*

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • motomrówka 27.05.2017
    Ha! Ty to masz jazdy :) Jabłka, namioty o smaku pizzy i odsysające krwiodawców, do tego organiczne, z dmuchanymi lalami. Poza tym mafijnie i terrorystycznie. Twój magical trip ciągle, jak widzę, trwa. Cieszy poczytanie :) Piątkóweczka dla Ciebie :)
  • Adam T 27.05.2017
    Ucieszył mnie Twój komentarz ;) Dziękuję :)
  • Vita 27.05.2017
    Nie wiem, co o tym myśleć. :D
  • Adam T 27.05.2017
    Zawsze coś :)
  • Pasja 27.05.2017
    Pokaz namiotów w Mediolanie, na każdą okazję. Jabłka wypełnione śrutem i krwią świńską, też coś oznacza. Wieprzowina? A koniec i słowo capisci rozbraja całkowicie, nawet te granaty. Pozdrawiam 5
  • Adam T 27.05.2017
    Po tym tekście widać doskonale, co z głową robią tematy Okropnego :)) Dziękuję, pasjo :)
  • Szudracz 27.05.2017
    Stałam za blisko, bo wybuchające jabłko raniło mnie rykoszetem z pestek. Nie mogę dojść do siebie, po tych obrażeniach ;) Oryginalne namioty i co tu więcej dodać oprócz :) 5
  • Adam T 27.05.2017
    Dobrze, że nie dosięgnął Cię granat :) Dziękowania :)
  • Karawan 27.05.2017
    A miało nie być o polityce ;( ;))
    Nie znalazłem niczego czego mógłbym się czepić. Jednak poprzednie Twoje teksty były bardziej dla mnie niż ten. Może wiedza o produkcji namiotów mi przeszkadza?
  • Adam T 27.05.2017
    Mnie nie przeszkadza :) Wielkie podzięki :)
  • fanthomas 27.05.2017
    Świetne, mega absurdalne. Pod tym względem najlepszy twój tekst. 5
  • Adam T 27.05.2017
    Cieszę się, że tak go odebrałeś :) Chodziło mi właśnie o taki absurd :)
  • Pan Buczybór 27.05.2017
    Sprytny Włoch zawsze znajdzie wyjście. Namioty to dobry biznes, ale warto go podsycać, żeby zainteresowanie nie malało. Początek nieco chaotyczny, ale ze względu na limit znaków, jest w stanie przymknąć na to oko. Muszę przyznać, że świetnie operujesz absurdem. Nie jest przesadzony i, o dziwo, ma nawet logiczne podstawa. Bardzo mi się to wszystko podoba i przyjemnością daję ci 5.
  • Adam T 27.05.2017
    Początek miał zobrazować panikę, zamieszanie, stąd chaos :) Bardzo dziękuję, Panie Bucz :)
  • KarolaKorman 28.05.2017
    Bardzo ciekawy pomysł. Opisy namiotów mnie urzekły :) I tak, nie ma co, jak zrobić małe zamieszanie, by zdobyć sławę. Przygasająca gwiazda znów nabierze blasku :)
  • Adam T 28.05.2017
    Że ja zawsze muszę złapać Twój komentarz po 9 godzinach :) Cieszy mnie, że mimo całego bezsensu, trafił do Ciebie sens tekstu. Miło mi było :))
  • KarolaKorman 28.05.2017
    Adam, musisz urządzić nocne polowanie :)
  • Ritha 28.05.2017
    Ho capito :) Jest dobrze, może momentami niezbyt przyjrzyście, trzeba się wczytać, ale jest szalony klimat i fajne wykorzystanie motywów. I myślę, że coraz lepiej Ci idzie. 5 :)
    Ps. Błędów nie znalazłam.
  • Adam T 30.05.2017
    Początek napisałbym inaczej. Pewnie w chwili wolnej go przebuduję. Ale chodziło przed wszystkim o ten szalony klimat :)
  • Enchanteuse 30.05.2017
    No no, tego się nie spodziewałam . Parafrazując Norwida : "Taki Mistrz, że przyciąga, choć oszukuje " :)
    Ale Rocco, jak i wszyscy celebryci bez małych i większych oszustw nie byłby już tak atrakcyjny w oczach publiki.
    Co do samego tekstu, starczy rzec, że czytało mi się go tak dobra, jak plan filmowy Rithy w pierwszej edycji. Myślę, że trafiłeś na temat, który świetnie pokazał Twoj potencjał. Nie mogę ocenić inaczej, niż na 5 :)
  • Adam T 30.05.2017
    Bardzo lubię wszelkiej maści kuglarzy, błaznów, iluzjonistów, taki rodzaj "oszustwa" jak najbardziej popieram ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania