Poprzednie częściCierpki posmak (zapowiedź)

Cierpki posmak 2

Ociągając się wychodzę z łóżka. Ubieram czarne spodnie, czarne szpilki i starą bluzę, kupił mi ją kiedyś... Jest już wydarta, wyblakła, jej niegdyś krwistoczerwony kolor stracił blask- tak jak ja.

Śniadania nie jem tak jak zawsze. Kiedyś robiliśmy je razem, od kiedy go nie ma to nic mi nie smakuje...

Wychodzę. Droga do pracy jest przepełniona ludźmi, ciężko się jedzie nikogo nie potrącając...

Czerwone. Hamuję. Czekam. Przechodzi para, ciemnowłosy, postawny chłopak i mała blondyneczka. Chyba się kłócą, ona ma spuszczoną głowę, on na nią krzyczy. Po czym przytula ją do siebie i całuje w czoło.

Z chwili zapomnienia wyrywa mnie trąbienie. Jest już zielone... Jadę dalej.

Reszta drogi mija mi szybko.

W biurze jestem pierwsza, jak zawsze...

Po godzinie robi się tłok. Każdy z każdym gada, śmieją się, a ja pracuję w ciszy. Już nawet na mnie patrzą, bo wiedzą że nie warto. Dawna, towarzyska i pomocna ja już nie istnieje... Nie został po niej nawet ślad.

Z pracy wychodzę pierwsza.

Następne częściCierpki posmak 3

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Perzigon69 11.10.2016
    Fajnie, że dajesz krótkie rozdziały, bo tylko takie lubię i wolę czytać. Intrygujące, czekam na kolejną część. 5, zobaczymy co dalej.
  • Perzigon69 20.10.2016
    Czytając to drugi raz stwierdzam, że chyba zbyt krótkie xD Ale to tylko ja więc się nie przejmuj xD
  • Kraszax 22.10.2016
    Masz rację, trochę za krótkie bo ktoś mnie wtedy akurat wyprowadził z tego klimatu... następne części będą dłuższe, obiecuję ;*
  • katharina182 27.10.2016
    Króciutkie rozdziały więc w mgnieniu oka wszystko przeczytałam. Przyjemnie i lekko napisane. Historia wciąga. Mam nadzieję że niedługo pojawi się ciąg dalszy. Zostawiam oczywiście 5;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania