-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dekaos Dondi 19.06.2019
    Woyu. Wszystkie cztery z przesłaniem! - ale mnie najbardziej: "Nerwica lekowa" i ''Konwój'' Pozdrawiam:)
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Dzięki!:)
  • Całkiem dobre (chociaż miewałeś lepsze). Mi najbardziej podoba się drugi.
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Pewnie drugi najbardziej utrafiony, bo wszyscy zwracają nań uwagę.

    Dzięki!
  • Całkiem dobre (chociaż miewałeś lepsze). Mi najbardziej podoba się drugi.
  • Canulas 19.06.2019
    Parzyste świetne
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Dwa i cztery - czyli dwójka najlepiej trafiona i DD, M.A.G. (a to ciekawostka, co wychodzi jak się jego inicjały zapisze...) też zwrócili uwagę nań.

    Ddzięx.
  • Canulas 27.06.2019
    yanko wojownik, chyba nie patrzyłem pod tym kontem?
  • Canulas 27.06.2019
    Sorrex, korekta
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Canulas, Nie no, ja tylko stwierdzam, że skoro kilka osób zwraca uwagę na coś, to się wyróżnia chyba rzeczywiście, nie zakładam, że ludzie piszą komentarze, sugerując się komentarzami innych - no tam niektórzy może.

    A Mag został odkryty przypadkiem i teraz wiadomo, że są tu czarodzieje.

    Dzięki!:)
  • Anonim 27.06.2019
    2 i 3 świetne!
    A co do 4, to tak to bywa, że swój swojego.
    A co do dwójki. Moja znajoma wyjechała do Stanów i miała deprechę, to jej ciotka zaproponowała prozac, na co wujek stwierdził: tak, bierz! Nieważne czy będą cię chwalić, czy opierdalać, będziesz się uśmiechała.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Zajebiste - temat na krótkie opowiadanko.
    DZieki!
  • Angela 27.06.2019
    Wszystkie cztery fajne, ale kiedy zaczęłam trójkę czytać, przez moment zdało mi się, że to o mnie : )
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Nie wiem czy wszystkie - może? Nie mi oceniać.
    Zaś - co do trzy - niestety, nie o Tobie :( Zainspirowane taką jedną z przeszłości, mało komu blisko do niej mentalnością i naturą , i dobrze:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania