.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tina12 30.10.2016
    Też słyszałam o tym, że nie powinno sie wynosić rzeczy z cmetarza.
    5
  • Rasia 30.10.2016
    Dziękuję ;)
  • KarolaKorman 30.10.2016
    Ta niewinność i brak wyobraźni dziecka, a może wiara w same dobre rzeczy, ach beztroska, a tu masz ci los! Pięknie opowiedziana historia, 5 :) I tak, jest trochę halloweenowa, a trochę na dzień zmarłych.
  • Rasia 30.10.2016
    Ale dzieci mają to do siebie, że coś nad nimi czuwa, bo jakich głupstw by nie nawywijały, to nigdy nie ponoszą tak strasznych konsekwencji, jakby mogły. Może ta niewinność z tego wynika :) Dziękuję ślicznie!
  • Angela 30.10.2016
    Tak jak napisała Karola, historyjka i na halloween i Wszystkich Świętych, ale muszę przyznać, że przy zakończeniu
    dosyć mocno się przestraszyłam : ) 5
  • Rasia 30.10.2016
    Bardzo miło mi to w takim razie słyszeć :)) I cieszę się, że wpasowałam się w obie okazje. Dziękuję!
  • katharina182 30.10.2016
    Kurczę a ja pierwszy raz słyszę o takim przesądzie. Historia świetna. Po trochu w klimacie Wszystkich Świętych ale wątek grozy pasuje zdecydowanie do Halloween; ) bardzo mi się podobało. 5
  • Rasia 30.10.2016
    Dziękuję bardzo za odwiedzinki :) Nie martw się, ja też bardzo długo o tym przesądzie nie słyszałam. Cieszę się, że Ci się podobało! :)
  • Rasia 30.10.2016
    Dziękuję za piątkę!
  • Rasia 30.10.2016
    Za następną również ;)
  • Nathaniel 30.10.2016
    A proszę również następną. Prosty styl był tutaj niewątpliwie atutem, choć właściwie całość utrzymana była w jednym tonie, to nie można było się wystraszyć pod koniec, nawet wystarczyło to przyjąć jako oczywistą oczywistość. Utwór ma swój urok, zamknięty w fabule, dobrze dopracowany, bardzo dobry.
    Podziękowania dla Autorki za umilenie jesiennego wieczoru.
  • Rasia 30.10.2016
    Nathaniel, cudnie znów Cię widzieć :) Dziękuję Ci bardzo. Nie zależało mi specjalnie na straszeniu, wcisnęłam się raczej w coś takiego "pomiędzy", więc stwierdziłam, że lepiej, jeśli czytelnik sam ten tekst sklasyfikuje. I nawet nie wiesz, jak bardzo mnie rozweseliły Twoje ostatnie słowa! :)
  • Katra 31.10.2016
    Nie spotkałam się z takim przesądem, więc historyjka bardzo mi się spodobała :). Jestem też strachliwą osóbką, więc na końcu przeszedł mnie dreszcz XD.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania