usuwam

usuwam

.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • skandal dwa lata temu
    To był zamach to był zamach Jarosław Jarosław To był zamach tozamach był zamach Jarosław Jarosław
  • Noico1 dwa lata temu
    Bardzo ciekawy temat do dyskusji.
  • Poncki dwa lata temu
    Nie dziwię się, że się nie odpowiedział skoro napisałeś mu nie wprost, że pierdoli bo pewnie mu przygrzało. Kiepska podwaliną do dyskusji moim zdaniem.

    "... każda z dwóch wrogich stron..." kim to wg Ciebie są te dwie zwaśnione sterony?
    Ja widzę tylko jednego wroga i jest to władza. Niezależnie od tego jak się będzie farbować.

    Nie zdziwiło by mnie, jeśli obecny obóz rządzący wywinął Polakom taki numer i dał Ukraińcom prawo głosowania. Nie pierwszy i nie ostatni wał z ich strony. Ale co to zmienia?
    W teatrze dalej grają Ci sami aktorzy tylko bilety jakby coraz droższe i drożeć będą.

    Rusek to rusek. Tak jak i USA, będzie za wszelką cenę robił to, co powinien robić pretendent do hegemonii - zdobywać wpływy i zasoby.

    Czy kogoś w ewidentny sposób popierasz?
    Moim zdaniem tak. Czy masz do tego prawo jak każdy? Oczywiście. Czy uważam Cie przez to za kogoś gorszego. Broń Bożena. Czy to czy kogoś popierasz ma jakieś znaczenie? Nie. Wszyscy skończyły w tej samej zupie.

    https://m.youtube.com/watch?v=ff-XVdiepTo
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Literkowa Bitwa na Drabble jest zarezerwowana dla prac konkursowych. Proszę o usunięcie, bo w zakładce nam widnieje.
    Dziękuję
  • Grain dwa lata temu
    nie odnalazłem tego tekstu - proszę usuną we własnym zakresie
  • LBnDrabble dwa lata temu
    usuwam
    Autor: Grain
    Czytano 68 razy
    Data dodania: 29.07.2022
    Praca konkursowa: Literkowa Bitwa na Drabble... nie chodziło o usuniecie całej treści, tylko o ten wpis.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania