Ciemna teraźniejszość

Życie nie kręciło się wokół niej, to raczej ona kręciła się wokół niego. Od pierwszej sekundy swojego życia musiała walczyć z kostuchą. W tym momencie było jej wręcz niezręcznie, gdy stała nad jego łóżkiem. Blady i poobijany chłopak leżał na białym łóżku. Po paru godzinach operacji wreszcie jego ciało mogło odpocząć od wszystkiego i spokojnie prowadzić walkę ze śmiercią.

Blondyn leżał podłączony do maszyny pokazującej jego parametry życiowe. Obok szpitalnego łóżka stała kroplówka. Brunetka patrzyła na to z politowaniem i złością. Gdyby bardziej go pilnowała zapewne nie wmieszałby się w tą bójkę i teraz, zamiast leżeć w szpitalu jedliby razem frytki w knajpie obok.

Wiktor, dowiem się kto ci to zrobił słyszysz? Dowiem się i zemszczę - szeptała cicho siedząc na stołku obok łóżka.

Blondyn jednak nie reagował. Nie otworzył swoich zielonych oczu, nie spojrzał na nią. Nie odpowiedział na to pytanie ani na to, co planuje. Nic nie zrobił.

Brunetka ucałowała czoło swojego brata. Wstała ze szpitalnego stołka i pogładziła po raz ostatni dłoń chłopaka.

- Miłych snów Wiktor - wyszeptała nie chcąc go budzić.

Powoli odeszła od łóżka, po czym wyszła z sali. Musiała dowiedzieć się, kto go pobił i za co.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Za narkotyki na bank. Wisiał rudemu, rudzi blondynów nie lubią, no i przyszedł dług, przyszły bęcki. A że blondyni zwyczajowo słabsi, np, w całej historii boksu nie było mistrza wagi ciężkiej blondyna, to i padł na amen. A więc brunetko nie mieszaj się w wojny pigmentowe ze swojej uprzywilejowanej pozycji, bo nie wypada nawet.
  • „ Życie nie kręciło się wokół niej, to raczej ona kręciła się wokół niego. Od pierwszej sekundy swojego życia musiała walczyć z kostuchą.” Masz trochę niepotrzebnych powtórzeń tu dałem próbkę. Gdyby np drugie zdanie brzmiało: Od wczesnej młodości musiała walczyć…
    Sens zostaje a powtórzonego „życia” nie ma.

    Ogólnie wygląda mi to na początek, lub fragment czegoś dłuższego, jeśli nie jest, to na pewno ma potencjał na rozwiniecie. Jako dłuższe opowiadanie może jeszcze nabrać więcej kolorów. Całkiem spoko.
    Pozdawiam :)
  • Gorąco zapraszamy do wzięcia udzialu w zabawie.
    Tematami opowiadania są:
    ~ Kobieta
    ~ Akcja
    Może będzie to niebanalna opowieść albo bajka, fanasy albo prawdziwe zdarzenie, albo zasłyszane. Zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytającymi za serce czytelnika.
    Wszystko znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/nieodgadniona-pasja-i-tajemniczy-wilk-z-a83414/

    Liczę na zainteresowanie. Piszemy do 15 maja /poniedziałek/ północ.

    Literkowa
  • Nadgob rok temu
    w tę bójkę a nie tą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania