Chciałbym móc zasnąć przy Tobie

Chciałbym móc zasnąć przy Tobie, głowę do snu złożyć tuż przy Twojej. Ciało obok ciała, dusza obok duszy.

Chciałbym po raz pierwszy w ramiona Morfeusza osunąć się z uśmiechem na ustach, bo choć tak bardzo się za to nienawidzę, to od zawsze boję się ciemności. Chciałbym być Twoim bohaterem, ale i tak co noc zasypiam, zaciskając oczy, lękając się moich demonów czyhających na mnie w mroku. Co chwila sięgają po mnie, muskają swoimi długimi, ostrymi pazurami, a ich smród wypełnia moje płuca. Choć nie ranią mojego ciała, moją duszę zostawiają okaleczoną, pełną strachu i wątpliwości. Chciałbym choć raz zobaczyć, jak to jest, usnąć spokojnym, ukołysanym Twoim zapachem, za kołysankę mając Twój cichy oddech.

Chciałbym móc dzielić z Tobą sny i wszystkie te nocne marzenia, które tylko w blasku księżyca wydają się realne. Chciałbym móc objąć Cię, nawet jeśli tylko na chwilę, nawet jeśli tylko trochę. Chciałbym wyszeptać, jak bardzo Cię kocham, gdy będziesz już w połowie w swojej sennej krainie i chciałbym powtórzyć Ci to rano zamiast "dzień dobry", żebyś mogła zobaczyć, jak wygląda każdy mój dzień, jak kończy się i zaczyna Tobą.

Chciałbym móc zasnąć przy Tobie.

Szczęśliwy.

Choć raz.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • PolkaPL 16.07.2015
    Fajnę, proste, ale zarazem głębokie, 5:)
  • Anonim 16.07.2015
    Ot i takie przemyślenia na wieczór :) Przyjemnie mi się to czytało. Pierwsze zdanie drugiego akapitu nawet Ci się niechcąco zrymowało :) 4.5
  • Angela 19.07.2015
    Lekkie, i naprawdę przyjemne w czytaniu : ) 5
  • Elena Lincoln 20.07.2015
    Piękne. Po prostu wspaniałe :)
  • Anonim 20.07.2015
    A ja oceniłam wcześniej, ale zapomniałam skomentować XD Pięć oczywiście, lubię twoje teksty, są pełne tego czegoś, czego nie da się nazwać ;)
  • Niebieska 21.07.2015
    Piękne; 5 :)
  • Jan Potfforny 23.07.2015
    Pozdrawiam (5)
    JP
  • Haruu 09.08.2015
    Ichi, twe "wypociny" mają dużo emocji^^ 5 c:
  • Anonim 08.09.2015
    Najpiękniejsze na świecie.
  • Rasia 18.07.2016
    Piękne, choć tak naprawdę proste pragnienie, które stanowi niby tak mało, a jednak dużo. Końcówka najbardziej mi się podoba, cudowna :) Zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania