Człap, człap, cyk, cyk.

Człap, człap, człap i laski stukot, a za nim tupot małych stóp.

Ten pierwszy robi ostatnie kroki, a drugi ma dziecięcy chód.

 

Wiecie co to?

Nie. Nie domyślacie się nawet?

 

By się przekonać, kto wydawał te dźwięki, zajrzyjcie do Zeszytu drugiego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • ausek 31.12.2015
    Fajny tekst! Również życzę Ci Dosiego Roku :)
  • KarolaKorman 31.12.2015
    Dziękuję ausek :)*
  • patyy 31.12.2015
    Dzięki bardzo za życzona, patyy je odwzajemnionka :)

    A propo tekstu, mała literóweczka Ci się wkradła, zamiast na masz an :) o tutaj - Jego nieudolne stąpanie wywołuje uśmiech an mojej twarzy.

    Masz megaśne postanowienia kochana, aby nic nie zmieniać, to najlepsze, co może być i na pewno dotrzymasz danej noworocznej obietnicy.

    Na poczatku myslalam, że tekst jest o zagadce Sfinksa xd
    Fajnie ujęte, piąteczka leci do ciebie :)
  • KarolaKorman 31.12.2015
    patyy, poprawione, dziękuję :)
    Takie postanowienia będzie mi najprościej spełnić :) Poza tym nie chcę niczego zmieniać w moim życiu, jest ok :)
  • Angela 31.12.2015
    Jakie to było słodkie, a oto mój ulubiony fragment " Jedni chcą rzucić palenie, inni pewnie żony, " - chichotałam jak głupia.
    Dla Ciebie i wszystkich SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU : D 5
  • Rasia 31.12.2015
    Uroczy i humorystyczny tekst :) Zostawiam 5 i najlepsze życzenia :)
  • KarolaKorman 31.12.2015
    Pięknie dziękuję dziewczynki :))**
  • Matt Custor 04.01.2016
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Dałem 5, bo fajne!
  • KarolaKorman 05.01.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Anonim 05.01.2016
    Zabawny, uroczy, piekny, pozytywny tekst, rymowanki byly, wizja ze swiata magicznego byly, piekne metafory, cudowne porownania, humorystyczne podejscie i dystans do wszystkiego - bardzo, bardzo podobal mi sie ten tekst. Za malo dzisiaj kawy sie napilam, by konstruktywnie cos powiedziec, jednak mimo wszystko spoznione: szczesliwego nowego roku !
  • KarolaKorman 05.01.2016
    Dzięki Ef :)
  • Matt Custor 12.01.2016
    Dziękuję za uwagi!
    Pozdrawiam!
  • patyy 13.01.2016
    Nie mam gdzie napisać, więc piszę tu.
    Brakuje mi twych nowych tekstów. Przeleciałam kilka poprzednich,ale w żadnym nie mogę znależć czegoś dla siebie. Kiedy wstawisz coś nowego?
  • KarolaKorman 13.01.2016
    patyy, przeczytaj coś ze starych. Polecam Świat jest mały. To opowiadanie o życiu młodych ludzi. Każda część jest o kimś innym, a w ostatniej części wszyscy się spotykają i co z tego wyjdzie zobacz sama :)
  • patyy 13.01.2016
    Oki , zobaczę. Zabrałam się za trzy teoje opowiadania, ale żadno nie przypadło mi jakoś do gustu. Myślę, że Poli amore nic nie przebije i może wszystko u ciebie chcę teraz do tego porównać i wiesz... :)
  • KarolaKorman 13.01.2016
    patyy Wczytaj się w Świat jest mały. Tam jeż jest i miłość i seks i inne rzeczy :)
  • Karo 15.01.2016
    Świetny, tak pozytywny tekst :D Te rymowane wierszyki czytałem po kilka razy ;) Można powiedzieć, że twoje opowiadanie wywołało uśmiech na mojej twarzy. Brawo na stojąco.
  • KarolaKorman 15.01.2016
    To ty jesteś facet?
  • KarolaKorman 15.01.2016
    A tak w ogóle, to dzięki, że zajrzałeś :)
  • ukaszeq 15.01.2016
    Jak zawsze świetnie, a Ty dobrze o tym wiesz :) Lubie czytać Twoje pracę, które jak się czyta to się wie że są Twoje, nie umiem tego wyjaśnić. Świetny tekst piąteczqa! :D
  • KarolaKorman 15.01.2016
    Chcesz powiedzieć, że w moich tekstach jest coś, co czyni, że jakbyś czytał nie znając autora to poznałbyś, że jest mój?
  • ukaszeq 15.01.2016
    Kiedyś tak sobie czytałem opowiadania, nie zwracając na autorów, i wiesz co? Wiedziałem który jest Twój. Nie każde z Twoich opowiadań mi odpowiada, niektóre są cukierkowe, a ja wolę dramaty itd, ale po prostu praktycznie zawsze wiem że czytam Twoje opowiadanie, a nie kogoś innego. Wybacz że piszę tak chaotycznie, to brak snu, ale nie chcę marnować wolnego na drzemkę ;)
  • KarolaKorman 15.01.2016
    Usłyszeć coś takiego to wielki zaszczyt :) Cieszę się, że podzieliłeś się ze mną tą uwagą, bo sprawiłeś mi tym wielką przyjemność :) Dziękuję :)
  • ukaszeq 15.01.2016
    Jestem po prostu szczery, nic więcej. Po prostu jako jedna z nielicznych trzymasz poziom tej strony i piszesz naprawdę dobre i przede wszystkim dopracowane opowiadania. Powodzenia :D
  • ukaszeq 15.01.2016
    Jestem po prostu szczery, nic więcej. Po prostu jako jedna z nielicznych trzymasz poziom tej strony i piszesz naprawdę dobre i przede wszystkim dopracowane opowiadania. Powodzenia :D
  • KarolaKorman 15.01.2016
    Kolejny komplement, dziękuję bardzo :) Pozdrawiam :)
  • Neurotyk 17.02.2016
    Bajkowy i przewrotny tekst, ironicznie i zarazem subtelnie żegnający stary, a witajacy Nowy Rok:) 5
  • KarolaKorman 17.02.2016
    Dziękuję pięknie :) Jak masz na coś jeszcze ochotę polecam Powroty. Są tego trzy części, ale sama lubię do tego wrócić,choć pisałam to dawno i widzę usterki, ale myślę, że to jeden z moich lepszych tekstów :)
  • Neurotyk 17.02.2016
    Przeczytałem Powroty już z rana na śniadanie:)
  • KarolaKorman 17.02.2016
    Jak też już uciekam, dobranoc. Jak kiedyś będziesz chciał, żeby Ci polecić od siebie *skromna to ja jestem*, to daj znać :)
  • Neurotyk 17.02.2016
    Skromna:) dobranoc;)
  • NataliaO 18.02.2016
    Zaciekawił mnie tytuł. Nie ma jak to Twoje ładne, proste, ale nie banalne teksty; 5:)
  • KarolaKorman 18.02.2016
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że znów jesteś z nami :) Widzę, że nadrabiasz zaległości. Dziękuję, że zajrzałaś i do mnie :)***
  • NataliaO 18.02.2016
    nadrabiam ;) a do Ciebie zawsze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania