.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • betti 01.08.2018
    Przedobrzyłaś do obrzydzenia... żebra zboża, dżungle lustra, kotary rzęs, witrażowe oczy. Słabe to, poniżej Twojego poziomu...
  • A mozliwe.
    Pisalam z takim zamarem, by to brzmialo pod katem fonetycznym, chcialam duzo ż.
    Dziekuje za opinie :).
  • phototka 01.08.2018
    Pierwsza strofa (?) super ;)
  • nimfetka 01.08.2018
    Można się w nim pogrążyć. Można poczuć późne lato, ostatnie dni wakacji. Nie można zarzucić braku bardzo ładnych frazesów.
    "światło wyziera spomiędzy kotar rzęs" - piękny koniec. Jest coś magicznego w treści tego wiersza.
    Pozdrawiam.
  • Dziekuje.
  • Canulas 02.08.2018
    O ile ostatni wers cudny...
    O ile da się wyłuskać słowo czy też "kilka słów..."
    O ile można polować głową z uznaniem nad fragmentarycznością zapisu...

    O tyle cała kompozycja mi się nie podoba.
    Jest za gęsto. Słowa nie mają przestrzeni, by oddychać.
    Nie lubię również, aż tak dosadnego opisywania personalnego, typu: mój, moje, mój, mną. Poza tym dwa zapisy są dość podobne.

    No więc, ten. Tym razem obok Emi.
  • Canulas 02.08.2018
    Polować - polować* - autokorekta
  • Canulas 02.08.2018
    Pokiwać - boszz
  • Może innym razem :).
  • Canulas 02.08.2018
    Mam u Ciebie jeden tekst który trzymam do przeczytania na szczególną okazję. A tak w ogóle, bo nie wiem czy wiesz, ale "Nie ma słońca" powstało na kanwie zauroczenie Twoim tekstem i jest 98% zasługą obcowania z nim.
    Do dziś, mimo że dawno go nie ma, famietam fragmenty :)
  • Ritha 02.08.2018
    Co???
    Chcę zobaczyć tekst będący inspiracją dla Nie ma słońca!
    Pokażcie mi ten tekst... :D
  • Canulas 02.08.2018
    Już go niestety nie ma, alw zapoczątkował Noir u mnie.
  • Ritha 02.08.2018
    No pięknie. W takim razie bardzo szkoda, że usunięty.
  • Jest to dla mnie zaszczytem.
    Jakim tekstem?
  • Canulas 02.08.2018
    "Gdy Cię zabierali, waliłam w drzwi suki" - mówi CI to coś?
    Wstawki typu "nie pytać o drogę, znajdę".
    Ja pewne przeczytane, zasłyszane, pamiętam już zawsze.
    Tak więc...
    Jeśli prześledzisz pod kąted dat, zauważysz, że napisałem sówj tekst ledwie kilka chwil po natrafieniu na Twój.
    Tak więc ten... wpływ, co by nie powiedzieć, kolosalny
  • Canulas, ojezu. Pamietam, tak.
    O:
    No, to Nie ma slonca ma dla mnie tym wieksze znaczenie. Ciesze sie, ze to powiedziales.
  • Canulas 02.08.2018
    No cóż. Niespodzianka rozłożona w czasie, wciąż jest niespodzianką.
  • Canulas, i to jaką piękną...
    A ten tekst, ktory "trzymasz na specjalna okazje", Memento Mori II, mam wielka nadzieje, ze bedzie Ci smakowal. Duzo w niego wlozylam z siebie.
  • Ritha 02.08.2018
    Nmp, przypomina mi się jak buszowałam po opowi 2 lata temu i wpadałaś czasem z jakimś tekstem, który był dla mnie bardzo trudny, ale zaciekawiał, czytałam często, nie zawsze wówczas dając znak, nie zawsze wiedząc jak ugryźć, ale zawsze miały coś w sobie.
    Ten wiersz mi przypomniał te czasy, bo tez nie wiem jak go ugryźć. Postawiłaś sobie poprzeczkę wysoko i tera musisz wysoko podskakiwać. Tu lekko pod poprzeczką (może przekombinowane po prostu, ale faktycznie czyta się ciężko).
    A tak w ogóle to ja się nie znam na wierszach, oooooo.
  • Ritha 02.08.2018
    Jakby z tego zrobić prozę... O, to wtedy może może.
  • Ritha 02.08.2018
    A, jeszcze, ta konstrukcja:
    pomiędzy..... (cieżkei wersy) i nagle lekki
    "coś jest
    przejrzystego" - jest świetna, to docenić trza.
  • Ritha, nie bardzo pisze wiersze. To bylo tak o, w szybkiej inwencji. Odpoczywam od prozy, nad ktpra teraz pracuje, bo ciezka
  • Faktycznie nieudany i niedopracowany w sumie ten wiersz. Fe
  • Nie był Fe, ale lekko kulał :)
    Wróci jeszcze?
  • Maurycy Lesniewski, niee, to byl taki krotki strzal, nieudany.

    Zalezy mi na prozie.
  • e make i ka pololi rozumiem. Wiesz nie chciałem się wcześniej mądrzyć, ale tak mało mu brakowało do świetności, naprawdę niewiele. Mimo, że stawiasz na prozę, machnij czasem jakies wierszydlo choćby dla odmulenie szarych zwojów, sądzę, że nie powinnaś z tego tak zupełnie rezygnować.
    A do tego wiersza wróć za jakiś czas, bo naprawdę warto.
  • Canulas 02.08.2018
    Pisz prozę. Dalej będą akcenty poetyckie, ale zyskają przestrzeń.
  • betti 02.08.2018
    Maurycy ma rację, to można i trzeba poprawić bez ozdobników, które szpecą... wiersze piszesz bardzo dobre, masz tak poetycką duszę jak mało kto.
  • Canulas 02.08.2018
    betti, fakt
  • Canulas 02.08.2018
    W sensie, z tą poetycką duszą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania