Brak odwagi.

Nadchodzi twój wyczekiwany od samego rana, wieczór. Wieczorem spełniają się twoje marzenia, niestety tylko w wyobraźni. Kładziesz się do swojego łóżka, przykrywasz się jeszcze zimną kołdrą. Rozmyślasz o dzisiejszym dniu... "Ciekawe co byłoby gdybym jednak się zgodziła na to spotkanie. Przecież on mi się tak bardzo podoba. Ale nie oczywiście zabrakło mi odwagi, jak zawsze". Zrzucasz książkę z półki koło łóżka. Jesteś taka zła, że przez brak tej odwagi twoje marzenia natychmiast szlag trafia... - Może jednak napiszę do niego - mówiąc to wahasz się... Wyjmujesz telefon...lecz myślisz "Nie! I tak na tym spotkaniu wyjdę na idiotkę. Eh było minęło." Po paru minutach przypominasz sobie o następnym wydarzeniu. - Kolejna dzisiejsza sytuacja, nauczyłam się na tą głupią odpowiedź z historii. Ale oczywiście gdy nauczyciel spytał czy jest ktoś chętny, nie zgłosiłam się - mówisz sama do siebie, mając ochotę pokazać całemu światu, że umiesz przezwyciężyć brak odwagi. Niestety kolejny dzień wygląda podobnie a ty myślisz " Co ja robię źle? -...

Następne częściBrak uczucia. Rozdział II

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • BreezyLove 16.04.2015
    Brak odwagi często bardzo przeszkadza w życiu i prowadzi do takich myśli, jakie ma bohaterka. Po części wiem coś o tym.
    Lubię te Twoje teksty. Mimo, że są krótkie, to są bardzo rzeczowe i po przeczytaniu można długo nad nimi myśleć. Ode mnie 5 :)
  • Tajemnicza... 16.04.2015
    Dziękuję, że się podoba :)
  • NataliaO 16.04.2015
    Nad ostatnim pytaniem można długo myśleć. Świetny kawałek. Dużo racji masz w tym co piszesz. 5:)
  • Tajemnicza... 16.04.2015
    Cieszę się że się podoba :)
  • Pitek 16.04.2015
    Super, ciekawe i takie rzeczywiście :) 5 :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania