xxx

xxx

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (112)

  • Akwadar rok temu
    Hahahaha, ktoś przerobił Martynę z dwóch kont?????a to była Refluksja psiapsióła, 10000 chciała ???????
  • MartynaM rok temu
    Chciałbyś co? Hahahaha
  • MartynaM rok temu
    Jak ''Cyganek'' kto by pomyślał...
  • Akwadar rok temu
    MartynaM widzisz jak łatwo oszukiwać. Też sie podszywasz i rób to dalej, ale ode mnie i Violki trzymaj się z daleka. Dla mnie jesteś żałosnym zerem i nie muszę robić innych kont żeby ci to powiedzieć.
  • MartynaM rok temu
    Akwadar ty i Violka tyle mnie obchodzicie, co zeszłoroczny śnieg, więc nie pochlebiaj sobie jakimś moim zainteresowaniem.
  • MartynaM rok temu
    Dla mnie jesteś nawet mniej niż zero.
  • Akwadar rok temu
    MartynaM to mnie nie wywołuj.
  • MartynaM rok temu
    Akwadar , jeżeli się pomyliłam, zawsze mogę przeprosić, niemniej nigdy tego nie robię, po chamskim ataku.
    Ludzie cywilizowani potrafią rozmawiać i wyjaśniać w kulturalny sposób. Do siebie możesz mieć tylko pretensje, że nigdy z takich możliwości nie korzystasz. Dlatego tak łatwo przyrównać cię choćby do Cygana.
  • Akwadar rok temu
    MartynaM a ja ci udowodniłem, jak łatwo się pod kogoś podszyć.
  • Cygan rok temu
    Dowal jej????na forum tylko akwodor i akwodor ???????i admin i akwodor???
  • jerry rok temu
    I romanse i ptaszki
  • jerry rok temu
    Świetnie to sie nadaje pod te wypociny: Dwa lata i żadnego postępu w nauce.

    Opalony Ernest dwa lata temu

    laura123 Strzeliłaś sobie w kolano tym tworem.
    Choćby dlatego, że teraz każdy będzie mógł w komentarzu pod twym utworem zrobić pocisk: "Skomentowałem/skomentowałam, ale nie marszczyłem przy tym freda/nie targałam brochy"
  • MartynaM rok temu
    jerry, to nie jest tekst o pornografii... chyba masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
  • jerry rok temu
    MartynaM
    jak nie jak się obnażałaś na fotkach, a tylko tak mowisz, że zaporzyczyłaś z sieci
  • MartynaM rok temu
    jerry, no tak, ty wiesz lepiej, widocznie byłeś przy tym... hahahaha
  • MartynaM rok temu
    zaporzyczyłaś - zapożyczyłaś - ty chyba z tych, którzy w każdym zdaniu zostawiali orty. hahaha
  • jerry rok temu
    MartynaM
    A widzisz, jak to jest z tą wszechwiedzą o wszystkim i o niczym. Przecież ty jesteś nachalnym maniakiem wiedzo o wszystkich
  • jerry rok temu
    MartynaM

    Drobiazg. Nigdy nie zrobiłaś w komentarzu blędu? Perfekcjonistka wielka
  • MartynaM rok temu
    jerry, brak przecinka to drobiazg, orty to już upośledzenie...
  • jerry rok temu
    MartynaM
    Nie wiedziałem że jesteś upośledzona, ale dobrze że powiedziałaś, będe od teraz zrozumiały dla ciebie.
  • MartynaM rok temu
    jerry... patrz wyżej... hahaha
  • Cygan rok temu
    "Hahahaha, ktoś przerobił Martynę z dwóch kont?????a to była Refluksja psiapsióła, 10000 chciała ???????" fajne dolary????????????
  • Akwadar rok temu
    Cygan, wypad stąd.
  • MartynaM rok temu
    Ty też chcesz, że tak piszczysz?
  • Cygan rok temu
    Akwadar Sam se spadaj kobylarzu????
  • jerry rok temu
    Cygan
    A weż go kopnij kopytem
  • Cygan rok temu
    jerry Mogę ciebie kopnąć ????
  • jerry rok temu
    Cygan
    końskoszpotawą stopą
  • Cygan rok temu
    jerry Racicą cie kopnę????????????
  • Materazzone rok temu
    Ciekawe dlaczego nikt nie wziął pod uwagę, czegoś, co nazywamy fikcją literacką.
  • Cygan rok temu
    A kto nie wziął cherubinku?
  • MartynaM rok temu
    Bo oni tylko o sobie piszą, stąd tu się kończy ich wiedza... hahaha
  • Materazzone rok temu
    Cygan Ty, skrzywiony podwąsku bogumiła. Nawet prześmiewcze wyzywanie mnie od cherubinków, musiałeś ukraść. Typowy cygan.
  • jerry rok temu
    A Małtynka bierze innych teksty jako fikcja literacka? Bądź obiektywny
  • Materazzone rok temu
    jerry tego nie wiem, odniosłem się tylko do tego teksu, a nie wszystkich :D
  • Cygan rok temu
    Materazzone co ty nie powiesz????cherubinek jest taki śliczny ??????
  • jerry rok temu
    Materazzone
    to jak nie wiesz, to nie podlizuj się największej trolicy hipokrytki
  • jerry rok temu
    Materazzone
    To wszystkie duchy się budzą
  • Cygan rok temu
    jerry Ukradłeś moją hipokrytkę??????jesteś Cygan??????
  • MartynaM rok temu
    jerry to Szpila... obie z Kaśką zwariowały chyba... Niech każdy teraz patrzy i zastanowi się do czego doprowadza nienawiść. Jak rujnuje ludzi.
    Zwierzęta nawet czegoś takiego nie okazują, chyba że walczą o samice albo jedzenie.
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Spr. opowijski trolliszczu, bo cię w końcu w d*pę kopnę i zrozumiesz wtedy, no nie rozumie to g*wno, gdy się grzecznie prosi.

    To troll Łukaszenko, któremu tak chętnie w rozporek wskoczyłaś.
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, nie porównuj mnie do siebie. Ja nikomu w rozporek nie wskakuję.

    I zacznij wreszcie jak kobieta się wyrażać, a nie jak jakaś menelówa. Wstyd przynosisz.
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    pocałuj mnie w d*pę, parszywa trollico, nie wymieniaj mojego nicku, nie odzywaj się, zwyczajnie spłyń z mojej przestrzeni wirtualnej.

    Zrozumiałaś, czy trzeba cię od k*rew wyzwać, żeby dotarło?
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, twoje wyzwiska znaczą tyle dla mnie, co plewa, ale jeśli chcesz pokazać z jakich korzeni wyszłaś, to pokaż nam tu wszystkim, może nie wszyscy jeszcze wiedzą...
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    No wiadomo jak k*rew, która honoru nie ma, pogratulować postawy.
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, ty chyba wiesz najlepiej co maja, a czego nie maja te ''panie''
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Domu nie masz, stara szczujnio? Siedzisz tu od rana do nocy i tylko szczujesz. Socjopatka, żal mi ciebie jak każdego kaleki.
  • MartynaM rok temu
    Już własnych konceptów zabrakło, że po moje sięgasz? Jak musisz, to korzystaj... nie będę chytrzyć,

    A ty gdzie siedzisz? Niby tak pracujesz, a wszędzie ciebie pełno i to z tylu nicków. I nie tylko na tym portalu.
    Ja przynajmniej mam wolne. Po świętach do pracy. Ciekawe jaka tobie praca pozwala po całych dniach korzystać z tych uroków portali... i jeszcze to słownictwo... hmm...
  • Szpilka rok temu
    Dobra, spr., nudne są te twoje gadki, gadki starej sklerotyczki, która w kółko to samo gada, pluj babie w ryło, a baba - jak miło.

    Idź d*pę łukaszence zawracać, właśnie portal rozdupca, co? Już nie jest fajny? A tak rżałaś jak stara kobyła, gdy napisałam, że to troll i portal rozwali.
  • Cygan rok temu
    Hahahahahaha???
  • Cygan rok temu
    Szpilka bo Małtynce zdarta płyta gra???????
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, Łukaszenko jest inteligentny w przeciwieństwie do ciebie. Z nim można o wszystkim pogadać, z tobą tylko o d...ie. Tak się ograniczasz. Jeżeli mam wybór, wiadomo że wybiorę jego.
  • Szpilka rok temu
    Cygan

    Niech coś na łeb bierze, bo jeszcze zapomni, że trollicą jest ?
  • Cygan rok temu
    MartynaM Zapłaciłaś mu rachunki i pitololo założyłaś???????
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Ano tak, ty samotna krypa, to gadulca w wirtualu szukasz, wszystko jasne. To, że strasznie wulgrany ci nie przeszkadza? Ano tak, w łóżku gęby nie trzeba otwierać, to pewnie wytrzymasz.
  • MartynaM rok temu
    Kaśka, to ty go zaprosiłaś... i ty ponoś wszystkie opłaty z tego wynikające.
    Nieładnie teraz na innych zrzucać... hahaha
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, dlaczego tobie wszystko się z d...ą i łóżkiem kojarzy?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Masz tu popis swojego wybranka:

    Szynka 40 min. temu
    Widać autorka dzieciństwa nie miała. Chuj jej w dupę...

    Szynka 3 min. temu
    Zamknąć ryje skurwysyny i zachowywać się grzecznie teraz.

    https://www.opowi.pl/forum/pitupitu-120-tylko-dla-wybranych-w1577/#reply
  • Cygan rok temu
    MartynaM hahahahaha zapłaciłaś i jeszcze grzybki kupujesz????
  • MartynaM rok temu
    Szpilka po tym sądząc, to idealny towarzysz dla ciebie... nawet słownictwem się zgrywacie. Hahahaha
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Nadaje się dla ciebie, ty też taka damesa farbowana, jak nikt nie widzi, to najgorszy rynsztok z ciebie wychodzi.

    No widać, że za chłopami piszczysz, głupi by nie zauważył.
  • MartynaM rok temu
    Kaśka, najgorzej jak ci rachunek wystawi... wie na jakich portalach jesteś.
    Aleś ty pusta...
  • Łukaszenkow rok temu
    Szpilka Ty jesteś tak głupia, czy tylko udajesz?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    dla mnie? przecież ty mu w rozporek wlazłaś, nie ja, jakieś romantyczne gadki usukteczniałaś, hahahahahahaha, a tu taki cham wylazł ???
  • Szpilka rok temu
    Łukaszenkow

    Czego? Przyszedłeś mi naubliżać?
  • Łukaszenkow rok temu
    Szpilka Nie jestem typem człowieka, który ubliża innym
  • MartynaM rok temu
    Szpilka, no ja o łóżkach, d...ach, k....ach, nie piszę w przeciwieństwie do ciebie. Ty wszędzie tylko na ten temat... o włażeniu nawet w rozporek, rozumiem że wiedzę o tym masz sporą.

    Czy ja ci weszłam w paradę? Byłaś zainteresowana?

    Sądzę, że masz jeszcze szanse, bo ja tylko rozmawiałam, a ty możesz przenieść to na grunt prywatny, skoro w takiej potrzebie jesteś... hahaha
  • Szpilka rok temu
    To ulżyj sobie, bo Cię ciśnienie rozsadzi, nie krępaj się, wiemy, kim jesteś ?
  • Łukaszenkow rok temu
    Szpilka Chciałem ciebie tylko uprzejmie zapytać, dlaczego ty mi ubliżasz?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    Ja mam w d*pie twoich fatygantów i ciebie też, tyle razy ci o tym pisałam, a ty dalej swoje urojenia projektujesz na mnie.

    Idź na jakiś randkowy, tu wszystkie chłopy żonate, taka tradycja polska, żonaty albo rozwiedziony alimenciarz.
  • Szpilka rok temu
    Łukaszenkow

    A co? Nie jesteś trollem? A skoro nie jesteś, to przepraszam bardzo, zaszła pomyłka ?
  • MartynaM rok temu
    Szpilka a ty znowu o d..ie... o rany, to musi z czegoś wynikać, nikt nie plecie na jeden temat bez powodu...
    Żonate... jak mi się jakiś spodoba, to go rozwiodę, co za problem... hahaha
  • Łukaszenkow rok temu
    Szpilka Tylko ty i twoi kompani są zdolni do takiego dna...
  • Szpilka rok temu
    Szynka

    Nawzajem, kur*o!
  • Łukaszenkow rok temu
    Szpilka Idę stąd, dla mnie to za dużo
  • Szpilka rok temu
    Łukaszenkow

    Ale jak ciebie nie było, to dna też nie ?
  • Szpilka rok temu
    Łukaszenkow

    Idź i zabierz Szynkę ?
  • Łukaszenkow i kto to mówi. Słyszałem jak Pasję bogu ducha winna zubliżałeś
  • Szynka rok temu
    Szpilka Pojedź Łukaszence, ja to on ?
  • Szpilka rok temu
    MartynaM

    no ty d*py nie masz, pewnie defekujesz ustami, dlatego tak cię razi, nic na to nie poradzę ?
  • Szpilka rok temu
    Szynka

    Ani myślę, poczekam, aż rozdupcysz portal, Martynce też skoczysz do gardła, trolle nie potrzebują przyjaciół ?
  • Szynka
    Nie będę się zniżał do twojego poziomu
  • Łukaszenkow rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Tego jak potraktowałem Pasję bardzo się wstydzę...
  • Marek Żak rok temu
    Podoba mi się, z dystansem, na luzie, nieprzegadane. 5*. Pozdrawiam
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję. Marku. Za przeczytanie, bo inni tu piszą, ale na zupełnie inne tematy, na pewno nie związane z literaturą, o kulturze nie wspominając.
    Pozdrawiam.
  • Cygan rok temu
    MartynaM Jak słodziaśna jesteś?????
  • MartynaM rok temu
    Wiem, Kaśka. Dlatego mężczyźni mnie lubią. Taki słodziak ze mnie.
    Bierz przykład, może dzięki temu i tobie coś się trafi... hahaha
  • Józef Kemilk rok temu
    Całkiem zgrabne opowiadanie.
    Pozdr.
    5
  • MartynaM rok temu
    Wróciłeś! Bardzo mnie to cieszy.
    Super!
  • Józef Kemilk rok temu
    MartynaM to tylko odwiedziny ?. Trwam w niechceniu i na razie poprawiam dłuższe formy?
  • MartynaM rok temu
    Józef Kemilk, najważniejsze że wszystko u Ciebie w porządku.
    Odwiedzaj nas jak najczęściej...
  • Całkiem ciekawy opis bawienia się mężczyznami. Komentarze części płci brzydkiej świadczą o braku dystansu. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Cieszę się Marku, że Ty masz dystans. A ci, którzy nie mają raczej nie zasługują na zainteresowanie.
    Pozdrawiam również.
  • MartynaM Myślę, że to hipokryci. Udają samców alfa. Ja jestem uczciwy, mogę był zabawką i w twoich, i w Szpilki, i wielu innych bab, rękach.?
  • MartynaM rok temu
    Marku, nikt się nie bawi porządnymi, uczciwymi facetami, takimi jak Ty chociażby. Ale z osłów, którzy szukają sponsorek można i trzeba się śmiać, bo próżniakom nie chce się pracować i chętni wykorzystać pracujące kobiety.
  • MartynaM Spoko! Ps. Skomentowałem również twój wiersz o papierze w lesie.
  • MartynaM rok temu
    To idę zobaczyć.
  • Szpilka rok temu
    Marek Adam Grabowski

    Luknęłam na główną i znowu o mnie beze mnie. Marek, co Ty pleciesz? Jaką zabawką? Przecież ja Ciebie kompletnie nie znam, nikogo tu nie znam, jedynie wirtualnie z pisania i zachowania, nawet prywatnej korespondencji z Tobą nie prowadziłam, to jak ja Cię mogę znać i się Tobą zabawiać, jak sugerujesz, hę? Nie przenoszę wirtualnych znajomości w świat realny, to są dwa światy, które u mnie ze sobą nie korelują. Kropka.
  • Szpilka Pisałem "mogę", a nie "Jestem".
  • MartynaM rok temu
    Ale powiem Ci Marku, że dużo ludzi żartów nie rozumie i napina się jak balonik... i rośnie, aż pęka.
    Fajne to, prawda?
  • Szpilka rok temu
    Marek Adam Grabowski

    Ani nie możesz, ani nie jesteś, ani nie będziesz.
  • MartynaM Dokładnie; z sarkazmu zrobiono pomówienie.
  • Szpilka rok temu
    Marek Adam Grabowski

    Sarkazm to czy żart? Się w końcu zdecyduj, znalazł się pieszczoch.
  • Szpilka żartobliwy sarkazm!
  • MartynaM rok temu
    Ale chociaż śmiesznie jest... hahaha
  • Szpilka rok temu
    Marek Adam Grabowski

    Nie ma żartobliwego sarkazmu, sarkazm to szydera.
  • Szpilka Dziwna definicja sarkazmu.
  • sloneczko rok temu
    Marek Adam Grabowski To przeczytaj definicję.
  • rozwiazanie rok temu
    Marek, sarkastyczne poczucie humoru jest na topie ? Pozdrawiam.
  • rozwiazanie Dzięki!?
  • rozwiazanie rok temu
    Martyna, dobry tekst:)) Pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Rozwiązanie.
    Pozdrawiam również.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania