Poprzednie częściczas zmienia nas w kamienie

czas na gaz

naziści mawiali cyklon B

Niemcy nord stream 2

 

walę gaz gazuję ile się da

Hans auto ma na gaz

Helmuty przepadają za gazem

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ant 25.01.2022
    Uważam, że to wulgarne
  • Yaro 25.01.2022
    To są fakty , kto jest wulgarny ten kto unika prawdy
  • Yaro 25.01.2022
    Prawda
  • Yaro 25.01.2022
    Życie jest brutalne
  • pansowa 25.01.2022
    Zwyczajnie głupie.
  • Yaro 25.01.2022
    Sam twój komentarz jest głupotą
  • pansowa 25.01.2022
    Yaro strach się bać takich oszołomów.
    A Niemcy nie jeżdżą na gazie, nawiedzony parafianie.
  • pansowa 25.01.2022
    *patafianie?
  • Yaro 25.01.2022
    pansowa nie obrażam ciebie ciemna maso
  • Yaro 25.01.2022
    Sam jesteś płytkim cieciem
  • poco 25.01.2022
    Rzeź Woli – eksterminacja mieszkańców warszawskiej dzielnicy Wola dokonana przez oddziały SS i policji niemieckiej pod dowództwem SS-Gruppenführera Heinza Reinefartha na początku sierpnia 1944 roku, w pierwszych dniach powstania warszawskiego.

    Rzeź Woli stanowiła bezpośrednią realizację rozkazu Adolfa Hitlera, nakazującego zburzenie Warszawy i wymordowanie wszystkich jej mieszkańców. W trakcie masakry, której punkt szczytowy przypadł w dniach 5–7 sierpnia 1944, w licznych masowych i indywidualnych egzekucjach zamordowano tysiące polskich mężczyzn, kobiet i dzieci, w tym pacjentów i personel trzech wolskich szpitali. Masakrze towarzyszyły gwałty, rabunki i podpalenia. Całkowita liczba ofiar pozostaje trudna do ustalenia. W polskiej historiografii szacowano ją zazwyczaj w przedziale od 30 tys. do 65 tys. Niektórzy polscy i niemieccy badacze są jednak zdania, że nie przekroczyła 15 tys.

    Rzeź Woli bywa uznawana za największą jednostkową masakrę ludności cywilnej dokonaną w Europie w czasie II wojny światowej, a zarazem największą w historii jednostkową zbrodnię popełnioną na narodzie polskim.
  • Yaro 25.01.2022
    Dla niektórych osób prawda jest niewygodna ale trzeba pamiętać i przekazywać prawdę niech młodzież wie jacy potrafią być sąsiedzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania