Pokaż listęUkryj listę

Chcesz żyć, to płać! Pandemiczno-plandemiczny interes

Chcesz żyć, to płać! Nowe wirusy, nowe mutacje i tak aż w nieskończoność, a za tym gonić będą producenci tzw. szczepionek.

Powstaje cywilizacja szczepionkowa. Chętni do szczepień zawsze się znajdą. Będą za szczepienia płacić dobrowolnie, lub zapłacą za to podatnicy.

Niechętni i sceptyczni będą izolowani i popadną w samozagładę i zapomnienie.

Liczyć się będą na świecie tylko szczpionkowcy. Z roku na rok będą przyjmować nowe dawki, aż staną się zombie. W ten sposób powstanie nowy gatunek człowieka, w którym nie będzie istnieć własny system immunologiczny, tylko system immunologiczny zależny od dawek szczepionek produkowanych przez chciwe korporacje.

Człowiek stanie się zależny od szczepionek, bez nich przestanie istnieć. Będziesz niegrzeczny, to nie dostaniesz szczepionki i umrzez - zwolnisz miejsce na tym padole łez - depopulacja na życzenie. Człowiek zawsze był surowcem i nawozem dla biznesu. Jest nim teraz też, udostępniając swoje ciała w celu wstrzykiwania niesprawdzonych preparatów, za które każą sobie "słono płacić" korporacje.

Biznes będą robić korporacje i powiązane z nimi banki oraz politycy i ich rodziny - oto nasza przyszłość.

.

Postscriptum

Wkrótce powstanie tzw. kultura i religia szczepionkowa: seriale o cierpieniach szczepionkowych, dramaty o porzuconych maskach, modły w intencji zaszczepionych i nagrody Nobla za literaturę z motywem pandemicznym.

................

Komentarzy nie piszę i na toksyczne komentarze nie reaguję, a za życzliwie serdecznie dziękuję!

 

Wszystkim niemytym duszom polecam mój kanał na YT: "Matt Custor opowiada", link: https://www.youtube.com/channel/UCrUDLPbF0bWeA1NJIbSwdBQ

Następne częściChcesz żyć to płać

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Szpilka 09.07.2021
    Straszną wizję przed nami autor roztoczył, ale coś jest na rzeczy. Mocno mnie zastanawia zjawisko mutacji, dlaczego na wirusa grypy trzeba corocznie opracowywać nową szczepionkę, a na koronawirusa już nie? Bardzo dziwne, bardzo, mimo mutacji koronawirusa wszystkie szczepionki nadal skuteczne, a i mieszanki szczepionek gorąco wskazane i polecane.
    Tjaaaaaaaaaaaa, ci wszyscy "szpecjaliści" sami sobie zaprzeczają, ano, gdy się kłamie i mataczy, to taki efekt końcowy - zakłamany.

    Ode mnie piątak ?
  • Zaciekawiony 09.07.2021
    Wirusy różnią się między sobą szybkością zmian antygenów powierzchniowych. Na przykład grypa typu B nie możne zrobić takiego szybkiego przetasowania i dlatego od 15 lat szczepionka na nią jest taka sama.
  • Szpilka 09.07.2021
    Zaciekawiony

    Owszem, ale atakuje nas też wirus grypy typu A, on jest zjadliwy i mutuje, natomiast B jest bardziej stabilny, każdego roku muszę czekać na nową szczepionkę przeciw grypie ?

    Aczkolwiek w nic już nie wierzę, co wypływa z propagandowej telewizorni, propagowano materiałowe maseczki, okazuje się, że tylko profesjonale FFP2 chronią przed wirusem. Profesor Gut zapowiedział, że maski będziemy nosić do końca życia!

    Chore! Przecież koronawirus to nie Ebola!
  • poco 09.07.2021
    ludzie są w stanie uwierzyć we wszystko
    oprócz prawdy

    zgadzam się z autorem
  • Jordan Tomczyk 09.07.2021
    Ciekawa wizja i reakcja na jeden ze współczesnych problemów tego świata. 5 ode mnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania