Szpony śmierci

Dlaczego jest tak, a nie inaczej?

Przecież świat kolorami zapełniony, gdzie uśmiech ludzi się pojawia?

Taki prawdziwy, nie udawany. Gdzie? No powiedz mi losie, gdzie mam go szukać?

W którą stronę brnąć, alby jak Ikar nie utonąć. Którymi ścieżkami podążać, żeby swych skrzydeł nie związać? Jakie uczucia wyrażać, aby twe szaty obnażać. Powiedz mi losie, jak to wszystko przejść? Jak wytrwać przez okrutne pułapki zestawione przez życie? Czegóż my winni? Niewinne istoty, odpowiadające za czyny nie rozsądnych. Życie podobnie sprawiedliwe jest, tylko gdzie jest moje szczęście? Gdzie ukryte zostało, przecież czasu mało! Któż to wie, gdzie powinie się noga. Kto pomoże w tych trudnych chwilach, mówisz, że sam wytrwasz? Nie wierzę, pokaż, udowodnij swojej wierze. Tyś mądry jesteś pokaż swe oblicze, zapominaj się z tym jak okrutne jest życie. Ale cóż zostaliśmy zesłani, aby jakąś misję spełnić. Tylko jak... Jak dotrzeć do celu, gdzie czeka już śmierć. Swymi szponami wydziera z nas duszę! Nie słucha blagań, jest bezlitosna! Tak boli, tak rani, lecz co mam powiedzieć, że śmierć Cię nie dorwie? Śmierć dotrze do wszystkich, a później Bóg da życie i kolejną misję do spełnienia, innym ludziom. Każdy ma zadanie, tylko każdy inne. Dlatego nie kieruj się, tym co robią inni.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Rasia 22.10.2015
    Na początek błędy.
    "alby jak Ikar nie utonąć." - aby
    "Jakie uczucia wyrażać, aby twe szaty obnażać" - tutaj znak zapytania ;) W kilku następnych zdaniacj jest ten sam błąd
    "nie rozsądnych" - nierozsądnych
    "jest, tylko gdzie jest moje szczęście" - powtórzenie "jest". Usunęłabym to drugie ze zdania;)
    To tyle. Podobało mi się przesłanie, ale jeszcze fajniej było, gdybyś ułożyła z tego bardziej opowiadanie niż filozoficzne rozmyslania. Nie zostawiam tym razem oceny, bo nie wiem jak ją w tym wypadku wystawić. Powodzenia w dalszym pisaniu:)
  • KarolaKorman 23.10.2015
    ,, alby jak Ikar '' - aby jak Ikar
    ,, pułapki zestawione przez życie?'' - pułapki zastawione przez życie?
    ,,Tyś mądry jesteś pokaż swe oblicze,'' - Ty mądry jesteś pokaż swe oblicze,
    Smutny tekst. Tyle pytań, a tylko jedna na koniec podpowiedź, 4 :)
  • Angela 23.10.2015
    Podoba mi się przesłanie na końcu 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania