Czasami

To NIE JEST wiersz xD

***

Czasami patrzę na Twój kark, tocząc wojnę sama ze sobą. Część mnie Cię kocha. Za to druga połowa pragnie chwycić nóż i wbić Ci go w plecy.

Głęboko.

Poczuć metaliczny zapach krwi i jej ciepło na dłoniach. Uderzać instynktownie, nawet na Ciebie nie patrząc. Po prostu wyprowadzać serię ciosów i poczuć ulgę.

Całkowitą.

By nie musieć więcej leżeć w łóżku i płakać w poduszkę, by nie musieć więcej pisać dłońmi drżącymi i nie wbijać mocno ołówka w biel kartki papieru.

Odpocząć.

Trzymam nóż w dłoni i zastanawiam się, co bym poczuła, gdybym właśnie Cię zamordowała — ot tak, jak zwykłe zwierzę. Chcę usłyszeć Twoje krzyki.

Przerażone.

Czuję, że drżą mi mięśnie, przełykam głośno ślinę. Zamykam oczy, by powstrzymać łzy. Biorę głęboki oddech i powoli opuszczam niedoszłe narzędzie zbrodni.

Przecież mi nie wolno, przecież nawet nie potrafię.

Dlaczego nie umiesz myśleć? — zastanawiam się.

Ale czy abym na pewno chciała zabić właśnie Ciebie? — myślę, gdy widzę w lustrze odbicie.

Znienawidzone.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Angela 07.11.2016
    Ooo, to było nieziemskie, bardzo dobre i takie emocjonalne.
    Poproszę o więcej :) 5
  • Ellie Victoriano 07.11.2016
    Dziękuję bardzo :3
  • KarolaKorman 07.11.2016
    ,,chwycić nóż i zbić Ci go w plecy.'' - wbić
    Nie spodziewałam się takiego zakończenia, brawo 5 :)
  • Ellie Victoriano 07.11.2016
    Już poprawiam, dziękuję! ♥
  • KarolaKorman 07.11.2016
    Bardzo proszę :) ♥
  • Karawan 07.11.2016
    " Po prostu wyprowadzać serię Ciosów i poczuć ulgę". - Serię ciosów zadaje bokser, nożem można co najwyżej raz za razem uderzać, dźgać, zadawać ciosy ciąć - tak jakoś jest z tymi ciosami ;)
    "powili"- literówka
    "Ale czy abym na pewno chciała"- Ale czy aby na pewno chciałabym lub bym chciała
    Bardzo gniewnie rozżalony tekst, ale emocja pokazana.
  • Ellie Victoriano 07.11.2016
    Co do pierwszego mam wątpliwości, więc zapytałam się paru osób, więc wtedy poprawię lub nie.
    Co do literówki masz rację - poprawione.
    Co do ostatniego - zostawię, coby było jednak bardziej po mojemu. Wybacz, ale Twoja sugestia nie przemawia do mnie, jakoś myśli i palce buntują się same :/ Szczególnie że jest to myśl, a pod wpływem emocji ludzie nie zawsze myślą składnie.
    Dziękuję!
  • Ellie Victoriano 07.11.2016
    Ta, mam miszcza w powtarzaniu się w komach -.-
  • ausek 07.11.2016
    '' Chcę usłyszę Twoje krzyki.'' - usłyszeć?
    Skojarzyło mi się z taką emocjonalną huśtawką. ;) 5
  • Ellie Victoriano 08.11.2016
    Wszędzie te literówki ;( Dziękuję ❤️
  • Pan Buczybór 08.11.2016
    Świetne. Krótkie opisy emocji. Pauza. I emocje eksplodują i potem znowu. 5
  • Ellie Victoriano 08.11.2016
    Dziękuję pięknie! :3
  • NataliaO 09.11.2016
    Ciekawe to było i zakończenie dobre, i chodź słowa też przyjemne to gdzieś mi zgrzytało, czułam taką sztywność za miast rozluźnienie. Bo chyba powinno to płynąć.
    " Głęboko. " - Przerywniki tego typu były dobre ; Uczucia znajdowały się, ale dla mnie były troszkę kruche nie docierały do mnie chodź się starały.

    "Trzymam nóż w dłoni i zastanawiam się, co bym poczuła, gdybym właśnie Cię zamordowała — ot tak, jak zwykłe zwierzę. Chcę usłyszeć Twoje krzyki." - To zdanie mi się podoba.
    Mam mieszane uczucia, ale takie wyznania zawsze są trudne na dobry początek takich historii 4 ;)
  • Ellie Victoriano 09.11.2016
    W sumie napisane pod wpływem emocji i nie do końca przemyślane :/ Ale dziękuję ślicznie ♥
  • Quincunx 23.11.2016
    Bo - Czasami chmury mają zimny kolor, a uzdrowiona dusza moja patrzy na mnie tempo...
    To literkowanie bardzooo mnie wlazło pod powieki.
    Przyznaję.
    A brak przemyślenia nie boli. To ból boli. Jasność.
  • Ellie Victoriano 23.11.2016
    Chyba muszę iść spać, bo nic nie rozumiem :( Dobranoc :3
  • illibro 24.11.2016
    Zaskakujące i smutne zarazem.
  • Ellie Victoriano 24.11.2016
    Dziękuję, miło mi :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania