11

Usunięte

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • okruszynka dwa lata temu
    Co to jest one shot? Jakiś bluzg?
  • TheDragonRiders_ dwa lata temu
    Zwykle nazywa się tak jednoczęściowe opowiadanie :)
  • Targówek dwa lata temu
    *Doszedłem do jednego z owych jeziorek. Jak się okazało, nie byłem sam. Ujrzałem młodą dziewczynę o nieziemskim, opalonym ciele. Była właśnie w trakcie kąpieli. Schowałem się za głazem i przyglądałem się.

    Ujrzała mnie. Zbladłem. Ale ona tylko uśmiechnęła się przyjaźnie i pomachała. Chwilę później była już na brzegu.

    - Cześć.

    - Cześć... ja... ten... no... Saul jestem.

    - Marta. Miło mi.

    - Nie masz... nie wiem. Jakiegoś ręcznika? Nie potrzebujesz w sensie?

    - Wyschnę na słońcu.

    Usiadła na trawie, podpierając się z tyłu rękami. Nieśmiało usiadłem obok.

    - Spokojnie, nie gryzę. Chyba, że będziesz tego chciał - zaśmiała się.

    - Wiesz, nigdy jeszcze nie siedziałem obok nagiej kobiety.

    - No cóż, zawsze musi być ten pierwszy raz.

    Delikatnie objąłem dłonią jej plecy. Skierowała się twarzą do mnie. Położyła głowę na moim ramieniu. Poczułem przepiękny zapach jej włosów.*
  • TheDragonRiders_ dwa lata temu
    Wyjaśnisz mi, po co wstawiasz tu ten zbędny mi komentarz, który nic nie ma wspólnego z moją pracą?
  • Targówek dwa lata temu
    TheDragonRiders_ Coś tam chyba wspólnego ma, nieprawdaż?
  • TheDragonRiders_ dwa lata temu
    Targówek ta, wodę co najwyżej i postacie obu płci. Nie zmienia to faktu, że jest niezwiązany z moją pracą, więc nie wiem, po co to tu dodajesz. Choć w sumie nie pierwszy raz twój komentarz jest tylko zaśmiecających skrzynkę powiadomieniem :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania