..

.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Noico dwa lata temu
    Wyleczyłeś się z konfederacji?
  • SwanSong dwa lata temu
    A kiedy można było głosować na kogoś z czystym sumieniem? Dla mnie sprawa jest prosta. Głosuję na tych, którzy są proeuropejscy, bo los państw samodzielnych właśnie pokazuje Ukraina. Na tych, którzy stawiają na gospodarkę, a nie dobijają przedsiębiorców, bo patologia potrzebuje 500+ i zasiłków na swoje nieróbstwo. Na tych, którzy nie wchodzą mi w życie prywatne, ponieważ jacyś sukienkowi z Watykanu mają taki, a nie inny pogląd.
    A że kradną? I co z tego. Każdy w polityce kradnie mniej czy więcej. Znalezienie stuprocentowo uczciwych to utopia.
  • Noico dwa lata temu
    Degeneraci głosują na degeneratów, to proste i jasne.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico
    Dlatego mamy jak mamy, czyli tragicznie :-)
  • Noico dwa lata temu
    Jak takich głosujesz, którzy dla własnych korzyści sprzedają kraj diabłu, to mamy tak jak mamy.
  • Targówek dwa lata temu
    Jak już mówiłem, wybór był bardziej klarowny za aws
  • Targówek dwa lata temu
    Teraz to ten układ jest debilny
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico
    Diabłu? Zostaw swoje wyimaginowane ludziki dla siebie.
  • Noico dwa lata temu
    Te hominidy bez serc, bez ducha, odzierające ludzi z nadziei, czyniące z nich marionetki nieludzkiego systemu, te morloki, na miano ludzi nie zasługują.
  • Grain dwa lata temu
    Jakoś /nie przypadkiem/ Targówek nie napisał o regularnym bałwanie Hołowni, o tych co łżą i wiedzą, że tylko łżą, a ten który także o tym wie, chwali się, że na nich zagłosuje. Ta małpiarnia oprócz PIS, który także ma niejedno na sumieniu, nie ma nic do zaproponowania, aż się boję.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Zapomniałeś o Korwinie. Prawicy w Polsce nie ma, wszyscy mniej lub bardziej wspierają socjalizm.
    Pozdr
    Daję piątaka
  • Targówek dwa lata temu
    Dzięki
  • Ant dwa lata temu
    Ciekawy tekst. Jednak trochę krótki - bardziej zarys czegoś dłuższego. A szkoda, bo fajnie by było przeczytać dłuższą analizę, a może i próbę zdiagnozowania przyczyn takiego stanu rzeczy.
  • Targówek dwa lata temu
    Przyczyną jest skretynienie
  • Targówek dwa lata temu
    Dzięki za opinie
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Niby demolewica niet? A to "opiłowywanie" katolików, a to branie ślubu kościelnego po ćwierćwieczu i wpierw fotografowanie się na tle ołtarzyka, wczoraj z kolei?
    Wariatkowo z furiatkowem oraz vice versa. Jedno warte drugiego.
    Ocen [uczciwie] nie dałam ;-)
  • KURGAN dwa lata temu
    Powoli cała Europa, a potem świat, zmieni się w szpital psychiatryczny
  • Marian dwa lata temu
    Tekst mi się podobał, a do dyskusji czytelników się nie włączę.
  • Adela dwa lata temu
    NIgdy nikomu nie oddaję swojego głosu. Ale doskonale daję radę go podnieść.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania