DeadHuman - autocharakterystyka

Witajcie! Jestem tutaj nowy, tak bardzo, że was kompletnie nie znam, acz wiem już co i jak z waszymi warsztatami pisarskimi. Trochę poczytałem i powybierałem swoich faworytów. Secret :)

 

Teraz coś o mnie. Imiona nie są ważne, więc po prostu go nie podam (jest zbyt straszne, nikt go znać nie może :(). Mam 17 lat (jak widać z profilu) i bardzo interesuje mnie fantastyka. Możliwe, że dużo fantastycznych pisarzy tutaj już jest, ale macie kolejnego. Nie straszne mi oczywiście inne tematy, z którymi jako tako sobie radzę. :)

Muzyka: Rock, Rap (klasyk, jak chodzi o chłopaka w tym wieku... no, jest jeszcze drugi typ: dupstep i techno, ale to nie dla mnie)

Anime: TAK! Kocham romanse! XD

Jestem raczej typem towarzyskim, aczkolwiek neutralnym. Wolę nie wdawać się w kłótnie, bo to do niczego dobrego nie prowadzi ;)

Nienawidzę momentu, kiedy ktoś popełni banalny błąd. Każdy ma swoje... udziwnienia (?) w osobowości, ja mam takie... Będę starał się was poprawiać i uzasadniać to, byśmy przez współpracę sobie mogli pomóc i ulepszyć warsztat pisarski.

Teraz cechy ogólnikowe: rozsądny, czasem głupi (czasem często się to zdarza :/), roztrzepany, mściwy, anty-obrażalski, o topornym humorze.

To chyba tyle :) Mało napisałem, ale mam nadzieję, że co nieco się rozjaśniło. Sądzę, iż będę się regularnie udzielał na portalu i liczę na ciepłe przyjęcie :D

Pozdrawiam ;)

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Angela 30.09.2015
    A witamy, witamy serdecznie. Fajnie że Napisałeś coś o sobie : D
  • DeadHuman 30.09.2015
    Ano, fajnie. Gdyby ktoś mi o tym nie powiedział, pewnie nawet bym się nie przedstawił... Jakież to niegrzeczne byłoby z mojej strony :/
  • Witam serdecznie, także jestem tu od niedawna i na wstępie chciałbym zapewnić, że moja odpowiedź w wiadomym temacie na forum nie miała na celu nic złego. Miłoby było, gdybyś wstawił po prostu jakiś swój utwór, na takiej podstawie można sobie wyrobić o człowieku większą, obszerniejszą opinię (przynajmniej wg mnie) niż na podstawie takiej autocharakterystyki.
    Fantastyka mówisz, a coś dokładniej? Fantasy, sci-fi?
    Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z Tawerną!
  • DeadHuman 30.09.2015
    Powracając do tego na forum, nie lubię bowiem zakończonych spraw, chodziło mi o prawdziwy atak, wyzwanie mnie od różnych, itp, itd... Teraz chyba jaśniej to napisałem.
    Głównie fantasy, sci-fi tak po trochu i sporadycznie ;)
    Reklama ważna rzecz :) Opis twojej tawerny na twoim profilu mnie zaintrygował i chyba nawet zajrzę ;)
    Pozdrawiam :)
  • wolfie 30.09.2015
    Miło Cię powitać w naszym gronie, DeadHuman :)
  • elenawest 30.09.2015
    Witam. Miło jest wreszcie coś się o tobie dowiedzieć
  • DeadHuman 30.09.2015
    Dzięki wszystkim za powitanie :) Więcej ich nie zaszkodzi :D Lubię towarzystwo.
    Liczę na owocną współpracę, a nuż czegoś się od was również nauczę? ;)
  • LinOleUm 01.10.2015
    Witaj! A ja się cieszę, że zostawiłeś swój ślad pod moim tekstem!
  • Amy 01.10.2015
    Hej. :) Miło było dowiedzieć się czegoś o Tobie. Teraz tylko czekam na pierwsze opowiadanie. Wprawdzie fantastyka to raczej nie moje klimaty, piszę raczej obyczajówki, ale czytam większość, może poza science fiction, więc z chęcią zajrzę. ;)
  • KarolaKorman 01.10.2015
    I ja się dołączam do powitania :)
  • Majeczuunia 10.10.2015
    Piona za romantyczne anime. Polecisz mi jakieś? XD
    Ponieważ oglądasz anime, to wołaj na mnie Maja-chan :)
    Witam cię serdecznie i mam nadzieję, że kiedyś do mnie zajrzysz, mimo iż ja fantasy nie mam ani krzytyny :)
  • Anonim 10.10.2015
    Facet idealny anime, romans, fantasy, pisanie w jednym :D Reklamę ci robię DeadHuman :)
  • Majeczuunia 10.10.2015
    Już jestem zakochana, ale DeadHumanem też bym nie pogardziła XD
  • Anonim 10.10.2015
    Majeczuunia, wybacz to miał być osobny komentarz XD o matko, jak to zabrzmiało przez to!
    Mai-chan to szczęścia ci życzę i obyś mało cierpiała, by miłość więcej boli niż nie boli, chociaż te "nie boli" pamięta się częściej po czasie :)
    PS: za te urocze Efria-chan, masz Mai-chan :D
  • Majeczuunia 10.10.2015
    Arigato, Efria-chan :***
    Moja miłość raczej nie będzie bolesna xD A mogę to poprzeć wieloma argumentami.
    Na razie trwam w tej różowej idealności miłości i mam nadzieję, że kiedyś moje uczucie ujrzy światło dzienne :D
  • Anonim 11.10.2015
    Majeczuunia, oh! Boże jakbym chciała znów założyć różowe okularki do miłości! *Ef właśnie czuje się staro, tak jakby miała już trzydziestkę na karku, a DeadHuman zaraz ubiczuje nas za spam*
  • DeadHuman 11.10.2015
    DeadHuman... Jak to brzmi, kiedy się tak do kogoś zwraca... Źle... Wymyślcie mi jakąś skróconą ksywkę, może Martwy? Sam nie wiem :P
  • Anonim 11.10.2015
    Dead-chan :3
  • Majeczuunia 01.11.2015
    Trupek, swag z tą profilówką XD
  • DeadHuman 01.11.2015
    Majeczuunia
    Wybacz, Maja-chan, ale nie do końca rozumiem :{
  • Ichigo-chan 28.10.2015
    "Nienawidzę momentu, kiedy ktoś popełni banalny błąd."
    beka
  • xnobodyperfectx 01.11.2015
    H5! Też uwielbiam romanse. :X
  • DeadHuman 01.11.2015
    Chyba jak większość dziewczyn, prawda? ;)
  • xnobodyperfectx 01.11.2015
    DeadHuman czy ja wiem... Wszystko co czytam/oglądam musi zawierać wątek miłosny, no chyba że będzie to naprawdę dobry utwór.
  • DeadHuman 01.11.2015
    xnobodyperfectx
    Czy ja wiem, czy można film/anime nazwać utworem?
  • xnobodyperfectx 01.11.2015
    DeadHuman książkę można. :) Nie mogłam znaleźć odpowiednika zarówno i literackiego jak i filmowego.
  • Sileth 24.11.2015
    Witam, z dwumiesięcznym opóźnieniem, ale zawsze :D
  • DeadHuman 24.11.2015
    Haha XD Dzięki, dzięki ^^
    Miło, że ktoś po tak długim czasie przeczyta jeszcze autocharakterystykę starego, poczciwego Deada :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania