Beżowy smoking LBnD 50

Miłość życia jest jak szlufka, łatwo ją zgubić. Wiedział o tym doskonale Albert, którego wybranka dusiła wzrokiem. Pewnie przez ten beżowy smoking. Klaudia naciskała na tradycyjny garnitur.

Ksiądz bajdurzył o sakramencie, a goście myśleli wyłącznie o obiedzie. Z każdym kolejnym słowem proboszcza, Albertowi przed oczami otwierał się portal z alternatywnym światem. Lada moment miał zabić ostatni dzwon.

—Tak — powiedział Albert niczym skrzypiące drzwi.

Długa cisza, nawet niemowlak wyczuł napięcie i nie zaczął beczeć.

—Tak — rzekła Klaudia

— Przepraszam, pomyliłem się. — krzyknął pan młody.

Wybiegł z kościoła. Liczył, że uda mu się wrzucić wsteczny na zegarze życia. Tamta dziewczyna jeździła tramwajem 35.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Narrator rok temu
    Cha, cha, dobre! Powiedział „tak”, tylko nie wiadomo, co miał na myśli — ten obiad, czy coś innego?

    Powinni wprowadzić 'cooling down period' na wypadek, gdyby któreś z młodych udzieliło niewłaściwej odpowiedzi. Ciekawe czy nagranie ze ślubu może być użyte jako dowód w sądzie?

    „— Przepraszam, pomyliłem się. — krzyknął pan młody”

    Kropka po „się” powinna być na końcu zdania:
    „— Przepraszam, pomyliłem się — krzyknął pan młody.”

    Życzę zwycięstwa w konkursie. ?
  • Poncki rok temu
    Moim zdaniem jak się powiedziało "a" trzeba powiedzieć "b".
    Jak się nie jest pewnym swego to się przed ołtarzem nie staje.
    Chyba, że go ktoś tam siłą zaciągnął albo przekupił.
    Informacja dla dziewczyny z tramwaju. Jeśli wywinął taki numer kobiecie, której mówił, że kocha, co stoi na przeszkodzie, aby wywinąć taki numer tobie. Brak konsekwencji i odpowiedzialności w tym przypadku jest podła.

    Ciekawa historia. ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Vincent Vega↔Hmm... nie byłbym aż taki pewien na jego miejscu. Na końcu trasy, jest przeważnie... pętla:)
    Pozdrawiam?:)
  • zsrrknight rok temu
    całkiem spoko
  • LBnDrabble rok temu
    Witam kolejne drabble w smokingu i dobrej zabawy życzę.

    Literkowa
  • Trzy Cztery rok temu
    Przewrotnie! A więc Albert uberając się w beżowy smoking, wbrew woli Klaudii, był przekonany, że ona powie : "Nie!".
    Dał jej ostatnią szansę na zerwanie z nim! Przed ołtarzem zabuł ten ostatni dzwon! A Klaudia powiedziała: ""Tak!"...

    —Tak — rzekła Klaudia
    — Przepraszam, pomyliłem się. — krzyknął pan młody.

    A w czym się pomylił? W przekonaniu, że zna kobiety... Opowiadanie przedstawia nieśmiałego gościa, który boi się powiedzieć prawdę (tu - że nie chce Klaudii za żonę), a bojąc się, próbuje tak zmanipulować kogoś innego (tu - narzeczoną), żeby ten ktoś sam doszedł do właściwego wniosku.

    Okazuje się, że "beżowy smoking" to było za mało! Klaudia chciała go, mimo wszystko.

    Mnie opowieść rozbawiła. Udany tekst! :)
  • Pasja rok temu
    Jednak ten beżowy smoking był zaczątkiem do rezygnacji . Dzwon tylko przerwał szlufkę, aby guzik nie zespolił przysięgi. Jednak pierwsze słowo "tak" budzi kontrowersję... słowo się rzekło.

    Pozdrawiam serdecznie
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Głosujemy do 19 /niedziela/ godz. 23.59

    Dziękuję wszystkim za udział i dobrą zabawę!
  • Z przyjemnością pragnę zaprosić do Bitwy, bo warto rozwijać wyobraźnię i dzielić się z innymi słowem. Myślę, że czas obudzić w sobie zachetę na opowiedzenie historii o kimś, kto nie jest człowiekiem, ale tak jak my myśli i ma serce, i pragnie żyć, potrzebuje przyjaźni, zrozumienia i miłości. Tak po prostu!
    Bohaterem naszych wyzwań ma być ktoś ze świata fauny. Może będzie to niebanalna opowieść, albo bajka, fantasy, albo prawdziwe zasłyszane zdarzenie, zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytające czytelnika za serce.

    Gorąco zapraszam i liczę na zainteresowanie. Piszemy do końca marca, do północy. Liczę na ciebie!

    Literkowa
  • W życiu pewna jest jedynie zmiana. Gratuluję. Dobry tekst ?
  • LBnDrabble rok temu
    Zapraszam!

    Masz jeszcze czas na pozostawienie swojej decyzji

    Głosujemy do 19 /niedziela/ godz. 23.59

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania