Poprzednie częścichwila szczerości
Pokaż listęUkryj listę

Chwila szczerości - zdemaskowana

Uwaga uwaga. Kilka dni temu na Opowi pojawiła się pewna userka A. Uwaga uwaga. Ta kobieta znana w sieci pod innym nickiem działała na portalu liternet kilka lat temu rozwaliła ten portal pisała beznadziejne teksty. Teraz ta kobieta chce rozwalić ten portal Opowi, bo na Opowi nikt tej userce lampki czerwonej nie zapali. Admin śpi. Także dla niej to raj. Pływa w rynsztoku własnych jadów i żółci. Uwielbia wszechobecne zainteresowanie i od razu rzuca się na ofiarę jak tylko poczuje się zagrożona.

Osobniczka ma bardzo silne zaburzenia psychiczne. Zakrapia alkoholem prochy. Bardzo agresywna osoba. Chwaliła się na liternecie swoimi wypisami z psychiatrycznego szpitala

Zero w niej subtelności zero gracji. Juz o mądrości nie wspomnę. Podejrzewam ze jest teraz na przepustce albo prochy przestały działać dobrze.

Współczuję kobiecie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Opowi jest niezniszczalne, userzy kontrolują wszystko lepiej niż armia moderatorów.
  • Agnes07 dwa lata temu
    Tak wiec wspomnicie moje słowa. Tam gdzie się pojawia ta kobieta tam wszystko w popiół się zamienia. Mowje wam ta uzytkowniczka rozpierdoli opowi.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Beata Kyan?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Łukaszenko Coco luxy
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Agnes07 Ten portal jest dużo silniejszy niż pmx...
  • Agnes07 dwa lata temu
    Łukaszenko nie. Będzie tak jak z liternetem :(
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Agnes07 Nie będzie, to jest kontrolowane przez adminów ;) Jestem o tym święcie przekonany
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Agnes07 A skąd wiesz, że to ona? Tyle jest psychicznych w Polsce, dlaczego akurat ta panna? Jekiś znaki szczególne?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Abbie Faria ten sam styl wypowiedzi. Ściąganie zdjęć z netu obcych lasek i wstawianie na swój profil. Ta sama głupota bo kobieta madra drugą przepusci zrozumie. Jeśli ktoś tym kobietom tej z liternetu lub tej tutaj z opowi ktoś nadepnąl na odcisk to już miłosierdzia żadnego z jej strony. No i co cechuje obie Panie znaczy jedna tylko podszywającą się pod różne nicki to szczyt głupoty. No abbie faria czy nie widzisz że to bardzo zaburzona jednostka jest. Czysta głupota. Jak napisalam lubi szum wokół własnej osoby. I ta jej niesubtelność brak empatii mimo ze sama jest słaba uwielbia miażdżyć słabszych. Jeszcze mam Ci wspolne cechy przedstawiać tych dwóch userek?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Abbie Faria mówię ci po tym tekście ta idiotka będzie pisać peany ku mojej czci ;) tak robila na liternecie
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Agnes07, Ma wysokie IQ, gra userami, łumi grać.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    "ta idiotka będzie pisać peany ku mojej czci ;)"

    Agnes07, Zrobisz wówczas jak Bożena J.?
  • Agnes07 dwa lata temu
    yanko wojownik 997 no i dobrze. Pani anat dla mnie to tylko tępa dzida
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Agnes07, Ja dostrzegam w niej geniusz.
  • Agnes07 dwa lata temu
    yanko wojownik 997 chyba tak. Na to ścierwo nawet kibel nie pomoże. Już ja ja znam. Widzę koniec opowi:(
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nic tylko kurhan już mu usypać.
  • Agnes07 dwa lata temu
    yanko wojownik 997 gdzie niby ten geniusz? W październiku?
  • Agnes07 dwa lata temu
    W cipie*?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Agnes07, Wewnątrz konstrukcji anat, w ośrodku analizy i przetwarzania danych.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Agnes07, "W cipie*?" Przypuszczam, że umiejscowienie utajniono, z powodu tajemnicy patentowej.
  • Agnes07 dwa lata temu
    Mówię*
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Chyba że, jak pewien komputer sterujący (tudzież pewna Bogini) - Hal się nazywa...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Z drugiej strony też bogini, ale z małej litery, znaczy moce mniejsze.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Agnieszko wyluzuj proszę, to nie poemax ;)
  • Agnes07 dwa lata temu
    Tak. Konczę z tym portalem. W sumie fajnie było. Mam sentyment do koleżanki Martyny do Ciebie też Łukaszenko :)
    Żegnajcie
  • Łukaszenko dwa lata temu
    pisałaś sama ze sobą :)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A może po prostu wróć jak koleżankę anat zajmą się odpowiednie służby zdrowotne
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Będziemy mi przykro jak stąd pójdziesz, nie czytam już innych portali, a twoją twórczość lubię..
  • Poncki dwa lata temu
    Agnes, ja to czytałem co pisałaś...
  • Poncki dwa lata temu
    Popatrz, opowi ma to do siebie, że jest bardzo liberalnie. Są tacy, którym się jak twórczość będzie podobać, są tacy co wbijają w nią chuj. Nikomu nie przeszkadza, jest błyskotliwa, owszem, do obrażenia ludzi, ale to raczej śmiech i litość budzi.

    Pozatym, ja podejrzewam, że to chłop ale niezależnie od płci pizza ??

    Damy jakoś radę przez tą zimę a później się zobaczy ?
  • Grain dwa lata temu
    Opowi, powoli staje się masą upadłościową.
  • Sucre dwa lata temu
    A kolega to się chyba dopiero ze snu zimowego wybudził. O!
  • Poncki dwa lata temu
    Nie potwierdzę, nie zaprzeczę. Za krótko tu jestem. Od wtedy obserwuje.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Masz tu prawie pełny dokument - screen z pola boju z nocy, pod Twoim tekstem potem konflikt się rozlał po portalu: https://zapodaj.net/a154e837838ee.png.html
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Ten Pan powołuje się na sanskryt. Szanował Schuberta. A wzmianka o anat, że to boginia odrzucał. To boginia semicka. Semicka czyli jednoznacznie utożsamiana z narodem wybranym. A to są według niego Innuici.
    Każdy ma prawo być neopoganinem, nacjonalistą, nazistą. Każdy ma prawo tatuować się swastykami. Ale publiczne wychwalanie nazizmu jest penalizowane.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Ja krótko byłem skinheadem, ale nie czułem się dobrze wobec pewnych spraw, przedstawianych w konkretny sposób, słuchałem naziolskich kapel i trochę mnie razi, że niektóre piosenki tychże, są dzisiaj w różnych świadomych lub (częściej) nie, stacjach radiowych grane jako patriotyczne. Paradoks jest (a może nie), że skini słuchali punkowych kapel, później punkowcy tych ze sceny RAC, pomijam Oi! bo tego obie grupy słuchały. Zaświeciło się w pewnym momencie światełko pod hasłem "Punx and Skins Unite and win", ale to chyba umarło. Nie no, to temat rzeka, ale poznać z bliska ideologię, to co innego, niż z przekazów i choć długo (będąc punkiem) lekko przychylnie patrzyłem na "odmienność" skinów, to w pewnym momencie (obserwacja zdarzeń) doznałem olśnienia i stałem się anty. Nie czuję się na dzisiaj przynależny do jakieś konkretnej subkultury, określam się przedstawicielem kontrkultury, będąc faktycznie przedstawicielem chyba kultury ludowej, jeśli jakiejś w ogóle - jeśliby szło o tzw. twórczość wykonywaną i konsumowaną najchętniej.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Czyli krótko mówiąc pochłonął Cię konsumpcjonizm i ciepła strawa.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Nie, raczej nie odnajdowałem się z wiekiem, w żadnej z tych napisanych banalnie tudzież fanatycznie bajek.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    yanko wojownik 997 https://www.youtube.com/watch?v=26DzDtVlPyU
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukaszenko, Był to hit w 1990tym i ten nie mniejszy: https://www.youtube.com/watch?v=Wj-19pZoEBI

    Zespół dobrze wstrzelił się w epokę, potem skabareciał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania