Blulek

to jest o niekorzystaniu z kuwety

bezgrzesznym końcu

kiedyś w duży mróz wszedł do domu między

nogami Julka anonsując problemy

z zawsze podniesionym ogonem

jak coraz liczniejsze jego potomstwo

 

od wiosny wypasał podwórze

uczciwy wspólnik dzielił się upolowanym

półżywe świeże przyjaciółce domu

złożył u stóp zaskrońca w dopasowanym

rozmiarze trzydzieści sześć

 

topniejący z zimna po ostatniej kąpieli w jesiennej rosie i słońcu

zasłużył na pieniek do rąbania drzewa

i państwowy pogrzeb pod brzozami jak rodzone

wtedy nie było mnie stać na uśpienie

dobre dzieci znalazły reklamówki

jedna karmy druga księgarni Ossolineum

Następne częściBlulek żył jak Jeremiah Johnson

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Grain 21.01.2022
    Nieoficjalny fanclub rośnie. Jak miło.
  • Starszy Woźny 21.01.2022
    Widzisz ilu masz (wrogów) jesteś aktywny na wielu portalach i wszędzie tam nas... eś. Albo zablokowałeś tych, co twój utwór skrytykowali itd. Nie dziw się zatem, że tak jest. Na portalach obraca się to samo kółko poetów, a ty chcesz się wyróżnić, niby dlaczego? więc jadą po tobie. Dziwie się, że tego nie rozumiesz. Masz swój styl i nie każdemu się podoba, to proste.Nie powinieneś zaciekle bronić swych racji. Wielu nie rozumie o co chodzi. Odblokuj gdzie się da, a zobaczysz różnicę. Różnorodność rozumowania jakiegoś tekstu, to przyszłe nagrody. Matryca w poezji nie potrzebna.
  • Grain 21.01.2022
    Widzisz, prawie to wszystko, co napisałeś wygląda inaczej. Nie daję jedynek - nie pisząc dlaczego. To jak anonim kogoś bez odwagi, zdolności honorowej. Do budy z nimi.
    Dodam, bez złośliwości, że mam na koncie ze dwieście służb podoficera drużyny kuchennej, Na pierwszej obejmowanej służbie przeczołgałem poprzedników-rezerwistów i odtąd zawsze swoją zdawałem w pięć minut. I odbierałem porządek
  • Starszy Woźny 21.01.2022
    Dodam jeszcze, że jestem Starszym Woźnym w Sądzie Najwyższym. (Niezależnym od Nikogo) NO!!!
  • Grain 21.01.2022
    Jakiś sąd tylko ostatnio prawomocnie uniewinnił pirata Froda, mającego gdzieś bezpieczeństwo innych użytkowników drogi, syna kogoś znacznego. SN sąd bodaj dzisiaj obniżył prawomocnie kary dla zwyrodnialców - gwałcicieli dziewczynki - bo jakoby ,,nie odniosła znacznych obrażeń fizycznych".
    Dziękuję nie ma się czym chwalić.
  • MartynaM 21.01.2022
    Znajdź w sieci, Starszy Woźny, drugiego takiego, który metaforę wyniósł na taki poziom. Potrafisz?
    Bo duperszmity większość pisze, mało tego im mniej talentu tym większe kółeczka wzajemnej adoracji. Zobacz jakie są komentarze wlążące w cztery litery tylko po to, żeby otrzymać pozytywny komentarz. Rzygać się chce, kiedy czyta czlowiek całkowite dno, a niektórzy wychwalaja. Gdzie jakiś wstyd, zwykła przyzwoitość?

    Tu mamy do czynienia z wybitną jednostką. Jest ponizany, bo za dobrze pisze. Zazdrość, zawiść.
  • Starszy Woźny 21.01.2022
    To Grain poniżał, teraz zbiera frukty. martyna M.. Ty nie wiesz co on wyczyniał. Teraz zbiera jedynki.. Na przestrzeni kilku lat, śledząc jego dokonana, mogę stwierdzić, że to był bojownik o swoje teksty. Nieraz w obrzydliwy sposób. Nieraz banowano go na pewien czas. Nie było tak? . Kto go broni jest jałopą, to tak delikatnie. To pozez poezji.
  • Grain 21.01.2022
    Wysoki paragrafie, logarytmie sprawiedliwości, niereformowalny w przeciwieństwie do barchanów, są teksty, których nie bronię - nie ma czego. Większość piszę na nowo, poprawiam.
    Władek Pawlak z Krużewnik mawiał, że za demokracją to od czasu do czasu był ale przeciw oszukańcom zawsze.
    Moja siostrzenica poszła dalej mówiąc, że są ludzie i taborety. Niektóre się przyplugawiają do człowieka i tym mówię do budy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania