Barbarzyńcy na murach

Dzieje się toczą wciąż jednym rytmem,

kronikarzowi trudno nie wierzyć.

Ci którzy pragną zniszczyć ojczyznę,

wpierw znieważają jej duszpasterzy.

 

Wielu już sztuczek wróg wypróbował,

triumf święci wtedy, gdy kraj rozdarty.

Efektem jego ponurych knowań,

moralnie puste duchowe karły.

 

Wczoraj esesman, ubek, bolszewik,

dziś sodomita, liberał, lewak.

Farsa ta sama już od prawieków,

zbezcześcić sacrum, dusze zaprzedać.

 

Stąd najemników nie trzeba wrażych,

ogłaszać wici, opłacać złotem.

Bo z własnej woli zdepczą ołtarze,

starczy podburzyć głupią hołotę.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (165)

  • riggs 10.02.2021
    Oj mi tu pisiorem śmierdzi niemytym. A to portal dla literatów, poetów, pisarzy, scenarzystów, twórców tekstów piosenek ( nie Majteczki w kropeczki ho ho ho ho). Jaka głupia hołota? Piszesz o naszym narodzie? Jakie lewaki? Może w Toruniu te wiersze przedstaw? Tata będzie miał co cytować. Diaaaaabły, Szatanyyy. Uuuuu
  • Florian Konrad 11.02.2021
    Gardzę taką postawą, takimi tekstami.
  • Celina 11.02.2021
    Łoł, a dlaczego?
  • Mess 11.02.2021
    Wrogów narodu szukaj wśród tych duszpasterzy, tam jest źródło zła.
  • Celina 11.02.2021
    Mess, Ty chyba nie do końca wiesz, co piszesz. Racji nie masz wcale.
  • Mess 11.02.2021
    Celina tak się składa, że wiem co pisze i patrz mam prawo mieć swoje zdanie. Dziwne prawda? Dobrze, że jeszcze tego nie zakazali.
  • Celina 11.02.2021
    Mess, możesz sobie na złość mamie odmrozić uszy. Tak, masz prawo mieć własne zdanie. Do wszystkiego masz prawo. Tyle, że ono nie ma nic wspólnego ze stanem faktycznym, czyli prawdą. Gdyby zapisać historię zasług Kościoła katolickiego dla naszej ojczyzny, wołowej skóry by nie starczyło. A minusy, typu zdrada paru biskupów i skumanie się z targowicą, czy jakieś podobne, to naprawdę mało znaczące niuansu w obliczu tych zasług. Tylko religia katolicka przywracała nas do pionu i pozwalała przetrwać w czasach tragicznych. Chciałbyś może o tym zapomnieć, albo nie wiedzieć. Ale historii i prawdy wymazać się nie da.
  • Mess 11.02.2021
    Celina inkwizycja- mordowanie brutalne kobiet. Kościół był taki cudowny topił, palił torturował niewinnych. Wyprawy krzyżowe mordowanie, gwałty w imię wiary żadna różnica co do islamu, który otwarcie chociaż mówi o mordowaniu niewiernych. To są minusy kościoła nie wspominając o dzisiejszej ingerencji w politykę.
  • Mess 11.02.2021
    Celina ale tej historii kościoła pewne nie znasz lub nie chcesz pamiętać prawda? ?
  • Celina 11.02.2021
    Mess, czyli nie znasz historii tylko lewackie kalki podane do wierzenia kopiujesz. To już nudne, po raz któryś tam tłumaczyć. W skrócie, gdyby nie wyprawy krzyżowe dziś pewnie wypinałbyś tyłek w kierunku północnymi i pokłony w stronę Mekki bił. To tak w skrócie, czym były wyprawy krzyżowe i jaki przyniosły dla Ciebie pozytywny efekt na dziś. Władza lewacka w Europie niechybnie odtworzy tu kalifaty, takie jak funkcjonowały na naszym kontynencie w średniowieczu w Hiszpanii, czy choćby na Bałkanach.
    Narzekać na wyprawy krzyżowe, to zwykłe bezsensowne fajdanie do własnego gniazda.
  • Mess 11.02.2021
    Celina nic nie zawdzięczam wyprawom. To gadanie ślepego obrońcy kościoła. Który neguje zbrodnie popełnione w ich trakcie.
  • SwanSong 11.02.2021
    Celina
    Nie pluj się tak, dziadku, bo znów będziesz gacie zmieniał :)
  • laura123 11.02.2021
    Bogumił, to bez sensu. Ci ludzie nie znają historii, im wszystko można wmówić i jak dzieci uwierzą. Jest moda nawalać na kościół, to dają do pieca... dzięki temu wydaje im się, że są tacy postępowi. A to średniowiecze umysłowe.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 średniowiecze to wierzyć ślepo w kościół ? nie widząc ich błędów lub negując je. Widzicie tylko dobro kościoła A zło wam umyka i z tego co widać robicie to celowo.
  • laura123 11.02.2021
    Mess ty wierz w tvn. Mnie to wystarczy... hahaha
  • Mess 11.02.2021
    laura123 A Ty w TVP i kościół ?‍♂️ ślepota nie boli jak widać.
  • Celina 11.02.2021
    Lauro, widzę to. Nikt im już tego nie wróci. Ale próbuję. Liczę jednak na resztki rozumu. Plucie na historię własnego kontynentu, którego te wyprawy broniły przed rozbestwionym islamem, to są dla nich błędy Kościoła. Śmiechu warte. Dzięki temu, że istniała jedność w chrześcijaństwie, i wspólnie potrafiliśmy się przeciwstawić barbarzyństwu dziś istniejemy. Pojedyncze państewka nie spojone żadną ideą, tak jak państwa - miasta helleńskie, uległyby nawale mahometan.
    Choćby taka święta Liga, do której oprócz Austrii, Polski, czy Włoch, należała także ... carska Rosja sprawiła, że ofensywa turecka na Europę nie powiodła się.
  • laura123 11.02.2021
    Mess ja nie oglądam tv. Ale Ty oglądaj... bardziej niż jesteś, to Cię już nie ogłupią.
  • laura123 11.02.2021
    Bogumił, ale żeby to wiedzieć, historię trzeba znać, a to już wymaga zaangażowania, a tak usłyszą w tvn i gotowe... mówią, że my mohery, ale to już lepsze od intelektualnych tłuków. Bo przynajmniej bzdur nie piszemy.
  • Celina 11.02.2021
    Antypolskie szczujnie były wczoraj zamknięte, więc jeden dzień robienia sieczki w mózgu u lewactwa był dniem straconym;)))
  • Mess 11.02.2021
    laura123 no tak bo lepiej pozwalać włazić kościołowi do polityki i życia innych. I być ślepo im posłusznym. Dzięki wolę jasność umysłu niż poddanie się tej ciemnocie.
  • Celina 11.02.2021
    Lewactwo, to przede wszystkim matoły intelektualne, gimbaza. Już wkrótce dwa lata, jak te matoły siedzą na forach, zamiast w szkole i niczego się nie uczą. Zresztą czego ta szkoła tak naprawdę uczy, jak nauczyciel niewiele mądrzejsi od uczniów. Bardzo trafny komentarza napisał poniżej E.G. Po plecach tych matołów różni cwaniacy wspinają się do władzy i pieniędzy, a oni myślą, że to w ich obronie.
  • Celina 11.02.2021
    Mess a ty jesteś jasnota, śmiechu warte. Każdy katolik ma nie tylko obywatelskie prawo, ale święty obowiązek uczestniczenia w polityce swojego kraju i narodu. Nie rozumiem, czemu korzystanie z konstytucyjnego prawa budzi taką Twoją nienawiść Mess.
  • Mess 11.02.2021
    Celina szkoda dyskusji z fanatykami. Ślepe to i nie dostrzega błędów. Jest rozdzielczość kościoła od państwa. Tyle w temacie polityki i kościoła.
  • Celina 11.02.2021
    Mess z pomocy socjalnej i charytatywnej Kościoła korzysta dziennie co najmniej trzy miliony ludzi. Mam na myśli setki bezpłatnych jadłodajni, domów opieki, hospicjów, świetlic środowiskowych i temu podobnych. Kościół jest największą instytucją dobroczynną i charytatywną w Polsce. Co Ty Mess o jakimś rozdziale bajdurzysz. Gdyby nie Kościół, pewnie wiele z tych osób skończyłoby w kanałach, pod mostami, na cmentarzach wreszcie.
  • Mess 11.02.2021
    A wracając do twego utworu. Oceny nie zostawiam ?‍♂️ bo nie lubię dawać złych ocen. Dla mnie jest tu dużo jadu i tyle.
  • Mess 11.02.2021
    Celina każdy w końcu kiedyś umrze kwestia czasu czy prędzej czy później ?‍♂️
  • Celina 11.02.2021
    Mess miałem kontakt przez jakiś czas z siostrami albertynkami w Krakowie, mieszkającymi w klasztorze na Prądniku Czerwonym. W porze obiadowej schodziło się tam kilkaset osób z Nowej Huty i Krakowa, wychodzili obładowani torbami z wiktuałami zawierającymi jedzenie na kolację i śniadanie, darami odzieżowymi itp. I ty śmiesz wypisywać o Kościele głupoty. A to tylko jeden niepozorny, kobiecy klasztor tak działa. Wstydź się.
  • Mess 11.02.2021
    Celina patrz no zwykli restauratorzy także robią takie dobre uczynki i zapraszają bezdomnych na posiłki. Nie tylko kościoły więc marny przykład ?‍♂️
  • Mess 11.02.2021
    Celina ale do mordowania kobiet i dzieci przez inkwizycję już się nie odniosłeś co? Kościółpowinien za to przepraszać na kolanach.
  • Celina 11.02.2021
    Mess bardzo dobrze że tak ktoś robi, ale to chyba rzadkość, bo nie znam nikogo takiego, a instytucji kościelnych takich jest kilkaset w całej Polsce.
  • Mess 11.02.2021
    Celina A ja nie mówię że Kościół jest tylko zły ?‍♂️ ale wytykam ich błędy A to że pomaga biednym i udziela w zimę schronienia bezdomnym to akurat bardzo dobra rzecz ?
  • Celina 11.02.2021
    Mess no podaj mi przykład zamordowania dziecka? Gdzie i kiedy? Co do kobiet, to powinieneś przeczytać mój tekst o Joannie d'Arc. I co z tego? Czy Joanna wyrzekła się z tego powodu wiary? Chyba musiałaby być idiotką. Przebaczyła ludziom, którzy ją sądzili. Zresztą sam napisałem, że biskup który przewodniczył trybunałowi sądzącemu Joannę ma do dziś nagrobek w katedrze w Rouen, i że powinno się go z niej wyrzucić. No ale skoro nie zrobili tego rewolucjoniści francuscy, to cóż ja mogę.
  • Mess 11.02.2021
    Celina gdzie ten tekst? Chętnie przeczytam.
  • Mess 11.02.2021
    Celina ale nie możesz zamykać oczu na tortury i mordowanie niewinnych przez inkwizycję to się niestety wydarzyło, tortury, przymuszanie do przyznania się palenie na stosie czy topienie. To była działalność kościoła.
  • Celina 11.02.2021
    Mess o co ci się konkretnie rozchodzi. Jakieś przykłady torturowania i palenia na stosie ludzi niewinnych poproszę. Masz taki?
  • Celina 11.02.2021
    Mess bo z dzieci już się wycofałeś raczkiem. To teraz proszę o przykłady.
  • Mess 11.02.2021
    Celina inkwizytor naczelny Thomas Torquemada przyczynił się do ponad 8tys spaleń na stosie "heretyków wybacz ale z imienia i nazwiska ofiar nie znam nie będę się zagłebiał aż tak.
  • Mess 11.02.2021
    Celina heretycy bo nie żyli tak jak kościół kazał najpierw tortury gdy nie chcieli zmieniać swego nastawienia aż w końcu śmierć. Trochę słaby przykład wiary by szanować bliźniego jak siebie samego. Gdzie się wtedy podziała te religia skupiona na wybaczaniu? Zaćmienie chwilowe?
  • Celina 11.02.2021
    Mess po prostu kłamiesz, nawet taka głupia wikipedia podaje liczbę skazanych na dwa, góra cztery tysiące osób. A ponadto ujawnia, że nie ma żadnych faktycznych danych na ten temat. Czyli bajdy wyssane z palca, tak naprawdę. Czyli zaczynasz dyskusję nieprzygotowany. Po drugie była to wojna w rodzinie, bo Torquemada był Żydem, więc świetnie orientował się w machlojkach, które robili jego rodacy przeciw Hiszpanii. Bo ścigał głównie swoich rodaków.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tom%C3%A1s_de_Torquemada
  • Mess 11.02.2021
    Celina no wiem..i sa różne dane Ty patrzysz na te niższe ja na te wyższe tak czy inaczej faktem są same spalenia na stosach ?‍♂️
  • Celina 11.02.2021
    G. wiesz Mess. Inkwizycja nie skazała ani jednej osoby na śmierć.
  • Akwadar 11.02.2021
    Celina przedni żart! ha, ha, ha
  • Celina 11.02.2021
    Akwadar inkwizycja nie miała takich uprawnien. Doucz się.
  • Celina 11.02.2021
    Konie ci tego nie mówiły? to poczytaj.
  • Mess 11.02.2021
    Celina ha ha ha ha
  • Akwadar 11.02.2021
    Celina ty się doucz, troll, też powinien posiadać chociaż podstawową wiedzę. Na tej waszej farmie-psiarni słabo was uczą
  • Mess 11.02.2021
    Wyżej sam pisałeś że liczba skazanych była mniejsza. Dobra nie ma co gadać. Boli Cię prawda.
  • Akwadar 11.02.2021
    Mess, on gada dla samego gadania.
  • Mess 11.02.2021
    Akwadar szkoda już czasu. Sam teraz się już poniżył. Ja kończę. Jak chcesz możesz mnie zastąpić ?
  • Celina 11.02.2021
    Mess słuchaj stajennego, on cię wykształci.
  • Celina, słuchaj stajennego, wypij osiemnaście, nie jednego, padnij i śpij, nikogo nie bij w ryj, czekaj dnia jutrzejszego i znów słuchaj stajennego.
  • Angela 11.02.2021
    Biedny ten nasz Boguś, leki przedawkował, ale musi lubić ten stan.
  • Celina 11.02.2021
    Cóż moralny pustak potrafi tylko personalne ataki na autora uskuteczniać, zamiast merytorycznie odnieść się do treści.
  • Angela 11.02.2021
    O jakiej treści piszesz? Tu nie ma treści do której można się odnieść. Słowa będące wynikiem stanu chorobowego.
  • Ellie Victoriano 11.02.2021
    Przyganiał kocioł garnkowi
  • Celina 11.02.2021
    Pustak to i treści nie widzi.
  • pansowa 11.02.2021
    Celina choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość prawdy nie zmienisz.
    Wszyscy cię tu znają jak zły szeląg.
    Jak zwykle plucie jadem, prowokacja i wyzywanie innych od pustaków.
  • Celina 11.02.2021
    ataki personalne na autora to prymitywizm.
  • pansowa 11.02.2021
    Celina prymitywom tak się odpowiada.
    To kolejna prowokacja i jad, ale tylko to potrafisz.
    Tyle miałem do powiedzenia.
    Resztę ludzie wiedzą doskonale.
  • Angela 11.02.2021
    Celina zlepek liter sklejonych jadem to jeszcze nie treść, no chyba że żołądka?
  • laura123 11.02.2021
    Angela a gdzie tu jad? Ty wiesz o czym ten wiersz czy ślepo za innymi, jak zawsze, podążyłaś?
  • Angela 11.02.2021
    laura123 kobieto czy ja do ciebie piszę, pod twoim wierszem? Nie, więc...
  • laura123 11.02.2021
    Angela ot ciekawa byłam, ile ty z wiersza rozumiesz, ale skoro tak odpowiadasz, to, jak przypuszczałam - niewiele.
  • Angela 11.02.2021
    laura123 moje zrozumienie wiersza i tak będzie inne id twojego, tak jak nasze zapatrywania na to co właściwe, a co nie.
    Możesz sobie darować te zaczepki.
  • Angela 11.02.2021
    od*
  • laura123 11.02.2021
    Angela na pewno inne, bo zrozumienie zależy w dużej mierze od wiedzy. Gdybyś tę posiadała, to nie szukałabyś tu jadu.
    Znasz może z historii metody, którymi posługiwali się sowieci w celu wyplewienia polskości? Pamiętasz słowa Ojca Świetego JPII, kiedy pierwszy raz przyjechał z wizytą papieską do Polski? ''Niech stąpi Duch Twój i odmieni oblicze ziemi, tej ziemi''
    Jak myślisz, dlaczego trzeba było zmian w Polsce?
  • Mess 11.02.2021
    laura123 teraz też by się przydało by odmienił obliczę tej ziemi i pozbył się rządzących największych szkodników dla kraju.
  • laura123 11.02.2021
    Mess uważasz, że PO lepiej sobie radziło z rządzeniem? Przecież prawie wszystko sprzedali za bezcen... no i byli na smyczy sowietów i Niemców. To było dobre, Twoim zdaniem?
  • Angela 11.02.2021
    laura123 kk sam, długimi latami pracował na to, co go właśnie spotyka.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 lepiej niż jest dzisiaj, jesteśmy pośmiewiskiem na cały świat. A rządzący to pieski kościoła
  • Angela 11.02.2021
    laura123 w obecnej formie kk nie ma szansy na przetrwanie. Ich zakłamanie i bezkarność, ludzie to widzą.
  • laura123 11.02.2021
    Angela a ile znasz przypadków molestowania spoza KK? Nie twierdzę, że to właściwe, ale pedofilia w KK była jeszcze za komuny, wtedy komuniści wykorzystywali tę wiedzę, żeby podporządkować sobie kler.
    Poza tym sowieci szkolili ludzi, żeby weszli w struktury kościoła i niszczyli go od środka.

    To, co dzisiaj się dzieje, jest wynikiem długoletniej ''pracy'', może dopiero teraz władza doprowadziła do tego, że można o tym mówić. Za PO nie było można. Za komuny też nie.
  • Celina 11.02.2021
    Angela gupias
  • Mess 11.02.2021
    laura123 tylko że dzisiaj nie dzieje się nic dobrego. A to zasługa obecnej władzy. Policja to najemnicy sądy kupione. Prokuratura robi co każe jeden człowiek. Sądy dalej działają wolno. Nie mylić z są wolne.
  • Angela 11.02.2021
    Celina popraw sukienkę, bo ci ramiączko od stanika wystaje.
  • laura123 11.02.2021
    Mess ale komu lepiej? Za PO nie było grosza dla ludzi, swoje kieszenie tylko wypełniali. Sprzedali za bezcen pół Polski, to było lepsze niż to, że teraz jest to z powrotem w naszych rękach?

    Nie jesteśmy pośmiewiskiem. Byliśmy, kiedy nasz rząd klęczał przed Putinem i Merkel. Teraz wstawiliśmy z kolan i świat nie jest z tego faktu zadowolony.
  • laura123 11.02.2021
    Mess za PO sądy były na telefon, o czym Ty pleciesz?
  • Angela 11.02.2021
    Mess nie przetłumaczysz, nie da rady.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 ja widzę, że leżymy i kwiczymy nawet na kolanach nie jesteśmy. A teraz co mamy? Rozdawnictwo dla biedoty za które płacą bogaci?
  • Mess 11.02.2021
    laura123 A kto ściga sędziów którzy sądzą nie tak jak Ziobro chce, Tusk? Xd
  • laura123 11.02.2021
    Mess to są pieniądze z Vat-u. Kiedyś rozdawane przestępcom, bo nikt tego nie kontrolował.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 niech się ludzie za pracę wezmą A nie siedzą na dupie i dzieci robią bo kasę dostaną. Kto za nich będzie płacił?
  • Mess 11.02.2021
    laura123 ten rząd zamiast pomagać znaleźć pracę, daje zezwolenie na życie z zasiłków i innych pomocy państwa.
  • laura123 11.02.2021
    Mess wszędzie za granicą jest pomoc socjalna, to nie jest nie wiadomo co, ot prawa obywateli z których korzystają.
  • Mess 11.02.2021
    Angela ja tak mogę długo ?
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    laura123 o i tutaj masz bez dwóch zdań rację.Jak to kurwa ? Była sowiecka kolonia śmie stawiać warunki burżujom z Brukseli ? Ebać tych sprzedawczyków.27 :1.Kurwa.Tylko ostatnia, ostatnia najgorsza menda i szumowina buntuje innych przeciwko własnemu narodowi.A oni umieją obciągać kutasy jak mało kto.A to było ich hasło przewodnie dla obywateli III RP :

    https://www.youtube.com/watch?v=OnhkNsn9LEc

    Coś mi odpierdala z tymi linkami.Ostatnio.Hahaha.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 to niech kasę wręczają ze swoich kieszeni A nie zabierają innym by dawać nierobom.
  • laura123 11.02.2021
    Eryk Grajber dokładnie, przecież byliśmy kolonią sowiecką. Na dodatek komunistów i dzieci komunistów u nas pod dostatkiem... a głupole idą za nimi niszcząc swój kraj. Obudzą się z ręką w nocniku... ale przetłumacz takim, jak to nawet historii nie zna,
  • Angela 11.02.2021
    Mess jak lubisz, to się baw?
  • laura123 11.02.2021
    Mess czy Ty nie rozumiesz, co piszę. Te pieniądze są z Vat-u. To kiedyś okradali przestępcy, bo PO im na to pozawalała. Dzisiaj idą dla biednych, żeby wyrównać szanse.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 lepiej iść za kościołem.który jest pełny hipokrytów? To dopiero zgubi kraj.
  • Mess 11.02.2021
    laura123 aby wyrównać szansę niech znajdą im pracę A nie zezwalają na lenistwo.
  • laura123 11.02.2021
    Mess idź za rozumem. Kto jak nie Polacy mają dbać o Polskę? Niemcy, Sowieci zadbają? wEŹ ZACZNIJ MYŚLEĆ!
  • Mess 11.02.2021
    laura123 Polacy. A nie kościół
  • Mess 11.02.2021
    Kościół dba o interesy Watykanu nie Polaków ?‍♂️
  • Mess 11.02.2021
    laura123 chcesz usunąć z Polski wpływy innych państw usuń też wpływy Watykanu to będą już w kraju sami Polacy dbający o swój kraj. Albo wszystkich albo nikogo nie bądź hipokrytką
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Toż to kurwa zajebane nastolatki kochające słit focie i leżenie do góry chujem.Jak pójdą napierdalać to im głupoty szybko z pustaków wywietrzeją.Niech tatuś im opowie jak jebał po 12 godzin za 7 netto, żeby miało toto co do gardzieli zarzucić i w co się ubrać.99,9% użytkowników tego portalu nie wie jak ma na imię Palikot, a ty z nimi podejmujesz dyskurs polityczny ? Zluzuj laska !
  • Mess 11.02.2021
    Eryk Grajber widzę wielki znawca ludzi ? wie wszystko o wszystkich
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Mess o tobie wiem jedno.Jesteś półgłówkiem do entej potęgi.Jesteś tak pierdolnięty, że Mur Chiński przy twoim niedorozwoju umysłowym to ziarnko piasku.Hahaha.
  • Mess 11.02.2021
    Eryk Grajber wiesz o mnie gówno człowieczku. Sam kilka lat temu robiła po 12h za 6 zł za godzinę więc nie pierdol mi tu głupot z łaski swojej. O murze chińskim wiesz pewnie tyle że widziałeś co w tv
  • Mess 11.02.2021
    Eryk Grajber po twojej wypowiedzi widać że nie ma co mieć do ciebie szacunku. Zwykłe zero i prostak.
  • Akwadar 11.02.2021
    Wow, jak mowa kwiecista...
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Prostak, zero i chuj, ale szczery :) Nie zapominaj o tym lamusie.Fak Ju.To chyba tak się pisze.Czy nie ?
  • Mess 11.02.2021
    Eryk Grajber lamusie? Nie musisz mi się przedstawiać. Dobrze, że wiesz kim jesteś.
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber szczerze też gratuluję... tym których wspierasz ;)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Akwadar Dzienks ;)
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber spoko ;)
  • pansowa 11.02.2021
    Bo jak jest z pacjenta dno moralne i intelektualne to też trzeba o tym pisać.
    Wierszydło jest tylko konsekwencją poziomu autora.
  • laura123 11.02.2021
    Faktycznie, jednym płacą i za te srebrniki sprzedają duszę diabłu. Inni jak widać za darmo... ale chociaż mają frajdę, że jest ich niemało, a w grupie raźniej...

    Ataki na kościół, to było już w planach sowietów, odpowiednio do tego szkolili. Zastanawiam się, czy ludzie znają te fakty, bo gdyby znali nie pisaliby bzdur, ale może dokumenty, to mój konik...
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Akurat z tym ostatnim wersem zgadzam się w 100%.Na tym świecie żyje więcej idiotów, niż mądrych.Dlatego tym światem rządzą idioci, a nie mądrzy.I dlatego w Polsce jest więcej idiotów, niż mądrych.Jak słusznie zauważył Korwin - Mikke.A poza tym uważam, że Unia Europejska powinna zostać zniszczona :) W sumie niegłupi ten wiersz.Piszę to jak najbardziej obiektywnie i uczciwie.A pansowa niech tu się schowa(rozszerza pośladki).Nara.
  • Celina 11.02.2021
    Prawdą jest też, że ci idioci tego akurat nienawidzą, co zostało skutecznie zohydzone przez media. Więc łatwo takimi nadzianymi nienawiścią osobami kierować i podburzać je do różnych akcji.
  • Narrator 11.02.2021
    Niezależnie od komentarzy, ten wiersz jest czytany przez więcej osób niż inne wiersze, a skoro tak, to jest dobry wiersz.
  • pansowa 11.02.2021
    To jest zły wiersz, który miał wywołać gównoburzę.
    Jest indoktrynacyjny w najlepszym stylu Kurskiego.
    Prymitywnej, jedynie słusznej ideologii.
    To, co autor robi najlepiej, to właśnie to.
    I cel osiągnął, czyli zrobił gównoburzę, co jest smutne.
  • Narrator 11.02.2021
    pansowa Cel uświęca środki. A sędzią jak zwykle będzie czas.
  • pansowa 11.02.2021
    Narrator powiedzenie takie jest, ale wątpię, aby normalny człowiek się z nim godził.
  • Celina 11.02.2021
    pansowa rymy są złe?
  • pansowa 11.02.2021
    Celina Nie tylko z rymów wiersze się składają.
    Z konstrukcji, sposobu przekazu, metafor, klimatu, treści, agresywności, szacunku dla innych itd.
    Zapewne nie masz o tym pojęcia i walisz wszystko na jedno kopyto.
    Fatalne kopyto.
  • Celina 11.02.2021
    I co w związku z tym? Jeśli rymy dobre, to wszystko dobre. Każdy pisze na tematy, które go nurtują. Piszę tutaj o ludziach, którzy za grosz nie mają szacunku do swojej przeszłości, historii, religii. Chyba wyraźnie napisałem, że chodzi o wrogów, którzy swoje uderzenia kierują w Kościół. Trudno więc, żebym dla kogoś takiego żywił szacunek, czy ciepłe uczucia.
    Już sam tytuł wiersza jest znakomitą metaforą, parafrazą starorzymskiego powiedzenia: "Hannibal ante portas".
    A jak Ci się klimat nie podoba, to zawsze możesz napisać sobie lepszy.
    Pozdrawiam
  • Celina 11.02.2021
    Bardzo dziękuję, za niezależną opinię. Pozdrawiam.
  • Mess 11.02.2021
    Celina mówisz o przeszłości ta religia nie jest nasza religia. Przyjęliśmy ją z powodów czysto politycznych.
  • Celina 11.02.2021
    Mess, wszystko jest polityką, to chrześcijaństwa w żadnej mierze nie dyskwalifikuje.
  • pansowa 11.02.2021
    Celina zawsze piszę od ciebie lepsze.
    I nigdy nie pojmiesz czym jest poezja.
    Za tępy grafoman jesteś.
    Umiesz pisać tylko paszkwile i tratadamckie gnioty pseudo-patriotyczne w konwencji stupieszałych mumii z patosem.
    I nie pieprz że jak rymy dobre to wiersz dobry.
    Gówno prawda, co u ciebie widać.
    Rymer pewnie masz cały czas włączony.
    Szkoda mi na ciebie już czasu.
    Bez odbioru.
  • Celina 11.02.2021
    Takie rymy tworzę bez wspomagania, zapewne w przeciwieństwie do Ciebie. Zapewne czegoś patriotycznego nie potrafiłbyś napisać. Bo to trzeba widzieć więcej. Cóż, twoje wiersze nie mają duszy, są zimne jak ty, bezpłciowe. Cóż komu po takich wierszach, które niczemu nie służą.
  • SwanSong 11.02.2021
    Celina
    Patriotyzm i Celina stoją na dwóch końcach spektrum.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Jak najbardziej.Masz rację.Mi nawet nie przeszkadza brak konsekwencji w rymach od pierwszej do ostatniej strofy.Wszystko czyta się bardzo zgrabnie.A jeśli komuś się nie podoba to :

    https://www.youtube.com/watch?v=5rUyTqUr3hw

    (5).Jestem chujem, ale szczerym ;)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Jeszcze tylko te drugie - dziś(początek ostatniej strofy)zamieniłbym na - Stąd.Celem uniknięcia powtórzeń.Tyle ode mnie.
  • Celina 11.02.2021
    Zmieniłem, dzięki za komentarz i opinię.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Tytułem uzupełnienia.Informuję, iż oceniłem i odniosłem się jedynie do treści powyższego utworu.Nic więcej.W mojej opinii jest jak najbardziej słuszna i prawdziwa(widziana z perspektywy jednostki apolitycznej)na tzw.chłopski rozum.Władza i pieniądze.Dla tych dwóch bożków człowiek jest w stanie zrobić wszystko.Zresztą, niemal wszystkie współczesne demonstracje i wyrazy niezadowolenia społecznego mają niezmiennie kontekst polityczny.Musimy ich - tych pisochui odsunąć od władzy.Nieważnie jak, nieważne jakim kosztem.Ponieważ nie możemy dalej przez tego małego, wścibskiego skurwysynka łupić majątku narodowego i sprzedawać go innym, większym skurwysynkom.Wszystkie te Konstytucje, te TSUE i inne CHUJUE, te aborcje, niepełnosprawni i inne ważkie dylematy na cito to parcie po karkach upośledzonego plebsu do władzy.Daleko nie trzeba szukać.Wyszły kilka wiosen temu dwie, czy trzy panie, narobiły szumu wokół "niepełnosprytnych" - pstryk są posłankami PO.Czy ktoś kurwa z tej bandy prostytutek biadoli teraz w Sejmie nad losem 7 -letniego Michałka co mu paznokieć z palca zszedł ? Nie przypominam sobie.Z KOD - em i tym zajebanym Strajkiem Kobiet będzie podobnie.Albo to się wszystko rozpierdoli, bo Kaczyniak ma na wszystkich kwity, albo te dwie najbrzydsze wpierdolą się "na wydrę" na Wiejską kosztem niedorozwiniętej młodzieży.Kobiety kurwa.A to dobre sobie.Gimbaza nabuzowana bełtami i tyle.A ta brzydka jak chuj nietoperza Lempart, czy Lampart(chuj wie:)) chce wykorzystać swoje 5 minut(jak te od tych "niepełnosprytnych") i trzepać gruby hajs kurwa.To jest program polityczny obecnej totalnej opozycji : skóry, fury i komóry.I chuj.Innej prawdy nie ma.Dziękuję Panie Marszałku i niska izbo :) A nie.Wysoka Izbo.
  • Celina 11.02.2021
    Wypada się zgodzić, aczkolwiek podane językiem nieco nieparlamentarnym. Jestem przeciw wulgaryzmom w życiu publicznym i na portalach internetowych.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Przepraszam.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Ekskjuzemła.Tak po francusku brzmi to słowo ?
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Czyli taki podpierdalacz z wyższych sfer ? Arsene Lupin wśród kapusi ?
  • laura123 11.02.2021
    Ej, a co Ty tak rozpusciles język?
    Nieladnie!
  • Akwadar 11.02.2021
    laura123 kwiecisty, motłochowy.... no, no ;)
  • laura123 11.02.2021
    Akwadar fajny nie? Ma charakter chlopak.
  • Akwadar 11.02.2021
    laura123 taki jak lubisz ;)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Taki swój, wiejski chłop.I flaszkę postawi i żonkę da poruchać.Hahaha.
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber aha....
  • laura123 11.02.2021
    Akwadar nie to, co Ty... rozbawi chociaż ten przybytek, rozrusza... hahaha
  • Akwadar 11.02.2021
    laura123 tak przypuszczałem... swojski, flaszkę postawi, żonkę da przelecieć, kwiecistą wiąchę puści... przynajmniej wiemy jakie lubisz klimaty. Gratuluję i baw się dobrze :)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Akwadar tak się wyrywa laski.Patrz i się ucz.Hahaha.
  • laura123 11.02.2021
    Akwadar ano, ano... hahaha
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber jakie laski, takie wyrywanie... Podziękuję ;)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Nie świruj.Po dwóch sikaczach prułbyś Lempart jak stary sweter.
  • Akwadar 11.02.2021
    laura123 kuźwa, jednak się pomyliłem....
  • laura123 11.02.2021
    Akwadar nie rozśmieszaj mnie, już Eryk szaleje...
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber doświadczony jesteś w tym pruciu... Nawet nie będę próbował, zakładam, że nie mam najmniejszych szans z Tobą.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Mylisz się.
  • Akwadar 11.02.2021
    laura123 nawet nie próbuję, niech Eryk się produkuje, ważne, że znalazłaś swego idola.
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber nie bądź taki skromny, od pierwszych komentów widać jaki jesteś chojrak i maczo. Jak to L23 powiedziała: szalej i zabawiaj ją.
    Narka.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Ochujałeś grucha ? A po co mi baba ? Rok temu kupiłem otwieracz do piwa.
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber miłośnik "chłopaków"... Jakby coś, to już mamy takiego "filmowca" , więc jak chcesz zabłysnąć musisz wymyślić coś innego ;)
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    A kto to ?
  • Akwadar 11.02.2021
    Eryk Grajber pożyjesz - dowiesz się.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Interesują mnie jedynie dwie kwestie.Musi pisać dobre wiersze i mieć przyrodzenie jak maczuga Herkulesa.
  • laura123 11.02.2021
    Eryk Grajber jak wolisz chłopaków? Nawet tak nie pisz i mnie nie denerwuj... hahaha
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Dobra zwijam majdan, bo dla Celyny oglądalność podbijam.Nara.
  • Eryk Grajber 11.02.2021
    Ale masz ten avatar, że hoho.Taki zalotny ten wąsik.Jak u Sempolińskiego.
  • Akwadar 11.02.2021
    Ano, jak Sempoliński....
  • Zaciekawiony 11.02.2021
    Pasterze niech się nauczą trzymać rączki przy sobie, a ich zwierzchnicy niech pamiętają o tym w jaki sposób konkordat gwarantował rozdzielność religii od polityki, to nie będzie powodów do ataków
  • Ależ brzydki wiersz, nie wczas i nie na miejscu...
  • niewczas
  • MarBe 18.02.2021
    Dość zgrabnie ujęte nasze przywary narodowe, czyli plucie na wszystkich, jadem okraszane i w ten sposób własne ego jest budowane.
    Stawiam pięć i nie wstydzę się tej oceny, ponieważ kto nie szanuje wiary przodków, na nic dobrego nie zasługuje.
    Pozdrawiam i proszę - nie usuwaj własnych tekstów.
  • Celina 18.02.2021
    Dzięki MarBe, usuwam te które publikuję w prasie. Ten się nie nadaje. Dzięki za komentarz. Również pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania