.

.

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Dziwie sie, ze chce Ci sie brac jakies gowno z lola i tak dlugo nad nim pastwic.
    Ale moze to odprezajace. Czy cos.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Mam dobry humor, to napisałam, nie rozumiem, jaki jest z tym problem?
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Nie masz poczucia humoru, czy jak? Ech...
  • Canulas 26.04.2018
    Writer'sWife, tu też jest dużo podobnych rzeczy. Czym się ten wyróżnia?
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Canulas Głupotą? :) Zapodaj coś.
  • Canulas 26.04.2018
    Writer'sWife, to nie dla mnie. Ja piszę w ryj, a nie robię szopki. Piszesz czasem naprawdę bardzo ładnie, ale rozdrabniasz się na takie pierdoly. Nie szkoda prądu?
    Abstrahując od etyki, czy 15minutowy świecznik jest tego wart?
    Nie lepiej po prostu pisać?

    Aaa, za zbawienie na siłę są z reguły przewidziane gwoździe, więc... Idę spać.
    Ciao.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Canula Czasem w życiu potrzebna jest też szopka, no ale cóż. Jak widzę, kwestia gustu i charakteru. Miłej nocy.
  • Canulas 26.04.2018
    Writer'sWife, widocznie
  • Ritha 26.04.2018
    Autor wie, ze mu to zapueprzylas i publikujesz na innym portalu???
  • Ritha 26.04.2018
    Jprdl, WW, za takie cos masz pale ode mnie.
    Pozdro
  • Writer'sWife 26.04.2018
    To nie jest zapieprzenie. Art. 29. Prawo cytatu

    Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość urywki rozpowszechnionych utworów oraz rozpowszechnione utwory plastyczne, utwory fotograficzne lub drobne utwory w całości, w zakresie uzasadnionym celami cytatu, takimi jak wyjaśnianie, polemika, analiza krytyczna lub naukowa, nauczanie lub prawami gatunku twórczości.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Ritha Trudno, jakoś muszę z tym żyć :) Pozdro.
  • Ritha 26.04.2018
    Writer'sWife swietnie.
    Ps.Na moim profilu stoi:
    Kopiowanie i wykorzystanie tekstów z mojego profilu jest zabronione.
    Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83).

    To tak jakbys miala inne, glupie pomysly...
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Ritha Czyli jedno przeczy drugiemu, na to wychodzi.
  • Nachszon 26.04.2018
    Usuń to i przynajmniej stojąc przed lustrem przeproś autora.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Nie widzę powodu.
  • Violet 26.04.2018
    Cholera, też parę gaf popełniłam...
  • Agnieszka Gu 26.04.2018
    Witam,
    Konstruktywnej krytyce jestem bardzo na Tak, ale to tutaj nie ma z tym nic wspólnego.
    To nie w porządku.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Krytykę też dostał.
  • Ritha 26.04.2018
    Oczywiscie, ze nie w porzadku.
    Jak Ci 5 osob mowi, ze jestes pijana, to czas lulu. Nawat nie masz zamiaru tego skasowac... Nawet nie widzisz swojego bledu. Masz cos do czyjegos tekstu, powiedz w twarz, tudziez u zrodla. Ale nieee. Ty rozciachalas na fragmenty i wysmialas w zupelnie innym miejscu w sieci. To chamstwo.
  • Writer'sWife 26.04.2018
    Nie kumam, co z Wami? Żaden hejt, czysta interpretacja (każdy ma swoją i ma do tego prawo). Ale spoko, usuwam i od dziś zamulam. Spoko? To luz! I to nie foch, tylko czasem pewnych rzeczy nie rozumiem. P.s Na lolu też jest, jeśli tak Was to boli. Nara.
  • Ritha 26.04.2018
    Dla mnie autor, ktory nie ma poszanowania dla praw autorskich innych tworcow (jestem bardzo wyczulona na tym punkcie) to nie jest żaden autor tylko, w tym wypadku, zwykly hejter. Mialas kilka dobrych tekstow, polecalam Cie nawet na forum, ale jak widze jaka polityke ostatnio uprawiasz, jest mi po prostu wstyd tego polecenia.
    Gdybys znalazla swoj tekst pociachany i wysmiany na innym portalu, tylko dla fanu i relaksu, to pomysl czy nie bylo by Ci orzykro. Kazdy pisze na takim poziomie, na jakim potrafi, to caly czas jest droga a w powyzszy sposob nikomu nie pomagasz, a jedynie sie bawisz.
    Tyle z mojej strony.
  • Writer'sWife 27.04.2018
    Ritha Jeśli byłby powód do pociachania, to nie. I Wcale nie uważam tego za hejt, nie ma tu żadnej agersji czy obrażania kogokolwiek, może przeczytaj definicję. Bo jeśli to hejt, to masa drwiących z osób sławnych w mediach również nimi jest. Miłej nocy.
  • Writer'sWife

    ''Writer'sWife wczoraj o 22:31
    Mam dobry humor, to napisałam, nie rozumiem, jaki jest z tym problem? Odpowiedz

    Writer'sWife wczoraj o 22:31
    Nie masz poczucia humoru, czy jak? Ech...''


    Odpowiadam więc;

    Mnie, jako jednostkę - nijak to nie uderza w nadpalone morale, bardzo daleko Ci tym testem, żeby wywołać u mnie coś ponad zmarszenie noska, jak gdy coś brzydko pachnie.

    Natomiast poczucie humoru mam po prostu specyficzne, najzupełniej w nie trafiłaś, jak widać.

    Problem jest z tym taki, że to, co zrobiłaś postrzegam jako lekko niesmaczne i kompromitujące Ciebie, jako 'twórcę'.

    To jest zachowanie z cyklu - dorosły ośmieszający dziecko.

    Bierzesz coś o wiele niższego od siebie i to bez litości upokarzasz.
    Mnie to najzupełniej nie rusza emocjonalnie, ale bawi mnie nieco, że przeczysz, że tak robisz, choć to oczywiście najzupełniej znany mechanizm.


    Po czym mówisz madam Rithcie;


    ''nie ma tu żadnej agresji czy obrażania kogokolwiek, może przeczytaj definicję.''


    Jest tu bardzo dużo agresji i obrażania kogokolwiek, może przeczytaj definicje.

    Uprzejmie Ci przypominam, że osoba uprawiająca agresję słowną i wyśmiewająca kogokolwiek - bardzo często przeczy temu, że tak robi, racjonalizuje swoje zachowanie, etc.

    Powtarzając po madam; gdy pięć osób mówi Ci, że jesteś pijana - czas lulu.
    Gdy bełkoczesz, że nie jesteś - robisz się pijana, śmieszna i żałosna.
  • Writer'sWife 28.04.2018
    e make i ka pololi Ok, widzę, że nie mam szans...nie dam rady całemu portalowi (jebię) nie będę tego pisać, ale ok, masz rację (powiedziała, chcą zakończyć tą patową sytuację). PZDR. Na yt jest MASA podobnych rzeczy, spiny nie ma, ja napisałam jedno - już wsiedli na mnie jak na psa. Spierdalam stąd, bo totalny syf (pominę Biankę, Rith, Justyś, Something i Cana- reszta - może się bujać. Pozdrawiam, upalona:) Zapraszam na skręta... na rozluźnienie, bo widzę, że właśnie TEGO Wam brakuje!
  • Writer'sWife, milejdi, nie ma co hamletyzować i histeryzować, a jeśli już, to proponuję do obłędu, bo
    - zapalić se blanta
    - obrazić się, że dziesięć osób powiedziało Ci, że zachowałaś się niesmacznie i bez gracji,

    to każdy jeden Kowalski potrafi.

    Sądzisz błędnie, że ja mam do sprawy stosunek emocjonalny, gdy ja się wcale na okoliczność popełnionego przez Ciebie fo pa nie emocjonowałam, napisałam jedno zdanie.

    Zaczęłaś mi w trybie rozkazującym żądać ''odpowiedz'', chociaż Cię wcale nie upoważniłam do rozkazywania mi, więc ja Ci tylko logicznie i rozlegle odpowiedziałam, zaczęłaś mitygować madam Rithę, by ''przeczytała pewne definicje'', więc Ci wyłuszczyłam dlaczego to również było fo pa.

    Sądzisz, że wielkie wrażenie na mnie robi, żeś se zapaliła blanta?
    Jezus maria, na świętego Józefa, nigdy w życiu nie słyszałam o byciu tak krawędziowym i epatowaniu tym z podobną finezją.

    Blanta se zapaliła. Mesje Marek Kotański o takich rzeczach, to jeszcze nie słyszał, zbladłby.

    Ja ogólnie jestem za tym, żebyś se pisała i wstawiała to tu, przecież pod jednym tekstem, bodajże ''Demakijaż'', Ci żem napisała, że kontenta jestem, że bardzo ładnie i dlaczego ładnie, że panią B należy też włączyć w obręb znamienitego naszego tutaj kolektywu.
    Jestem za tym byś nie klęła i się nie rzucała, bo robisz to jak piętnastoletnia gówniara póki co.
    Chyba, że masz 15 lat. Wówczas pardon.

    Pisz, milejdi, rozwijaj się, ale jak Ci powiedzą, że gówno śmierdzi - nie rzucaj się, bo na jaką okoliczność :)?

    Cię ukreatywnia według Ciebie i jesteś jednostką pełnoletnią - se pal gandzię, ale ja, wybaczysz, nie będę mdlała z wrażenia na taką wieść.
  • A, i jeszcze jedno.

    Kwestia pewnego zaimka i pewnej definicji, bo tu jestem wyczulona.

    ''powiedziała chcąc zakończyć tą patową sytuację'' - TĘ patową sytuację, gdy rzeczownik kończy się na Ę - stosujemy zaimek tĘ.
    Gdy rzeczownik kończy się na Ą - wówczas czas na zaimek tĄ.

    ''Patowa'' zaś sytuacja - jest wówczas, gdy mamy remis.
    Gdy przegrywasz z kretesem - to przegrywasz z kretesem.
  • Writer'sWife 28.04.2018
    e make masz rację, dziękuję.
  • Writer'sWife 28.04.2018
    Writer'sWife p.s. Napisałam - autor ma link i wiadomość, jak wspomniałam - nie jestem kryptosuką (AWN) neologizm wybaczany. Tyle. Kiss
  • Writer'sWife 28.04.2018
    e make i ka pololi wybaczalny*
  • Writer'sWife 28.04.2018
    Dzies Ci nienosp bon skętr.. roc=zumiesz... jutro.. sorry
  • wg mnie już wszystko zostało powiedziane, ale jak chcesz - to się odnoś, jak już będziesz w stanie.
  • Ritha 29.04.2018
    Brawo WW, cudne zdanie upłodziłas. Taa, wiek jest zastanawiajacy, im mniej masz lat, tym, w tym przypadku, dziala na Twoja korzysc. Zdarzylo mi sie kilka, może nawet kilkanaście razy wejść na opowi na mniejszej lub większej bani i nigdy nie napisałam nic od rzeczy. Ups, wybacz, zadzieram łeb, ale nie sposob sie nie porownac i nie wypaść lepiej, mając przed oczami Twoj bełkot.
    Tera podsumujmy - naduzywanie emotikon i caps locka to dziecinada, nadmierna, sztuczna energia to robienie z siebie widowiska, a namawianie mnie do zrobienia czegos, na co nie mam ochoty tylko dlatego, że Tobie zalezy, to pobożne życzenie. Kilka Twoich dobrych prac przestalo miec dla mnie najmniejsze znaczenie, biorąc pod uwagę charakter jaki prezentujesz. Powtorze wiec jeszcze raz - zwyczajnie robisz z siebie idiotkę, i to na kilku plaszczyznach naraz. Jesli myslisz, ze pochwalami pod moja tworczoscia przekonasz mnie do siebie w jakikolwiek sposob, to wiedz, że daremne poswiecenie. Nie, nie bedziemy kumpelami, nie bede latac po sieci, bo Ty cos tam polecasz i uwierz, że nie - nie ciekawia mnie teksty z lola, tylko dlatego, ze podsuwasz mi pod nos linki. Pozwolę sobie wiec nie reagowac na Twoje komentarze, wybacz.
    ps. Panuj nad sobą, tracenie kontroli pod wplywem uzywek to cecha ludzi slabych.
    Pozdrawiam
  • Writer'sWife 30.04.2018
    Ritha "Zdarzylo mi sie kilka, może nawet kilkanaście razy wejść na opowi na mniejszej lub większej bani i nigdy nie napisałam nic od rzeczy." A ja napisałam i trudno - stało się. Nie cofnę faktu i przepraszać nie będę, bo to i tak nie ma sensu. Jestem człowiekiem, popełniam błędy, czasem nawet za duże. A co do CPSL i emotek - do wszystkiego, jak widzę trzeba podejść "po dorosłemu"? No pewnie, inaczej nie przystoi :( I nie zależy mi na pochwałach mimo, że miło takowe dostać. Pzdro!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania