Crefel-Idealne miasto? Prolog.

Crefel jest pięknym miasteczkiem, położonym nieopodal morza. Ludzie tam są bardzo życzliwi i pomocni. Można rzec, że jest to wprost idealne miejsce na ziemi, istny raj. Otóż, nie ma nic bardziej mylnego...

Jestem Thomas Milton. Od roku mieszkam w Crefel, badam to miasto i ludzi. Już od pierwszego momentu mojego przyjazdu dotarł do mnie fakt, że takie miejsca nie istnieją. Więc, jakim prawem te ma istnieć?

Następne częściCrefel-Idealne miasto? Cz.1

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Cyn 23.05.2015
    Zapowiada się ciekawie, szkoda, że tak krótko...
    Ale strasznie nie podoba mi się zdanie ''Otóż, nie ma nic bardziej mylnego...'' ...nie wiem, jakby czegoś mi brakowało, bardzo możliwe, że się mylę. Być może ten przecinek jest niepotrzebny w takim zestawieniu.
  • Nieco krótkie, ale całkiem wciągające. Chciałabym zobaczyć dalszą część. Nie ocenia się książki po wstępie, czyż nie? c:
  • Sileth 24.05.2015
    Krótkie.
    Zdecydowanie zbyt krótkie nawet jak na prolog. Trudno wywnioskować czy będzie to dobre opowiadanie, czy wręcz przeciwnie.
    Ale no cóż! Poczekam na pierwszy rozdział.
  • Neli 26.05.2015
    Jeśli chodzi o mnie, to czekałam, zaglądałam, patrzyłam czy przypadkiem czegoś nie dodałaś. I jest! :D Cieszę się, że zaczynasz nowe opowiadanie. Początek już mi się podoba. Ten Twój lekki styl pisania jest super. Ciekawa jestem co tam się dzieje w Twojej głowie? Jak rozplanowałaś to opowiadanie? Cóż, może to nie fair, ale jak powieść nie przyciągnie mojej uwagi już pierwszym rozdziałem, to zwykle odstawiam książkę na regał. Tę powieść przeczytam kropkę w kropkę, bo jak już wspominałam zaciekawia mnie myśl, o Twojej wyobraźni. :) Choć to mało jak na ocenę, ja daję 5 :D (Dodawaj szybko rozdziały!) :)
  • Neli 26.05.2015
    Pozdrawiam ;*
  • Kraszax 01.06.2015
    Dziękuję za krytykę :) postaram się poprawić ;)
  • DuŚka ^.^ 27.06.2015
    Może być naprawdę interesująco :) poprzednie opowiadanie było świetne i sadzę, że to również może takie być ;)) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania