-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Canulas 16.03.2018
    "Ciało, jakby wciąż potrafiło to wykrzywiło by twarz w kpiącym uśmieszku. " - tytlko tu bym coś zmienił. Usunąłbym "to" i dał przecinek.

    Bardzo fajny tekst. Kolejny.

    Coraz bardziej podoba mi sie Twój styl.
    Pozdro
  • Canulas 17.03.2018
    Natomiast kontakt z czytelnikiem masz kurwa jak Orange Polska :)
    Cela - lubię słowo owo
  • Ritha 17.03.2018
    Taa, czytalam kiedys coś Cyber, jak się pojawiła na opowi, ale brak reakcji na komentarze mnie zniecheca u kazdego.

    Piątkę dałam wczoraj, Cyber, podobało się :p
  • Canulas 17.03.2018
    Ritha - No ja też takie rzeczki omijam, ale do Cyber wracam, bo wiem, że jej enigmatyczność jest podyktowana, hmm... czymś tam powiedzmy ;) A teksty ma niekiedy wykurwiste.
  • Ritha 17.03.2018
    Canulas - si dlatego bede czytac cichaczem. Nie lubie jak echo mojego peplania odbija mi się w twarz od ścian, nie ma opcji.
    Cyber, nie przejmuj sue, ja szanuje, ze kazdy moze miec inne podejscie.
  • Canulas 17.03.2018
    Ritha - z drugiej strony, to moze być nierozrywalne. Moze pisać właśnie w etn deseń tylko i wyłacznie z obarczającym pakietem pewnej "towarzyskiej dzikości" Chuj wi. Czytać wszak warto.
    Ciao.
    Dobry tekst.
    Ale Gryzak lepszy i już tera nie możesz powiedzieć, że to moje szaleństwo, bo pannie Łicie się podobuje tysz
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Ritha, brak reakcji? Ty wiesz, jak ja długo wychodziłam z szoku, że nie spotkałam się z ostrą krytyką? Nawet teraz dziwią mnie wasze komentarze.
    Będę pisać dziękuję, bo tylko to mój zapauzowany umysł potrafi wykombinować.
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Canulas, wciąż uważam gryzaka za coś całkowicie zwykłego i zdania nie zmienię.
  • Ritha 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma chodzi o kontrast - bardzo aktywna na pitoleniu (czyli nie do konca zamknieta w sobie), a milczaca pod tekstami. Nawet "pocaluj sie w dupke" lepsze niz brak reakcji, ryli.
    I wez troszkę mnie krytycznie do samej siebie, plis:)
  • Canulas 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma - masz prawo. Mnie bardziej dziwi moje fenomenalne odebranie tego tekstu, niż Twe zwyczajne. Ale jest jak jest.
    Nie pojmiesz tego jak działa mój łeb, ani ja jak Twój
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Ritha, taki typ.
    Uważam, że komentarze są po to by inni mogli się wypowiadać, a nie ja. To takie niepotrzebne nabijanie sobie dużej ilości cyferek.
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Canulas, oj ale mój łeb jest prosty w obsłudze: wiecznie zmęczona, sarkazm wylewa się uszami, krytyczna tylko względem siebie, skłonna do samodestrukcji.
  • Canulas 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma - wiesz, że to w dużej mierze jak ja. Moze temu.
  • Canulas 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma - pierdolisz
  • Canulas 17.03.2018
    Canulas "pierdolisz" miało wyżej byc, ale się przeniosło na dół :(
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Canulas, niech ci będzie.
    Pierdolę.
  • marok 17.03.2018
    Usłyszałem że ktoś pierdoli
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    marok, czy to jest jakiś nowy sposób, aby się przywołać? Kici kici, już nie działa?
  • Canulas 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma - nie no - szanuję Twoje podejście. Lepiej mieć wiecej "zaniżenia" niż pychy, ale... Naprawdę - już chuja wbijajac w opisy - potrafisz coś napisać, co trafi.
    Dlatego jak mię jeszce kiedyś odpiszesz, że pisze cos takiego ironicznie, to zostanie po Tobie kapelusz i mietła.
  • Cyber.Wiedźma 17.03.2018
    Canulas, tylko to?
    Przykro trochę.
  • marok 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma to na drugim miejscu. Kici, kici aktualne nadal :)
  • Canulas 17.03.2018
    Cyber.Wiedźma - taaa, może, ale serio. Czasem jest bardzo git, choć owo git "sam nie wiem czego dotyczy" - Chyba musi po prostu trafić w punkt
  • Pan Buczybór 18.03.2018
    heh, bardzo spoko miniaturka. Jakiejś głębszej analizy tu nie będzie, ale tak czy siak niezły kawałek tekstu. Pozdro
  • Cyber.Wiedźma 18.03.2018
    Pan Buczybór, dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania