.

.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (211)

  • ! 28.03.2017
    Weź załóż se szkołę. Ale najpierw popraw literówki.
  • Adam T 28.03.2017
    Pewna odmiana "clickbait" :((
  • betti 28.03.2017
    Dobrze Świnko, tak właśnie zrobię. Milo, że wpadłaś, nawet z ukrycia.

    Pozdrawiam
  • athame 28.03.2017
    Chwilowo nie będę. Aż się poprawisz. Zastanawia mnie trzecia linijka od dołu.
  • betti 28.03.2017
    Nie zastanawiaj się athame, tylko chwal, wszak po to tutaj jesteśmy.
  • Anonim 28.03.2017
    elka, zjedz serdelka,
    bo za bardzo neurotyzujesz.
  • Violet 28.03.2017
    Na wierszach się nie znam, więc poprawności nie ocenię, niech inni bardziej kompetentni to uczynią. W kwestii przekazu; trochę oklepany temat, nie pozbawiony do końca prawdy. Ale miło, że zauważyłaś, że opowi to rodzina, która trzyma się razem i często żre między sobą, ale gdy któremuś z jej członków krzywda się dzieje, stają razem, bronią i krzywdy zrobić nie pozwolą. Słabe 4.
    Pozdrawiam.
  • Okropny 28.03.2017
    Ja pierdolę, betti, jeśli takiego zachowania nauczył cię twój mentor... Wstyd
  • KarolaKorman 28.03.2017
    Jest takie irlandzkie powiedzenie, że dzieci należy chwalić, by lepiej się rozwijały. Nie zacytowałam, ale oddałam puentą. I coś w tym jest. Spójrzmy na morderców i innych dewiantów. Po latach doszukują się psycholodzy i kryminolodzy podstaw ich zachowania właśnie w dzieciństwie. Często, a nawet zawsze ich dzieciństwo było pasmem kar i złego traktowania, co w przyszłości tak poskutkowało. Tak, czyli chcieli przelać na innych swój niesmak.
    Wniosek z tego wywodu jest taki, że pochwały to dobra rzecz, ale należy, jak wszystko, robić to umiejętnie. Jak wszystko i tu też mam na myśli karcenie, bo wiemy, że życie to nie pasmo usłane różami.
    Co do Opowi. masz rację - to miejsce dla matoła, ale każdy matoł, by stanąć na wyższym poziomie, musi od czegoś zacząć. Opowi jest takim właśnie miejscem gdzie początkujący pisarz - matoł, zaczyna. Gdyby nim nie był, nie publikowałby tutaj, a na stronce dla pisarzy.
    Twój wiersz ma wielki potencjał i bardzo mi się spodobał, jest w nim wiele prawdy :)
    Pozdrawiam i uciekam do pracy :)
  • athame 29.03.2017
    Karola. Wiersz jest dobry. Ale trzecia linijka od dołu? Jestes w opowi, prawda?. Jestes bardzo inteligentna. Świadczą o tym twoje prace, jak również, że rozwiązałas zagadki u Kathariny 182. Więc jak mozesz oceniać ten wiersz pozytywnie.? Betty napisała go specjalnie. Ma tylko szczęście,że nalezy do opowi więc ten epitet jest do niej również. Ona nie obraziła jednej osoby. Obraziła wszystkich.
  • KarolaKorman 29.03.2017
    athame, nie brałam słowa ,,Matoł'' dosłownie, ale jako wyolbrzymienie i tak do tego podchodziłam. Ten serwis jest dla osób początkujących, o czym wspomniał i zacytował w dalszych komentarzach Freya i są tutaj osoby, które piszą na poziomie podstawówki, bo po prostu się uczą i właśnie to miejsce im taką naukę umożliwia. W całości mojego komentarza powiedziałam, że wszystko należy robić z umiarem. Pochwały są wskazane tak samo jak krytyka. Miałam nadzieję, że autorka odczyta właściwie moje słowa. Chciałam swoim komentarzem zmobilizować ją do pisania, bo robi to nieźle i tym samym zajęcia się sobą a nie innymi. Jeżeli ma taką wiedzę o jakiej wspomina, powinna nam wszystkim pokazać ją w swoich pracach.
    Nie chciałam nikogo z opowijczyków obrazić swoim odzewem, daleka jestem od tego, ale jeżeli ktoś poczuł się urażony, przepraszam.
  • Adam T 28.03.2017
    Będę się powtarzał - clickbait, jest to napis, który swoją treścią zmusza... przepraszam, zachęca do kliknięcia, a jego celem jest wywołanie jak największej ilości kliknięć. Ten wiersz również... zachęca, tyle że do komentowania do upadłego. I, cholera, dałem się podejść!!! :(((
  • betti 28.03.2017
    Violet jesteś śmieszna. Co Okropny, prawda Ciebie zabolała? Przecież można się tutaj porzygać od chwalenia takiej grafomanii, której nigdzie indziej nie ma, albo jest z niej niezły ubaw. Mam wrażenie, że tutaj skupili się wszyscy, pogonieni z portali za grafomanię i stworzyli sobie raj....
  • Okropny 28.03.2017
    Prawda?
  • Violet 28.03.2017
    Śmieszna jestem... w czym? W tym, że na wierszach się nie znam? Że tekst oklepany? No cóż już nie jeden taki utwór się tu pojawił, więc nic nowego nie napisała. A , że Opowi to rodzina,i że Ci racje przyznałam?
    Normalnie tego nie robię, ale tym razem uczynię wyjątek. Jesteś głupia. Tak po ludzku głupia. Wyuczyłaś się formułek, regułek, zasad i chcesz się tym pochwalić tutaj ( na siłę). Nie masz za grosz empatii i zrozumienia. Żal mi Cię bo jesteś osobą samotną i zdesperowaną w swoim doskonałym świecie wierszyków, a na dodatek sfrustrowaną, tym że inni pomimo swych braków umieją, i chcą się bawić, i za nic mają Twoje fantastyczne mądrości. Czy z innych portali już Cię przegnali, że uczepiłaś się tego nieszczęsnego Opowi, jak ostatniej deski ratunku na której chciałaś zabłysnąć brakiem ogłady.
  • Okropny 28.03.2017
    Mówiłem, przegryź się przez moje wiersze, ciekaw jestem, czy ciągle będziesz taka harda.
  • betti 28.03.2017
    Adamie, Ty znasz takie słowa i ich znaczenie? Jestem pełna podziwu...
  • Anonim 28.03.2017
    elka, mesjasz poezji...
  • betti 28.03.2017
    Najważniejsze, że nie idiotka jak świnia, która jedzie grafomanią!
  • Anonim 28.03.2017
    elka, fak jó.
  • betti 28.03.2017
    chrum, sprawdź jak poprawnie powinno zapisać się ten wulgaryzm, żeby znowu się nie ośmieszyć... ale co ja gadam, Ty przecież to lubisz...
  • Anonim 28.03.2017
    naprawdę uważasz, że nie wiem?
    zabawne...
  • betti 28.03.2017
    Karola, jedyne, czego możesz się tu nauczyć, to pisać pięknie grafomanię. Wiesz, kto najgłośniej na mnie krzyczy? Ci, którzy nie potrafią niczego innego napisać poza grafomanią. Oni dobrze o tym wiedzą i dlatego ich histeryczna wprost reakcja na moje słowa. Weź Okropnego i jego pisanie - czysta parodia. Wydaje mu się, że jak napisze ''kurwa'' i ''chuj'', to położy akcent na wierszu.
    Tutaj jedynie Andrea i Neurotyk mają coś do powiedzenia, Noren miałby gdyby nie był jak idiota wpatrzony w zdanie Okropnego, który uchodzi niby za inteligenta, co mnie rozbawia do łez...

    Chcesz więc się nauczyć Karola, to poszukaj sobie innego forum. Niech rodzina się sobą cieszy...
  • Noren72 28.03.2017
    To zdanie o mnie i Okropnym potraktuję jako komplement. Pozdrawiam, Elżbieto.
  • Freya 28.03.2017
    Wierszyk jest niezły - mnie się podoba. Tylko przekaz; nie sądzę aby zyskał ci sprzymierzeńców w dalszej działalności edukacyjnej odnośnie tego miejsca.
    Trzeba było zacząć właśnie od takiej formy tutaj... no i widać już teraz wreszcie; jakie pozytywne cechy charakteru kształtuje osobliwy portal - Ósme piętro. Pozdro :)
  • Nazareth 28.03.2017
    Mocno generaljzujesz co nie zmienia faktu że gdzieś tam ocierasz się o prawdę. Opowi zmienia się właśnie w taką Bezpieczną przestrzeń dla autorów bez "pancerza". Wiele wierszotworow na ten temat się tu już pojawiło, sam ze dwa napisałem. O tempora o mores. Niczego nie zmienisz niczego też nie naprawisz.
  • betti 28.03.2017
    masz rację Freya, tam trzeba myśleć, tu wystarczy być... co kto lubi.

    Nazareth nie jesteś głupi, dlaczego pozwoliłeś zamienić to miejsce w szambo?
  • Nazareth 28.03.2017
    Po pierwsze przeceniasz mnie. Po drugie, czy to miejsce jest moją odpowiedzialnością? Czy myślisz że mam tu jakaś moc sprawczą czy chociaż autorytet? Jestem tylko jednym z wielu użytkowników.
  • betti 28.03.2017
    Nazareth, ale w przeciwieństwie do innych - myślisz. Jak można było dać się prowadzić bandzie oszołomów, którzy do trzech nie potrafią zliczyć? A gdzie Nuncjusz, on też przecież potrafi myśleć.
  • Nazareth 28.03.2017
    betti a którz mnie tu niby prowadzi, serdeńko? XD Ja całe życie ide swoją ścieżką i to z reguły pod prąd. Ciekaw jestem co skłoniło Cię do wniosku że jestem pod czyimkolwiek wpływem.
  • Noren72 28.03.2017
    Nic się nie zmieniło. Nic. Ciągła utarczka i niepotrzebne obrzucanie się słownym błotem. Jak długo jeszcze?
  • Ritha 28.03.2017
    Bett mam 10 palców, więc do 10 z trudem, bo z trudem, ale jakoś policzę. Żałosna jesteś.
    Naz ona już nie uczy, teraz już tylko obraża.
  • Ritha 28.03.2017
    ŻAŁOSNA
  • betti 28.03.2017
    Biedna Ritha i jej biedne ''wiersze'', trzeba o to walczyć, do upadłego, tylko nie wiem, czy można intelektualnie upaść niżej od Ciebie?
  • betti 28.03.2017
    Noren72 żebyś chociaż z tego przewrażliwienia na brutalną prawdę, nie padł mi tutaj, bo jaki byłby to wstyd, dla faceta.
  • Ritha 28.03.2017
    betti na pewno nie można, jestem dnem, dziękuję Ci, że mi to uświadomiłaś, wreszcie ktoś mądry, teraz tyle się w moim życiu zmieni, dziękuję Ci Elu, jesteś wspaniała!
  • betti 28.03.2017
    Beton się nie zmieni, nie ma szans.
  • Ritha 28.03.2017
    betti z ust mi wyjęłaś
  • Noren72 28.03.2017
    Też Cię lubię: )
  • Anonim 28.03.2017
    elka, drogowskaz na lepsza poezje, bo reszta to banda debili, i sama nie znajdzie.
  • Anonim 28.03.2017
    szkoda czasu, trzeba cieszyć się wiosną a nie użerać się z jakimś pokurczem, co to se myśli, że przyjdzie i wszystkich zbawi ode grafomanii.
  • betti 28.03.2017
    ode grafomanii... Świnia Ciebie na pewno nie zbawię. Nie ma takiej opcji....
  • Anonim 28.03.2017
    elka, spierdalaj od Pani Świni, bo zarobisz w ryj.
  • betti 28.03.2017
    do pani, to Ty nie dorastasz. nie z taką inteligencją.
  • Anonim 28.03.2017
    oj, elka, siejesz ferment jak spleśniała śliwka robaczywka, oby tak dalej, a wywiozą cie na taczce, to będzie niezapomniany widok, pokurczu xD
  • betti 28.03.2017
    chrum , a ty tak się boisz zmian, bo gdzie ciebie przyjmą poza opowi z tym kiczem i atrapą wierszy
  • alfonsyna 28.03.2017
    Zastanawiam się, dlaczego ciągle doszukujesz się wyższej filozofii w czymś, co tak naprawdę jest proste jak budowa cepa. Mianowicie, nie wiem, czy zauważyłaś, ale na Opowi publikują amatorzy, a w dodatku większość stanowi młodzież, która nie bawi się w "profesjonalną" ocenę, a kieruje się głównie emocjami i ocenia na zasadzie "podoba-nie podoba". A Ty cały czas uparcie próbujesz wszystkich poprzybijać do krzyży za to, że mają taki, a nie inny gust i wyrażają go w taki, a nie inny sposób. Przecież możesz spokojnie powiedzieć swoje, napisać merytoryczny komentarz, dać ludziom rady i pozwolić, żeby sami zrobili z nimi, co zechcą - wyciągnęli wnioski lub nie, tu się Twoja rola powinna skończyć - niech każdy dalej decyduje o sobie sam. Naprawdę, nikt tutaj nie daje pochlebnych komentarzy, żeby zrobić na złość Tobie, bo świat się wokół Ciebie nie kręci, a jeśli tak Ci się wydaje, to zahacza to już o poważną paranoję. Mam ciągle wrażenie, że traktujesz każde powiedziane do Ciebie, a nawet koło Ciebie słowo, jak atak na Twoją osobę, a dużo prościej byłoby zwyczajnie odpuścić. Jeśli Ci się chce rzygać od tych pochwał, to nie gadaj o tym ciągle, bo to już nikogo nie rusza, tylko idź się wyrzygać - może Ci ulży. Chociaż znam też prostsze rozwiązanie - zwyczajnie nie czytaj komentarzy innych użytkowników, wrzuć na luz i rób swoje - pozwól, żeby ludzie sami zdecydowali, czy docenią Twoją pomoc, czy nie.
    Mam przeczucie, że ten mój wywód i tak niczego nie zmieni w Twojej postawie, ale przynajmniej próbowałam. ;) Pozdrawiam serdecznie w ten słoneczny dzień i życzę samych sukcesów. ;)
  • Okropny 28.03.2017
    I love you
  • alfonsyna 28.03.2017
    Okropny, yeah, I know you do. ;)
  • ! 28.03.2017
    Betty ty masz już wyżej dupę niż głowę
  • Henear 28.03.2017
    By się rozwijać należy zwracać uwagę na mocne i słabe strony. By krytykować należy znać się na swoim rzemiośle, krytyka powinna być konstruktywna. Jeśli ktoś jest słaby to sam po czasie odpadnie, zniechęci się etc. Dobry autor powinien wychodzić po za swoje własne ego i mierzyć jak najwyżej potrafi, stawiać sobie poprzeczkę tak wysoko by w trakcie pisania na prawdę musiał się zmęczyć. To jak z treningiem.
    Pochwały spełniają swoją rolę zachęcając do dalszego pisania - to takie docenienie, jednak nie można być od tego zależny. Pisze się dla sztuki, efektu, rozwoju - pisarzem powinna kierować chęć samodoskonalenia się.
  • Szymon Skolarus 28.03.2017
    Ja zgodnie z treścią chwale autora wiersza, który bardzo mi się podoba. Każdy lubi być chwalony:) Mam nadzieję że zajrzysz również na moje opowiadanie i pochwalisz hehe bym mógł poszybować po niebie
  • betti 28.03.2017
    Szymek, ja jestem w tym słaba, ale jest tutaj mnóstwo ludzi, którzy nic innego nie robią, tylko chwalą, więc tak naprawdę nie ma się czym martwić.
  • Szymon Skolarus 28.03.2017
    betti Czy ja wiem, pod tekstami które zostały wklejone prze de mną lub po mnie mają mnóstwo komentarzy a pod moimi zazwyczaj nie ma nic:(
  • ! 28.03.2017
    Idź i pochwal się tym wierszykiem na Ósemce.
  • betti 28.03.2017
    Świnka, ja tam Twoje zaniosę, czasami robimy sobie takie zabawy w grafomanię. Jestem pewna, że Twoje wygrają. A ile przy tym będzie śmiechu...
  • Violet 28.03.2017
    betti Ciekawe to co napisałaś... jeśli tam są takie osoby jak Ty, warto zajrzeć. Świat jest mały, porozmawiać o wyśmiewaniu się z innych... Spytać, dlaczego drwią z tekstów innych autorów, w końcu są z ponoć szanującego się portalu... ciekawe...
  • betti 28.03.2017
    Violet, idź wstaw ''wierszyki''stąd. Na początku dowiesz się, że daleka droga, potem jak poprawić, na końcu zdumienie, że ktoś może nie chcieć pracować nad sobą, albo kilkukrotnie poprawiany, nadal lepiej wie...
  • Violet 28.03.2017
    betti Wolę porozmawiać o pewnej zarozumiałej autorce...
  • Ritha 28.03.2017
    Powiem Ci tak, wlazłaś tu z ulicy i ręcę rozkładasz cóż to za kraina Trzeciego Świata, gdzie debil debila debilem pogania, nie znasz nikogo, nie wiesz, kto ile ma lat, kto w jakim celu pisze, nie wiesz nic, ale niesiesz literackie zbawienie dane jedynie oświeconym, bo my - banda idiotów i oszołomów potrafimy sobie tylko z masłem do dupy wchodzić, a nawet pewnie nie wiemy co to orzeczenie/metafora/dygresja itepe. Chwała Bogu, że przyszła Betti, teraz wszyscy usiądziemy grzeczniutko w ławeczkach i będziemy słuchać lekcji pani profesor, a kto nie będzie słuchał to pasem po dupie. Napiszę w swoim zeszyciu dziś: Ritha nie umie liczyć, pisać i być obiektywna, Ritha...
    Nie należę do osób spokojnych i wyciszonych, nie wtrącałam się w te wszystkie rozmowy, bo gówno mnie obchodzisz, ale jak zaczynasz wszystkich mieszać z błotem to osobiście czuję się dotknięta również. A wczoraj ktoś ładnie przepraszał, hm... Do wieczora może znowu sobie przemyślisz... Pfff
  • Okropny 28.03.2017
    I jeszcze mnie obraża, Miękoś, ugryź ją!
  • Ritha 28.03.2017
    Ty, Misiaczku-przyjemniaczku, bardzo chętnie, ale napatrzyłam się na poprzedni av Buczybora i mnie zęby bolą
  • Freya 28.03.2017
    Elżbieto: przeczytaj to sobie i spróbuj zrozumieć - jest to przedruk ze strony głównej tego portalu.

    Witaj na portalu literackim Opowi.pl

    Zapraszamy wszystkich piszących do zamieszczania swoich tekstów. Opowi.pl to portal dla pisarzy, którzy rozpoczynają swoją autorską przygodę oraz dla tych doświadczonych piszących od wielu lat. Każdy może umieścić swój utwór na naszych stronach - wystarczy wypełnić pola formularza. Twój tekst zostanie umieszczony po akceptacji moderatora. Dodajemy tylko polskie utwory.

    Dlaczego warto u nas publikować?

    Opowi.pl to dynamicznie rozwijający się internetowy serwis z twórczością polskich pisarzy-amatorów. To portal pisarski dla osób chcących dzielić się swoją twórczością. Jest odpowiedzią dla wszystkich piszących, którzy szukają stron, gdzie można opublikować opowiadanie. Opowi.pl to strona z opowiadaniami dla każdego, kto kocha je pisać i czytać. Dajemy im wszystkim miejsce gdzie mogą zamieścić swoje teksty, również anonimowo. Jesteśmy fanami słowa pisanego. Oferujemy darmową, nowoczesną i bardzo przyjazną platformę do zamieszczania własnej twórczości. Nieustannie wzbogacamy nasz portal w nowe możliwości po to, aby pisanie i zamieszczanie treści na naszym portalu było proste i przyjemne dla każdego.

    Przyłącz się do nas!
  • Ritha 28.03.2017
    Ona tego nie zrozumie Freya. Ona wie lepiej. ONA WIE LEPIEJ!
  • Ritha 28.03.2017
    ONA WIE NAJLEPIEJ!
  • Freya 28.03.2017
    Ritha no to domyślasz się chyba jakie słowa będą teraz padać odnośnie jej osoby. : )
  • Ritha 28.03.2017
    Freya, bett teraz zastosuje atak emocjonalny (jak tu niżej) - pokazać osobom mającym inne zdanie, że nie mają niczego w życiu poza swoją marną twórczością, są puste/agresywne/zabetonowane/nie rozwijające się/nie przystosowane do zmian. Wzniesie się na wyżyny argumentacji, zrobi wszystko, byle nie zobaczyć prawdy, tak prostej prawdy - że przesadza.
  • Freya 28.03.2017
    Strzeliła sobie po kolanach, a jejec przecież chyba nie ma - no zresztą nie wiem. :)
  • betti 28.03.2017
    Najbardziej podoba mi się ''dynamicznie rozwijający się serwis'', powinno być ''grafomańsko rozwijający się serwis''', na którym kilka grafomanek, walczy jak te lwice, o swoje miejsce na ziemi, bo przecież tylko tu, są kimś we własnym mniemaniu.
  • Ritha 28.03.2017
    Wiesz, może Ty masz misję - nauczać... Lol. A ja mam swoją - wiem, że mogę Ci powiedzieć co myślę o sposobie w jaki działasz, bo Twój słowny odwet, akurat po mnie, spłynie jak po kaczce (sory Freya, bez skojarzeń xD). Także nie krępuj się. A tymczasem wracam do pracy. Gdybyś miała ochotę się na kogoś wyrzygać z niesmaku, to zapraszam. Mam taki fetysz. Baj!
  • Ritha 28.03.2017
    A jakbyś chciała wiedzieć co mnie tak wkurzyło, to pozwolę sobie skopiować:
    "Jak można było dać się prowadzić bandzie oszołomów, którzy do trzech nie potrafią zliczyć?"
    Zwykle nie udaję, że to deszcz, kiedy czyjść glut mi spływa po twarzy.
    Tyle, z mojej strony.
  • Violet 28.03.2017
    Uważam, że wszyscy powinni zignorować tę osobę i będzie po sprawie.
  • betti 28.03.2017
    Koniecznie, przecież nie możesz dopuścić do sytuacji, w której grafomanie przejrzą na oczy i przestaną Was błogosławić za obronę. Kiedy zrozumieją, że robicie z nich idiotów, tylko dlatego, żeby tu rządzić...
    Kiedy zawodzi Wasz krzyk, albo jest obnażana hipokryzja, to istotnie tylko ignorancja pozostała.

    Mam nadzieję, że ludzie, z których robicie idiotów, wreszcie powiedzą ''dość''. Zaczną się uczyć, żeby nigdy więcej się nie ośmieszać, nie tylko tutaj, ale na żadnym portalu.
  • Nazareth 28.03.2017
    Betti widzę ten problem u ciebie ze zakładasz iż każda osoba której przydałoby się doskonalenie powinna je otrzymać za wszelką cenę. To nie jest szkoła, każdy pisze tu dobrowolnie i bierze pełna pełną odpowiedzialność za swoje postępy. Nie możesz zmusić kogoś by stawał sie lepszy. Okropny zaprosił Cię do siebie poprosił o krytykę- zignorowałaś to, ja również Cię zapraszam - wytknij mi błędy udowodnij niewiedzę, będę wdzięczny. Po narzucasz się tym, którym dobrze tam gdzie są.
  • betti 28.03.2017
    Nazareth, nie ma nic gorszego niż obcinanie ludziom skrzydeł. Dlaczego nie mają iść dalej, kiedy mogą? Czy przez to, że jakimś panienkom nie wyszło, trzeba innych dołować?
    Okropny ma w dupie, kiedy piszę, co jest źle, zresztą zaraz zakrzyczą mnie Freya, Violet i Ritha, bo one przecież wiedzą lepiej. Lepiej wg nich nic nie robić, nie daj boże zacząć myśleć, bo jeszcze taki Okropny uwierzy w siebie i pójdzie na 8.
  • Nazareth 28.03.2017
    betti dochodzimy tutaj do tematu wolnej woli. Każdy musi stanowić o sobie i wybierać na czym mu zależy, co mu się podoba. Pozwolisz że odeślę Cię do mojego felietonu "mierności raj- w to mi graj".
  • Okropny 28.03.2017
    betti jeszcze taki Okropny, który źle kurew i chujów używa, pójdzie na 8
  • betti 28.03.2017
    Okropny idź, może tam zrozumiesz...
  • Okropny 28.03.2017
    betti, jak nadużywać wielokropków?
  • betti 28.03.2017
    Okropny, to też trzeba umieć.
  • Dark1 28.03.2017
    Przepraszam, ale nie potrafiłem się powstrzymać i pokazałem Pani tekst znajomym. Co niektórzy polali się kawą i popłakali ze śmiechu czytając te komentarze. Jest mnie wstyd za taką postawę, jaką Pani tu prezentuje. Jest Pani niezwykle pewną siebie, zarozumiałą osobą. Pani wypowiedzi sugerują, że osoba, która liznęła trochę wiedzy ma prawo obrażać innych. Przynosi Pani wstyd całemu artystycznemu środowisku.
    PS. Kolega pyta czy Pani aby nie bawi się w hejterkę?
  • Violet 28.03.2017
    Portal Ósme piętro, całkiem jest przyjemny, niebieściutki i forum przyjazny. Jak złapię chwilkę, niestety terminy i korekta mnie goni, poruszę na tamtejszym forum nasz problem. Ciekawa jestem opinii tamtejszych użytkowników, w temacie wypowiedzi naszej uroczej, jaśnie oświeconej wybitnej autorki.
  • betti 28.03.2017
    Violet, koniecznie idź tam, tylko nie wystawiaj tam wierszy, dla większości może to być szokiem, a lubię ich i nie chciałabym, żeby coś im się stało.
  • Violet 28.03.2017
    betti Wstawię Twoje komentarze, jako twórczość osoby inteligentnej. Dam pod rozwagę i w celu omówienia tematu zachowań dysocjacyjnych. Myślę, że też ich polubię :)
  • Violet 28.03.2017
    betti Zdecyduj, bo już nie wiem o co ci chodzi : Violet, idź wstaw ''wierszyki''stąd.
  • betti 28.03.2017
    Violet, oni znają moje komentarze, więc tym to ich akurat nie zaskoczysz, ale próbuj...
  • Violet 28.03.2017
    betti Nie wątpię :)
  • Neurotyk 28.03.2017
    Popieram Betti. Z racji obecnego zajecia na wsi, moje poparcie uzasadnienie argumentami poznym popołudniem.
  • Ritha 28.03.2017
    Może Ty jesteś betti?
  • betti 28.03.2017
    Ritha, znowu strach? Biedne dziecko.
  • Ritha 28.03.2017
    Odmładzasz, milutko <3
    Tak strach xD Dokładnie.
  • Ritha 28.03.2017
    Jesteś trollem - tylko potwierdzasz, założyłaś wątek na forum, pierwsze co napisałam "kto się przebrał za betti?"... Każdy normalny by odpuścił, raz przepraszasz, kajasz się, za chwilę atakujesz, ciągniesz temat na siłę, a motyw przewodni - nauczanie (również na siłę i nie tam, gdzie są chętni, bo tam już Ci się nie chce), atak przeprowadzasz głównie na słabszych, próbując wejść w rolę mentora-zbawcy. Niezły masz tam ubaw po drugiej stronie o tyle gownoburz wokół swojej osoby. Jesteś trollem. Szkoda na Cb czasu.
  • betti 28.03.2017
    Ritha,bardzo śmieszne. Długo nad tym myślałaś?
  • Ritha 28.03.2017
    Ha!
  • Neurotyk 28.03.2017
    Ritha, jestem Taba tak naprawdę, tylko cicho...
  • Neurotyk 28.03.2017
    Kto byl Neurusia???
  • betti 28.03.2017
    Neurotyk, jak Ty jesteś betti, to może ja jestem Neurusią, albo coś w ten deseń... Zresztą mi ciężko tutaj nadążyć za ''inteligencją'' Wielkiej Trójki, która ze wszystkich sił, walczy o przywództwo w stadzie.
  • Pasja 28.03.2017
    Chodźcie do mnie ...zapalimy chwasta.
  • Szudracz 28.03.2017
    Uspokój się w końcu kobieto.:) Kosa z Ciebie żadna i pomału tracisz autorytet.
  • Szudracz 28.03.2017
    To było do Betti tylko system jest już przeciążony.:)
  • betti 28.03.2017
    Strach jest Waszym wrogiem, Twoim Szudracz też, skończysz na tym forum jak nic i będziecie się tak do późnej starości chwalić... w sumie, co innego pozostaje...
  • Violet 28.03.2017
    Jeśli to forum jest takie beznadziejne, to co Ty na nim robisz?
  • Szudracz 28.03.2017
    Betti Nie rozumiem w jaki sposób ja się chwalę. To Ty mnie chwalisz, ja Ci tylko pokazuję co umiem, a czego nie potrafię. Wróżysz mi taką przyszłość? Ja pisze od niedawna. To tyle w temacie z mojej strony, bo szkoda mi czasu na te wywody.
  • betti 28.03.2017
    Violet, obnażam Twoją hipokryzję, bo mnie zirytowała.
  • Violet 28.03.2017
    betti Jeśli zniżasz się do takiego poziomu specjalnie dla mnie, to jestem zaszczycona.
  • betti 28.03.2017
    Violet, szczerze mówiąc bardziej mi zal, tych ludzi, których tu ogłupiasz chwaleniem. Za chiny tego nie zrozumiem, to takie nieludzkie. Masz z tego frajdę?
  • Violet 28.03.2017
    betti Chwalę, bo mi się podoba, mam do tego prawo, jeśli uznam, że coś jest nie tak, piszę wprost albo zupełnie się nie odzywam. Dlaczego osadzasz moje wypowiedzi, może nie jestem tak bystra jak Ty i nie pojmuję wszystkiego tak doskonale, ale robię to na swoją miarę i nic nikomu do tego. Jestem tutaj, to znaczy, że to mój poziom intelektualny, widać za głupia jestem aby pójść dalej. Jeśli Ty masz większe
    aspiracje i czujesz się mądrzejsza równaj do lepszych, pozwól mnie mieć swoje zdanie,i innym jeśli sobie tego życzą. Nie mam do Ciebie nic, oprócz tego, że narzucasz się , narzucasz swoje wizje, swoje odczucia tym , którzy tego nie chcą. Dla sporej grupy to zabawa, odskocznia, terapia; za chwilę z tym skończą, zapomną, po prostu tym nie żyją tak do końca i nie potrzebują wykładów. Dla znakomitej podejrzewam większości, mogłabyś być autorytetem, gdybyś swoją wiedzę przekazała w umiejętny sposób. Do pracy z ludźmi potrzeba przygotowania, trzeba się postarać, wysłuchać co mają do powiedzenia, doradzić, pomóc, ale nie narzucać siłą. Cierpliwość i wyrozumiałość, to podstawa.
  • betti 28.03.2017
    Violet, w jaki sposób, ktoś może uwierzyć w moje próby ratowania wiersza, jeżeli za każdym moim słowem, stoi Wasza przeciwna opinia? Czy Ty chociaż raz zadałaś sobie trud zapytania, ilu osobom pomogłam? Od kiedy tutaj weszłam traktowana jestem niemal jak kosmitka, bo śmiem coś tam wiedzieć o poezji, jakby to dla nikogo więcej nie było do osiągnięcia. Ludzie otwórzcie wreszcie oczy. Dość tego ogłupiania.
  • Violet 28.03.2017
    betti Nie chodzi o to co mówisz tylko w jaki sposób to robisz.. Może nie zauważasz, ale robisz to w sposób arogancki. Właśnie ludzie otworzyli oczy, są świadomi swojej wartości, a żeby uświadomić jeszcze wartość tego co piszą, trzeba to zrobić w sposób wyważony i na dodatek wtedy kiedy sobie tego życzą. Nie zbawisz świata, jeśli świat tego nie chce. Dlaczego nie chcesz pojąć prawdy, którą chce Ci przekazać wiele osób. Znajdź jakiś inny portal, może tam będą inni mniej ogłupiali, bardziej otwarci na Twoją naukę i absolutnie nie piszę tego złośliwie.
  • betti 28.03.2017
    Bez przerwy Ty, albo któraś z Twoich koleżanek pisze, że nie zna się na poezji, ale opinię pochwalną oczywiście zostawi, mało tego zostawi jeszcze aluzję do mnie, że to ja źle oceniam, bo napiszę prawdę, tylko w pozłotko nie zawinę, bo tu przedszkole i do każdego trzeba jak do dziecka. Oczywiście komuś takiemu jak Świnka, pasuje taka opinia, bo Świnka nie jest głupia i dobrze wie, że pisze do kitu, co już na niejednym portalu jej powiedzieli. Ale przecież tutaj może błyszczeć... jeszcze z Waszą pomocą, to jak Latarnik.
  • betti 28.03.2017
    Latarnia.
  • Violet 28.03.2017
    betti A co złego w tym że zabłyśnie sobie? Niech ma, szkoda Ci? Nigdy nie podważyłam Twojej opinii, tylko sposób wyrażenia, a przede wszystkim to, ja odnosisz się do ludzi. Dlaczego mam nie pochwalić, gdy coś m się podoba. Nie znam się na rymach, taktach i czym tam jeszcze, ale jak spodoba mi się temat, lub wyrażenie, a jak jeszcze się czymś zainspiruję, to dlaczego nie mam tego wyrazić? Zwłaszcza, że wiele nie komentuję i zawsze staram się uzasadnić, co mi się w danym tekście spodobało.
  • betti 28.03.2017
    Szudracz, ja bym chciała Ciebie chwalić, w każdym wierszu. Patrzeć jak się rozwijasz lub chociaż zobaczyć, że się starasz. Mało tego, ujrzeć, jak nie dziękujesz, za pochlebne recenzje, bo wiesz, że trzeba jeszcze, że to za mało... Żebyś zobaczyła też, że przez te pochlebne opinie, przy słabych wierszach, stoisz tak naprawdę w miejscu...
  • Szudracz 28.03.2017
    W takim razie daj mi popalić.:)
  • mentalista 28.03.2017
    Betti, Kochana, zjedz snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć ;)
  • fanthomas 28.03.2017
    Sto komentarzy. Betti, nie wiem jak ty to robisz.
  • betti 28.03.2017
    Piszę prawdę. Spróbuj i Ty.
  • Okropny 28.03.2017
    I love this shit
  • Pan Buczybór 28.03.2017
    I się posypało. Przeczuwałem to, jednak trochę szkoda. Szkoda ciebie betti.
  • Anonim 28.03.2017
    elka, tak bardzo namawiasz do ósmego piętra, może ty jesteś akwizytorem, ile ci płacą?
    tu, w przeciwieństwie do tamtego miejsca, jest życie, tam lekka stagnacja,
    Leon, który pilnuje porządku, i absolutnie lukrowego zachowania, tu jest wolność słowa,
    nie neguję tamtego miejsca, ale zastanawia mnie, twoje zaangażowanie?
    ponadto nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale twoje teksty są bardzo średnie,
    i uwierz, że są lepsze portale niż ósemeczka.
  • Okropny 28.03.2017
    Też tak pomyślałem, ze to jakaś kryptoreklama, ale bardzo słabiutka...
    Chrumcia, jakie portale?
  • mentalista 28.03.2017
    Ja dodam od siebie jeszcze jedno. Nigdy tego nie robię, zwyczajnie nie lubię tego robić. Ale dla Szanownej betti zrobię wyjątek. Kochana betti idź stąd w pizdu i nie wracaj, bo uwierz mi, wszyscy mają Cię już dość, mają dosyć Twoich pseudo porad i chęci zbawienia świata – w tym przypadku opowi – jak jesteś taka "genialna" wracaj na swoje pięterko i tam dyktuj innym, co może im się podobać, a co nie. Wolna wola – znasz takie pojęcie? To daj ludziom święty spokój i zajmij się swoją jakże "świetną" twórczością. Kończąc jak Neurotyk: BAJ
  • Nuncjusz 28.03.2017
    nie mów za wszystkich
  • mentalista 28.03.2017
    Nuncjusz Wybacz. Poza Neurotykiem i Tobą.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    mentalista i Nazem, jak przypuszczam :)
  • Pan Buczybór 28.03.2017
    Jestem za.
  • Ritha 28.03.2017
    Nuncjo raz się zgadzasz z Neuro, to okazja na szampana xd
  • Anonim 28.03.2017
    co opowi zrobi bez elki?
    ktoś zadał sobie to pytanie?
  • Nuncjusz 28.03.2017
    betti tu jest potrzebna i stopniowo się do niej przekonacie. Na chwilę obecną macie straszny ból dupy :)ale to minie
  • Anonim 28.03.2017
    zapewniam, że nie mam bólu dupy, albowiem uważam, że z elki taka poetka jak z koziej dupy trąbka;
    ale może jest lepszym krytykiem, chociaż jeszcze tego nie zauważyłam;
    tak, wkurwia mnie, ale nie na tyle, żebym chciała się jej pozbyć, tacy, jak ona też są potrzebni społeczeństwu.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    chrum no i ok :)
  • Anonim 28.03.2017
    tylko poproś koleżankę, żeby przestała ględzić o ósmym piętrze, bo to żaden ósmy cud świata.
  • Violet 28.03.2017
    Nuncjusz Zgadzam się z Tobą, ale czy trzeba poprawiać kogoś na siłę, ubliżać np twórczości Margarity? Pamiętam, sama źle zareagowałam na nią na początku , ale szybko zorientowałam się o co idzie i przyjęłam taką jaką jest, a nie jaką chciałby postrzegać świat. Chętnie czytam komentarze, bo wiele można sie z nich nauczyć, ale nie chcę słuchać, jaki to jestem debil, bo podoba mi się to a nie powinno, bo utwór jest do dupy. Jak przyszłoby postrzegać Betti w świetle uznanych, wielkich poetów, to jak ona wtedy wypada? Dokładnie tak, jak najsłabszy autor( w jej mniemaniu) z opowi, naprzeciw jej wierszy.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    chrum nie mam zamiaru, ponieważ ja ględzę o digarcie
  • Nuncjusz 28.03.2017
    Violet nie zauważyłem, żeby z mety kogoś wyzywała od debili
    co innego później, jak puszczę nerwy
    co do Mar to istotnie osobny przypadek, który powinna omijać szerokim łukiem
  • Anonim 28.03.2017
    jakoś nie zauważyłam pod tekstami innych, by spieprzali na digart, bo tam ich nauczą lepiej pisać,
    a to właśnie robi twoja koleżanka-akwizytorka. każdemu wciska ósemkę, jak kopniety świadek jehowa.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    chrum dobra, odpuść już sobie bo mi capi chamstwem
  • Violet 28.03.2017
    Nuncjusz nie słowo ważne, ale całe odniesienie.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    Violet ok, nie bede was przekonywał, nie chce mi sie i nie mam sił na dyskusje
  • Anonim 28.03.2017
    za to Pana koleżanka-akwizytorka, jest nieskalana. chwalmy jej kulturę osobistą i empatię względem innych.
    odpuściłam sobie, bo nie warto, proszę Pana, zupełnie szkoda czasu.
  • Anonim 28.03.2017
    ech, ale słońce, ale wiosna, ale pięknie jest :):):)
    elka mi nie groźna xD
  • betti 28.03.2017
    Świnka jak ja się cieszę, że znasz się na dobrej poezji... od dawna nikt nie poprawiał moich wierszy, może Ty mogłabyś?
  • Anonim 28.03.2017
    elka, napiszę najgrzeczniej, jak potrafię - spierdalaj :)
  • Pan Buczybór 28.03.2017
    Heh. Kultura przede wszystkim.
  • Anonim 28.03.2017
    ona zmusza ludzi do takich zachowań. to jakiś PO-twór z PISuaru.
  • betti 28.03.2017
    Dlaczego tak niegrzecznie do mnie piszesz?
  • Anonim 28.03.2017
    zapłacili mi.
  • betti 28.03.2017
    Dużo?
  • Anonim 28.03.2017
    starczy.
  • Karawan 28.03.2017
    Proponuję aby zarówno betti jak i chrum przestały spamować i spojrzały na całą popieprzona dyskusję jak Karawan - czyli ja; macie coś do siebie to dajcie se po razie. Pani betti nie jest autorytetem dla wszystkich dokładnie tak jak TVP nie jest źródłem informacji dla wszystkich. TV można wyłączyć - betti nie słuchać. Żaden powód do obrazy!.
  • Violet 28.03.2017
    Amen! Święta prawda! Proponuję, aby każdy zajął się ważnymi sprawami. Betti niech pomaga tym co sobie tego życzą, tych którzy sobie nie życzą, niech pominie, a wszyscy komentujący niech komentują wedle swej wiedzy i umiejętności, i niech wreszcie zapanuje spokój.
  • betti 28.03.2017
    na co?
  • Anonim 28.03.2017
    lubię obrazy, i artystów malarzy, najbardziej pokojowych, pokojowe nastawienie do ludzi jest ważne, dlatego również i dlatego albowiem i tudzież się oddalę, co by nie spamować pod Karawanem, bo to pokojowy bardzo jest Karawan :]
  • Anonim 28.03.2017
    ej, betti idź utłucz kotlety xD
  • betti 28.03.2017
    Napiszę tak. Jeżeli ktoś ma dość bezmyślnego chwalenia i chce lepiej pisać, to proszę śmiało do mnie pisać - chętnie pomogę.

    Reszcie dziękuję za ''miłą'' rozmowę.

    Pozdrawiam.elka.
  • Violet 28.03.2017
    I bardzo miło. :) Też Ci dziękuję, mam nadzieję, że uda nam się porozmawiać w bardziej szczęśliwych okolicznościach.
  • Szymon Skolarus 28.03.2017
    Wow, co tu się wyprawia:) Dobrze że jesteście przed komputerami, bo inaczej niektórzy by się pozabijali:) Szkoda że u mnie nie ma takich dyskusji tylko cisza jak makiem zasiał:)
  • Joker 28.03.2017
    Przeczytałem wszystko, idealne podczas jedzenia chipsów :)
  • Nuncjusz 28.03.2017
    no
    takie tu dramaty odchodzą
  • Okropny 28.03.2017
    Widziałeś mój avatar?
  • betti 28.03.2017
    Nuncjusz chyba komediodramaty?
    Nie wierzę czasami, że to się dzieje naprawdę i co mnie to forum obchodzi... gdyby nie upór wszystkich w tym bezrozumnym chwaleniu, to już od dawna by mnie tutaj nie było. No i nie ukrywam, że podoba mi się postawa Twoja i Neurotyka. Jako jedyni macie tutaj jaja.
  • Neurotyk 28.03.2017
    Tu wszyscy mają jaja – tylko niektóre to wydmuszki.
  • Okropny 28.03.2017
    Neuro i Nunek jedyni z jajami na opowi, toś teraz zapodała :]
  • Nuncjusz 28.03.2017
    Ja mam jaja na twardo! W majonezie
  • Neurotyk 28.03.2017
    Nuncjusz, moje rozpływają się w ustach.
  • Nuncjusz 28.03.2017
    Neurotyk fuj
  • Ritha 28.03.2017
    Okropny oddychaj, bet uczy się prowokacji
  • Okropny 28.03.2017
    Ritha widzę przecież
  • betti 28.03.2017
    Przykro mi Okropny, ale u Ciebie nie zauważyłam. Sorry.
  • Neurotyk 28.03.2017
    Tylko teraz Okropny niech nie pokazuje jaj – byłem już na wystawach sztuki nowoczesnej – wystarczy.
  • Okropny 28.03.2017
    W końcu nie jem ci z ręki, to możesz mnie demaskulinizować.
  • betti 28.03.2017
    Przykro mi Okropny, ale zupełnie nie o to chodzi. Może Neurotyk Ci to wytłumaczy.
  • Neurotyk 28.03.2017
    Nie jestem ekspertem od jaj – ma kury, jaja i to różne – ale jajami się nie zajmuje. Może Nuncjusz bardziej siedzi na jajach?
  • Prue 28.03.2017
    Czytam, czytam i czytam, aż zatrzymuję się na tym fragmencie: "tu nauka zatrzymała się przed drzwiami i tam właśnie takich ''mądrych'' wypraszamy". Dokładnie, Twoja nauka zatrzymała się przed drewnianymi drzwiami, nawet nie murowanymi, drewnianymi (jeśli wiesz, co mam na myśli). Jak dla tych ludzi Ty możesz być choć na chwilę autorytetem? Chyba rozumieją cię jedynie ludzie podobni Tobie, posiadający mało empatii wobec drugiego człowieka. Osoby, które zamiast z ikrą, chcą pisać wykład, który nie posiada w sobie jakiegokolwiek przesłania. Nie wspomnę, że sama popełniasz błędy, a na dodatek poprawiasz źle teksty osób, które tu są. Po co mieszasz im w głowach? Nie wspomnę o braku kultury i szacunku z Twojej strony. Jesteś atakowana, bo sama atakujesz. Nie jesteś też alfą i omegą, a zachowujesz się jakbyś była ponad nieżyjącymi już wielkimi poetami, mędrcami... Szkoda patrzeć, jak wulgarnie prowadzisz to niby "nauczanie".


    Stanisław Jerzy Lec: „Mierz wysoko” - wpajali mu wzniośli nauczyciele. Strzelił im w łeb.
    No ty nie strzeliłaś i widać, co wyszło, ale poczekać na dobrego ucznia strzeli tobie.
  • Neurotyk 28.03.2017
    Prue, są murowane drzwi?
  • Neurotyk 28.03.2017
    Pytam, bo jestem drzwiowym laikiem.
  • Okropny 28.03.2017
    Neurotyk to juz wiemy, czemu betti pala do ciebie takim uczuciem :)
  • betti 28.03.2017
    Pała uczuciem.. Okropny, z którego Ty wieku jesteś?
  • Neurotyk 28.03.2017
    betti, Okropny jest z przyszłości
  • betti 28.03.2017
    czyjej?
  • Neurotyk 28.03.2017
    betti, z OGÓLNEJ
  • betti 28.03.2017
    Nie zadawaj takich pytań, bo psujesz przekaz. Tyle się człowiek opisał... a tu tylko śmiech. Nieładnie.
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Co to za gówno?
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Jebane gówno.
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Kurwa matol jedzie kopytami rozjezdza ahóój.
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Jebac Mar%kurwa
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Beti gunwo xddd
  • Dark Hunter 28.03.2017
    Beti gunwo xddd
  • Pan Buczybór 29.03.2017
    Weź Detektyw ogarnij.
  • Nuncjusz 29.03.2017
    ...dupe
  • Pan Buczybór 29.03.2017
    ...śliską
  • athame 29.03.2017
    Betty. Wczoraj było po pierwszej w nocy i nie mogłem ci odpisać. Po pierwsze napisałaś, że opowi jest dal matołów. Matoł to : idiota, kretyn, debil. Nalezysz nadal do opowi, prawda? Wiesz dlaczego to napisałaś. I wiesz o co chodzi. Przeprosiłas I za dwie linijki zrobiłas to samo. Okrony ci wytłumaczył jak najbardziej mógł. Ale ty nie rozumiesz. co chcesz osiągnąć? Obrazaniem ludzi do niczego dobrego nie doprowadzisz. Piszesz dobrze, ale do Mickiewicza ci duzo brakuje. ale jezlibys pisała jak Adam to nie zmieniło by fakty, że postępujesz niewłaściwie. Zastanów się. Masz swoje osobiste problemy i próbujesz je rozwiązać przez nienawiśc do innych? Jezeli będziesz kochać, inni będą cie kochać. Jeżeli będziesz nienawidzieć inni cie będa nienawidzieć. Wyglada na to że żywisz się tym. Masz trzy wyjscia. Albo się zastanowisz i bedziesz oceniać we własciwy sposób. Albo wszyscy cie zignorują, co powinni uczynić. Albo administratoe cie zablokuje.. Ma do dekoprawo jakkolwiek. Szczególnie, że łamiesz regulamin. Wszystko to mnie mało obchodzi. ale daj spokój jednej osobie. Już ci ktos dał wyrażnie do zrozumienia.ale nie rozumiesz. Jak sie poprawisz to zaczne cie chwalić. Dopiero wówczas. Pzdrawiam.
  • Neurotyk 29.03.2017
    athame, admin nie zbanuje osoby, ktora pwoduje, że portal rozwija się.
  • betti 29.03.2017
    Wybacz atahme, ale szlag mnie trafił, stąd ten grafomański wierszyk... są tu wśród Was ludzie, którzy naprawdę dobrze rokują choćby taki Okropny, ale przez swój głupi upór niczego nie osiągnie. Zamiast wziąć się porządnie do roboty nad sobą, to pisze dyrdymały, że on wie lepiej i takie tam. Najgorsze, że są ludzie, którzy w tym go utwierdzają jednocześnie pisząc, że się nie znają, ale ja na pewno nie mam racji. Takich jak Okropny jest więcej... Nie mogę spokojnie patrzeć, jak ludzie się marnują i to na własne życzenie... Nie przekonam wszystkich dobrze to wiem, ale jeśli chociaż jednego uratuję, będzie to moim ogromnym sukcesem. Niechby ludzie szli w świat i śpiewali pięknie... piórem. Kocham czytać piękną poezję.
    Pozdrawiam.elka.
  • Noren72 29.03.2017
    Stawiasz ludzi pod ścianą krytyki i rozstrzeliwujesz ich argumentami. Później pochylasz się nad tymi, którzy dają oznaki życia, tłumacząc im dlaczego, za co i ze w sumie to ich wina. Jak sama zauważyłaś, jestem idiotą ponieważ kieruję się słowami i postawą Okropnego. I tu się mylisz. Okropnego szanuję. Za Jego postawę, szczerość wypowiedzi, niezłomność charakteru. Idę własną drogą, możliwe, że błądzę, możliwe też, że nic z mojego pisania nie wynika i nie wyniknie. To nie ma znaczenia. Dla mnie. Wiesz, Elżbieto o czym myślę? Myślę o tym, że najlepszym krytykiem tutaj i nie tylko jest - Czas. On zweryfikuje - jak zwykle wszystko i wszystkich. Mnie, Ciebie, Okropnego i innych. To tyle. Pozdrawiam.
  • Neurotyk 29.03.2017
    Noren72 , czas zweryfikuje? Bez porzadnej krytyki na Opowi umrzesz i nic Ci sie nie zweryfikuje. Jak Cie lubie tak Ci mówię: bredzisz jakimiś filozoficznym komunalami. Będę popieral Betti az Opowi zmien sie w portal z ambicjami i tak jak pisze administrator- rozwijajacy się. Nie czytaj krytyki Betti. Rob swoje jak pisal Mlynarski i daj robic swoje innym.
  • Noren72 29.03.2017
    Neurotyk jak Cię lubię, tak Ci napiszę hipokrytem jesteś. I owszem będę robił swoje. Pozdrawiam
  • Nuncjusz 29.03.2017
    Noren72 hipokratesem
  • Neurotyk 29.03.2017
    Nuncjusz. hiopkratelasem
  • Nuncjusz 29.03.2017
    Neurotyk herkulesem z kordelasem
  • Pan Buczybór 29.03.2017
    Trzymam stronę Okropnego. Przykro mi Kapitanie, wybieram Iron Mana.
  • athame 29.03.2017
    Kochanie uwierz mi. Nie mozesz zmienic ludzi. Mozesz tylko zmienić siebie. Obejrzyj sobie piekny film, jezeli jeszcze nie widziałaś. na cda Gwiazdy na ziemi. Krytyka jest wielka sztuka . Wymaga taktu, zrozumienia i wyczucia. Trzeba wiedziec kogo mozna i jak. a kogo nie mozna. Własciwą krytyką pobudzasz. niewłasciwa gasisz. Nie chodziło mi o Okropnego. On sie sam wybroni. Pomysl co robisz . I niech cie szlak nie trafia. Osąd w gniewie jet zawsze niewłasciwy i nie zdrowy dla ciebie. Pozdrawiam i wysyłam duzo słoneczka..
  • betti 29.03.2017
    Athame, tutaj trzeba było wszystkich obudzić, bo spali jak zaczarowani. Przyznaję, że pojechałam na ostro, ale nic innego nie jest w stanie wyrwać ludzi z letargu wzajemnego durnego chwalenia.. Gdybym wiedziała, że faktycznie są tutaj matoły, to nie zawracałabym sobie głowy, tylko szła dalej... przecież portali literackich jest więcej niż grzybów po deszczu.
    Jednak przeczytałam te wiersze i stwierdziłam, że jestem tym ludziom potrzebna. Zobaczysz, oni zabłysną na najlepszych portalach i będę ich prosić o autograf... zabłysną choćby dlatego, żeby udowodnić mi, że się mylę...
    Okropny mnie irytuje, bo ma talent, ale nie chce pracować, myśli, że sam talent wystarczy, a to bzdura.
    Zbyszek potrafi pięknie wzruszać, ale co z tego, kiedy wie lepiej jak to robić... a wychodzi groch z kapustą. Dziwię się, że nikt nie zwracał uwagi, jak pisze Andrea i Neurotyk, przecież oni piszą dobrą poezję, wystarczyło podglądać, wzorować się. Ale to nic, wszystko przed nami, co prawda kończy mi się urlop, ale wieczorami będę wszystkich dręczyć, do skutku i do bólu.
    Pozdrawiam. Wysyłam uśmiechy i buziaczki.elka.
  • Violet 29.03.2017
    To, co mówi ta osoba jest chore!
  • Pan Buczybór 29.03.2017
    Potwierdzam.
  • betti 29.03.2017
    Błąd Violet to, jak Ty chwaliłaś jest chore!
  • Anonim 29.03.2017
    elka, elka to dręczycielka
    niech każdy zamknie drzwi i okna
    to przykrość go nie spotka
    tra la la la.

    to była piosenka o złej elce :]
  • betti 29.03.2017
    To chyba disco polo? Wybacz, ale to nie moja bajka.
  • Anonim 29.03.2017
    to była trash metal.
  • illibro 26.08.2017
    Aha. Ok. To tutaj już poprzestanę przeglądać Twoją twórczość. A nawet mnie zaciekawiła.
  • betti 26.08.2017
    Nie dziwię się... ten temat, to bolączka Opowi....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania