...

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Bardzo mnie się podobało.  Zakończenie też!!   Czasami szukamy bogactwa, zapominając, że prawdziwe jest blisko nas:)
  • ania_marzycielka 04.05.2019
    Dziękuję :) Fajnie, że się podobało :)
  • Dekaos Dondi 04.05.2019
    Znowu zapomniałem się przelogować:)
  • Pan Buczybór 04.05.2019
    ekhm...
    *"Nigdy nie doceniałem tego co mam." - przecinek przed "co"
    *"W końcu znalazłem jednak dobrze" - to "jednak" wyrzucić, bo... "Po jakimś czasie jednak, znowu to było dla mnie za mało." - byłoby powtórzenie, a w drabble jest to wysoce niewskazane. (a i "jednak" w tym drugim zdaniu radziłbym wrzucić na początek)

    Ok, pomijając błędy, to całkiem niezłe drabble. Dość zaskakujące, nawet spoko narracja i pomysł (choć lekko sztampowy). A, i pozdro
  • ania_marzycielka 04.05.2019
    Dziękuję za rady i spostrzeżenia :) To dla mnie ważne, bo pierwszy raz spróbowałam napisać drabble, więc muszę jeszcze się trochę poduczyć :) Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 04.05.2019
    Zainspirowało mnie Twoje drabble, że nie doceniamy tego co mamy:)) Dzięki:)
  • ania_marzycielka 04.05.2019
    Cieszę się :) Rodzina to najcenniejsze co mamy :) Pozdrawiam.
  • Justyska 04.05.2019
    Ale fajnie, niedawno napisałam drabble pod tym samym tytułem:)) Bardzo fajny pomysł, zabawny, i z dobrym przekazem. Poczepiam się trochę jednak jeśli pozwolisz.

    "Nigdy nie doceniałem tego, co mam. Wiecznie szukałem nowej, lepszej pracy. Tylko to się liczyło.

    W końcu znalazłem dobrze płatną pracę i połowę wypłaty oddawałem do banku, aby gromadzić swoje bogactwo." tu masz powtórzenie pracy/pracę. Myślę, że śmiało w drugim zdaniu możesz dać posada. Jeśli byś chciała zaoszczędzić słów, to "swoje" możesz wywalić.
    "- Cześć kochanie. - powiedziałem, gdy zobaczyłem żonę w salonie.

    - Cześć. - odpowiedziała." tu w obydwu przypadkach po wypowiedzi, a przed myślnikiem nie może być kropek.

    Tyle ode mnie i pozdrowienia!
  • ania_marzycielka 04.05.2019
    Dziękuję za rady i miłe słowa :) Tak w ogóle to czytałam parę twoich drabbli i są świetne! Zawsze koniec mnie zaskakuje ;) Pozdrawiam.
  • Justyska 04.05.2019
    ania_marzycielka ojej bardzo mi miło, dziękuję. Uważam, że to świetne ćwiczenie warsztatu (wciąż robię błędy mimo wielu tekstów) i wyobraźni. Polecam!
  • Anonim 04.05.2019
    Bardzo fajny drabble.
    Po przeczytaniu przypomniał mi się cytat, nie pamiętam skąd: "Chcesz rozśmieszyć Boga? Powiedz mu, że masz jakieś plany na przyszłość."
    Ode mnie to tyle.

    Pozdrawiam.
  • ania_marzycielka 04.05.2019
    Dziękuję :) Pozdrawiam ;)
  • pkropka 05.05.2019
    Dobre, na koniec się uśmiałam. Chociaż sądziłam, że żona oznajmi mu, że jest w ciąży :)
    Ale taka prawda, często ie doceniamy tego, co mamy. Do tego dzisiejsze tempo życia niezbyt pozwala na zastanowienie nad priorytetami.
    Pracę można stracić w każdej chwili i nic nam nie zostanie, niezależnie ile siebie w nią włożymy.
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Dokładnie :) Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  • Sisi26 05.05.2019
    Całkiem spoko; jest ok.
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Dzięki, pozdrawiam :)
  • Nie zawsze doceniamy to co mamy... Fajnie to pokazałaś w tym opowiadanku!
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Ritha 09.05.2019
    Całkiem okej, przewrotne. Wywal kropkę z tytułu. facet jak taki chytry, to tę drugą żonę może wysłać też do roboty i bydzie mu się bogactwo mnożyć ;))
    Pozdrawiam
  • ania_marzycielka 09.05.2019
    Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)
  • riggs 24.05.2019
    I znowu się uśmiałem. Masz polot
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję, bardzo mi miło :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania