Ciepły smutek

Ciemność i smutek okryli mnie ciepłym kocem a ja zasnęłam pod nim.

jesteśmy inni, jesteśmy smutni ,nie jesteśmy ludźmi . Jest mi dobrze chociaż wiem że jest mi źle . Nazywam to Pięknem, którego nikt nie kocha . Romantyzuje życie ,które nie jest dobre . A gdy czajnik zapiszczy wleje do niego inną wodę i z powrotem na gaz go odłożę.

Może w innym mieście inną rodzinę założę .

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Agrafka 2 miesiące temu
    Dziwne, coś się stało z edytorem?
    Poza tym odlotowe ;)
  • il cuore 2 miesiące temu
    /spowrotem/ nie daje odlotu
    cul8r
  • Agrafka 2 miesiące temu
    il cuore
    Nie no, odkłada czajnik na gaz... to jakby odłożenie broni do kabury. Coś złego zostało odroczone. Jest jakaś nadzieja. Odlot zostaje zwizualizowany, pojawiają się jakieś alternatywy, może i zwyczajnie czas coś zmieni.
    Tak to widzę. Kłaniam się :-)
  • Ewa Pirus 2 miesiące temu
    autokorekta żyje swoim życiem ❤️
  • zsrrknight 2 miesiące temu
    błąd w każdym zdaniu
  • Ewa Pirus 2 miesiące temu
    Gdzie? pytam serio bo chce się poprawić
  • zsrrknight 2 miesiące temu
    Ewa Pirus
    "Ciemność i smutek. Okryli mnie ciepłym kocem, a ja zasnęłam pod nim.

    Jesteśmy inni, jesteśmy smutni, nie jesteśmy ludźmi. Jest mi dobrze, chociaż wiem, że jest mi źle. Nazywam to Pięknem, którego nikt nie kocha. Romantyzuję życie, które nie jest dobre. A gdy czajnik zapiszczy, wleję do niego inną wodę i z powrotem na gaz go odłożę.

    Może w innym mieście inną rodzinę założę."

    tylko mi nie pisz, że nie zauważyłaś małej litery na początku zdania...
  • Ewa Pirus 2 miesiące temu
    zsrrknight. No dobrze postaram się na to bardziej zwracać uwagę. dzięki❤️

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania