Dla wszystkich starczy miejsca

Wszelkim mniejszościom

 

Pogromcy zła, piewcy moralności

pozwólcie żyć “inności”!

Ona jest Waszym zwierciadłem.

Skąd będzie znać żeście dobrzy

jeśli zabijecie ją?

 

Wy, którzy głosicie nieskończoną miłość Boga,

Wszechmogącego przejmuje dziś trwoga

gdy z obrzydzeniem twarz odwracacie

od bliźniego

“innego”.

 

Mówicie “każde życie jest święte”!

O ile będzie łatwiejsze

gdy “równość i tolerancja”

opanują Glob,

zwyciężą zło.

 

W czym lepsi jesteście,

I skąd Wasza pycha,

która Was popycha do przelewania krwi?

Dość przemocy, wojen, terroru,

Zaznajmy wreszcie spokoju.

 

Nie bójcie się o Wasze dzieci,

nie mówcie im, że są “inni” pośród nas

Niech pokochają Świat w całej masie barw.

Nie zarażajcie ich swoją pogardą,

nie warto!

 

W nich cała nadzieja...

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (220)

  • Tjeri 15.09.2019
    Dobry przekaz to jednak za mało na wiersz. Gdyby popracować nad tekstem, miałby lepszą siłę rażenia.

    Jedynka nie jest ode mnie (nie oceniam w ogóle).
    Aa, fajny tytuł.
  • Bogumił 15.09.2019
    Jedynka? Ode mnie, nie zamartwiaj się Tjeri. Całkiem słusznie.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - nie wiem po co mi to mówisz... Ale spox
  • Bogumił 15.09.2019
    Tjeri a czemu się tłumaczysz za kogoś, co miałem postawić temu dzbanowi, piątkę?
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił, czytaj ze zrozumieniem. Chyba że naprawdę nie jesteś w stanie, wtedy wytłumaczę.
  • Bogumił 15.09.2019
    Tjeri napisałaś jedynka nie jest ode mnie, skoro nie stawiasz ocen, po co się tłumaczysz, że nie od Ciebie, jakbyś się poczuła winną za kogoś kto postawił. Temu tekstowi ze względu na formę, jak i idiotyczną pustą treść należy się zero bezwzględne, a jedynka to za dużo.
  • puszczyk 15.09.2019
    Tjeri Nie jest i już.
    Taki model.
  • Tjeri 15.09.2019
    puszczyk - czasem dyskutowałam z Bogumiłem na poziomie, stąd błędne wnioski.
  • puszczyk 15.09.2019
    Tjeri Wiem i widzę.
  • Angela 15.09.2019
    Z treścią się zgadzam, z formą niestety już zdecydowanie mniej, wiersz wymaga dopracowania.
    Pozdrawiam. Zostawię 4 na zachętę.
  • Bogumił 15.09.2019
    Jak się zgadzasz, to dostaniesz do chałupy dwóch uchodźców, wikt i opierunek do końca życia, byle nie na mój koszt ta różnorodność.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił wolę nie dwóch, a pięciu uchodźców, niż jednego takiego świra jak Ty.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela to sobie ich bierze, co na to mąż powie
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił co powie, to już raczej nie twoja sprawa, nie sądzisz?
  • Bogumił 15.09.2019
    Martwię się o niego. Szwedzka rodzina przyjęła do domu uchodźcę zgwałcił im córkę. A Tobie kogo zgwałci? Pomyśl.

    https://newsbook.pl/2019/06/21/szwedzka-rodzina-przyjela-uchodzce-do-zgwalcil-im-corke/#
  • Mruk 15.09.2019
    Bogumił https://dorzeczy.pl/kraj/45220/Byl-wielokrotnie-karany-w-Polsce-W-Anglii-brutalnie-zgwalcil-kobiete.html
  • Mruk 15.09.2019
    Bogumił https://natemat.pl/217339,polski-imigrant-zgwalcil-dziewczyne-w-kosciele-w-anglii
  • Bogumił 15.09.2019
    Mruk i co w związku z tym mamy tu sobie sprowadzić tabuny gwałcicieli? Puknij się Mruku w czerep.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił o moich chłopaków się nie martw, zbytek łaski, to nie są jakieś bidne cieniasy : )
  • Bogumił 15.09.2019
    Mruk to potwierdza, że imigracja jest zła, jakakolwiek, my wyeksporotowaliśmy na zachód złodziei samochodów, dzięki czemu przestępczość tego rodzaju u nas spadła.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela z napalonym brązowym by nawet nie piknęli, chojrakują przy mamie, skąd ja to znam
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił jakby co, mają jeszcze mnie, a nie z takimi sobie radziłam, ale to opowieści na inne wieczory : )
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela Z tobą to wiesz co by zrobili?

    "W pewnej chwili powiedział: Wiesz ile zabiliśmy? Teraz ciebie włożymy do worka i wyrzucimy cię tutaj. Żeby mnie przekonać ich szef pokazał mi filmiki w komórce: widać było jego twarz, a potem krzyczace i błagajace o litość kobiety. Zamknęłam oczy, chciałam by to się skończyło"4/
  • Bogumił 15.09.2019
    O pederastach atakujących kościoły, napadających na katolików przez litość nie będę tu na razie pisał.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił serio, nie doceniasz mnie, ale nic to, gadanie po próżnicy.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - rany, Bogumile... Skoro przy tekście o pokojowym wydźwięku piszesz takie rzeczy, to ja już wymiękam. Afryka, kościoły... A może o Hoserze i Rwandzie poczytaj. I daj już spokój ze swoimi nachalnymi napierdalankami.
  • Bogumił 15.09.2019
    przecież pisałaś, że nie lubisz nachalnych propagandowych tekstów, ale ten Ci odpowiada, bo lewacki, i napisał go jakiś kompletny lewacki beton.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumile - hamuj wyzwiska. Co myślę o wierszu - napisałam. A że Ty nie umiesz faktycznie ze zrozumieniem czytać, to już nic nie poradzę. Hosera proponuję przed snem.
  • Bogumił 15.09.2019
    Tjeri może grzeczniej byś się odzywała, gdy mówisz o osobie duchownej. Poza tym nie zmieniaj tematu. A wszystko co napisałem jest prawdą. Dramatem nie tylko tego świata, ale i Polski że istnieje grupa całkiem porąbanych idiotów, którzy dla czystej przekory chcieliby zatruć innym życie, sprowadzając tu jakiekolwiek zdegenerowane gówno, byle skąd, żeby tylko zniszczyć kulturę.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - to co myślisz o Hoserze? Rwandzie jego czasowa emigracja też nie wyszła na dobre. Co myślisz?
  • Bogumił 15.09.2019
    Tjeri nie zmieniaj tematu, na kolejne lewackie brednie, I pisz o człowieku z kulturą, nie po chamku, bo widać, że tracisz panowanie nad sobą.
  • Bogumił 15.09.2019
    chamsku
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - zmiana nie większa od Twojego przeskoku na RPA. A fakt że nie chcesz Hosera ruszać - rozumiem. Nawet Ty nie umiałbyś usprawiedliwić biskupa zamieszanego w ludobójstwo.
  • puszczyk 15.09.2019
    Bogumił Jak zwykle Sowo.
    Nie obrażaj autorytetu, choć akurat nigdzie nie obraziłaś.
    Napisałaś prawdę i co?
    Nie dociera i już.
  • Bogumił 15.09.2019
    Tjeri ty się puknij w czoło, bo gdybym wysłał coś takiego to by cię mógł podać do prokuratury za pomówienia kobieto. Wasza równość, tolerancja widać gdzie sie kończy, gdy trzeba fałszywie pomawiać kogokolwiek związanego z kościołem. Protoplaści lewaków to masowi ludobójcy. I do dziś ta ideologia nic się nie zmieniła. Tylko uważaj, bo wszelkie rewolucje pożerają własne dzieci.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - ani słowa w obronie?!
  • Tjeri 15.09.2019
    puszczyk - ależ wiem że nigdzie nie obraziłam. To jest metoda Bogumila -wszędzie gdzie się da wciskać teksty nie na temat i od czapy, poobrażać przy okazkji interlokutorów. Chciałam by zobaczył się w zwierciadle. A z Hoserem tak nawiasem mówiąc jest naprawdę masakra.
  • puszczyk 15.09.2019
    Bogumił Jest i żyje ten Hoser, czy nie?
    Jest hierarchą polskiego kościoła, czy nie?
    Czy tu jest rozmowa o tej samej osobie, czy nie?
    Co ma do tego lewackość?
    I jaki jest stopień twojego splątania?
  • Bogumił 15.09.2019
    puszczyk oskarżenie kogoś o ludobójstwo jest szczególnie podłe, nie igraj sobie, bo się możesz doigrać, lepiej poproś Tjeri, żeby to odwołała.
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - nie wierzę, że nie znasz sprawy, a jeśli znasz, to.wiesz skąd te oskarżenia... Dla tych co nie wiedzą powiem tylko, że także od rwandyjskich duchownych. Na pewno nie są moje.
  • puszczyk 15.09.2019
    Tjeri Ale to jest ludobójca!
    T co z tego, że sam nie strzelał?
    Hitler też.
    Odblokuj bogusiu w końcu te móżdżokłapy.
    Jest i żyje, czy nie?
  • Tjeri 15.09.2019
    puszczyk, zamieszany jest porządnie. Myślałam, że Boguś już wymyślił jakąś teorię tłumaczącą postępki Hosera, a tu nic...
    Ale że właśnie IgaIgę namówiłam do nieodpowiadania trollowi, to sama też dam sobie spokój. ;)
  • Marsjasz 15.09.2019
    Wolność, Równość, Braterstwo! Miliony pod mur ! Tjeri To jest ten dobry przekaz. Nie wstyd Ci? :D
  • Bogumił 15.09.2019
    W RPA od dziesiątek lat dochodzi do gwałtów i tortur na białych farmerach oraz ich rodzinach. Statystyki są porażające. Na początku lat 90. w RPA było 120 tys. farmerów. Obecnie jest ich ok. 32 tys.

    Pomiędzy 1994 a 2014 rokiem w RPA zginęło blisko 2 tys. białych farmerów. Do tej dramatycznej statystyki dochodzi bardzo wysoka liczba gwałtów na członkach rodzin farmerów. Ich sytuacja jest niezwykle trudna. Mordy i gwałty charakteryzują się strasznymi i wielogodzinnymi torturami. W pewnym sensie jest to niestety rytuał dla tych, którzy są sprawcami tych okropieństw.
  • Bogumił 15.09.2019
    Co to za pierdolety. Jedź niuna do RPA to Cię tam wyleczą szybciutko z różnorodności.
  • Tjeri 15.09.2019
    Jeśli jesteś nowa na opowi, niech Cię nie odstraszy Bogumił i jego wyzwiska. Tu niektórzy tak mają.
  • Bogumił 15.09.2019
    W RPA od dziesiątek lat dochodzi do gwałtów i tortur na białych farmerach oraz ich rodzinach. Statystyki są porażające. Na początku lat 90. w RPA było 120 tys. farmerów. Obecnie jest ich ok. 32 tys.

    Pomiędzy 1994 a 2014 rokiem w RPA zginęło blisko 2 tys. białych farmerów. Do tej dramatycznej statystyki dochodzi bardzo wysoka liczba gwałtów na członkach rodzin farmerów. Ich sytuacja jest niezwykle trudna. Mordy i gwałty charakteryzują się strasznymi i wielogodzinnymi torturami. W pewnym sensie jest to niestety rytuał dla tych, którzy są sprawcami tych okropieństw.
  • Zaciekawiony 15.09.2019
    Można to było zrobić lepiej. Albo bardziej dosłownie albo bardziej przenośnie. Teraz jest jakbyś skandowała na wiecu.

    Nawiązanie do Stachury?
  • Frupel 15.09.2019
    Uwielbiam Stachurę. Cieszę się że wiersz prowokuje do dyskusji. O to chodziło.
  • Bogumił 15.09.2019
    Imigranci porwali i zgwałcili kobietę. Wszystko nagrali.

    Grupa imigrantów z Bangladeszu porwała 44-letnią Włoszkę. Mężczyźni wywieźli ją za miasto, pobili i zgwałcili, a całość nagrali telefonem. "Szanuję ludzi, ale to były bestie" – mówi ofiara.

    44-latka zgwałcona pod przęsłem autostrady opowiada o okrucieństwie porywaczy: "Ten potwór gryzł mnie w wargi, twarz, ręce, plecy, nogi, zachowywał sie jak głodny lew. Śmierdział piwem. Zwymiotowałam, ale nie dbał o to. Klął i mówił "zwymiotuj jeszcze raz, to cię zabiję".

    "W pewnej chwili powiedział: Wiesz ile zabiliśmy? Teraz ciebie włożymy do worka i wyrzucimy cię tutaj. Żeby mnie przekonać ich szef pokazał mi filmiki w komórce" – relacjonuje kobieta.

    Wy miłujące wielokulturowość lewackie debile.
  • Bogumił 15.09.2019
    "W pewnej chwili powiedział: Wiesz ile zabiliśmy? Teraz ciebie włożymy do worka i wyrzucimy cię tutaj. Żeby mnie przekonać ich szef pokazał mi filmiki w komórce: widać było jego twarz, a potem krzyczace i błagajace o litość kobiety. Zamknęłam oczy, chciałam by to się skończyło"4/
  • betti 15.09.2019
    Nie bójcie się o Wasze dzieci,
    nie mówcie im, że są “inni” pośród nas
    Niech pokochają Świat w całej masie barw.
    Nie zarażajcie ich swoją pogardą,
    nie warto!

    W nich cała nadzieja...

    Cała wasza nadzieja w naszych dzieciach? To ciekawe... ja mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie, żeby nasze dzieci stały się ofiarami mniejszości.
  • Frupel 15.09.2019
    Dla małego dziecka nieistotne jest czy ktoś ma brązową skórę, krzywy nos czy brak mu jednej nogi. Dopiero w fazie uspołeczniania takie dziecko można nauczyć bądź nie, że inny = gorszy.
  • Bogumił 15.09.2019
    Frupel dobrze wiesz pustaku, że nie o takie mniejszości chodzi. Inwalidzi i wszelkiej maści chorzy korzystają z rozmaitych rent, zasiłków, zapomóg, pięćset plusów, bezpłatnych rehabilitacji, sanatoriów, że zwykły człowiek niewolnik pracujący na to wszystko tylko może pomarzyć w kilkudziesięciogodzinnej kolejce na sorze. Jeśli jest jakaś dyskryminacja, to zwyklych pracujących ludzi.
  • betti 15.09.2019
    Frupel tu nie chodzi o lepszy czy gorszy, tylko o fakt, że to są nasze dzieci. Wy ich nie będziecie uczyć zasad, których nie posiadacie, bo jakie?
  • Tjeri 15.09.2019
    Bogumił - te poglądy już ktoś głosił. Niejaki Hitler.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił obrażasz kobietę. Hamuj trochę bo się doigrasz.
  • Frupel 15.09.2019
    betti chodzi o zasadę kochaj bliźniego jak siebie samego.
  • Frupel 15.09.2019
    Bogumił myślę że większość niepełnosprawnych oddałaby ci swoją chorobę w zamian za te przywileje
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela skąd wiesz że to kobieta? A może to moje konto?
  • Bogumił 15.09.2019
    Frupel w każdym razie nie są przez nikogo pokrzywdzeni tak czy owak to przyznałaś. O co więc wrzeszczysz?
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił wypowiada się jako kobieta, a nikt tu o obrażaniu kobiet nie ryczał tak głośno jak Ty, no chyba
    że to tylko wybranych dotyczy?
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela ja już tu widziałem takie kobiety, hipokryta jako siostra Bogusława.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela z niej taka kobieta jak ze mnie bramin. Zaraz się okaże że to stary trol.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił ale pewności nie masz, a jak się okaże, że jednak kobieta, to co, przeprosisz?
    Jakoś nie wierzę, na tyle klasy to Cię nie stać.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela jak to zamierzasz sprawdzić?
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił prędzej czy później samo wyjdzie, zawsze wychodzi, to chyba nawet jej buzia na avku.
    Ponawiam pytanie: Przeprosisz wtedy?
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela Na razie to zwykły niezidentyfikowany trol. A pustaka podtrzymuję.
  • Bogumił 15.09.2019
    Teraz obrażasz Betti. Do gazu to pewnie Ty posłałabyś katolików. Ona nigdy nic takiego nie napisała. To zwykle oszczerstwo.
  • Frupel 15.09.2019
    Bogumile pisząc ten wiersz miałam na myśli wszelkie mniejszości również osoby niepełnosprawne
  • betti 15.09.2019
    Jakie jeszcze mniejszości, LGBT+, też?
  • Frupel 15.09.2019
    betti tak, wszelkie mniejszości
  • betti 15.09.2019
    Frupel ale my nie wychowujemy dzieci, żeby stały się rozrywką dla LGBT.
  • Frupel 15.09.2019
    betti nie o to chodzi. Wystarczy by były tolerancyjne
  • Angela 15.09.2019
    Frupel nie dogadasz się z nimi, nie przekonasz, szkoda energii.
  • Frupel 15.09.2019
    Angela chyba niestety masz rację
  • Bogumił 15.09.2019
    Frupel pederaści to potencjalni pedofile. Mogą się leczyć.
  • Angela 15.09.2019
    Frupel daj sobie spokój, bo gdyby nie bariera monitora, gotowi zagryźć, ale nie zrażaj się, nie wszyscy
    tak tu nienawiścią zieją. Normalni też się zdarzają.
    Pozdrawiam i trzymaj się : )
  • Bogumił 15.09.2019
    Szczujesz
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił nie, prawdę piszę, poczytaj własne i betti wpisy, aż z nich jad kapie, kiedy dziewczyna
    nic wam nie zrobiła, a ty nawet do obelg się posunąłeś. Brawo.
  • betti 15.09.2019
    Angela a co ja napisałam niezgodnego z prawdą?
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela skąd wiesz że to kobieta nie wygląda ja mam wielu znajomych rejestrujących się dla draki pod damskimi nickami.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela pustak to określenie stanu umysłu. Tjeri posunęła się tutaj do oskarżenia niewinnego człowieka o ludobójstwo. Czemu tam nie robisz rabanu. Co do kobiet jestem wyrozumiałyAisak nie raz mnie wulgarnie wyzywała i nigdy nie odpłaciła jej tym samym.
  • Angela 15.09.2019
    betti robisz to co zawsze, do gazu z tym co inne, to by Ci pasowało, co nie?
  • akwamen 15.09.2019
    Angela dobry wieczór, Pani! :)
  • betti 15.09.2019
    Angela ależ skąd. Napisałam tylko, że dzieci są najwyższą wartością. Nie zgadzasz się z tym?
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił określenie "ty downie", też nie jest wyzwiskiem, bo to choroba, a jednak urażony byś się
    poczuł, prawda?
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela przeproś Betti za to oszczerstwo.
  • Angela 15.09.2019
    betti są, ale nie można ich murem otoczyć, dla bezpieczeństwa rzekomo. Rolą rodzica
    jest przygotować je do życia, wieczne osłanianie wyrządza krzywdę.
  • Angela 15.09.2019
    akwamen Witam Cię, Panie : )
  • betti 15.09.2019
    Angela a adopcja przez pary LGBT nie jest krzywdą?
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił jakie oszczerstwo, waszą domeną jest nienawiść do wszystkiego co inne i aż strach
    pomyśleć, co by się działo, gdyby dać wam wolną rękę. Nic, tylko dym z kominów.
  • akwamen 15.09.2019
    betta przestań przynudzać, znalazłaś nową ofiarę? Znowu pieprzysz o uciemiężonych katolikach, lgb coś tam i jaka przykładna z ciebie osóbka?
  • betti 15.09.2019
    Angela nie odpowiedziałaś. Chciałabyś, żeby Twój syn trafił do takiej pary?
  • akwamen 15.09.2019
    Angela że też Ci się chce z nimi gadać wciąż o jednym ;) Są nudni, takie nakręcone bączki ha, ha
  • betti 15.09.2019
    Przynudzam? To są poważne pytania i ważny temat.
  • Angela 15.09.2019
    betti jeśli w związku jest miłość i szacunek, to nie. Zdecydowanie bardziej krzywdzące jest dorastanie
    w "normalnej" rodzinie, gdzie mąż leje żonę i dzieci. Co bardziej szkodliwe?
  • akwamen 15.09.2019
    betta pogadaj jak sama będziesz miała dzieci, a przynajmniej jakiś świat rzeczywisty, a nie tylko opopwi, opowi i zasmażka hi, hi
  • akwamen 15.09.2019
    betta przynudzasz o tym dzień w dzień od kwartału przynajmniej. Oprócz ciebie i Bogusia już nikt na te pieprzenie nie zwraca uwagi.
  • Angela 15.09.2019
    Już kiedyś, na katechezie słyszałam, że przemoc domowa to próba dla kobiety, od Boga i
    niema prawa się skażyć i siać zgorszenia, bo to większy grzech.
  • betti 15.09.2019
    Angela Ty nie masz pojęcia o czym radośnie świergotasz. Uważasz, że dziecku będzie lepiej, kiedy zostanie odebrane rodzicom i trafi do pary LGBT?
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela udowodnij to oszustko!
  • Angela 15.09.2019
    betti ja już się napatrzyłam na dzieci tłuczone w "normalnych" rodzinach.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił co ja ci niby mam udowadniać?
  • akwamen 15.09.2019
    Bogumił udowodnij że Angela nie ma racji, oszuście!
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela ja słyszałem jak jeden pedał do drugiego mówił że pedofilia jest ok. To oddaj im swoje dzieci.
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił a ja słyszałam jak jedna baba mówiła drugiej, że Boguś ma nierówno pod deklem i co?
  • akwamen 15.09.2019
    Boguś to ty się z pedałami zadajesz? ja cię i co jeszcze ci mówili?! opowiadaj! ha, ha, ha
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił na czole mieli napisane że geje?
  • akwamen 15.09.2019
    Angela ale widzisz z kim on gada?! Swój zawsze pozna swego hi, hi, hi
  • Bogumił 15.09.2019
    akwamen a Ty masz równo wyrodna matko?
  • Bogumił 15.09.2019
    to było do Angeli
  • akwamen 15.09.2019
    Boguś pieprzy ci sie już w łepetynie od tych dysocjacji hi, hi
  • akwamen 15.09.2019
    Frupel nie przejmuj się tą parką, dwoje nawiedzonych i tyle ;)
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela wolisz jak tłuką dzieci i mielą na mielonkę ich umysły w nienormalnych rodzinach? heh
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Marsjasz ona to uwielbia
  • akwamen 15.09.2019
    Marsjasz o Boguś się przelogował hi, hi, hi Tylko znowu nie zrób przypału jak z Kastorkiem i Czytelnikiem!
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz a jak to samo robią w "normalnych" to jest ok?
  • akwamen 15.09.2019
    Ciekawy1 gadasz sam ze sobą? Gratki, chłopaku! Gadaj sobie ha, ha, ha
  • Angela 15.09.2019
    Boguś, to co teraz odstawiasz, jest żałosne.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela nie przeszkadzaj panu, bo się pizdnie z przelogowywaniem hi, hi
  • Marsjasz 15.09.2019
    akwamen tak myślisz? hehehe dobre
  • akwamen 15.09.2019
    Marsjasz ;)
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela Nie. Nie jest OK. Zło jest obecne wszędzie. Leczenia złego jeszcze gorszym to chyba idiotyczny pomysł
  • Angela 15.09.2019
    akwamen ja pierdziu, skąd się tacy biorą, z jakiej dziury to wyłazi? Trza by ją betonem zalać.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela sama sie zapadnie ;)
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz tak więc przyznajesz, że to może wydarzyć się wszędzie, często te niby normalne
    rodziny są gorsze, bo to się po cichu robi, pozory wiele przykryją, nawet siniaki.
  • Marsjasz 15.09.2019
    akwamen Wy naprawdę nie wiecie ze człowiek musi mieć wzorce kobiety i mężczyzny i żaden inny pomysł poza rodziną składajacą się z K i M nie jest w stanie tego mu zapewnić?
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela Gorsze od czego? Dzieci w związkach jednopłciowych w zdecydowanej większości mają poważne problemy. To żadna nowość.
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz K i M, z przypisanymi im rolami społecznymi? Takimi jak w naszym ciemnogrodzie? Serio?
    Najważniejsze jest przekazanie dzieciom szacunku do drugiego człowieka i miłości.
    Problemy mają i owszem, ale przeważnie z zewnątrz, z otoczeniem a nie w rodzinie.
  • Tjeri 15.09.2019
    akwamen - a już myślałam, że nic wesołego w tej dyskusji się nie wydarzy... A pan nowy troll na M, to też pan B?
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela zdecyduj się. negujesz normalną rodzinę a potem twierdzisz ze najwazniejsza jest rodzina. Można dostać kręciboków. :D
  • Marsjasz 15.09.2019
    Bogumił podobno ja i Ty to jedno. No, no. :D
  • akwamen 15.09.2019
    Tjeri masz wątpliwości? Te same ideały, ci sami wrogowie, niemalże ten sam styl wypowiedzi, zorientowany w opowijskiej sytuacji kto z kim i przeciw sobie, o doskonałej komitywie z Bogusiem już nie wspomnę. Proszę, który świeżak tak swobodnie się zachowuje? :)
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz Rodzina, w sensie dwie dorosłe osoby zdolne stworzyć stały, stabilny związek, zdolne
    do wychowania dzieci.
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Tjeri przecież to ty jesteś trolicą
  • akwamen 15.09.2019
    Angela karmisz opłaconego trolla :)
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Angela + Tjeri a mężem która będzie?
  • Marsjasz 15.09.2019
    akwamen Tu nie trzeba być długo by sie zorientować kto z kim i jakie ma poglądy. Klan jest tak osadzony że nie da się tego nie zauważyć. Posiedziałem sobie tu parę nocy. Wystarczy. :D
  • Angela 15.09.2019
    akwamen wiem, niestety, ale powstrzymać, tak ładnie żre : )
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Marsjasz podobno jesteś opłacony hi hi hi ha ha ha
  • Angela 15.09.2019
    się nie mogę*
  • akwamen 15.09.2019
    Marsjasz baju, baju... hi, hi, hi
  • Marsjasz 15.09.2019
    akwamen przed chwilą w rozmowie z Betti ujawniłeś swój prawdziwy nick. Znów uruchamiasz " łapaj złodzieja" ? :D
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Marsjasz akwamen to męski klon Angeli
  • akwamen 15.09.2019
    Marsjasz nooo...!
  • Marsjasz 15.09.2019
    Ciekawy1 tak ciężką kasą. Juz to gdzieś czytałem. :D
  • akwamen 15.09.2019
    Ciekawy1 a Boguś to partner Kastora ;) hi, hi
  • Angela 15.09.2019
    Ciekawy1 oj Boguś, Boguś...
  • akwamen 15.09.2019
    Marsjasz nooo... ;)
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Angela daj synka dwóm pedałów hi hi hi ha ha ha
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Marsjasz wyznawcy teorii spiskowych ale daj im spokój to się leczy
  • Marsjasz 15.09.2019
    To czemu w tych jednopłciowych " związkach" zdecydowana większość to patologia?
  • Tjeri 15.09.2019
    akwamen no właśnie mnie to uderzyło. Szkoda że dopiero teraz.
  • akwamen 15.09.2019
    Ciekawy1 bogusiowi i kastorowi, czy tobie i marjaszkowi? hi, hi
    Stręczyciel pedofil na dodatek. A mówiłem że ma obleśne fantazje... tylko Boguś(który się jakoś wyłączył ;) ) tak gada.
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Marsjasz Angela uwielbia patologię
  • Marsjasz 15.09.2019
    Tjeri ślepa jestes na jedno oko. :D
  • Angela 15.09.2019
    Ciekawy1 to i ciebie musiałabym lubić : )
  • akwamen 15.09.2019
    Tjeri ide stąd, bo to już niesmaczne i chore jest. dzieci, pedały... no, nie! :(
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Angela ja wolę twojego synka
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz a skąd czerpiesz ową wiedzę? Od księdza z ambony?
  • akwamen 15.09.2019
    Ciekawy1 zboczeniec.
  • Angela 15.09.2019
    Ciekawy1 Boguś wiedziałam, że masz takie zapędy ale teraz głośno się przyznałeś.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela pilnuj dzieciaka, cholera wie jak daleko może się ten zbok posunąć. Mówie poważnie, może warto byłoby zainteresować sie jego namiarami w sieci...
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela badania są ogólnie dostępne - wpisz u wujka gugle
  • Angela 15.09.2019
    akwamen młody sam dałby mu w ryło, ale uprzedzę go, niech się rozgląda za jakimś starym
    sapiącym pod podstawówkom dziadkiem. Będzie ostrożny, a jakby co, to tego już nie wykasuje.
  • Angela 15.09.2019
    Marsjasz a wyniki zależne od instytucji która je zleciła.
  • Marsjasz 15.09.2019
    Angela poczytaj - zobaczysz
  • Angela 15.09.2019
    DOBRA, WSZEM I WOBEC OBWIESZCZAM, ŻE IDĘ SPAĆ. TEMAT MOŻEMY WAŁKOWAĆ
    DO USRANEJ ŚMIERCI, A ŻADNA ZE STRON ZDANIA NIE ZMIENI.
  • Tjeri 15.09.2019
    Angela i ja też. Dobranoc.
    Dobranoc wszystkie Bogumiły!
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Angela pilnuj dzieciaka
  • Ciekawy1 15.09.2019
    akwamen uciskana mniejszość
  • akwamen 15.09.2019
    Ciekawy1 ty naprawdę jesteś do zgłoszenia i nie do admina...
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Angela do której szkoły chodzi? Nauczę go onanizmu zgodnie ze standardami WHO no przyznaj się
  • Ciekawy1 15.09.2019
    Robię jako latarnik
  • Ciekawy1 15.09.2019
    akwamen spadaj homofobie
  • yanko wojownik 16.09.2019
    Bogumił
    Bogumił 3 godz. temu
    "Angela przeproś Betti za to oszczerstwo."

    Was nie wolno nigdy, za nic przepraszać, was trzeba zwalczać. Jeśli wypisujesz to wszystko za darmo, to jesteś pojebem, jeśli za szmal to... - lekkiej obyczajności.
  • Angela 16.09.2019
    Ciekawy1 Boguś, gdyby istniał choćby cień obawy, że jesteś wstsnie zrealizować swoje gadanie, świeciłbyś oczami w prokuratórze. Deczko się zagalopowałeś.
  • akwamen 16.09.2019
    Ciekawy1 hi, hi, hi
  • akwamen 16.09.2019
    Angela dzień dobry, Pani!
  • Angela 16.09.2019
    akwamen Witaj, Panie ;)
  • betti 15.09.2019
    Oglądałam fotki z Niemiec, na których widać dzieci, odebrane rodzicom i adoptowane przez pary LGBT. Dziwnym zbiegiem okoliczności, przy mamach lesbijkach zawsze są dziewczynki, a przy tatach chłopcy. Ciekawa jestem, jaki los ich czeka, kiedy dorosną i jaki mają teraz...

    TOLERANCJA DZIAŁA W OBIE STRONY. Jeżeli widzimy, kiedy maszerujecie ulicami z hasłami pełnymi nienawiści do katolików, kiedy dochodzi do profanacji, to jaka to jest tolerancja z Waszej strony?
  • Frupel 15.09.2019
    Tak, powinno to działać w obie strony
  • betti 15.09.2019
    Frupel to dlaczego nie działa, dlaczego atakujecie katolików? Nie możecie patrzeć na zwyczajne małżeństwa? Rodzina Was drażni? Motywy religijne przeszkadzają i trzeba je deptać? To sposób na tolerancję?
    Czy chodzi tylko o adopcję naszych dzieci?

    Angela, masz syna. Załóżmy, że ktoś uzna, że jesteś złą matką, bo non stop siedzisz w necie i piszesz, przez co zaniedbujesz dziecko. Trafia do pary homoseksualnej... i co, tego chcesz?
  • Bogumił 15.09.2019
    betti pewnie by się cieszyła że pan się ładnie zabawia z latoroślą
  • akwamen 15.09.2019
    Boguś ty coraz większy pustostan jesteś, wisz o tym? ha, ha, ha
  • akwamen 15.09.2019
    Bogumił a skąd ty to wiesz, pz twych słó wynika że praktykujesz... oj nieładnie, zawsze mówisz o jakiś dewiacjach... właściwie tylko gadasz o murzynkach, co gwałcą, pedofilii i bdsm... Zastanawiające... niespełniony jakiś jesteś... hi, hi, hi
  • Angela 15.09.2019
    betti homoseksualista to nie to samo co pedofil, bardziej bym się martwiła, gdyby trafił do zakonnego
    sierocińca.
  • Bogumił 15.09.2019
    Angela nie ma takich a panowie zabawiliśmy się z twoimi
  • akwamen 15.09.2019
    Angela co ty jej tłumaczysz, ona nie pojęcia o niczym. Tylko kwiatuszki, pitu, pitu i motylki i opowi ;)
  • Angela 15.09.2019
    Bogumił no już i w prasie i telewizji było głośno co się w takich miejscach działo, choćby z
    głuchoniemymi chłopcami, więc nie pierdziel.
  • Angela 15.09.2019
    Dobra idę, nie ma co się z mułem kopać.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela uważaj to śliski gość! ;)
  • Angela 15.09.2019
    akwamen jeden z najobrzydliwszych, z gatunku tych, co to umierającego na drodze przekroczy
    i pójdzie, byle by na mszę się nie spóźnić.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela zauważ jaki on obcykany w "tych" tematach... normalnie fascynat... ciekawe, ciekawe.... ;)
  • Angela 15.09.2019
    akwamen jak się nie ma co się lubi, to się fantazjuje, a zakres jego fantazji już wszyscy poznali.
    Ja nie wiem, czy to się da farmatologicznie leczyć, czy już tylko elektrowstrząsy zostają.
  • akwamen 15.09.2019
    Angela o ile zostaje w sferze fantazji, to niech tam... tylko to gadanie z takim zapałem, wręcz z jakąś niepokojącą fascynacją jest mocno zastanawiające.
    No cóż, jakiś specjalista by sie przydał za nim będzie za późno.
    Znikam, Pani. Ciężki dzień za mną, a jutro do pracy. Dobrej nocy :)
  • Angela 15.09.2019
    akwamen Dobrej nocy, Panie : )
    Też uciekam, bo to się już nudne robi, w koło jedno i to samo.
  • Bogumił 15.09.2019
    Więc napisz apel o nieobrażanie katolików.
  • akwamen 15.09.2019
    Boguś i betti - niestrudzona para opowijskich pieniaczy w akcji hi, hi, hi
  • betti 15.09.2019
    W jakiej akcji? Z mojej strony, to spokojna rozmowa.
  • Bogumił 15.09.2019
    Tu Angela prowadzi krucjatę w obronie stosunków analnych sodomskich. Uwielbia chyba je skoro tak wypruwa żyły.
  • akwamen 15.09.2019
    betta dobra, dobra, ty masz tylko na celu pokazanie każdemu jaka jesteś porządna i prawa, i tk od rana do wieczora hi, hi
  • betti 15.09.2019
    Nie rozumiem tej kobiety, Chce być nowoczesna i plecie takie bzdury, że głowa mała. Nawet nie wie, z jak błahych powodów są odbierane dzieci w Niemczech i oddawane do adopcji.
    Ale może niektórzy muszą doświadczyć czegoś na własnej skórze, żeby otworzyły się oczy.
    Idziemy stąd Bogumił. Z głupotą nie da się dyskutować. To strata czasu.
  • akwamen 15.09.2019
    betta wyjdź na świat! oderwij się od kompa! Rzeczywistość nie jest taka straszna jak ci boguś opowiada ha, ha, ha
  • Bogumił 15.09.2019
    Dokładnie pustak pozostanie pustakiem nawet dzieci sprostytuuje
  • akwamen 15.09.2019
    Bogumił powiedz skąd ty to wiesz? widziałeś? robileś to i teraz nawrócony przestrzegasz innych tak żarliwie?
  • Kapelusznik 15.09.2019
    Tekst bardzo mi się podoba
    ...ale wiary w ludzkość już nie mam - więc dając 5 - całkowicie nie zgadzam się z twoim idealizmem
    To co widzisz... to chyba SZCZYT naszych możliwości - mam wątpliwości czy może być lepiej
    Inność zawsze była podstawą konfliktu - potrzeba czegoś więcej niż dobrej woli, by to zmienić
    Cóż... patrząc na sekcję komentarzy - moje oczy automatycznie kierują się w DÓŁ
    Więc jeśli pozwolisz - odpuszczę sobie dyskusję - wiadomo z kim - pod twoim tekstem - nie będę ci śmiecił bez potrzeby :)

    Cóż - miłej nocy życzę

    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Frupel 16.09.2019
    Kapeluszniku dziękuję za piątkę. Wiem, jestem idealistką bo:

    Wierzę
    Wiarą niezłomną, naiwną
    może jestem dość dziwną?
    Wierzę w dobro, mądrość, i wielkość człowieka
    i wciąż mam nadzieję
    która umrze ostatnia.

    Miłego dnia
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Frupel
    Powiem że też kiedyś idealistą byłem, krótko bo krótko, ale byłem
    Więc mam sympatię
  • puszczyk 16.09.2019
    Nooo... takiego popisu pojebstwa w wykonaniu B/C1/M/ tom jeszcze tutaj nie widział :)))
    To już momentami było groźne i faktycznie do prokuratury się nadaje.
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Nie zachęcaj mnie, cholera, specjalnie zacząłem unikać ich komentarzy, bo mam pewien dołek i nie będę kopał większego
  • akwamen 16.09.2019
    Widzisz, Puchaczu, trochę podpuścić, trochę poluzować i wyłazi prawdziwa natura, ukazuje się właściwe lico zza monitora.
  • Kapelusznik 16.09.2019
    akwamen
    Nie kuś, akwamen, nie kuś

    Bo aż chcę zobaczyć, nie chcąc zobaczyć
  • akwamen 16.09.2019
    Kapelusznik co tu kusić...
  • Tjeri 16.09.2019
    Jedno mnie uderzyło, patrząc na te popisy. Jak się te "dowody wiary" zestawi, to wychodzi na to, że nie mamy tu do czynienia z chrześcijaństwem. Nie ma powołań na Nowy Testament, nie ma słów Chrystusa, za to jest surowy Bóg starotestamentowy.
    Czyżby wyznanie mojżeszowe? ;)
  • puszczyk 16.09.2019
    Normalnie w szoku byłem, czytając...
  • akwamen 16.09.2019
    nooo...
  • puszczyk 16.09.2019
    Będę niezwykle wdzięczny tej groźnej bandzie idiotów, jeśli nigdy nie znajdzie się pod moim tekstem.
  • akwamen 16.09.2019
    ha, ha,ha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania