Dla Filipa

Dziś jest 6 rocznica twojej śmierci, Filipie. Nie mogę płakać po tobie, mimo że jestem już dorosła i łzy nie są czymś zakazanym, jednak strach przed karą, jaka mnie mogła spotkać w dzieciństwie, wciąż jest żywy. Nawet nie wiesz jak, bardzo brakuje mi Ciebie. Twojego dziecięcego śmiechu rozbrzmiewającego w całym domu i odwagi, jaką w sobie miałeś, mimo swoich paru lat, odwagi, której ja nie znalazłam w sobie do dzisiaj. Pamiętasz, jak mówiłeś - damy im popalić, jeszcze nas popamiętają! Te słowa już na zawsze we mnie zostaną. To dzięki nim miałam odwagę stawić czoła niebezpieczeństwu i tyrani.

Filipku, wciąż gdy mijam ten most, mam przed oczami twoją uśmiechniętą buzie na tle naszej doliny, przez której środek biegnie teraz ten most, most, z którego skoczyłeś. Patrząc na tę potężną, nowoczesną budowlę zdaję sobie sprawę, ile pieniędzy pochłonęła i wciąż zadaje sobie w środku pytanie, czy naprawdę nie znalazłoby się parę złotych więcej na solidną barierkę, która by Cię powstrzymała? Nawet jeśli - to nic nie było w stanie Cię powstrzymać. Ani solidna barierka, ani żadna ludzka i nadludzka siła, nic nie mogło odwieźć Cię od twojej idei, która była dla Ciebie ważniejsza od własnego życia.

Już nie boję się opowiedzieć naszej historii, a to dlatego, że czuję, iż przeze mnie przemawia także twój głos.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 09.07.2015
    Przykro mi Tynina :(
  • Angela 09.07.2015
    Serce się kraje : (
  • Anonim 09.07.2015
    Ech.. za pierwszym razem też nie wiedziałem co napisać. Zawsze się boję zostawiać komenty w takich historiach, żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał. Cieszę się, że zdecydowałaś się z nami tym podzielić, to wymagało odwagi, mi osobiście podzielenie się czymś zawsze pomaga na duszy :) Filip zawsze będzie w Tobie, na pewno nie chciałby żebyś się martwiła :) Mam nadzieję, że odnajdziesz spokój wewnątrz siebie, będę trzymał za Ciebie kciuki :)
  • KarolaKorman 10.07.2015
    Przykre i wzruszające :( Nie oceniam
  • Vasto Lorde 10.07.2015
    Przeczytałem to wczoraj, lecz nie wiedziałem jaki komentarz zostawić. Na pewno Ci współczuje i życzę, aby twoja głowa uniosła się ku górze :) Największą trudność (tak mi się wydaje) stanowiło podzielenie się tym. Napisane jest świetnie, a Filip jest dumny i jakaś jego część jest w Tobie :) Nie muszę chyba mówić, jaką ocenę daję, dodam tylko, abyś się trzymała :)
  • Ronaldinho 10.07.2015
    Dzieciństwo powinno być najlepszym okresem w życiu każdego człowieka. Ludzkość powinna się wstydzić za każdą taką tragedię.
  • Ekler 11.07.2015
    Popieram wszystko co powyżej. Chwyta za serce. Minimum tekstu - maksimum treści.
    Cieszę się, że w końcu coś dodałaś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania