Abc

Abc

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 24

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (100)

  • Bugenhagen24 30.01.2022
    Dobry wiersz :) Teraz takich trzeba :)
  • Patriota 30.01.2022
    Dzięki wielkie. Chciałem pokazać miejscowym patałachom mieniącym się poetami, jak należy pisać wiersze. To wiersz perełka choć z pewnością wymaga jeszcze dopracowania, bo zauważam po wrzuceniu parę mankamentów.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ale skromny jest Pan Patriota....
  • Patriota 30.01.2022
    satyrekrol skoro wiem, że wiersz jest bardzo dobry, dlaczego mam być skromny.
  • SwanSong 30.01.2022
    Patriota
    Kiedy nagroda Jobla?
  • Patriota, Bardzo skromnie autor o swoim dziele, tak się powinno.
  • Patriota 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 no a widzisz gdzieś tu na stronie online lepszy wiersz?
  • Patriota 30.01.2022
    Nawet mimo jego drobnych mankamentów, które wskazała Martyna, których i ja jestem świadomy.
  • Patriota, Na głównej dziś? Na głównej dziś, ten jest mi się podobający, bardzo w czytaniu fajny: https://www.opowi.pl/poeta-pelny-podszeptow-a74430/
  • Patriota, Zbyt klasyką wali, przeżytym stylem.
  • Patriota 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 te nieprzeżyte cały czas o jednym i tym samym, czyli o pupci Maryni. To ja dziękuję za takie newsy. Ciekawe czy na podstawie tych wierszy, które są kompletnie bez rytmu i rymów być napisał piosenkę.
  • Patriota 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 no ok, Zingary jest dobry, przeoczyłem, ale to perełka w otmętach.
  • cichy lot 30.01.2022
    Patriota Specjalista od rytmu zabrał głos.
    Ale jaja.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Całkiem niezły ten tekst jest, trochę patosu za dużo, ale z poprzednim nie ma porównania.
  • Patriota 30.01.2022
    Użyłem to kilka wypowiedzi człowieka niewinnie idącego na śmierć pod kule mordercy strzelającego w potylicę, więc trudno żeby nie było w tym patosu. Już sama śmierć jest wystarczająco patetyczna. W celi śmierci zadawał pytanie: Czymże jest śmierć? W ostatnim słowie na sali sądowej powiedział też: "Na śmierć idę chętnie". Użyłem tu jego własnych słów i dlatego wiersz pisany jest w pierwszej osobie.
  • Patriota, A le takiego Tuwima, to byś sam na śmierć wysłał:

    "Patriota wczoraj o 20:46
    Lepiej jakby go załatwili przed wojną, to by później tak bardzo nie szkodził. Był czołowym komuchem."
  • MartynaM 30.01.2022
    Te "wieczności bramy" "rzeki łez" i "wrota lepszego świata" - do poprawy. To już było w poezji i nie robi wrażenia. Swoimi słowami to napisz.
  • Patriota 30.01.2022
    Nic już tutaj innego nie potrafię na dziś wymyślić Martyno. Wydaje mi się, że teraz jest lepiej, ale wiersz stracił na jakości, zbyt uładzony.
  • MartynaM 30.01.2022
    Patriota no jakoś nie za bardzo. Zostaw już dzisiaj, jutro pomyślisz .
  • Patriota 30.01.2022
    Musi się po prostu odleżeć na razie;)))
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Ruszyły klony z piątkami. xD

    Was, bogoojczyźnianych jakoś kręcą te opisy strzelania w tył głowy czy co?
  • MartynaM 30.01.2022
    Was, tych nienawistnych, jakoś kręci szalenstwo, nie?
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM No jakoś mnie nie kręcisz.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Poza tym chcę odpowiedź od autora, nie od ciebie, sio.
  • Patriota 30.01.2022
    cos_ci_opowiem a jakiej ty człowieku oczekujesz odpowiedzi? Nie podoba ci się, to nie czytaj, nie komentuj, a tak się tylko kompromitujesz.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Patriota To bierz swoją mamcię Becię i niech wypierdala od moich tekstów. A skoro nie, to komentować sobie będę, co będę chciał. Nie myśl, że nie zauważyłem, jak mi kurwisz oceny na LBND swoimi klonami. Bogoojczyźniany kawałku gówna.
  • Patriota 30.01.2022
    cos_ci_opowiem pod twoje nędzniutkie wys.... nawet nie zaglądam, bo nie warto poświęcać nawet chwili życia na szajs. Jest zbyt cenne i drogie.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Patriota Morda, kundelku. Przyjdą ruscy, to pierwszy spierdolisz do wujka Olafa, burku.
  • Patriota 30.01.2022
    https://www.opowi.pl/lbnd-37-dziewczyna-ze-skrzyzowania-a73424/

    Podobni do ciebie poziomem umysłowym za te wyp. nie warte splunięcia ci stawiają piątki, więc nawet teraz po prostu bredzisz. No ale komentanci na podobnym poziomie umysłowym co autor. A teraz won.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Patriota won mów do swoich, śmieciu.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    cos_ci_opowiem Cosik, co ty tak przeżywaśz oceny i komęty w konkursie, Liczy się głosowanie.
    Więc uspokuj się, bo żyłka pęknie.
    A na huj ci to.
  • Patriota 30.01.2022
    OE, i co czytałaś może Nadberezyńców, których ci kiedyś polecałem?
  • MartynaM 30.01.2022
    Patriota stawiasz jakieś oceny temu tam wyżej, że tak się gotuje?
    Szaleniec. Rany julek, tu na punkcie tych "dziel " ludzie dostają jakiegoś szału. I żeby jeszcze dobrze pisał... masakra, że o żenadzie nie wspomnę.
  • Patriota 30.01.2022
    MartynaM przejrzałem parę jego wpisów, jakieś jełopy stawiają mu za te wysr. nie warte nawet kliknięcia piątki, średnie ma około 4,5. Po prostu kłamie.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    Patriota Nie. Moja przygoda z historią skończyła się na maturze z niej na temat "Droga Śląska do Macierzy w drugiej połowie XIX wieku i pierwszejpołowie XX-wieku".
    Potem frezy, wytrzymałosć materiałow, niemiecki.
    Historia mnie nudzi, poza historią Rosji.
  • Patriota 30.01.2022
    OE ale to pasjonująca powieść jest, a nie cegła historyczna. Tak tylko zapytałem, bo mi się przypomniało. Dzięki za odpowiedź.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    Patriota Fakt. Cosik kiepsko pisze.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    Patriota Aaa, doczytałam we googlu. Myślałam, że to jakiś ziejący nudą historyczny twór.
    Gdzieś znajdę i pczeczytam.
  • Patriota 30.01.2022
    Kiepsko to nawet bardzo dyplomatycznie powiedziane.
  • Patriota 30.01.2022
    OE, mnie się bardzo podobała ta książka, dynamicznie napisana, z zębem, dlatego ją polecam.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest to nie czytaj, szczególnie że niewiele piszesz, chyba że o szczepionkach. :)
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest A poza tym jak się już rzuca taką oceną, to wypada uzasadnić. Bo na razie sracie obydwaj wraz z tą krową rozmodloną, że kiepsko piszę. No i trudno. Ale co wam nie pasuje, to już nie napiszecie. Zresztą Celinka pisze nie kiepsko, a chujowo. Inaczej nie zerowałby tych swoich dzieł.
  • Patriota 30.01.2022
    cos_ci_opowiem, miałem ci już nie odpowiadać, ale ponieważ jesteś tak ciemny to ci odpowiem, większość moich wierszy trafia do publikacji, dlatego trafiają tu tylko na chwilę, bo nie mogą być jednocześnie tu i tu. Zanim je ostatecznie wykończę, bo tu trafiają prototypy tekstów, zależy mi na opiniach jedynie paru wartościowych osób które tutaj wstawiają teksty i potrafią oceniać bądź to jako fachowcy, bądź tylko czytelnicy, ale oceniają rzetelnie. Ty się akurat do takich osób nie zaliczasz.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Patriota ok, śrubek, a teraz się przeloguj na jednego ze swoich "rzetelnych" czytelników. xd
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest czyli co, piszesz, że słabo piszę i dupa cicho, kiedy pytam o to, co jest nie tak? Typowe dla ciebie.
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem nudne te teksty, mało w nich polotu. Poczytaj innych, tu prozaikow dobrych nie brakuje.
  • Patriota 30.01.2022
    cos_ci_opowiem nie mierz ludzi swoją miarą, tylko wyjątkowe prymitywy opisują swoje życie, zawód hobby na publicznych stronach fejszbuka.
  • Patriota 30.01.2022
    MartynaM dokładnie.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM twoje zdanie jest dla mnie jeszcze mniej warte niż tych dwóch wyżej, więc pysk.
  • cichy lot 30.01.2022
    Patriota Prototyp intelektualno - poetycki to faktycznie jesteś :)))
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem byłam niepotrzebnie grzeczna...?
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    cos_ci_opowiem Ale coci miałam napisać pod ostatnim twym drablem?
    Że nie potrafisz ubrać w słowa ciekawego skądinąd tematu?
    Czytam, podoba mi się daję piątkę, czasem skomentuję, nie podoba mi się czasem opierdolę, nie zagłosuję .
    I tyle.
    Nie dopatruj się złej woli.
    Trzy konkursy temu napisałeś ciekawe dla mnie drable, dałam ci trzy punkty, jeślimnie pamięć nie myli.
    Ale generalnie kiepsko piszesz.
    Ale to nie miejsce, zeby tu targać się za loki.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest Czyli nie potrafisz uzasadnić, dlatego racz się pierdolić.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    cos_ci_opowiem Uzasadnię ci pod utworem.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest Teraz i tak mnie to już nie interesuje, lądujesz dla mnie na tej samej półce, co to bogoojczyźniane coś wyżej.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Było napisać, że napisałem chujowe drabble. OK. Ale nie, że piszę generalnie słabo. Bo komentarze raczej zbieram pozytywne przy tych utworach, których nie piszę dla beki.
  • Patriota 30.01.2022
    cos_ci_opowiem człowieku, ale to komentarze podobnych tobie duraków, nie pochlebiaj sobie. Jak startuje pięć osób w konkursie na krzyż, w tym troje organizatorów, to co ci mają napisać, prawdę, żeby pozostali sami. To muszą na siłę chwalić. A w tych konkursach nie będzie nigdy brało udziału więcej osób, o ile nadal Antua pozwalał na bezkarne obrażanie ludzi. Porządni i dobrzy autorzy mają o tych konkursach jak najgorsze zdanie, bo organizatorzy są jednocześnie tutejszymi hejterami.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    cos_ci_opowiem To sobie jezbieraj i kwitnij przylaszczkowo bez względu na orę roka.
    Bo tu na krytykę nie każdy się odważa.
    Niech ci przyjemnie łopatka pulsuje od poklepywania, pupciu.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Opalony Ernest Nadal nie wiem, co KONKRETNIE jest źle. A i takie komentarze znajdę pod swoimi tekstami. I nic przeciwko nim nie mam. Nieuzasadnione krytykanctwo - do zsypu.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    I nie zapomnij wyzerować tego wysrywu najpóźniej jutro, jak to masz w zwyczaju. xD
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    Piszesz w swojej konwencji, pod szyldem takich, a nie innych poglądów.
    I jest to zgrabne.
    Ale gdyby przyszło co, do czego, to ...
    To byśmy do siebie strzelali.
    Oczywiście ja bym cię pierwsza ukatrupiła, bo zanim ty być zdrowiaśki odmówił...
    Taka siła ideologii.
    Mój niedrogii.
  • Ant 30.01.2022
    Jak to jest, że ci co mają Boga na ustach, tak często szukają sobie wrogów?
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    A skąd ten wniosek wyżułeś?
  • Patriota 30.01.2022
    W jakim kontekście konkretnym zadane jest to pytanie?
  • Ant 30.01.2022
    Taka wolna myśl odnośnie twórczości autora
  • Patriota 30.01.2022
    Ant, ta myśl wydaje mi się bezsensowna i nieuzasadniona. Piszę o człowieku, który był kapelanem antykomunistycznej konspiracji, i nie szukał sobie wrogów, a próbował łagodzić i uspokajać nastroje wśród żołnierzy.
  • Opalony Ernest 30.01.2022
    Ant W rzeczy samej wolna myśl, wolna od myślenia.
    Że autor wierzący i uprawia swoją tematyczność, to sobie wrogów szika.
    Głupi autor.
  • Patriota 30.01.2022
    Ant, ty raczej się przyjrzyj sobie, pozwalasz na wyjątkowo chamskie komentarze i agresję, to masz co chciałeś, a później wnioski z czarnej dziury wyciągasz.
  • Patriota, Także dla Patriotów te przyzwolenia.
  • Patriota 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 nikogo nie obrażam. To może przeczytaj sobie bluzgi tego autora o wielkich pretensjach, a marnych predyspozycjach wobec kilku osób. Antkowi to chyba na rękę, może go to bawi.
  • MartynaM 30.01.2022
    Ant, tu bardzo łatwo zasłużyć sobie na miano złego człowieka, tym bardziej katolika, wystarczy tylko napisać komentarz pod tekstem, że coś jest źle, że temat nudny albo wykonanie ciulowe i zaczyna się festiwal pogardy. Wiecej nawet nie trzeba, a jeśli ktoś broni swoich racji, to już wróg publiczny nr 1
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Chusteczkę czy pieluszkę?
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem maseczkę wystarczy jak założysz, masz bardzo nieprzyjemny odór z pyska...
  • MartynaM, Ale przecież w realu moglibyście się sobie podobać fizycznie.
  • MartynaM 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 nie jesteśmy w realu.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 jej to chyba by się spodobało wszystko, co by się nad nią zlitowało. xD
  • MartynaM, No racja, zbłądziła mi myśl.
  • MartynaM 30.01.2022
    yanko wojownik 1125 jak myślisz, lubię litość?
  • MartynaM, Jesteś dobra i litościwa.
  • MartynaM 30.01.2022
    yanko wojownik 1125, znowu piłeś?
  • MartynaM,Chociaż ja Ci kto z wyglądu podpadnie, to przepadł.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Nikt się nie lituje, to zostaje modlitwa i Opko.
  • MartynaM, Tak, piłem, żałuję, nawet nie chciałem a tak jakoś.
  • MartynaM 30.01.2022
    yanko wojownik 1125, e tam, bardziej kiedy bzdurami jedzie i jeszcze myśli, że dowcipny...
  • MartynaM, Sama wiesz najlepiej, kogo najbardziej chcesz wysłać do krainy śmierci.
  • MartynaM, Byłem jakoś tak ileś godzin temu na fejsie, chyba coś pisałem - niedobrze, że pisałem.
  • MartynaM 30.01.2022
    Yanko, wytłumacz tej nędznej kreaturze, że ma teksty na poziomie szkoły podstawowej, że nic tam nie ma, nic nie ciekawi, bo jest nudny jak flaki z olejem.
    Ja mówię, ale pajac nie rozumie, tylko płacze... mazgaj!
  • nędznej kreaturze - nie czaję po tym nicku.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Żebyś chociaż mleko dawała, a tak to tylko muczysz i pożytku żadnego. :)
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    błeeee błeeeeee chusteczki i pieluszki :)
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem daję ci dobre rady, zacznij pisać z życiem, wtedy coś tam będzie w tych tekstach.
    Ake jak chcesz, to żyw się tym jadem, zamiast jak facet wziąć prawdę na klatę i pracować nad swoją ułomnością.
    Amen!
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Amen to w kościółku, o tym, gdzie mam twoje zdanie już napisałem. Ale chętnie zmarnuję trochę twojego czasu na twoje popuszczanie w odpowiedziach. :)
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem tak, tak...
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Jesteś chyba nerwowa, dlaczego, skoro nie robi to na tobie wrażenia? :)
  • MartynaM 30.01.2022
    Nikogo Yanku. Co mi po śmierci innych? Spadku mi nie zapisza, pośmiać się nie będzie z kogo...

    A co pisałeś i do kogo?
  • Ale tak dla zasady czasem. Do kogo pisałem? Do kilku osób, ale po ja tam pisałem? Zasadniczo staram się już nie być chuliganem pod wpływem, ale to zawsze wpływ.
  • cos_ci_opowiem 31.01.2022
    Gdzie zniknęłaś, kiedy taka byłaś wyszczekana?
  • cos_ci_opowiem, Tak to jest z Martyną, na początku niby się lubi a potem się tęskni.
    Kiedyś jej życzyłem pokąsania przez komary, ale ona pewnie też miała dla miłe miłe wiązanki.
    Za rok się pewnie skumplujecie, Bogumił wystarczy do bicia. To dobrze, że ktoś go broni, prócz klonów.
  • A właśnie pamiętam, że zacząłem żart do pewnej Alki, ale go chyba nie skończyłem, bo mi się klawiatura zaczęła plątać i jako nie pełny, ona może bardzo go nie zrozumieć i pewnie dostanę ochrzan. Jutro sprostuję, nie lubię chodzić na fejsa, ale to najłatwiejsza droga do kontaktu z ludźmi, są tam pod ręką.
  • *na początku niby się nie lubi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania