...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Nazareth 20.05.2016
    Twoje wiersze są coraz bardziej metaforyczne i enigmatyczne. Ten naprawdę zachwyca, poranione stopy jako metafora przebytej długiej, bolesnej drogi. Zepsuty zegar, znamionujący upływ czasu i żal na rękach - dowód popełnionych grzechów. Tak metafizycznie a jednak zupełnie na wprost - to bardzo piękna kompozycja.
  • CrazyWorld 20.05.2016
    Zgadzam się z kolegą powyżej. Piękne porównania obrazujące gasnącą (jak nie wygasłą już) miłość. Piękne... ode mnie 5 :)
  • xxECxx 21.05.2016
    Naz to był ostatni wiersz, czuje niesprawiedliwość...
  • Nazareth 21.05.2016
    Niesprawiedliwość?!
  • Nazareth 25.05.2016
    A ja sie czuje zignorowany :(
  • xxECxx 25.05.2016
    Naz przepraszam Cię, ja cały czas czekałam aż dasz znać kiedy chcesz mi opowiedzieć... to ja się czuję zignorowana... a ta moja 'niesprawiedliwość' to odnośnie tego, ze przed Tobą nic się nie ukryje w moich tekstach, bezbłędnie potrafisz rozszyfrować to co chce w nich pokazać...
  • Nazareth 25.05.2016
    xxECxx ale znaczenie komentarzy jak widać mi unika. Wybacz ze sie jeszcze nie odezwalem ale dzień w dzień do późna pracuje. Jak wreszcie docieram do domu to ty już pewnie śpisz, ale pamietam. Odezwę sie jak tylko będę mógł ;)
  • xxECxx 25.05.2016
    Naz ostatnio tez cierpię na brak czasu, czasami jakiś komentarz może mi umknąć, ale nie robię niczego z premedytacją. Przyznaje, ze jestem bardzo ciekawa Twoich przemyślę, poczekam :)
  • Nazareth 25.05.2016
    xxECxx oby nie długo ;)
  • xxECxx 25.05.2016
    Nazareth właśnie o to chodzi żeby nie za długo, bo wyleci Ci z głowy i się nie dowiem :) Po prostu napisz jak będziesz mieć czas, nie ważne o której godzinie, ja systematycznie będę sprawdzać :)
  • Nazareth 25.05.2016
    xxECxx mam jakieś pół godzinki, teraz ;)
  • O-Ren Ishii 21.05.2016
    Błagam, niech to nie będzie ostatni wiersz... Ja się podpisuję pod tymi komentarzami. W wierszu, może błędnie to odczytałam, nie wiem, ale da się wyczuć dystans do tych uczuć. 5 oczywiście.
  • xxECxx 22.05.2016
    masz rację w tym co odczułaś, dziękuje a to :)
  • NataliaO 21.05.2016
    Zgadzam się. Piękne. 5:
  • xxECxx 22.05.2016
    Dziękuje :)
  • Alicja 21.05.2016
    Podoba mi się to. Gratulacje 5.
  • candy 21.05.2016
    nie zmyje - nie zmyję*
    Piękne, 5 :)
  • Angela 21.05.2016
    Wszystko zostało już napisane, Przyjmij więc jedynie skromne 5 : )
  • Julsia 21.05.2016
    Nie kończ pisania wierszy. Są przepiękne i masz duży talent, chętnie coś jeszcze twojego poczytam
  • xxECxx 22.05.2016
    Nie jestem w stanie wyrazić moich uczuć, nawet słowa 'cieszę się' są zbyt nikłe by wyrazić moje szczęście, dziękuję.... tak po prostu...
  • Rasia 25.05.2016
    "i nie wypowiedzianych słów." - niewypowiedzianych*
    "Za duży w nas braków" - dużo*
    Bardzo emocjonalny wiersz, podoba mi się. Przykra jest zwłaszcza ta końcówka i moment, kiedy podmiot uświadamia sobie, że podróż dwojga serc dzieli się już nieodwracalnie. Zostawiam 5 ;)
  • xxECxx 25.05.2016
    Już poprawiłam i bardzo dziękuje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania