne zgodne z Twoimi. Pozdrawiam - 5:)
    P.S. Gdybyś biegała po piętrach, to tutaj też wrzucaj:)
  • Something 19.06.2019
    Tuż dobrze. :) Dzięki za lekturę i odczucia.
  • betti 19.06.2019
    błysk wędrówki
    promienie otulające środek

    między wersem a wersem umieram



    ktoś zapukał
    kłosy pachnące odchłanią - otchłanią

    między tkanką a tkanką umiera



    przepływa brat

    marznąc

    razem?

    To zakończenie. Widzisz, wyżej poetyka, tu dosłowność, stąd pewien rodzaj rozczarowania, niedosytu. Gdyby to jakoś inaczej...
  • Something 19.06.2019
    Widzę to, widzę. Zakończenie beznadziejne. Poszukam.
  • Kjow 21.06.2019
    Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dlaczego przerzutnie obecnie w wierszach wolnych służą jedynie do ułatwienia wrzucania do jednej strofy stosu przypadkowych słów? Metafory, porównania, alegorie i symbole - wszystko okej, ale to wszystko musi składać się w jakąś w miarę uporządkowaną i sensowną całość! Jedna gwiazdeczka ode mnie.
  • Kjow 21.06.2019
    Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dlaczego przerzutnie obecnie w wierszach wolnych służą jedynie do ułatwienia wrzucania do jednej strofy stosu przypadkowych słów? Metafory, porównania, alegorie i symbole - wszystko okej, ale to wszystko musi składać się w jakąś w miarę uporządkowaną i sensowną całość! Jedna gwiazdeczka ode mnie.
  • Kjow 21.06.2019
    Przepraszam za wrzucenie ponownie tego samego komentarza.
  • Something 21.06.2019
    To nie są przypadkowe słowa. Nie rozumiesz. Po prostu. :)
  • betti 21.06.2019
    Something bez ''razem'' na końcu. Skoro zjednoczeni połową, to wiadomo, że razem, nawet, gdy jednego już nie ma.
  • Something 21.06.2019
    betti Masz rację. Ogólnie, twór zwany "B." nie jest lotów wysokich.
  • betti 21.06.2019
    ''między wersem a wersem - umieram'' - to jest cudne, zazdroszczę, że nie moje.
  • Florian Konrad 10.07.2019
    zjednoczeni połówką? to niezłą popijawa była :)
  • Something 10.07.2019
    W momencie, kiedy ten twór powstał? Bardzo możliwe. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania