Chcesz żyć to płać

Chcesz żyć, to płać! Nowe wirusy, nowe mutacje i tak aż w nieskończoność, a za tym gonić będą producenci tzw. szczepionek.

Powstaje cywilizacja szczepionkowa. Chętni do szczepień zawsze się znajdą. Będą za szczepienia płacić dobrowolnie, lub zapłacą za to podatnicy.

Niechętni i sceptyczni będą izolowani, popadną w samozagładę i zapomnienie.

Liczyć się będą na świecie tylko szczpionkowcy. Z roku na rok będą przyjmować nowe dawki, aż staną się zombie. W ten sposób powstanie nowy gatunek człowieka, w którym nie będzie istnieć własny system immunologiczny, tylko system immunologiczny zależny od dawek szczepionek produkowanych przez chciwe korporacje.

Ludzkość uzależni się biologicznie od tzw. szczepionek, bez nich przestanie istnieć. Jeśli ktoś nie będzie lojalny wobec systemu, to nie dostanie szczepionki i umrze, czyli zwolni miejsce na tym padole łez - cicha depopulacja na życzenie.

Człowiek zawsze był surowcem i nawozem dla biznesu. Jest nim teraz też, udostępniając swoje ciało w celu wstrzykiwania niesprawdzonych preparatów, za które każą sobie `słono płacić` korporacje.

Biznes będą robić korporacje i powiązane z nimi banki oraz politycy i ich rodziny - oto nasza przyszłość.

Wkrótce powstanie tzw. kultura i religia szczepionkowa: seriale o cierpieniach niezaszczepionych, dramaty o porzuconych maskach, modły w intencji zaszczepionych i nagrody Nobla za literaturę z motywem pandemicznym.

 

Postscriptum

Ten tekst nie jest prowokacją, lecz jest eksperymentem pseudoliterackim i nic więcej. Za reakcję niemytych dusz nie odpowiadam.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Abbie Faria 09.08.2021
    A wie Pan, że system kopernikański w szczegółach był częściowo błędny? Zakładał bowiem orbity kołowe (okrężne) planet. Trzydziesta strona De revolutionibus orbium coelestium https://www.wbc.poznan.pl/dlibra/publication/1282/edition/2000/content
    Kepler ze swoimi trzema prawami ulepszył tę teorię.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania