...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • befana_di_campi 07.06.2021
    Lecą kartki lecą ze "Słownika polnego" niczym zeschłe liście ;-)
  • Abbie Faria 07.06.2021
    A gdzie można go kupić, pożyczyć,znaleźć? Mam wiele słowników, ale polnego jeszcze nie mam:)
  • befana_di_campi 08.06.2021
    Abbie Faria Poszukaj u jednego Pana z Liternetu :-)
  • Abbie Faria 08.06.2021
    befana_di_campi Czy to jest ten Linternet ? https://nieszuflada.pl/menu.asp?rodzaj=1&idautora=12299
  • Abbie Faria 08.06.2021
    befana_di_campi Chyba wiem o co Pani chodzi. Znalazłem Liternet.pl w stronie archiwizującej strony. Ten serwis upadł chyba w 2017 roku czy 2018. Niestety nie potrafię odnaleźć Polnego. Nigdy nie byłem na tej stronie i nie znam tego twórcy jak i jego wierszy. Ale każdy ma prawo do oceny :) Pozdrawiam.
  • pansowa 07.06.2021
    Z tej kompilacji można było zrobić fajny wiersz.
    Szczególnie kiedy polskie odpowiedniki mogły zagrać jako całość.
    Niby coś się czasami wyłania, ale odległe to jak Wielka Mgławica Andromedy.
  • Piotrek P. 1988 08.06.2021
    Coś w klimatach jakby nie z tego świata, 5, pozdrawiam :-)
  • Abbie Faria 09.06.2021
    Dziękuję. Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 09.06.2021
    doceniam, ale naprawdę nie chciało mi się tego podmieniać... Może potem, ale tak bez tego pozostaje jedynie intrygujące... coś :)
  • Akwadar 09.06.2021
    A co doceniasz, PanieB i czego ci sie nie chciało podmieniać??
  • Tjeri 09.06.2021
    Akwadar, akurat znam przypadkowo odpowiedź na Twoje pytanie, jako że i mnie nie chciało się podmieniać... Znaczy podstawiać słów ze "słownika" do tekstu :).
  • Akwadar 09.06.2021
    Tjeri mnie też nie :))
  • laura123 09.06.2021
    Nicku, ale to ''wypadek'' przy pracy...
  • Mruk 09.06.2021
    Czyli drugie konto Pana Buczybora?
  • JamCi 09.06.2021
    Mruk pamiętam, ze pojawiasz się niezwykle rzadko i tylko w kluczowych (bardzo kluczowych) momentach. Ciekawam Ciebie.
  • Tjeri 09.06.2021
    Nie, to nie jest konto Pana Buczybora ?, kimkolwiek jesteś, Mruku ?
  • Tjeri 09.06.2021
    Znaczy ręki za to odciąć bym sobie nie dała,ale tak kosmyk włosów mogę zaryzykować?
  • Morus 09.06.2021
    Heh.
  • Abbie Faria 09.06.2021
    To moje konto. Poprzedni podobny jedynie Laura miała cierpliwość przetłumaczyć i wychwycić błąd . https://www.opowi.pl/ikobono-a68883/ I trochę zmieniłem tamten.
  • pansowa 09.06.2021
    Heh.
    Detektywi opowijscy wszystko wytropią.
    Klony, klony klonów i pociotki klonów.;
  • Abbie Faria 09.06.2021
    pansowa Takie powiedzonko. Przyganiał kocioł garnkowi Panie Puchacz vel puszczyk. Tak wiem, źli psychopaci donieśli i zablokowali konta :).
    Tamten profil używam tylko do jednego "projektu" i z niego ani nie oceniam ani niczego nie komentuję. Chyba, że mnie zablokują, to zostanie ten.
  • pansowa 09.06.2021
    Abbie Faria Zapomniałeś o kilku innych, ale skąd miałbyś wiedzieć.
    Nie mam pojęcia na jakim etapie rozwoju byłeś w 2014 roku, kiedy tu zawitałem.
    Ale chyba szału nie było z tym rozwojem :)
    A mój garnek przypomina filiżankę w zestawieniu z kotłami.
  • Abbie Faria 09.06.2021
    pansowa Ja tu przybyłem 26.02.2021. Więc nie mam oglądu. Ale ogólnie to jest wciągające czytać obcych ludzi, którzy wydają się być moimi znajomymi, za którymi tęsknię i wracam zobaczyc co znowu za "głupoty" piszą :) . Ale głupoty w komentarzach bo twórczość jest naprawdę w porządku.
  • pansowa 09.06.2021
    Abbie Faria Pozostaje mi więc życzyć świetnych komentarzy i mniej lektur dzieł członiastych komentatorów.
    Twoje tęsknoty są twoje.
    Nie oceniam ciebie jako postać i liczę na wzajemność.
    Do tej pory oceniłem tylko to, co piszesz.
    Chyba nie przypadły ci do gustu te oceny (:
  • Abbie Faria 09.06.2021
    pansowa Najgorzej jest na początku. Później z górki. Każdy z nas w coś wierzy. Jedni wierzą w Boga, drudzy wierzą w wolność, następni wierzą w swobodę obyczajową, jeszcze inni w nic nie wierzą. Każdy ma prawo do swojego zdania. Ludzie są różni i tutaj to widać. Na razie wolno nam pisać to co myślimy, chociaż często to narusza godność innych osób. Co mi się nie podoba? Jak kobitki wylewają na siebie wiadra pomyj. Facet facetowi da po "gębie" i dadzą sobie spokój. A Panie kontynuują wojnę jak Francja i Anglia w średniowieczu.
  • pansowa 09.06.2021
    Abbie Faria Dobrze sobie wyrobić opinię (na przestrzeni lat), kto jest "dobry" w tej wojnie.
    Nie przeszkadza mi niczyja wiara i w cokolwiek.
    Przeszkadza mi nachalna indoktrynacja i robienie z miejscowych konkwistadorów stróżów jedynie słusznych cnót.
    Zresztą sami sobie ten etat przyznali.
    I dlaczego facet może facetowi po gębie, a baba nie może toczyć wojny stuletniej z cymbalstką?
    Twój wpis brzmi homofobicznie :)
    Ja toczę ją tu od lat z wielopostaciowym klonem klonów z piwnicy zakrystii i co?
    Wolno mi.
  • Abbie Faria 09.06.2021
    pansowa Chyba bardziej genderofobicznie:) Jestem starej daty - Ameryka lat 50 tych :) https://www.youtube.com/watch?v=Pgmx7z49OEk
  • pansowa 09.06.2021
    Abbie Faria Ja tam nie wnikam w twój wiek i poglądy z okolic maccartyzmu.
    Tylko mi ich nie narzucaj.
    A pisanie o nich rób ostrożnie.
    Specjaliści od wiwisekcji postaci czuwają za meblościanką.
  • Abbie Faria 10.06.2021
    pansowa Nawet bym nie śmiał narzucać. Każdy ma swoją drogę życia. Kroczymy nią i sami bierzemy za nią odpowiedzialność. Nikt za nas życia nie przeżyje. A czy warto tu się uzewnętrzniać? Ludzie dzielą się swoim bólem, aby go trochę oswoić. Czytają o przeżyciach innych ludzi, aby poczuć się mniej wyalienowani. Dużo ludzi dowartościowuje się kosztem innych, ale to podła praktyka.
  • pansowa 10.06.2021
    Abbie Faria Tu akurat się z tobą zgadzam.
    Czasami się człowiekowi uleje, a jakieś bydlę robi z tego użytek na potrzebę poniewierania innych publicznie.
    Bo tak właśnie leczy własne porażki, fobie, kompleksy i braki.
  • Angela 09.06.2021
    Uf, zerknęłam z ciekawości, ale dziś brak mi cierpliwości. Pewnie jeszcze wrócę i wtedy podmienię całość.
  • Abbie Faria 09.06.2021
    "Wiersz" jest słaby, bardzo słaby, tandetny, więc zasłona języka pseudo- kiswahili pozwala zasłonić jego wady.
    Voila:

    Czekam wciąż na miłość
    a ona nie przychodzi
    żywię się nadzieją płonną
    że cud zdarzy się kiedyś

    I spojrzę na nią
    zapytam
    zrobię pierwszy krok
    bez strachu ośmieszenia

    ***
  • Angela 09.06.2021
    Abbie Faria A to nie lepiej było dobry napisać i bez maskowania wstawić?
    Może przy odrobinie wysiłku dałoby się i ten jakoś przerobić...
  • Abbie Faria 09.06.2021
    Angela Nie nie nie nie nie nie i jeszcze raz nie:)
  • Angela 09.06.2021
    Abbie Faria no to nie :-P
  • Abbie Faria 09.06.2021
    Angela Nie jestem poetą i nigdy nawet nie chciałem być. Ale podziwiam ludzi, którzy chcą tworzyć tę magiczną sztukę, wykuwają kształt zaklęty w bryle skały.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania