...

...

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (200)

  • kigja 19.05.2021
    Mnie absolutnie teksty religijne nie oburzają i nie przeszkadzają. Każdy ma prawo takie pisać i każdy ma prawo się nimi zachwycać. Jestem tolerancyjną ateistką.

    Liczę od katolików na wzajemność.
  • Kotek2020 19.05.2021
    Dziękuję że mogłam cię poznać, każda uwaga jest cenna dla nowicjusza ?
  • Morus 19.05.2021
    Bardzo przyjemny wiersz - modlitwa. Też masz to nagrane na kanale youtube?
  • Kotek2020 19.05.2021
    Dziękuję ślicznie
    https://youtu.be/Pgy-l0UUqIA
  • Morus 19.05.2021
    Kotek2020, dzięks. Pozdr.
  • Kotek2020 19.05.2021
    Morus pozdrawiam serdecznie
  • Kotek2020 też serdecznie
  • kigja 19.05.2021
    Lecz się morus.
  • Akwadar 19.05.2021
    nagarnuszkusiostry morusek znów się nie przelogował... :))
  • Andi Perry 19.05.2021
    Akwadar Jak będzie miał wezwanie do sądu to minie mu ta choroba.
  • Akwadar 19.05.2021
    Andi Perry łudzisz się... niestety.
  • Andi Perry 19.05.2021
    Akwadar Teraz piłka jest po stronie Pani Beaty. Jeżeli rzeczywiście o podszyw to z oskarżenia prywatnego może dochodzić swoich praw. Dwa paragrafy - pierwszy to plagiat drugi to podszywanie się. To są bardzo poważne zarzuty. Podszywanie się może służyć na przykład wyłudzeniu kredytu, więc to nie jest głupia zabawa a ciężkie przestępstwo ( lub wykroczenie - nie jestem prawnikiem).
  • pansowa 19.05.2021
    Popieprzyły mu się klony:)))
    Łącznie z autorką:)))
    I niech ktoś mi powie, że gość jest normalny.
  • Andi Perry 19.05.2021
    Napisze na youtube w komentarzu, ciekawe czy ta dziewczyna zrobi wielkie oczy.
  • Kotek2020 19.05.2021
    Przepraszam, możecie mi powiedzieć o co chodzi? Kto się poszywa pode mnie??
  • Andi Perry 19.05.2021
    Niech Pani mi odpowie na youtube w komentarzu https://youtu.be/Pgy-l0UUqIA
    . To będzie w pewien sposób autoryzacja. Jeżeli będzie brak Pani komentarza, to będzie oznaczało że rozmawiam wiadomo z kim :)
  • Kotek2020 19.05.2021
    Już odpowiedziałam ?
    Jestem sobą, po porostu ?‍♀️?
    Rozmawiasz z kobietą która pisze modlitwy duszą pisane ❤
  • Andi Perry 19.05.2021
    Ok. Dziękuję. Morus tworzy niezliczone alter ego , nie wiadomo do końca ile ma avatarów. To może być rozdwojenie jaźni lub początek schizofreni. Na pewno to podpada pod psychopatię. Ale nie jestem ani psychologiem ani psychiatrą więc powinni się nim zająć specjaliści. Pozdrawiam. P.S sama tworzysz te podkłady - graficzne i muzyczne ?
  • Kotek2020 19.05.2021
    Andi Perry tak, sama. Szczerze mówiąc to.po dzisiejszym chyba mam dość i jednak się usunę z tej strony ?
    Za dużo nerwów. Przerosło mnie to... nigdy nie byłam tak osaczona... ale dziękuję za czujność
  • Andi Perry 19.05.2021
    Kotek2020 No co Ty ? nie poddawaj się : ) Polecam https://www.youtube.com/watch?v=hjYav6KcBjo
  • Kotek2020 19.05.2021
    Andi Perry dziękuję, muszę to przemyśleć, modlitwy lubią ciszę... a ja dostałam się w gniazdo szerszeni.
    Zachciało mi się powieści dodatkowo ?‍♀️
  • Andi Perry 19.05.2021
    Kotek2020 Łatwo być religijnym na kółku różańcowym lub na spotkaniu modlitewnym. Ale jak trafia się między ludzi, którzy mają inne poglądy, wtedy widać prawdziwą odwagę :) . Piotr też się wystraszył- trzy razy.
  • Kotek2020 19.05.2021
    Andi Perry coś w tym jest... chodzi mi o to czy pozostać tylko przy modlitwach i wierszach czy opowieści też są ok ?
  • Andi Perry 19.05.2021
    Kotek2020 To wszystko zależy od Ciebie :) Tu jest kilku ludzi "zagorzałych" katolików, kilku ateistów, jeden Shintoista ( chyba) i wielu, którzy nie chwalą się swoim wyznaniem. Jak czujesz powołanie, to pisz. Na szczęście portal nie zmienia sam naszych utworów, więc pod tym względem jest bezpiecznie. Bo np. gazety często zmieniają artykuły.
  • Kotek2020 19.05.2021
    Andi Perry ok Dziękuję. Muszę trochę ochłonąć i ukierunkować się dobrze. Dziękuję że napisałeś i nie podciąłeś mi skrzydeł
  • Andi Perry 19.05.2021
    Kotek2020 Nie słodzę Ci już, bo znowu podpadnę pod kolejne alterego CElinoMorusoBogumiła :)
  • Kotek2020 19.05.2021
    Andi Perry ?
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry nieważne o czym pisze, tylko jak.
    Bo ew. krytyka będzie zaraz uznawana za napad na biedny i ascetyczny kościół.
    A sytuacja z klonem schizofrenika niewiele zmieniła.
    Pomylił logowania w komentarzach:)
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Tak, zauważyłem, że nie przelogował się z nagarnuszkusiostry i podejrzewałem, że podszył się pod kobietę z Youtuba. A to byłaby już kula w kolano. Chyba, że podejrzewasz że jego choroba jest tak zaawansowana że stworzył profil na youtube i ściągnął te nagrania z innego konta na youtube. W chorobie wszystko jest możliwe.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry ten przypadek nie rokuje.
    Walił tu już takie numery, że głowa mała.
    Ma w zapasie z 10 kont, tak że bany nie pomagały, a serie jednek pod tekstami były zawsze wiadomego autorstwa.
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Mniej więcej wiadomo gdzie mieszka. Ale łomot nie przejdzie bo po pierwsze to jest wykroczenie/przestępstwo, po drugie to jest groźba karalna takie planowanie. Pozostanie tylko i wyłącznie skontaktowanie się z biegłym psychiatrą - jeżeli ktoś ma takie znajomości i kontakt przez organa ścigania o leczenie z urzędu.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry posiedzisz tu - zobaczysz sam.
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Trochę mnie razi jak się Pan odzywa do kobiet na tym portalu , ale to jest już nie do rzeczy.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry nie ma.
    Do kobiet zwracam się normalnie.
    Do idiotów się nie patyczkuję.
    Niezależnie od płci.
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Może nie przywykłem . Ale do kobiet powinno się mieć szacunek. Niezależnie czy postradała zmysły czy nie.
  • Onyx 19.05.2021
    Kotek2020 nie odchodź. Ten portal jest specyficzny, prawda, ale wiele można się tu nauczyć. Jest dużo fajnych użytkowników, także spoko, zwłaszcza, że mamy już dowody na to, że nie jesteś Morusem. Trzymaj się cieplutko i zostań z nami ♥️
  • Kotek2020 19.05.2021
    Onyx dziękuję za miłe słowa, widzę że imię Beti tutaj jest niemile widziane ?‍♀️ale skąd mogłam wiedzieć...
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Onyx "Mamy już dowody"
    Szalenie ciekawe.
    Kim są my i skąd mają dowody??
  • Morus 19.05.2021
    Kotek2020. Pani Beato, napisała Pani, że ma dwa tysiące wierszy religijnych, czy coś źle przeczytałem. Jestem bardzo ciekawy, bo co dotychczas Pani dała to rewelacja. Chętnie się zapoznam z kolejnymi, jeśli to prawda. Proszę jednak nie wklejać więcej niż jednego, góra dwa dziennie, bo nie wchodzą na stronę główną. I mam specjalną prośbę, żeby wklejała Pani każdorazowo link do kanału, o ile wiersz jest w wersji audio.
  • Onyx 19.05.2021
    Opalony Ernest przeczytałeś komentarze?
  • pansowa 19.05.2021
    Mamy różne zdania.
    Te, jak nazywasz - kobiety, dały tu popisy niesamowite.
    Wobec mnie w szczególności.
    Nie chcę mi się kierować cię na.linki.
    Wybitnie sobie zapracowały na mój stosunek do nich.
  • laura123 19.05.2021
    Andi, nie słuchaj, to wariat, furiat i idiota. Będzie siebie wybielał, a cham najgorszy, zresztą nie tylko na tym portalu, na wszystkich jest znany z chamstwa. Sławę już ma. Każdy zna to dno.
    Jaki mężczyzna obraża, co tam obraża, rzuca się na starszą kobietę, bo poglądy ma inne od niego? Normalny facet by machnął ręką, a ta szuja będzie ścigać jak pies tropiący i prześladować. No ale to z wariatkowa i lepiej nie będzie, tylko gorzej, choroba, jak widać, szybko postępuje.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    A co ma do tego wiek?
    Polemizował z jej poglądami, a nie kopał starowinkę po biedrze.
  • Andi Perry 19.05.2021
    Laura Laura, pewnie masz dużo racji. Ale ....dzisiaj się dowiedziałem , że miałaś na imię Beata Betti czy jakoś tam . Czy to prawda czy potwarz ?
  • kigja 19.05.2021
    A Twój kolega, Morus o imieniu Celina, aby nie z wariatkowa?
  • kigja 19.05.2021
    Prawda. To właśnie ona, ten potwór yetti.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry miałam wcześniej nick betti, ale zostałam zbanowana, jak większość tutaj, bo kłótnie były, są i będą. Tu nikt tego nie kontroluje. Tu każdy ma już któryś z kolei nick, a pansowa chyba częściej był banowany od Bogumiła.
  • laura123 19.05.2021
    kigja zapytaj go, czemu mnie pytasz, on potrafi mówić i pisać.
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    No, ale to nie mój bliski kolega...
    Dlatego pytam osoby z najbliższego otoczenia.
  • laura123 19.05.2021
    Rekordziści maja po kilka kont, z których dowalają jedynki. Taki ''urok'' tego miejsca.
  • Kotek2020 19.05.2021
    laura123 to jest moje pierwsze i jedyne ?
  • laura123 19.05.2021
    kigja mój też nie. Znam go tak, jak ciebie, czyli mozna powiedzieć wcale.
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Aha. To znaczy, że najlepiej znasz puszczyka, bo dużo o nim wiesz. Czyli to on jest twoim najbliższym kolegom.
  • laura123 19.05.2021
    kigja ano znam, z różnych portali. Nawet rozmawialiśmy przez tel, bo z Bogumiłem nigdy nie rozmawiałam, z tobą też nie. I stąd trochę wiem.
  • laura123 19.05.2021
    Opalony Ernest ''polemizował''? Tak to nazywasz? Kiedyś nazywałaś inaczej. Ale od kiedy wlazłaś mu w cztery litery, to oślepłaś i ogłuchłaś.
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Ale to nieładnie wywlekać prywatne sprawy kolegi na ogólnym portalu.
    To się tyczy Ernestyny.

    No, ale dobrze sie znacie, więc to nie moja sprawa.
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja *kolegą . Poprawiam, bo sam kiedyś walnąłem w utworze małego byka.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    laura123 A jak mam w dupie widzieć i słyszeć??
  • laura123 19.05.2021
    kigja nie ja zaczęłam. To ona przylazła jako Opalony Ernest, żeby mi dokopać, bo się na mnie zawiodła, gdyż miałam dość wysłuchiwania bzdur i się odsunęłam. Zresztą tam nie tylko o to chodziło. Refluksja miała inne oczekiwania w stosunku do mnie. No i się wściekła. Ale gówno mnie to obchodzi.
  • laura123 19.05.2021
    Opalony Ernest trzeba choć głowę wystawić, powietrza złapać...
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 To ja zawsze myślałem, że opalony Ernest to facet co pisze takie obleśne teksty.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry niestety, to kobieta, a raczej tyle ile z niej zostało...
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Andi Perry Bo jestem facetem. Jakiś problem?
  • Andi Perry 19.05.2021
    Opalony Ernest Spoko. Zmiana płci jest nie jest w tym kraju jeszcze karalna.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry jaka zmiana płci? Refluksja to dziewczynka. Nawet kochliwa.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Refluksja, ale jak pisane ? z jakąś literą dodatkowo przez x?
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Andi Perry Tak, a z umlałtem.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry ''refluksja'', bo taki miała wcześniej nick.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Chyba trochę inaczej, bo znalazłem profil ze "straszną" pielęgniarką w avatarze, jakby z Hitchcoka.
  • Morus 19.05.2021
    Andi Perry a co ty taki wścibski jak stara baba ze wsi?
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry no...
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry,

    A wiesz, że ja znam pisownię i kolegom napisałam z umyślnie :)
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja tego nie przemyślałem. Ale to możliwe:) Ludzie popełniają także inne błędy, typu hiperortografia. "zamiast powiedziałem ludziom", piszą "powiedziałem ludzią"
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry,

    Nie znałam tego słowa hiperortografia, ono wogle (w ogóle) istnieje?
    Jak pisza ludzie jest po prostu żenujące, ale poniekąd ich rozumiem, bo mało piszą i mało czytają. Niestety.
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja Chyba sam je stworzyłem :). Na poprawność służy przedrostek orto - . Ortoreksja, ortografia, ortodonta, ortopeda. A jak ktoś chce jeszcze bardziej być poprawny, bo myśli że końcówka -om jest zła , to zamienia wszystko jak leci na ą. I dziwnie ten fenomen nazwać ortoortografia. Więc chyba hiperortografia jest fajniejsze.
  • Morus 19.05.2021
    Andi Perry zadałem ci chyba pytanie, coś taki wścibski? Z kobierzyna wyleciałeś?
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry,

    Słowotwórstwo jest cool :)))
    Tak wogle, to myslałam, że jestes takim dawnym nickiem. Fajny chłopak był. Dużo pisał. Komentarzy xd
    i był psychologiem, jak sam twierdził :]
  • Andi Perry 19.05.2021
    Morus Ja też Ci kiedyś zadałem pytanie, ale mnie olałeś.
  • Morus 19.05.2021
    Andi Perry i dobrze zrobiłem klonie.
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry,

    Nie jesteś klonem, prawda?
  • Morus 19.05.2021
    Oczywiście, że jest.
  • kigja 19.05.2021
    Czyim? Wiesz przynajmniej?
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja To jest mój pierwszy nick, którym się zarejestrowałem na forum. Znam je dopiero od czasu pisania swojej "powieści".
  • Morus 19.05.2021
    I to nawet wiem kogo. Wyjątkowo obłej postaci.
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja Niech powie. Wtedy będzie można łatwo udowodnić kłamstwa przed sądem.
  • Morus 19.05.2021
    A wścibski i zorientowany i agresywny, jakby tu już lata siedział.
  • Morus 19.05.2021
    Sądem straszy klon jeden.
  • Morus 19.05.2021
    A przed chwilą darł japę o rzekomy plagiat oskarżając Bogu ducha winne osoby. Kreatura.
  • kigja 19.05.2021
    Obłej postaci? Znasz z wyglądu?
  • Morus 19.05.2021
    Odszczekaj te oszczerstwa i kłamstwa.
  • kigja 19.05.2021
    Morus

    To ja pisałam o plagiacie, a nie Andi.
    Uspokój się już.
  • Morus 19.05.2021
    Kigja on też, najwięcej japę darł, a jak zadałem pytanie to się wystraszył, a ty przy okazji też przeproś, zainteresowaną, za obrazę.
  • Morus 19.05.2021
    Jedyne co mu można na plus zapisał, to bronił obrażanych kobiet przed tym z wariatkowa. W swoim oryginalnym nicku też nie obraża, to fakt.
  • kigja 19.05.2021
    Morus

    Nie przeproszę, bo napisałam, co myślę i co zauważyłam.
    I nie zamierzam tego tematu więcej ciągnąć. Zobaczymy, jak kotek na płotek sie rozwinie dalej, czy jak dywan perski, czy jak ....
  • Andi Perry 19.05.2021
    Morus Wiesz co Morus, ludzie mnie podejrzewają, że jestem twoim klonem, więc ten twój wulgarny występ wobec mnie , może przez nich być odbierany za próbę mojej autentyzacji, że niby tak mnie nie lubisz a ja Ciebie :)
  • Morus 19.05.2021
    Andi Perry x mnie obchodzi, jak może być odbierany. Do niewidzenia.
  • pansowa 19.05.2021
    Morus Wariatkowo jest w twoim łbie. I nie wyjdziesz z niego.
  • pansowa 19.05.2021
    Morus Świetnie znamy jeszcze bardziej wścibskich.
  • pansowa 19.05.2021
    Ciebie nie znają dno pogłębiane?
    Podłogę tobą wytrzeć nie można bo ubrudzisz.
    Dostałaś pierdolca na panasowę.
    Od jednej sie uwolniłem jest druga.
    Tamta chociaż inteligentna była.
  • laura123 19.05.2021
    Na pansowę nikt nie dostaje ''pierdolca'', to pansowa dostaje ''pierdolca'', bo żadna nie jest zainteresowana takim śmieciem. Ot, przykry koniec kariery Tulipana.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Ty dostałaś.
    Wszyscy to widzą, a nawet ci piszą.
    Nie jestem zainteresowany jakby co.
    Idiotki można co najwyżej odstrzelić.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa laura123 . Wy naprawdę uwielbiacie sobie ubliżać.
  • Ant 20.05.2021
    Andi Perry jedno lata za drugim
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Ja tylko piszę, co inni myślą.
    Zresztą niektórzy tez piszą.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa jesteś w błędzie ogromnym i nie wiem skąd w tobie w ogóle taka myśl, że ktoś może coś tam mieć na twoim punkcie. Jesteś jak pryszcz na czterech literach. Wyskakujesz ni z gruszki, ni z pietruszki, rzucasz się na kobiety, a kiedy piszą ci, żeś śmieć i dno, to uważasz, że tobą zainteresowane.
    Śmiechu warte!
  • Andi Perry 20.05.2021
    Ant Albo wielka nienawiść, albo wielka miłość. Jedno z dwóch.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry, to jedynie wielka pogarda.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 To dziwne, ale nie tylko ja tak myślę :)
    Właśnie do mnie lubią się przyklejać psychopatki.
    Interesujesz się bardzo moim życiem, zdrowiem w szpitalu, czy ma mi kto dać na chleb.
    No jak to rozumieć?
    Niemniej pozostań z bananem.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 Słyszałem że kobiety lubią bad boys. Czyli takich niegrzecznych wykolejeńców.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa tylko ty tak myślisz i starasz się innych przekonać, ale nikt nie jest taki głupi, żeby wariatowi uwierzyć. No bez przesady!
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Już nie pracuję na PKP :)
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 To dlaczego tak bardzo interesujesz się moim życiem?
    Przecież wszyscy to widzą.
    Co mam ich przekonywać?
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Ale urok wariata, James Dean, Cybulski przyciąga widocznie.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry nie, kobiety lubią silnych facetów, a przy tym wrażliwych. Pansowa to takie troki od kaleson, ale o tym nie wie i myśli, że orzeł z niego. Tymczasem pełza to po ziemi i zatruwa powietrze.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa interesuję się? Wyśmiewam nieudacznika i kalekę życiową. To różnica.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 No taki lichy, a ty wszystko chcesz o nim wiedzieć?
    Czy ktoś tu się interesuje z kim ja sypiam?
    Gdzie jestem?
    Co robię?
    Nikt poza tobą.
    Zazdrość cię zżera.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa chyba na głowę upadłeś? Jaki ty musisz być zadufany w sobie myśląc, że ktoś może być zazdrosny o ciebie. A co ty sobą reprezentujesz? Nic, poza patologią.
    Śmieję się z durnia, a dureń czuje się w powodzeniu. Ale jaja.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Kup dużo bananów.
    Hal była mniej upierdliwa i pazerna niż ty.
    Na dodatek dużo inteligentniejsza.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa szczególnie kiedy twoje rachunki płaciła, czym się chwaliła. Albo wyzywała Tjeri od różnych. Nawet nie broniłeś tej drugiej, taki byłeś dumny z powodzenia. Ot, inteligencja menelowa.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Znowu się interesujesz moimi prywatnymi sprawami?
    Biedactwo, nie dajesz już rady i wariujesz.
    Taktyka wypierania nic nie da.
    Ludzie głupi nie są i mają oczy.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa sam wspomniałeś o Hal, więc odświeżyłam ci pamięć. Co za dno...
  • laura123 20.05.2021
    Ale, skoro jesteśmy przy Hal, liczysz jeszcze na nią? Taka byłaby głupia, żeby po tym wszystkim coś jej zgotował, nadal chcieć utrzymywać darmozjada?
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Sobie odśwież jak sie interesowałaś i wszystko chciałaś wiedzieć w temacie.
    Normalny człowiek mający mnie w pogardzie podniósłby wysoko głowę i udawał, że mnie nie ma.
    A co ty robisz?
    Ganiasz za mną jak suka w rui i szczekasz.
    Tego nikt nie widzi?
  • Ant 20.05.2021
    Dajcie już spokój Kotkowi2020, bo pomyśli że się na nią uwzięliście ?
  • laura123 20.05.2021
    pansowa tak sobie myśl, a ja się pośmieję. Chociaż Hal może się na to nabrać, no ale z jej umysłem o to nietrudno. Cyrk na kółkach.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Ludziom już żal ciebie.
    A teraz przytul się do banana i pomarz.
  • pansowa 20.05.2021
    Ant Nie może się oderwać Ant.
    To taki rodzaj pogardy, gdzie się w majty sika na mój widok.
  • laura123 20.05.2021
    pansowa wiesz, nawet nie przypuszczałam, żebyś po tych wszystkich debilach, durniach, idiotach, śmieciach, dnach itd, mógł pomysleć, że ja cos do ciebie czuję. Od początku śmieję się z durnia, zapytaj swoją przyjaciółkę Refluksję, toż konałam ze śmiechu z ciebie. Fircyk w zalotach. Stary fircyk. Ale jaja.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Refluksja mnie nie molestuje i nie omawia publicznie mojego życia.
    Nie wypytuje innych o nie.
    Ty tak.
  • Andi Perry 20.05.2021
    Ant Kotek myślał pewnie tak:. O jest fajny portal , gdzie będę publikować swoje prace. I tak zrobiła. Zobaczyła odzew i złapała się za głowę. Czy na tym portalu są ludzie normalni czy to dom wariatów w formie covidowej - czyli zdalnej ?
  • laura123 20.05.2021
    pansowa ale konałyśmy ze śmiechu z ciebie na maksa. Co za debil. Uwierzyć, że ja, w takim śmieciu... nie, nie mogę ze śmiechu. Co za ''inteligencja'', żeby nie odróżnić kpiny od zainteresowania.
    I żeby to jeszcze młode było, a to stary pryk, zniszczony chlaniem.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 A skąd wiesz że pije? To ciekawe jest, bo takie rzeczy to chyba trzeba znać człowieka przez dłuższy czas sam na sam. Chyba że strzelasz.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 To fajnie, że dajesz radę żyć w wyimaginowanym świecie.
    Tak się przejawia twoja pogarda, że nie możesz iść spać dopóki jestem?
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry fakt, powinnam ją przeprosić. Niech może wstawi ten wiersz jeszcze raz, tutaj istotnie zaśmieciliśmy, ale idiota wziął moją kpinę za zainteresowanie nim i trochę czasu zajęło zanim wytłumaczyłam durniowi, że się myli, chociaż i tak wątpię czy dotarło. Gwiazdeczka opowi... ale jaja.
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Ona wszystko wie.
    A co nie wie to dorabia.
    I taki jej świat.
    Czy mnie interesuje, czy jesteś homo?
    Czy palisz maryśkę?
    Nie. Twoja sprawa.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Ani jedno ani drugie, ale to nie ma znaczenia chyba na tym portalu.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Tak se tłumacz bidulo.
    Ludzie widzą.
    Im oczu nie zamydlisz.
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry No właśnie, ale nie dla niej.
    Chce o mnie wiedzieć wszystko, a co się nie dowie to wyspekuluje.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry bo się chwalił, to znaczy tłumaczył mi, przygotowywał sobie grunt, bo myślał, że go wezmę z dobrodziejstwem inwentarza. Kiedy wyśmiałam, chyba był w szoku i do dzisiaj nie wyszedł, bo wcześniej taka jedna trochę tu za nim szalała i gdzieś się we łbie poprzewracało, że skoro tamta, to każda. Taki pajac.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Wiesz czuję się trochę jak przyzwoitka. Że wchodzę między wódkę a zakąskę i powinienem was zostawić w tej miłej atmosferze rendez-vous d'amour.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 To jednak chyba nieetyczne. Jak ja bym uderzał do jakiejś laski na portalu i by mnie wyśmiała, to żle bym się czuł że takie rzeczy póżniej wywleka publicznie. NIEŁADNIE!!!
  • pansowa 20.05.2021
    Tobie tłumaczyć?
    Worek by zrozumiał, ale nie pusty wór.
    I nie męcz mnie już.
    Zostają ci banany.
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Nie dociera do niej, choć to ludzie mówią.
    I tłumaczą to sobie w jedyny, racjonalny sposób.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry a gdzie tu randka?

    ŁADNIE, Andi, z takimi inaczej nie można. Niech zna śmieć swoje miejsce.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 śmieć nie śmieć, mógł się zakochać. A deptanie miłości to zbrodnia. Lepiej zachować to w tajemnicy.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Dlaczego jeszcze nie śpisz i gadasz ciągle ze śmieciem? :)))
    Co tu może być na rzeczy?
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Wywlekanie i pranie cudzych spraw to jej portalowa specjalność, dlatego ci nie odpowiada w temacie.
    A że to chamstwo do kwadratu?
    Nikogo to już u niej nie dziwi.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry ja mam w czterech literach jego urojenia. Jakie zakochać? On sponsorki szuka. Myślał, że na naiwną trafił.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 A ty piszesz i piszesz namiętnie po nocach ze śmieciem :)))
    Ale pogarda :)))
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 Niech sobie szuka. Może to lubi. Może są kobiety co takich lubią - nieporadnych. Czy to jest powód, aby publicznie robić z tego pralnie brudów ?
  • laura123 20.05.2021
    Piszę z Andim, to ty się wcinasz, więc spadaj!
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry To jej sens życia.
    Stara, zramolała baba to czyimś żyje.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Seks się nie udał, Może komuś nie zagrało - i tak frustracja na forum. Ale są takie tabletki. Tylko trzeba się odważyć do doktora po receptę :)
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Ja jej nie pomogę :)
    Za bardzo brzydliwy jestem.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry tak. Nic mnie tak nie wpienia, jak ścierwa wykorzystujące innych. Była tu taka, która sponsorowała tego śmiecia, ale chyba za mało, bo ją wymienił na inną. Dawne dzieje, bo dzisiaj, to już raczej na te ochłapy nikt nie poleci.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Oj tam , oj tam. Każda potwora znajdzie amatora. Ale co do urody nie oceniam, jak nie widziałem.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry potrzebujesz tabl.? Jak mi przykro...
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Dobra, już się nie proś tak przewrotnie :)
  • Andi Perry 20.05.2021
    Jakich tabletek?
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Uważaj, bo będziesz następny w kolejce.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry tych, po które wybierasz się do lekarza...
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 Nie. Nie ten wiek.
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Wiek tu niewiele zmienia.
    To stan pokręconego umysłu.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Śmiałbym się, gdyby wyszło że gadam z jedną osobą. Gościem na literę M.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry no przecież pisałeś, że trzeba po receptę. Swoją drogą Lisku, tak cudacznie wspierasz tego śmiecia, że pisać ze śmiechu nie mogę... takimi nićmi uszyłeś swój wizerunek, że komedia.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 Lisku :) To brzmi bardzo pieszczotliwie. Ale pewnie już za stary jestem, bo sama przyznałaś że lubisz młodych , a nie starych.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Pół do drugiej, a dziewoja nie może się ode mnie oderwać :)
    Ona wszędzie widzi klony. To jej kolejna schiza.
    I żyje rozkminką czyj on.
  • pansowa 20.05.2021
    Kurde, zmęczony jestem i wpisuję gdzie nie trza.
    A dziewczę tętni nocną miłością.
  • Andi Perry 20.05.2021
    pansowa Co się dziwisz. Jesteś pokręcony jak Morus , tylko w przeciwną stronę. A tacy przyciągają uwagę kobiet.
  • pansowa 20.05.2021
    Andi Perry Tej nie chcę!!!
    Za żadne skarby!
  • laura123 20.05.2021
    Lisku, fakt lubię, ale ciebie jak wiesz, nie trawię. Na szczęście jednak, świat to nie portal i w przeciwieństwie do głupich sów, ja na portalach miłości nie szukam. Ale dobrze się bawię czytając głupków.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 Szkoda :( Fajna jesteś dziewczyna z wartościami. Ale nie podoba mi się że opowiadasz o innych na portalu.
  • laura123 20.05.2021
    A teraz faktycznie idę spać. Dokończyłam pracę domową i luzik.
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry niech więc się inni szanują i nie wywlekają swoich brudów, wtedy nikt nie będzie się śmiał. To takie proste.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 W sumie... Proste.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 całuski buziaczki ciasteczka, papa
  • laura123 20.05.2021
    Andi Perry spokojnej nocy. Buziaczki, całuski, z tym nie do mnie.
    Papatki.
  • Andi Perry 20.05.2021
    laura123 to przynajmniej ciasteczka.
  • pansowa 20.05.2021
    laura123 Jak tylko zaczyna działać brom :)
    Ale to krótko.
  • Akwadar 20.05.2021
    pansowa ale jaja ha, ha, ha
  • pansowa 20.05.2021
    Akwadar Szkoda gadać.Jest coraz gorzej,
  • Akwadar 20.05.2021
    pansowa normalnie szaleństwo... przechodzi wszelkie oczekiwania ?
  • Morus 20.05.2021
    Grandziarz.
  • Akwadar 20.05.2021
    Morus pocałujta chamie wójta ?
  • Morus 20.05.2021
    Prostak.
  • Akwadar 20.05.2021
    Morus i vice versa
  • kigja 19.05.2021
    xddd
  • Kotek2020 19.05.2021
    Kochani czemu mają służyć te wszystkie komentarze w takim właśnie stylu akurat pod moim wierszem ??
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Czarotko, nie jesteśtu poęć minut.
  • Andi Perry 19.05.2021
    Tak będzie już zawsze. więc masz próbkę tego co będzie w przyszłości.
  • laura123 19.05.2021
    Ciesz się. Może to jedyny raz, kiedy będziesz miała trochę komentarzy.
  • Kotek2020 19.05.2021
    laura123 może ?‍♀️
  • laura123 19.05.2021
    Kotek2020 no jest jeszcze jeden sposób na mnogość komentarzy. Trzeba pluć na wiarę i kraj, to też ma tutaj popyt.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    To tu był jakiś wiersz??
  • Andi Perry 19.05.2021
    Kotek2020 tu piszą ludzie bardzo obleśne i seksualne teksty ( grzeszne - nie mąż z żoną, a raczej sąsiad z sąsiadką). Więc jak nie chcesz się zgorszyć to musisz opuścić ten portal.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Andi Perry I natychmiast się obmyć ze zgorszenia.
  • pansowa 20.05.2021
    Jak widzisz, ta cudowna modlitwa rozładowuje emocje.
  • A. Hope.S 19.05.2021
    Zróbcie kółeczko i walnijcie się wszyscy czołami.
    Z was to prawdziwa sekta.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Ktoś cię prosił o radę?
    Nie.
    Więc sié oddal, kaleko językowa.
  • A. Hope.S 19.05.2021
    Opalony Ernest Masz problem?
    Zadzwoń do przyjaciółki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania