Bramy emocji

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Canulas 05.03.2018
    Mężczyźni nie rodzą dzieci, ale wiedzą, co to roztrzaskane serce. Chociaż by zjedli tysiąc kotletów i zwyciężyli w każdej wojnie. - cudo.

    Kilka literówek, ale już... trudno.
    Komes, jesteś w kapitalnej formie.
    Zatrzymujesz czas.
    Mega
  • Komes 05.03.2018
    To bez falszywej skromnosci- nie jest to forma kapitalna. Bedzie mam nadzieje
  • Canulas 05.03.2018
    Dopieszczaj teksty od strony technicznej. Literówki
  • Komes 05.03.2018
    Ten tekst byl pisany na spontanie. Z kotem na klawiaturze.
  • Canulas 05.03.2018
    No ale świeczek się nie je, tylko tort
  • Komes 05.03.2018
    Moje pisarstwo jest niesforne i spontaniczne.Wymyslenie jakiejs sagi kryminalow, na ktora dostane kontrakt w wydawnictwie, zabija mnie metr przed startem.
    Pewnie dlatego nie ma mnie na polce w ksiegarni. A czuje ze bym nawet zaslugiwal. Po drobnym doszlifowaniu, jak slusznie prawisz.
  • Canulas 05.03.2018
    Mnie też nie ma i nie będzie, bo się nie umiem rozpychać. Chodzi o detal, który można wyeliminować w miarę szybko. Dwie korekty, tekst na chwilę na bok, potem jeszcze jedna.
    Detal, a przyjemniejszy odbiór
  • Kim 05.03.2018
    Te, bo zaraz karne pompki będziesz robił są takie teksty
  • Kim 05.03.2018
    Za* autodebil
  • Komes 05.03.2018
    Kim To sie kogo tyczy?
  • Kim 05.03.2018
    Komes - Króla Canula
  • Canulas 05.03.2018
    Kim, spamerko cichaj
  • Ritha 05.03.2018
    Akurat tutaj się z Kim zgodzę, signore Canulaso. Żebyś Ty nie wydał zbioru opowiadań, to woła o pomstę do nieba!
  • Okropny 05.03.2018
    Kto odbierze pędzlowi już raz nabrane farby?

    Boskie. Codzienne. Szczere, twarde, a jednak jakby nieco miększe.
  • Felicjanna 05.03.2018
    pokazałeś niepewność ludzi przy zderzeniu z czymś wielkim i pięknym.
    Podświadoma metafora na Twój strach przed wydawnictwami?
    Pozdrówka
  • Komes 05.03.2018
    Moze nie strach. Mam umysl tak rozbuchany, ze... Sam nie wiem. Sprawia mi klopot samoocena.
  • Felicjanna 05.03.2018
    Komes hehe - a to dobre. Pozostałym siedmiu miliardom też, a przynajmniej tym, którzy się nad sobą zastanawiają.
    Niech zgadnę- przeczytasz coś wyjątkowego i stwierdzasz, że tak to Ty nigdy?
    I co z tego. Ty - inaczej.
    Jak Canu twierdzi, nie dopracowujesz tekstów i chyba wiem albo domyślam się dlaczego.
    Za którymś razem tekst wydaje się miałki i do wyrzucenia. - Przynajmniej ja tak mam.
    Dobrze piszesz Komesie. Przede wszystkim nie potrzebujesz wydłużać treści o bzdurne doopisy, wypełniacze treści etc, ale zawierasz swój przekaz w bardzo czytelny i chcesz czy nie poetycki sposób.
    Pracuj nad sobą. Chociaż to boli- Wiem to, bo jestem leniem
  • Ritha 05.03.2018
    "Nudził bardzo. Udawała, że słucha" - git
    " lub będzie szukala nadal" - szukała*
    " Lecz co mi zalezy" - zależy*
    "Właśnie- carpe" - spacji brakło

    Refleksyjne, szorstkie, z akcentem na detale, podpinam się pod poprzedników, fajny klimat, masz ciekawe pióro.
  • Komes 05.03.2018
    Czasami pisze teksty na spontanie i zamieszczam je na goraco. Bywaja takze odlozone na kilka dni, potem poprawione.
    Na Fb mam wiele absolutnie sytuacyjnych szorcikow, pisanych w telefonie. Rok pracy nad powiescia, pisanie po kilka godzin dziennie... Czytuje te wywiady z pisarzami i dochodze do wniosku, ze ja nawet nie mam co sie tam pchac.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania