Bez powołania - drabble

Zamieniliśmy ze sobą kilka słów. Ale nie tak miało być. Plan jest plan. Mówią mi: Gadaj, ile chcesz, ale po robocie. Taki przytyk z ich strony. Żartownisie. Czepiają się wszystkiego, ciuchów – za dobre, gadki – za miękka. Zlecenia zaliczam, więc… dobra, zamykają mordę, niech będzie.

Próbuję być inny, bo to ważne, cholernie. Testują, wystawiają oceny. Nie oblewam, ale nigdy nie są zadowoleni. Mruczą pod nosami, a potem zwijają ruloniki, bo znowu im ciśnienie podniosłem.

Temu tutaj wbiłem nóż aż po rękojeść. I co? Jajco. Zdołał mnie jeszcze zapytać o dzieci, czy one też. Bo były niedaleko. Odpowiedziałem. Ale nie zdążył usłyszeć.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • il cuore ponad tydzień temu
    Fajne, interpretacja może być złożona ambiwalentnie
    cul8r
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Dzięki, chciałem aby było nie tak oczywisto ;)
  • spillo (szpilka II) ponad tydzień temu
    Wbić szpilkę albo nóż w plecy, podeszłam do puenty metaforycznie. Zagadkowe drabbelki ¬‿¬
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    I bardzo dobrze zrobiłaś, drabbelek z gatunku tych zagadkowych, dzięki ;)
  • Joan Tiger ponad tydzień temu
    Świeżaki zawsze mają pod górę, choćby nie wiadomo, ile z siebie dawali. Dowalił jednemu, będzie miał resztę na karku. Nie wpasuje się - niech szuka nowej pracy. Fajne. Nerwy puściły i trach... może tylko tak to widział.
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Jestem ciekawy, jak potoczyły się jego dalsze losy :)
  • Joan Tiger ponad tydzień temu
    Zależy, jakie zakończenie założymy, jednak dla niego, nie będzie szczęśliwe. Jeśli’’ nóż” jest metaforą do wizji, nadal będzie tkwił w bagnie i udowadniał swoje racje – błędne koło.
    Jeśli zamordował, trafi do pierdla, gdzie zapewne czeka go to samo z tą różnicą, że tam wybór zmian nie będzie zależny od niego.
    Co lepsze? To pierwsze – zawsze można odejść z uśmiechem na ustach i pozdrowić środkowym palcem.
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Ja mu życzę jak najlepiej, choć jakby mi coś przyszło do głowy aby wymyśleć jak najgorzej, to kto wie, może skorzystam ;)
  • ZielonoMi ponad tydzień temu
    Tugrysico! - jesteś mistrzem komentarzy. Felieton o Tobie normalnie napiszę. No bosko!❤😘
  • Joan Tiger ponad tydzień temu
    ZielonoMi, szkoda klawiszy. 😘
  • zsrrknight ponad tydzień temu
    ciekawe
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    dzięks
  • jesień2018 ponad tydzień temu
    Otoczenie niesympatyczne, ale bohater słaby psychicznie, więc słabo skończy. Tak kombinuję, choć jako czytelniczka nie przepadam za kombinowaniem:)
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Pewnie nakłamał w CV i dlatego go zatrudnili ;)
  • jesień2018 ponad tydzień temu
    Rubinowy :-D
  • Dekaos Dondi ponad tydzień temu
    Rubinowy↔To zależy, czy wbicie noża, jest tylko chcianą projekcją umysłu, czy stanem faktycznym i czy jego dzieci, mogą mieć podobne geny, w tego typu sytuacjach, ale jak wiadomo, reguł nie ma, w czymkolwiek, więc wcale tak nie musi być. Ważne by nie ulegać prowokacji (gdy sytuacja nie po temu). Ale to jest przeważnie domeną, ludzi z nie słabą psychiczną. Jednak tu też reguł nie ma. Takie skojarzenie me, z Twoim tekstem:)↔Pozdrawiam😆:)
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Jestem zaskoczony, ale pozytywnie, że drabbelek wywołał sporo przemyśleń i interpretacji :)
  • droga_we_mgle ponad tydzień temu
    Dobre
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    dziękuję! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania