Poprzednie częściDaily Terribles 1

Daily Terribles 64

U nas za sklepem odbywała się dzisiaj promocja dżender. To znaczy w krzakach lizało się dwóch kolesi, a obok nich na kocu siedziała jakaś nastolatka i słuchała muzyki z telefonu na cały regulator. Gdy ktoś przechodził i się burzył, kazała mu spierdalać mową, myślą, uczynkiem i środkowym palcem.

Wezwani przez okoliczną ludność policjanci przybyli na miejsce, rozdzielili się i dołączyli do obu obozów promocji dżender, zastawiwszy jednak całą akcję radiowozem.

Jeden, wyższy i chudszy, dołączył na trzeciego do tych dwóch w krzakach, zaś ten nieciekawy z tłustymi włosami najpierw próbował podbijać do nastolatki, ale gdy ta zlewała go, potraktował ją najpierw z "dokumenty, proszę", a potem już gaz i but na mordę. Dziewczyna okazała się wojowniczką MMA i policjant chycił glana w bułę, a potem przyszła jej matka z proboszczem i narobili wstydu wszystkim, ze mną i kierownictwem włącznie.

Z tego co wiem, nie postawiono żadnych zarzutów, ale rozsierdzony ksiądz splunął był w stronę policjanta i chłopaków nie przestających promować dżender w pobliskich krzakach.

Tymczasem N'drangheta z działu mięsnego rozszerzyła działalność na alejkę z kisielami i galaretkami, zastrzeliwszy uprzednio przedstawiciela wykładającego towar.

 

Zgadnijcie, kto potem został oddelegowany do umycia krwi z kafelków oraz śliny świątobliwego męża. Na całe szczęście nikt mi nie kazał iść myć krzaków...

Kręcące nosem kierownictwo wprawdzie pokazało mi szmatę i wiadro, ale gdy tylko spuścili je z oczu, znawca kur pan Stanisław z partyzanta je zawinął i odbiegł.

Wezwana na miejsce policja kazała nam spadać na drzewo.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • TeodorMaj 16.07.2019
    Twoje teksty są jedyne w swoim rodzaju ;) Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 16.07.2019
    dobre
  • Canulas 16.07.2019
    Numery sie zmniejszają. Odliczasz do wielkiego "Bum?"
    Dobre, obrazowe, ale z tych trzech - trzecie.
  • Okropny 16.07.2019
    numery nie mają znaczenia :)
  • pkropka 16.07.2019
    Zetknęłam i tu. Coś w sobie ma.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania