Co to znaczy miłość

Czym właściwie jest miłość?

Uczuciem, zjawiskiem, potrzebą czy kolejną niewiadomą?

Podobno każdy z nas chce jej doświadczyć?

Chce czy musi?

Czy jest to coś do czego musimy dążyć?

Czy jest to coś co musimy poczuć?

Czy jest to coś przez co musimy przejść?

Miłość?

Czy to wogóle jest?

Czy to wogóle może być?

Czy to wogóle może trwać?

Miłość?

Czy to ma sens?

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Canulas 28.01.2019
    Przeczytałem — zdania "bezpiecznie" nie mam. Myślę, że pytanie zawarte w tytule zasługuje na znak zapytania.
  • Mia123a 12.02.2019
    W tytule nie ma być pytania. To zdanie twierdzące.
  • Ritha 28.01.2019
    Chce czy musi? - a mi się to pytanie podoba, jakoś tak z innej perspektywy spojrzenie (choć pewnie przypadkowo)
    No, taa, pytajnik w tytule by się przydał
  • maritt 28.01.2019
    Całkiem przyjemny.
  • Lamb 13.02.2019
    Okej, wiec. Czym to ma byc? Jesli wierszem to - nie zawiera najmniejszej niedoslownosci, metafory, nie rysuje zadnego obrazu, nie ma rytmu.
    Jesli prozą, opowiadaniem, to; znow nie rysuje obrazu, nie opowiada historii, nie pobudza do zadnej mysli.

    To zestaw pytan banalnych i oklepanych, na ktore nie ma jednoznaczej odpowiedzi, jak w przypadku wszystkich zjawisk metafizycznych.

    Zeby cos bylo wierszem badz opowiadaniem musi sie miescic w formie wg mnie, bo jestem w tej materii skostniala tradycjonalistka.

    To jest zestaw pytan, nie ma to zadnego wymiaru artystycznego ni literackiego wg mnie.
  • Mia123a 13.02.2019
    Dzięki za opinie, doceniam
  • Canulas 13.02.2019
    Z obu Twoich prac, proza idzie Ci o wiele lepiej. Tutaj mamy zlepek przedlicealnych ogólników, okraszonych niczym.
  • Mia123a 13.02.2019
    Oj tak tutaj to się nie popisałam.
  • Margerita 02.03.2019
    Pięć podoba mi się
  • Mia123a 04.03.2019
    Margarita serio? Nie żartuj sobie z moich żałosnych początków. Hehe pięć. Ja bym sobie dała jeden i pół, tak na zachętę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania